Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

ΟΙ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ - ΜΑΝΣΟΛΑΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ 6ου CLASSIC TOUR RALLY

Σε ένα αγώνα με πολλαπλές μετρήσεις σε κάθε Ειδική (34 συνολικά, που μέτρησαν σαν ανεξάρτητες Ε.Δ.), η διαφορά που απο την αρχή έχτισαν οι Κατσαούνης - Μανσόλας τους έδωσε τη νίκη, παρ' ότι προς το τέλος του αγώνα πήραν ασυνήθιστα πολλούς γι' αυτούς βαθμούς ποινής. Δεύτεροι οι έμπειροι  Ιταλοί Marcattilj - Giammarino και τρίτοι οι Δελαπόρτας - Παπαγιαννόπουλος, πρώτοι και τρίτοι αντίστοιχα στο Ευρωπαϊκό Επαθλο FIA  ενώ οι νικητές του αγώνα ήταν τέταρτοι στη βαθμολογία πριν τον αγώνα! Είχαμε δηλαδή Διεθνή μάχη κορυφής, με τους πρώτους να αποδεικνύουν ότι οι διακρίσεις τους  είναι δίκαιες, αποτέλεσμα σειράς επιτυχιών. Μετά τον αγώνα, ο Ιταλός Marcatilj ανεβαίνει στους 71 βαθμούς, ο Δελαπόρτας με 44 περνάει στην δεύτερη θέση και ο Κατσαούνης με 39 στην τρίτη θέση της βαθμολογίας του Ευρωπαϊκού Επάθλου Οδηγών! Ο Ματθαίος Μανσόλας όμως, επειδή οι συνοδηγοί των άλλων πληρωμάτων ήταν διαφορετικοί, ανέβηκε στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας Συνοδηγών με 39 βαθμούς, 6 πίσω απο τον Μονεγάσκο Calegari και με ένα αγώνα να απομένει (Μ. Βρεττανία). Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα (που στην κατάταξη είναι περισσότερα απο όσα τελικά συμμετείχαν), και ας μην ξεχνάμε ότι οπωσδήποτε είναι μεγάλη επιτυχία το να έχει η Ελλάδα ΔΥΟ αγώνες στο Ευρωπαϊκό Επαθλο. Μακάρι οι γνωστές προστριβές της ΕΛΠΑ με την ΟΜΑΕ που έχουν φτάσει σε κρεσέντο μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Ομοσπονδίας (είχε προηγηθεί ανακοίνωση της ΕΛΠΑ για το Ράλλυ Ακρόπολις που όλοι το θέλουν!), να μην μας στερήσουν αυτούς τους αγώνες το 2015, που αν μη τι άλλο δίνουν στα Ελληνικά πληρώματα την δυνατότητα να βαθμολογηθούν σε μια διεθνή διοργάνωση.
..

15 σχόλια:

  1. Αυτό το πράγμα να δηλώνεται ένας αγώνας επιτυχία με 50+ συμμετοχές και στην εκκίνηση να παίρνουν 35 και στην πρώτη ειδική 25 είναι ελληνική πατέντα επιτυχίας στα Ράλι. Φάτε κουτόχορτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. αγωνας του ντουεττου χρηστακη-
      ψινακη.προτιμω το μπριτζ. μη ριχνουμε και το επιπεδο πια.ελεος χρυσε μου!

      Διαγραφή
  3. πήραν το ιστορικό ακρόπολις με δικαστήρια ,αντιγραφουν τον τίτλο του κλασσικού και τα μετατρέπουν απο αγώνες σε παιχνιδάκια.Να ξέρουν οτι δεν προκειται ποτέ να οργανώσουν αγώνα με χαρακτήρα γιατί αυτό απαιτεί αυθεντική αγάπη που δεν υποκαθίσταται ουτε με οικονομικά ουτε με ψυχολογικά κίνητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίστε να πετάτε λάσπη ο ένας στον άλλον. Στο τέλος θα σας σιχαθούν όλοι οι ιστορικοί και θα κάνετε αγώνες ή παιχνιδάκια(*) μόνοι σας.

      (*) Opinions are like assholes. Everybody has one.

      Διαγραφή
    2. Τι λάσπη λες ρε μπάρμπα. Δηλαδή το 55-35-25 είναι λάσπη η πραγματικότητα; κάνε κανένα εγκεφαλογραφημα γιατί νομίζω πως η δική σου αποψη μυρίζει

      Διαγραφή
    3. Δεν εννοούσα το 55-35-25, αυτό φαίνεται από τις συμμετοχές και τα αποτελέσματα ότι είναι αλήθεια. Εσύ όμως μυρίζεις από μακριά ότι κάπου είσαι στρατευμένος και φανατισμένος για να το έχεις ψάξει τόσο και να μπαίνεις να σχολιάζεις αγώνα του "αντίπαλου". Το να "ξέρουν ότι δεν πρόκειται ποτέ να οργανώσουν αγώνα με χαρακτήρα" υπονοεί ακριβώς αυτό. Στο ίδιο επίπεδο είναι η ειρωνία Χρηστάκη-Ψινάκη παραπάνω, καθώς και το "φάτε κουτόχορτο".

      υγ Δεν έχω καμία σχέση ούτε με Χρηστάκη ούτε με Ψινάκη ούτε με καμία λέσχη, πρόεδρο ή κόμμα. Ένα ιστορικό έχω και πηγαίνω σε όποιο αγώνα θεωρώ ότι ταιριάζει στα γούστα μου και στο αυτοκίνητό μου, άσχετα με το ποιός τον διοργανώνει. Μπορεί να έχω υπάρξει και πελάτης σου. Σίγουρα πάντως όχι μπάρμπας σου.

      Διαγραφή
  4. Τελικά όλες οι παρατηρήσεις είναι σωστές. Γιατι επανειλημμένως έχουμε αναφερθεί στην ανεπίτρεπτη τακτική του να δηλώνονται ηχηρά ονόματα για εντυπωσιασμό και να μην συμμετέχουν στον αγώνα (άλλοι πάνε το όμορφο ιστορικό τους μια βόλτα μέχρι την εκκίνηση κι άλλοι δεν εμφανίζονται καθόλου). Η τακτική αυτή ακολουθείται πλέον αποκλειστικά και μόνο σε αγώνες του Πρωταθλήματος Regularity που προκηρύσσει η ΕΛΠΑ, ενός "Πρωταθλήματος" που για φέτος τουλάχιστον μπαίνει σε εισαγωγικά μια και ουσιαστικά αποτελείται απο δύο διοργανώσεις με την κάθε μέρα να μετράει σαν ξεχωριστός αγώνας. Τα θετικά τώρα, είναι η καλή διοργάνωση όσον αφορά τον σχεδιασμό των Ειδικών και τα σημεία χρονομέτρησης. Οσοι φίλοι ασχολούνται και αγαπούν τους αγώνες ακριβείας με δοκιμασίες ΣΥΝΕΧΟΥΣ Μ.Ω.Τ. (και όχι με γενική μέτρηση ακρίβειας δευτερολέπτου), σίγουρα θα εκτιμήσουν τις διοργανώσεις της ΕΛΠΑ και του κ. Χ. Αποστολίδη. Και τα θετικά σχόλια του Ιταλού Πρωταθλητή, ακριβώς γι' αυτό το λόγο έγιναν και είναι ειλικρινείς. Αλλα και για την απονομή, ανεξαρτλητως αγώνα, είναι θετικό να υπάρχει καλή αντιμετώπιση εκ μέρους της νέας Δημοτικής Αρχής (όπως γίνεται σε όλες τους περιοχές, όπου οι οργανωτές πρωτίσρως φροντίζουν να έχουν την βοήθεια των τοπικλών Αρχών. Ομως, το γιατί οι αγώνς αυτοί δεν συγκεντώνου=ν συμμετοχές, βρίσκεται πρώτον στο κόστος τους, δεύτερον στη δυσκολία τους και τρίτον στο ότι ο οργανωτής (ΕΛΠΑ-Χ. Αποστολίδης) ούτε πολλά μέλη να την/τον στηρίξουν έχει, ούτε και πολλές συμπάθεις στον χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου διαθέτει, ειδικά αυτή την περίοδο που υπάρχουν δύο " μέτωοπα" ανοιχτα: Το ένα με την ΟΜΑΕ για το Ράλλυ Ακρόπολις και το pouvoir sportive της FIA, και το δεύτερο ("λανθανον" να δεχτούμε) με την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ για την διοργάνωση αγώνων, Πρωταθλημάτων αλλα και έκδοση πινακίδων Ιστορικών. Αυτά είναι τα γεγονότα και η λύση φαίνεται να επιταχύνεται με την σταδιακή κατανόηση και εφαρμογή του αναθεωρημένου άρθρου 49 του Κ.Ο.Εμείς παρατηρούμε και καταγράφουμε, και όπως δεν μας αρέσουν οι "fake" συμμετοχές, δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε τις καλές διοργανώσεις όταν τις βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή τοποθέτηση από τον ghost. Θα συμφωνήσω σε όλα, με μια μικρή επιφύλαξη για το φάουλ της παρουσίας ηχηρών αυτοκινήτων στην εκκίνηση. Οι καλογυαλισμένες Stratos και 037 ή ότι άλλο μπορεί να μην ακολουθούν τον αγώνα αλλά παρκαρισμένες μαζεύουν τα βλέμματα εκατοντάδων περαστικών (που έτσι κι' αλλιώς δεν θα πήγαιναν στο βουνό για να τις δουν να περνάνε με 50 χλμ/ώρα). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι κακό αυτό για όσους αγαπούν το ιστορικό αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι υπάρχει ένας ανταγωνισμός με φτηνές αντεγκλήσεις και ειρωνείες για το ποιός την έχει πιό μακριά, τη λίστα συμμετοχών. Αυτό για όσους εμάς δεν έχουμε λόγο να αντιπαθούμε οποιονδήποτε αλυτάρχη, λέσχη ή φορέα μας θυμίζει κάτι από γήπεδο και νομίζω ότι το ιστορικό αυτοκίνητο αξίζει κάτι παραπάνω.

      Διαγραφή
  5. Ένα ιστορικό έχω και πηγαίνω σε όποιο αγώνα θεωρώ ότι ταιριάζει στα γούστα μου και στο αυτοκίνητό μου, άσχετα με το ποιός τον διοργανώνει.

    Αυτό το σχόλιο είναι το πιο σωστό και καταγράφει την κατάσταση στο χώρο του ρεγκουλάριτυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάστορα μάθε πως εγώ μόνο το σχόλιο για τις συμμετοχές έγραψα. Τα άλλα σχόλια είναι άλλων ανώνυμων.και δεν έχω πελάτες με αντίκες γενικά. Μόνο φίλους. Απλά με πειράζει η κοροϊδία του κάθε έξυπνου με μεγάλο αι κιου που νομίζει πως όλοι είμαστε σαν εσένα. Ε μάθετε λοιπόν πως υπάρχουν κ πιο έξυπνοι από εσάς. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ σωστά και τα παραπάνω σχόλια, ιδίως αυτό που λέει ότι η επιλογή της εκδήλωσης που θα συμμετάσχουμε είναι προσωπικό θέμα. Εχω, όμως, μια ένσταση (απορία;) σχετικά με τα ακριβά και σπάνια αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες πληρώνουν 250 Ευρώ συμμετοχή για να τα πάνε μόνο μέχρι την εκκίνηση και να τα θαυμάσουμε! Είναι αυτό λογικό, τη στιγμή ας πούμε που την ίδια μέρα με τον αγώνα (12/10) γινόταν το concours της ΦΙΛΠΑ στον Φλοίσβο; Φυσικά ο καθε ένας κάνει το κέφι του, όπως είπαμε πιο πάνω, και χαλάλι του. Γενικά όμως και επειδή υπάρχει ένας ευγενής συναγωνισμός ανάμεσα στους διοργανωτές για την προσέλκυση συμμετοχών, καλό θα είναι η κάθε Λέσχη να δηλώνει τα πραγματικά και ενεργά νούμερα, διαφορετικά δικαίως ο κόσμος θα απορεί και θα σχολιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και να μην πληρώνουν καμιά συμμετοχή.

      Διαγραφή
    2. Υπάρχουν διαφορετικά τιμολόγια για τον καθένα.π.χ αν κάποιος ήθελε να συμμετάσχει μόνο μία ημέρα ,πληρωνε λιγότερο .( αρα οσοι πηραν μονο εκκινηση τι να πληρωσαν άραγε;;)
      αφού το γράψατε παραπάνω σχετικα με το λανθάνον μέτωπο ,διάλεξαν την ίδια ημερομηνία ΕΛΠΑ-ΦΙΛΠΑ.
      ετσι κι αλλοιως και στο concours παλι πληρώνεις!!

      Διαγραφή
  8. Ιδού λοιπόν η "ζημιά" που μπορούν να κάνουν αυτές οι πρακτικές: Γίνονται αφορμή για συζήτηση και (δικαιολογημένα) σχόλια, ενώ το ζητούμενο είναι (και πάντα πρέπει να είναι) η διοργανωτική επιτυχία ή μη του εκάστοτε αγώνα. Και το 6ο Κλασσικό Ράλλυ, παρά το ότι έγινε σε ένα "ασφυκτικό" πλέον πλαίσιο για την ΕΛΠΑ, ήταν ένας επιτυχημένος αγώνας (αυτά για να μην χάσουμε εντελώς τη μπάλλα, και απο την ρεγκιουλάριτυ βρεθούμε στα Καλλιστεία!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή