Κατ' αρχάς, το 2ο "222 ΛΕΠΤΑ" του AC3 συγκέντρωσε πολλές συμμετοχές αλλά και πολλή βροχή, θυμίζοντας το περυσινό Ράλλυ Σπριντ Μαραθώνα του ΣΙΣΑ. Πάντως όλοι επέδειξαν κέφι και καλή διάθεση, με αποτέλεσμα η εκδήλωση να θεωρείται επιτυχημένη.
Από τα 55 πληρώματα των συμμετοχών, στην πρώτη καταγεγραμμένη Ειδική, χρονομετρήθηκαν μόνο 43. Ομως αυτή η Ε.Δ. ήταν η τρίτη, γιατί οι δύο πρώτες (Μαρκόπουλο) ακυρώθηκαν λόγω καιρικών συνθηκών. Ο αγώνας έτσι έμεινε με τέσσερις συνολικά Ε.Δ., τις δύο απο τις οποίες, όπως και την Γενική κατάταξη, κέρδισε το ζεύγος Αλέξανδρου και Αικατερίνης Κίκκιζα με Jaguar mk2 1960. Σημειώνουμε ότι πολυ καλές εντυπώσεις άφησε το γεύμα της απονομής.
*Τα αναλυτικά αποτελέσματα Ε.Δ., Γενικής και Κατηγοριών, ΕΔΩ: www.sportstiming.gr
Στην Πάτρα τώρα, η Ε.Λ.Ι.Α. διοργάνωσε μια διαδρομή μέχρι την Αιγείρα με έντονο Ιστορικό (ρετρό) άρωμα, ίσως μόνο υπερβολικά εξεζητημένο ως προς τις λεπτομερείς αναφορές στους φιλέλληνες motorists. Πάντως και μόνο η ανάδειξη της Αιγείρας, την οποία δυστυχώς πολλοί γνωρίζουν μόνο για την καλοκαιρινή θάλασσά της, είναι αξιέπαινη πρωτοβουλία (επίσης δυστυχώς, στις περισσότερες επισκέψεις μας στο υπέροχο Αρχαίο θέατρο με την ασύλληπτη θέα, έπρεπε να υπερπηδάμε συρματοπλέγματα γιατι ήταν μονίμως κλειστό). Αυτό που πρέπει επίσης να παρατηρήσουμε, είναι ο πλούτος των Ιστορικών άψογα ανακατασκευασμένων και διατηρημένων αυτοκινήτων και μοτοσυκλεττών που διαθέτουν οι Πατρινοί φίλοι μας. Η εκδήλωση της Ε.Λ.Ι.Α.Σ. ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να τα δει απο κοντά ο πολύς κόσμος, μια και η εκκίνηση δόθηκε στην Πλατεία Γεωργίου, όπου τα αυτοκίνητα παρέμειναν μπροστά στο θέατρο Απόλλων. Τι κλασσικότερο; Καλή αρχή και καλή συνέχεια για την Ε.Λ.Ι.Α. των ιστορικών!
*Για τα αποτελέσματα αλλά και πολλες φωτογραφίες απο την εκδήλωση, στο facebook.com/eliaclub
Από τα 55 πληρώματα των συμμετοχών, στην πρώτη καταγεγραμμένη Ειδική, χρονομετρήθηκαν μόνο 43. Ομως αυτή η Ε.Δ. ήταν η τρίτη, γιατί οι δύο πρώτες (Μαρκόπουλο) ακυρώθηκαν λόγω καιρικών συνθηκών. Ο αγώνας έτσι έμεινε με τέσσερις συνολικά Ε.Δ., τις δύο απο τις οποίες, όπως και την Γενική κατάταξη, κέρδισε το ζεύγος Αλέξανδρου και Αικατερίνης Κίκκιζα με Jaguar mk2 1960. Σημειώνουμε ότι πολυ καλές εντυπώσεις άφησε το γεύμα της απονομής.
*Τα αναλυτικά αποτελέσματα Ε.Δ., Γενικής και Κατηγοριών, ΕΔΩ: www.sportstiming.gr
Στην Πάτρα τώρα, η Ε.Λ.Ι.Α. διοργάνωσε μια διαδρομή μέχρι την Αιγείρα με έντονο Ιστορικό (ρετρό) άρωμα, ίσως μόνο υπερβολικά εξεζητημένο ως προς τις λεπτομερείς αναφορές στους φιλέλληνες motorists. Πάντως και μόνο η ανάδειξη της Αιγείρας, την οποία δυστυχώς πολλοί γνωρίζουν μόνο για την καλοκαιρινή θάλασσά της, είναι αξιέπαινη πρωτοβουλία (επίσης δυστυχώς, στις περισσότερες επισκέψεις μας στο υπέροχο Αρχαίο θέατρο με την ασύλληπτη θέα, έπρεπε να υπερπηδάμε συρματοπλέγματα γιατι ήταν μονίμως κλειστό). Αυτό που πρέπει επίσης να παρατηρήσουμε, είναι ο πλούτος των Ιστορικών άψογα ανακατασκευασμένων και διατηρημένων αυτοκινήτων και μοτοσυκλεττών που διαθέτουν οι Πατρινοί φίλοι μας. Η εκδήλωση της Ε.Λ.Ι.Α.Σ. ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να τα δει απο κοντά ο πολύς κόσμος, μια και η εκκίνηση δόθηκε στην Πλατεία Γεωργίου, όπου τα αυτοκίνητα παρέμειναν μπροστά στο θέατρο Απόλλων. Τι κλασσικότερο; Καλή αρχή και καλή συνέχεια για την Ε.Λ.Ι.Α. των ιστορικών!
*Για τα αποτελέσματα αλλά και πολλες φωτογραφίες απο την εκδήλωση, στο facebook.com/eliaclub
Αγαπητέ κύριε Παπανδρέου ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός Δελτίου Τύπου(ετοιμάζεται) να πληροφορήσω τα μέλη και τους φίλους του AC3 που δεν παρευρέθηκαν ,ότι από τα 55 πληρώματα,οι "απώλειες που είχαμε έχουν ως κάτωθι :
το Σάββατο ,2 βλάβες(1Αργος-1 Αθήνα) ,2 ασθένειες ,και 1 στρατιώτης (οδηγός)δεν πήρε άδεια.
την Κυριακή το ισχυρό χαλάζι που έπεσε στο Αργος εμπόδισε 2 πληρώματα(Νο 45, 56) ν΄ανέβουν στον αγώνα, όπως επίσης είχαμε και 1 βλάβη πριν τον αγώνα ( κομμένη εξάτμιση) σύνολο 8.
Οι υπόλοιποι μη εκκινήσαντες είναι αδικαιολογήτως απόντες!
Αποστόλης Λακασάς
Αλυτάρχης 2nd 222 M.R.R
Θετική και αντιληπτή η ευαισθησία σας, αλλά δεν υπάρχει και ανάγκη...απουσιολογίου! Είναι λογικό στις εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων να παρουσιάζονται τεχνικά/μηχανικά προβλήματα με τα αυτοκίνητα, και επειδή οι συμμετέχοντες είναι χομπίστες και όχι επγγελματίες, επηρεάζονται σημαντικά απο τις καιρικές συνθήκες.
ΔιαγραφήΈχετε δίκιο κύριε Παπανδρέου και συμπληρώνω ότι το σχόλιο μου (όσον αφορά τους απόντες), είχε και χιουμοριστική διάθεση ,εννοώντας ότι δεν τηλεφώνησαν !(μου έχει μείνει κουσούρι από το Στρατό).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα απ΄όλα η υγεία ,η ασφάλεια και μετά το χόμπυ.
Αποστόλης Λακασάς
Αγαπητέ κ.. Παπανδρέου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε και δημοσίως, για την προβολή της εκδήλωσής μας και την αναφορά σας προς την προσπάθεια που κάνουμε.
Θα χαρούμε ιδιαίτερα σε επόμενη μας εκδήλωση, να δείτε και από κοντά οχήματα της περιοχής.
Επίσης, πράγματι η ευρύτερη περιοχή αλλά και η Πάτρα, είναι πανέμορφες περιοχές οι οποίες μέσα από τις εκδηλώσεις της Λέσχης θα προβάλλονται και για να τις γνωρίζουν ή να τις ξαναβλέπουν οι Πατρινοί με έναν εναλλακτικό τρόπο (αυτόν της κίνησης με το Ιστορικό τους όχημα), και να περνάνε εντέλει καλά με τα οχήματά τους. Τρώγοντας ανοίγει η όρεξη...
Τέλος για να αποκατασταθεί η αναφορά σας σχετικά με το Αρχαίο Θέατρο, η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, είχε από πριν επικοινωνήσει με την αρμόδια Εφορία Αρχαιοτήτων και είχαν την ευγενή καλωσύνη, να έχουν άτομο το οποίο υπομονετικά παρέμεινε στο χώρο σε συνεννόηση, σύμφωνα με το πρόγραμμά μας και όσοι εκ των συμμετεχόντων ήθελαν μπορούσαν να επισκεφθούν αυτό το μοναδικό για την περιοχή κόσμημα, που πράγματι και ανεκμετάλλευτο μένει (πλην μερικών εκδηλώσεων) και χωρίς μόνιμο φύλακα, όπως και τόσοι άλλοι αρχαιολογικοί χώροι ανά την Ελλάδα μένουν.
Ευχαριστούμε πολύ.
Με εκτίμηση,
Κωνσταντάτος Ηλίας
Γραμματέας της
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.