Σάββατο 26 Απριλίου 2014

RALLY SPRINT ΑΓΙΟΣ ΜΕΡΚΟΥΡΙΟΣ: ΟI Γ. ΤΣΑΛΑΜΑΤΑΣ- Γ. ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ESCORT, ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ!!!

(Φωτογραφία Αρχείου)
Ενας "άτυχος" αγώνας ήταν το Ράλλυ Σπριντ Αγίου Μερκουρίου που διοργάνωσε με (σχετική) επιτυχία το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου-Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α., (που ΔΕΝ έχει σχέση με τον Σύνδεσμο, τον γνωστό Σ.Ο.Α.Α., πέραν του ότι είχε ιδρυθεί προ εικοσαετίας απο τα τότε μέλη του, σε μια προσπάθεια "βιαστικής" δημιουργίας Αθλητικών Σωματείων που θα συνιστούσαν την  ΕΛ.Ο.Α.Α.Μ. -Ελληνική Ομοσπονδία Αγωνιστικού Αυτοκινήτου -Μοτοσυκλέττας το 1990, η οποία θα διεκδικούσε την ηγεσία του Σπορ απο την ΕΛΠΑ. Κοντεύει να συμπληρωθεί ένα τέταρτο του αιώνα απο τότε, και ακόμα με εκείνα τα...κειμήλια επιχειρείται να διοικηθεί το σπορ! Ευτυχώς που η Μοτοσυκλέττα πρόλαβε και ανεξαρτητοποιήθηκε). Και ο αγώνας αυτός, ο τόσο δημοφιλής και θεαματικός Αγιος Μερκούριος ήταν "άτυχος", γιατί ενώ είχε όλα τα φόντα να απογειώσει στην κυριολεξία το άθλημα, έμεινε στην μετριότητα απο πλευράς αριθμού συμμετοχών, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΙΧΑΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ, το οποίο περνάει απο την "Αρχή" στους οδηγούς που στηρίζουν τις δύο πλευρές ("πτέρυγες" 'η "τάσεις", για να μην πούμε "στρατόπεδα" και "κλίκες" και παρεξηγηθούμε, παρά την ακρίβεια του τελευταίου χαρακτηρισμού). Ετσι, ενώ σ' αυτόν τον αγώνα και πιο συγκεκριμένα στην θρυλική Ειδική Διαδρομή που κατάφεραν να εξασφαλίσουν μετά απο πολλά χρόνια οι Οργανωτές (συγχαρητήρια τους πρέπουν γι' αυτό) θα έπρεπε να συμμετάσχουν ΟΛΑ τα μεγάλα και γνωστά ονόματα, ανεξάρτητα αν είχαν βαθμολογικό ενδιαφέρον ή όχι για τον θεσμό, τελικά  68 πληρώματα πήραν εκκίνηση, μαζί με τα 13 Ιστορικά (58 εκκίνησαν στο Β').  Οι 77 Συμμετοχές μαζί με τα 20 Ιστορικά που είχαν ανακοινωθεί, φαίνεται ότι δεν ήταν επιβεβαιωμένες, αλλά και πάλι θα ήταν "μέτριο" το νούμερο για ΤΕΤΟΙΟΝ αγώνα, αφού πολλά γνωστά ονόματα απουσίαζαν-και όχι μόνο απο την Αθήνα. Θυμίζουμε ότι στο Ράλλυ Σπριντ της Ριτσώνας προ διετίας οι συμμετοχές ήταν πολύ περισσότερες, μια και έτρεξαν και οδηγοί Αναβάσεων, κάτι που επίσης θα έπρεπε να συμβεί στον Αγιο Μερκούριο, όπου 90 με 100 συμμετοχές θα ήταν ένα σωστό νούμερο. Εν πάση περιπτώσει, τον λόγο τον αναφέραμε και ας ελπίσουμε να γίνουν ΑΜΕΣΑ οι πολυαναμενόμενες Αρχαιρεσίες της ΟΜΑΕ, για να αναδειχθεί η εκλεγμένη διοίκηση που θα πάρει τη θέση της σημερινής ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ διοικούσας επιτροπής, και θα σταματήσει το "εσωτερικό μποϋκοτάζ" (γνωστό και ως 5η φάλαγγα σε άλλους καιρούς) που μόνο ζημιά στο σπορ κάνει.
 Ενας άλλος λόγος της περιορισμένης συμμετοχής, ήταν η..."εργολαβία" που είχε αναλάβει με ιδιαίτερα κραυγαλέο τρόπο και με ένα στυλ δημοσιότητας και προβολής που δεν είναι απαραίτητα το ιδανικό, μια ομάδα φίλα προσκείμενη όχι απλώς στους οργανωτές αλλά εις την μία εκ των βασικών "πτερύγων" της υπο καθεστώς προσωρινής αναγνώρισης τελούσας Ομοσπονδίας. Υπήρξαν κάποιοι που διαφωνούσαν με το "νέο στυλ" που επιχειρείται να επιβληθεί στους αγώνες αυτοκινήτου, και παρ' ότι επιθυμούσαν να τρέξουν, τελικά επέλεξαν να μείνουν εκτός. Κακώς κατά την γνώμη μας, γιατί α) αν μπορείς να κάνεις το κέφι σου γιατί να το στερηθείς, β) οι αγώνες πρέπει να τυγχάνουν καθολικής στήριξης ακόμα κι αν υπάρχουν κάποια στοιχεία που δεν μας ενθουσιάζουν, και γ) η αποχή ενισχύει "στρατόπεδα" και εμείς δεν θα θέλαμε χωριστές πλευρές αλλά συνεργασία. Γι' αυτό πρέπει να γίνουν το ταχύτερο οι αρχαιρεσίες της Ομοσπονδίας. Οσο καθυστερούν, τόσο αναπτύσσονται θεωρίες συνωμοσίας.
 Στον αγώνα τώρα, υπήρχαν τα Mitsubishi ΕVΟ και ο...Γιάννης Τσαλαματάς! Που με το Ιστορικό Escort Mk2 και συνοδηγό τον Γ. Πρίντεζη, δεν κατέκτησε απλώς την πρώτη θέση της κατάταξης των Ιστορικών, αλλά στην Β' Ειδική (σκέλος) ήρθε...ΤΡΙΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ, εμπρός απο ένα EVO 9 ταχύτατου και πολύ γνωστού πληρώματος, και μόλις...τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου πίσω απο τον δεύτερο Γενικής με ένα ακόμα EVO! Aπο εκει και μετά, τι να μιλήσουμε για επιδόσεις και αποδόσεις σύγχρονων και ιστορικών αυτοκινήτων και πληρωμάτων. Ο Γ. Τσαλαματάς με τον Γ. Πρίντεζη τους έκαναν να ξεχάσουν το όνομά τους, και αυτή είναι η πραγματικότητα που δεν θα πρέπει ούτε να στενοχωρεί ούτε να "σοκάρει", αλλά να δείχνει σε όλους τι μπορεί να κάνει ένας γρήγορος οδηγός με ένα καλό και άριστα προετοιμασμένο ιστορικό αυτοκίνητο. Μπράβο λοιπόν στους Τσαλαματά-Πρίντεζη, γιατί πέραν του προσωπικού τους θριάμβου έδωσαν  "πόντους" στις ιστορικές συμμετοχές (τις οποίες πρέπει να πούμε ότι η οργάνωση σεβάστηκε, δημιουργώντας κατηγορία ιστορικών για κατάταξη και απονομή, εκτός βαθμολογίας). Και του χρόνου!


*ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ Α'+Β' ΣΤΟ www.sportstiming.gr (που παρουσίασε αρκετές online καθυστερήσεις στη διάρκεια της μέρας, λόγω και της διακοπής στο μέσον του Β' σκέλους). 

*ΔΕΙΤΕ ΣΥΝΤΟΜΟ VIDEO ME TA IΣΤΟΡΙΚΑ:

/www.youtube.com/watch?v=DOlNJdmDrN8


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου