Οσο πάει και χειροτερεύει η "μετα-αγωνιστική" απουσία της οργάνωσης, αφού δεν υπάρχει καμμία αναφορά ούτε στα Ιστορικά που συμμετείχαν (το παράβολο βέβαια ήταν καλό...), ούτε και στην τύχη των ενστάσεων των δύο οδηγών. Εγινε δεκτή αυτή του Ταχτά και απερρίφθη του Τσαλαματά; Απερριφθησαν; Απεσύρθη η μία εκ των δύο; Υπεβλήθη έφεση; Γιατί αναφέρεται μόνο ο Ταχτάς στους νικητές κλάσεων; Σε κάθε περίπτωση, και μέχρι...διελεύκανσης, η δική μας παρατήρηση είναι ότι ο Ι. Τσαλαματάς παραμένει ηθικός νικητής του αγώνα, γιατί ό,τι λάστιχα και να φοράς δεν περνάς το ΕVΟ 9 του Καμιτσάκη με μια δικίνητη προϊστορία του '70 χωρίς να το αξίζεις. Ας το σκεφτούν αυτό όλοι πριν ασχοληθούν με ενστάσεις...
Υ.Γ. Εκτός φυσικά κι αν χρησιμοποιηθούν Slicks σε αγώνα Ραλλύ! Τότε αυτόματα το πλήρωμα τίθεται εκτός και δεν χρειάζεται καμμιά ένσταση γι' αυτό.
Υ.Γ. Εκτός φυσικά κι αν χρησιμοποιηθούν Slicks σε αγώνα Ραλλύ! Τότε αυτόματα το πλήρωμα τίθεται εκτός και δεν χρειάζεται καμμιά ένσταση γι' αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου