Δημοσιεύουμε αυτούσιο το δελτίο Τύπου και τις φωτογραφίες που μας έστειλε ο ΣΙΣΑ.
Το 17ο CARRERA «24 Ώρες Ελλάδα» εκκίνησε το Σάββατο 18/10 στις 09:00 από το Δημαρχείο Χαϊδαρίου στην Αθήνα. Τα 67 καλά προετοιμασμένα πληρώματα διένυσαν 790 χιλιόμετρα σε διάσημες, τεχνικές & απαιτητικές διαδρομές.
Το πρωινό σκέλος περνούσε από μέρη της βόρειας Πελοποννήσου, όπως Νεμέα, Ψάρι, Εβροστίνα και κατέληξε στα Καλάβρυτα για την πρώτη μεγάλη ανασυγκρότηση. Εδώ σημειώθηκε και η πρώτη σημαντική εγκατάλειψη των Δελαπόρτα/Απόκοτο/Alfa Romeo 2000GTV που μεχρι την 4η ειδική διαδρομή προηγούνταν με μόλις 1 δευτερόλεπτο ποινής. Ακολούθησαν οι διαδρομές της Αχαίας και μία σύντομη ανασυγκρότηση με φόντο την γέφυρα Ρίου–Αντιρρίου, που ήταν και ένας από τους υποστηρικτές του αγώνα. Μετά από μία δύσκολη πλοήγηση και δύο απαιτητικές ειδικές διαδρομές κατέληξαν για την μεγάλη ανασυγκρότηση στη Ναύπακτο. Το τέλος της ημέρας βρήκε τους Μυλωνάκη/Λογγινό/Fiat 124 Sport να προηγούνται με μόλις 3 δευτερόλεπτα ποινή και άλλα πέντε πληρώματα να ακολουθούν με 4 βαθμούς ποινής. Η νύχτα όμως φέρνει ανατροπές, οι πρωτοπόροι φάνηκαν άτυχοι και έπεσαν πίσω στην κατάταξη.
Οι προβολείς άναψαν, οι βραδινές διαδρομές διένυσαν το Ευπάλιο, το Κροκύλειο, την τεχνητή λίμνη Μόρνου, την Τριταία, το Δίστομο, το Κυριάκι και το ξημέρωμα βρήκε στη Θίσβη τους Μπέντα/Γεωργακά/Mercedes 200 να έχουν πάρει κεφάλι και τους Παπαδόπουλο/Ασωνίτη/Mini & Αλ. Παπανδρέου/ Καρκατσούλη/Honda Civic να ακολουθούν κατά πόδας.
Την Κυριακή στις 9 το πρωί 56 πληρώματα βρέθηκαν στον τερματισμό του απαιτητικότερου αγώνα Endurance Regularity στην Ευρώπη, που είναι και ο μοναδικός που διαρκεί 24 συνεχόμενες ώρες. Όσοι τερμάτισαν είναι νικητές! Οι 3 πρώτοι της γενικής κατάταξης δεν άλλαξαν, εκτός από την 2η θέση που απλά άλλαξε χέρια. Οι φετινοί νικητές είναι οι Μπέντας/Γεωργακάς/Mercedes 200, Αλ. Παπανδρέου/Καρκατσούλης/Honda Civic και Παπαδόπουλος/Ασωνίτης/Mini.
Τα λεπτομερή αποτελέσματα είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.sisa.gr
Ο φετινός αγώνας απέσπασε άριστες κριτικές και οδήγησε τον ΣΙΣΑ σε μια νέα εποχή. Άρχισε να σχεδιάζεται με ενθουσιασμό από τον Φεβρουάριο και αρχές Ιουνίου ήταν έτοιμο το πρώτο Βιβλίο Διαδρομών, που έκανε τον γύρο του Κορινθιακού με 43 υποψήφιες Ειδικές Διαδρομές Ακριβείας, όπου τελικά επιλέχτηκαν οι 18 καλύτερες. Την οργάνωση πλαισίωσαν 40 & πλέον στελέχη, με αποτέλεσμα, το ωράριο και το πρόγραμμα να εκτελεστούν κανονικά και με πλήρη ασφάλεια. Η μέριμνα της λέσχης δεν σταμάτησε εκεί. Φρόντισε στα διόδια, να υπάρχει δωρεάν διέλευση καθώς και οδική ασφάλεια για όλα τα πληρώματα.
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ευχαριστεί την οργανωτική επιτροπή, τους κριτές & χρονομέτρες, τους χορηγούς Carrera και Γέφυρα Α.Ε., τους υποστηρικτές του αγώνα καθώς και όλες τις ομάδες και τις λέσχες που συμμετείχαν. Η δεξίωση απονομής έγινε την Δευτέρα 20/10 στις 20:30 στο roof garden του Yava Fitness Center. Όλοι οι συμμετέχοντες, ακόμα και αυτοί που εγκατέλειψαν, έφυγαν με ένα χαμόγελο και με την ευχή «Άντε και του χρόνου στο 18ο ...»
Το 17ο CARRERA «24 Ώρες Ελλάδα» εκκίνησε το Σάββατο 18/10 στις 09:00 από το Δημαρχείο Χαϊδαρίου στην Αθήνα. Τα 67 καλά προετοιμασμένα πληρώματα διένυσαν 790 χιλιόμετρα σε διάσημες, τεχνικές & απαιτητικές διαδρομές.
Το πρωινό σκέλος περνούσε από μέρη της βόρειας Πελοποννήσου, όπως Νεμέα, Ψάρι, Εβροστίνα και κατέληξε στα Καλάβρυτα για την πρώτη μεγάλη ανασυγκρότηση. Εδώ σημειώθηκε και η πρώτη σημαντική εγκατάλειψη των Δελαπόρτα/Απόκοτο/Alfa Romeo 2000GTV που μεχρι την 4η ειδική διαδρομή προηγούνταν με μόλις 1 δευτερόλεπτο ποινής. Ακολούθησαν οι διαδρομές της Αχαίας και μία σύντομη ανασυγκρότηση με φόντο την γέφυρα Ρίου–Αντιρρίου, που ήταν και ένας από τους υποστηρικτές του αγώνα. Μετά από μία δύσκολη πλοήγηση και δύο απαιτητικές ειδικές διαδρομές κατέληξαν για την μεγάλη ανασυγκρότηση στη Ναύπακτο. Το τέλος της ημέρας βρήκε τους Μυλωνάκη/Λογγινό/Fiat 124 Sport να προηγούνται με μόλις 3 δευτερόλεπτα ποινή και άλλα πέντε πληρώματα να ακολουθούν με 4 βαθμούς ποινής. Η νύχτα όμως φέρνει ανατροπές, οι πρωτοπόροι φάνηκαν άτυχοι και έπεσαν πίσω στην κατάταξη.
Οι προβολείς άναψαν, οι βραδινές διαδρομές διένυσαν το Ευπάλιο, το Κροκύλειο, την τεχνητή λίμνη Μόρνου, την Τριταία, το Δίστομο, το Κυριάκι και το ξημέρωμα βρήκε στη Θίσβη τους Μπέντα/Γεωργακά/Mercedes 200 να έχουν πάρει κεφάλι και τους Παπαδόπουλο/Ασωνίτη/Mini & Αλ. Παπανδρέου/ Καρκατσούλη/Honda Civic να ακολουθούν κατά πόδας.
Την Κυριακή στις 9 το πρωί 56 πληρώματα βρέθηκαν στον τερματισμό του απαιτητικότερου αγώνα Endurance Regularity στην Ευρώπη, που είναι και ο μοναδικός που διαρκεί 24 συνεχόμενες ώρες. Όσοι τερμάτισαν είναι νικητές! Οι 3 πρώτοι της γενικής κατάταξης δεν άλλαξαν, εκτός από την 2η θέση που απλά άλλαξε χέρια. Οι φετινοί νικητές είναι οι Μπέντας/Γεωργακάς/Mercedes 200, Αλ. Παπανδρέου/Καρκατσούλης/Honda Civic και Παπαδόπουλος/Ασωνίτης/Mini.
Τα λεπτομερή αποτελέσματα είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.sisa.gr
Ο φετινός αγώνας απέσπασε άριστες κριτικές και οδήγησε τον ΣΙΣΑ σε μια νέα εποχή. Άρχισε να σχεδιάζεται με ενθουσιασμό από τον Φεβρουάριο και αρχές Ιουνίου ήταν έτοιμο το πρώτο Βιβλίο Διαδρομών, που έκανε τον γύρο του Κορινθιακού με 43 υποψήφιες Ειδικές Διαδρομές Ακριβείας, όπου τελικά επιλέχτηκαν οι 18 καλύτερες. Την οργάνωση πλαισίωσαν 40 & πλέον στελέχη, με αποτέλεσμα, το ωράριο και το πρόγραμμα να εκτελεστούν κανονικά και με πλήρη ασφάλεια. Η μέριμνα της λέσχης δεν σταμάτησε εκεί. Φρόντισε στα διόδια, να υπάρχει δωρεάν διέλευση καθώς και οδική ασφάλεια για όλα τα πληρώματα.
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ευχαριστεί την οργανωτική επιτροπή, τους κριτές & χρονομέτρες, τους χορηγούς Carrera και Γέφυρα Α.Ε., τους υποστηρικτές του αγώνα καθώς και όλες τις ομάδες και τις λέσχες που συμμετείχαν. Η δεξίωση απονομής έγινε την Δευτέρα 20/10 στις 20:30 στο roof garden του Yava Fitness Center. Όλοι οι συμμετέχοντες, ακόμα και αυτοί που εγκατέλειψαν, έφυγαν με ένα χαμόγελο και με την ευχή «Άντε και του χρόνου στο 18ο ...»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου