Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ SPORTING: ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ (ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, Η ΑΝ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΕ TRACK DAYS!)

 Κατά την συνήθη πρακτική της... ΕΛΠΑ, οι προερχόμενοι απο την ΕΘΕΑ της ΕΛΠΑ άνθρωποι της ΕΠΑ της ΟΜΑΕ, όχι μόνο δημοσίευσαν το πρόγραμμα του 2014 στις αρχές του '14 (και όχι απο τον Οκτώβριο του '13 όπως έπρεπε και όπως είχαν υποσχεθεί), αλλά ακόμα και σήμερα, μέσα Ιανουαρίου, συνεχίζουν να "μαγειρεύουν" τους τεχνικούς κανονισμούς και τις προκηρύξεις! Ολοκληρωτικά απαράδεκτη πρακτική, απο τους ανθρώπους που υποσχέθηκαν αλλαγές. Εν πάση περιπτώσει, στο Πρόγραμμα του 2014 υπάρχουν-προς στιγμήν- τρείς Πρωταθληματικοί θεσμοί Ιστορικών sporting: Rally, Αναβάσεις και Ταχύτητα. Θυμίζουμε ότι το 2011 που έγινε για τελευταία φορά, το Πρωτάθλημα Ιστορικών ήταν ένα και μικτό, δηλαδή Ταχύτητας και Αναβάσεων. Οι υπεύθυνοι της ΕΛΠΑ δε, είχαν αποφασίσει τότε να προκηρύξουν...ΤΕΣΣΕΡΑ Πρωταθλήματα, ένα για κάθε χρονολογική περίοδο κατασκευής! Το ίδιο έγινε και για το Πρωτάθλημα Ράλλυ και φυσικά επειδή δεν υπήρχαν αρκετές συμμετοχές, συμπτύχθηκαν οι χρονολογικές περίοδοι και είχαμε βαθμολογίες (και Πρωταθλητές) για την Κατηγορία 1-2 (έως 1975) και την Κατηγορία 3-4 (1976-1985). Για το 2014, πληροφορούμεθα ότι έχει υπάρξει εισήγηση περί του...άλλου άκρου, δηλαδή την δημιουργία ΜΙΑΣ μόνο κατηγορίας χρονολογιών και κυβισμών για τα Ιστορικά Πρωταθλήματα, όπου π.χ. τα 1300 θα τρέχουν για να βγάλουν Πρωταθλητές τα 2000 και τα 3000 κυβικά εκατοστά! Η πρόταση αυτή αφορά και τους τρείς θεσμούς, δηλαδή Ραλλύ, Ταχύτητα και Αναβάσεις. Θα υπάρξουν δε "κύπελλα παρηγοριάς" στις κλάσεις, το γεγονός όμως είναι ότι αν κάτι τέτοιο όντως περάσει, τότε θα τρέχουν 10-15 αυτοκίνητα μόνο και μόνο για να βγάλουν και επίσημα τους ήδη γνωστούς Πρωταθλητές. Ε, απο κάτι τέτοιο, καλύτερα track days!
 Επειδή επι του παρόντος αυτά δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, επιφυλασσόμεθα μέχρι να πάρει επιτέλους βράση η σούπα και να σερβιριστεί. Μακάρι το δημοσίευμά μας να κάνει τους υπευθύνους να σκεφτούν πιο ψύχραιμα και λογικά, έτσι ώστε να δούμε ΔΥΟ κατηγορίες στις προκηρύξεις των Ιστορικών Πρωταθλημάτων. Αυτό θα είναι πιο ρεαλιστικό και περισσότερο (όχι απόλυτα) "δίκαιο" απο ότι η μία κατηγορία "σκρατς", που μας γυρίζει πολλά πολλά χρόνια πίσω και δείχνει ότι η αγάπη, το ενδιαφέρον και η γνώση για τα Ιστορικά αυτοκίνητα δεν είναι μέσα στις αρετές, τις προθέσεις και τις προτεραιότητες της νεοσύστατης Ομοσπονδίας (και των "συμβούλων" της, που για να μείνουμε στο "πολιτικό" πνεύμα της εποχής, θυμίζουν κάτι μεταξύ της πρώτης Κυβέρνησης του Γιωργάκη Παπανδρέου και των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ...). Δ.Π.

3 σχόλια:

  1. Δημητρη, ανεξαρτητα απο το ποιες ειναι οι αποψεις μας για το θεμα, σημασια εχει οτι η ιδιοτητα του πρωταθλητη στην Ελλαδα εχει καταντησει να ειναι ισοτιμη με αυτην του προεδρου. Οπου φωναξεις την λεξη, γυριζουν ΟΛΟΙ κι απαντουν. Συνεπως ισως θα αξιζε τον κοπο να γινει ενας ουσιαστικος διαλογος θεσεων κι οχι αντιθεσεων με στοχο την αναβαθμιση της αξιας του ορου "πρωταθλητης". Πρωταθλητης της πολυκατοικιας μου, του καφενειου μου, της γειτονιας ή πρωταθλητης Ελλάδος? Ξερεις.Γραφοντας πολλά κι ανακατευοντας την δικη σου σουπα, αυτοαναιρεισαι καμια φορα. Τη μια μιλας για χομπιστες, την αλλη κακιζεις γιατι αυτοι οι μεχρι λιγο πριν χομπιστες δεν θα κερδιζουν τιτλους. Ειναι αυτοσκοπος του χομπυ ο τιτλος, ή το κυπελλο-ενθυμιο?
    Θα προτιμουσα λοιπον να επεξεργαζομαστε προτασεις κι οχι κειμενα αλλαλουμ διαμαρτυριας, οπου τα Porshe και τ αναποδα τμονια μπλεκονται με Στουρναρες και Γιωργακηδες.
    Ευπειθως και χωρις παθη, ετσι?
    Χρ. Πλατης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά τα περί Πρωταθλητών. Λάθος η μία και μόνη ενιαία κατηγορία χρονολογιών και κυβισμών (αν γίνει έτσι). Λάθος το να θεωρούνται οι αγώνες μόνο περιστασιακές συμμετοχές για διασκέδαση. Οι αγώνες υπάρχουν γιατί κάποιοι άνθρωποι κάνουν Πρωταθλητισμό συμμετέχοντας σε ολόκληρο το ημερολόγιο, έτσι ώστε να μπορούν και οι "wild cards" να τρέχουν στους ένα-δυο αγώνες που επιλέγουν για την διασκέδασή τους. Λάθος επίσης η "άνευ όρων" παράδοση (έστω και με εύσχημο τρόπο) στην Ομοσπονδία, η οποία παρατηρείται σε όλα τα επίπεδα. Γιατί άλλο υποστήριξη και άλλο υπεράσπιση και αποδοχή των πάντων. Πρόκειται για την Αρχή του Σπορ (όπως ήταν η ΕΛΠΑ για 60 χρόνια και μέχρι πριν 11 μήνες), η οποία ούτε το αλάθητο έχει ούτε υπεράνω κριτικής είναι. Πρόταση υπήρξε: Διατήρηση των περυσινών κατηγοριών. Συν, για τα Ραλλύ, η διευκρίνιση των ολικών χιλιομέτρων Ε.Δ. που υποχρεούται να οδηγήσει ο οδηγός για να πάρει τους βαθμούς πρωταθλήματος. Η παρομοίωση ήταν απόλυτα ακριβής: Οι σύμβουλοι είναι ικανοί-και υπεύθυνοι- για το καλύτερο και για το χειρότερο.

      Διαγραφή
  2. Αφου συμφωνεις στα περι πρωταθλητων, εχουμε μια καλη αρχη. Τα υπολοιπα νομιζω οτι μπορουν να διευθετηθουν με κυπελλα ή έπαθλα. Επισης θεωρω επιβεβλημενο να επικρατησει παντου η βαθμολογια πολυνικους. Η οποια ομως για να ειναι δικαιη απαιτει 5 συμμετοχες σε καθε κλαση τουλαχιστον. Τις εχουμε με τον κατακερματισμο των ημερομηνιων? Για να μην τρεχουν 50 κομπαρσοι και να διακρινονται οι 5 ευποροι. (οχι, δεν θα συμμετασχω το 14 σε αγωνες, το σταρλετ πουληθηκε, αρα δεν το προτεινω απο συμφερον!) Χ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή