Κάποιο "παπαγαλάκι" απ' αυτά που υπερηφανεύονται οτι διατηρούν φιλικές σχέσεις με τις κεφαλες της ΟΜΑΕ (οι οποίες τα χρησιμοποιούν για να "διαρρέουν" ειδήσεις και να μετρούν τις αντιδράσεις α-λα πολιτικά), έγραψε ότι αναμένονται οσονούπω οι τεχνικοί κανονισμοί του 2014. Το γεγονός ότι πλησιάζουμε στο τέλος Ιανουαρίου του 2014 και σε πέντε εβδομάδες αρχίζουν οι αγώνες, δεν λέει σε κανέναν τίποτα;;; Θα παραμείνουν ίδιοι οι κανονισμοί; Τότε γιατί αργούν να δημοσιευθούν; Θα αλλάξουν; Και τότε πως θα προλάβουν οι αγωνιζόμενοι να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές και βελτιώσεις; Αρα, είναι πολύ πιθανόν να υπάρχουν δισταγμοί ή "μαγειρέματα" μέχρι την τελευταία στιγμή. Και να είστε ΒΕΒΑΙΟΙ ότι πολλοί εντός και πέριξ της "αυλής" της ΟΜΑΕ, και γνωρίζουν το τι μέλλει γενέσθαι, και γνωμοδοτούν, και επηρεάζουν. Γιατί οι καθαρές αποφάσεις ανακοινώνονται έγκαιρα. Η άλλως, ανακοινώνονται λεπτομερώς οι λόγοι της καθυστέρησης. Οσο για τα Ιστορικά, ας μην ξεχνάμε ότι είναι πιθανόν να προκηρυχθεί και Πρωτάθλημα regularity, μαζί με τις υπόλοιπες προκηρύξεις που "οφείλονται" (σύμφωνα με την ανακοίνωση της 3/1/2014). Πότε θα γίνουν αυτά γνωστά; Ισως όταν οι ημέτεροι κλείσουν τις χορηγίες τους και ετοιμάσουν το πρόγραμμα και τα αυτοκίνητά τους. Οι υπόλοιποι απανταχού Ελλάδος αγωνιζόμενοι, "τρεχάτε ποδαράκια μου". Και για να μην παρεξηγηθούμε, δεν καταλογίζουμε απαραίτητα πρόθεση στους διοικούντες για όλα τα παραπάνω αλλά είναι βέβαιο ότι αυτή τους την καθυστέρηση την εκμεταλλεύονται κάποιοι απο αυτούς που βρίσκονται γύρω τους (ή γύρω στους γύρω τους!). Για να μην αναφερθούμε βέβαια στο ευαίσθητο θέμα των Συνδέσμων αγωνιζομένων, των οποίων η σιωπή και απραξία δεν περνά απαρατήρητη. Σίγουρα υπάρχουν επαφές σε προσωπικό επίπεδο ατόμων των ΔΣ με την διοίκηση της Ομοσπονδίας, αλλά αυτό σημαίνει ότι με κάποιο τρόπο η ΟΜΑΕ έχει εξασφαλίσει την συνεργασία ή την ανοχή των Συνδέσμων, φυσικά εις βάρος του "συνδικαλιστικού" τους ρόλου. Ποιός είναι τώρα ο "εχθρός"; Η ΕΛΠΑ πάει, τελείωσε σαν κορυφαία αγωνιστική εξουσία. Μήπως υπάρχουν "εσωτερικές" αντιπαλότητες; Και αν είναι έτσι, τι δουλειά έχουν οι Σύνδεσμοι (πάντα σε επίπεδο ατόμων) να παίρνουν πλευρές; Που είναι οι δημοσιεύσεις και οι αναρτήσεις διαμαρτυρίας και ελέγχου προς την εξουσία; Που είναι ο ΣΟΑΙΣΤΑ, ο οποίος τόση φασαρία είχε κάνει προ τριετίας με το θέμα της υποχρεωτικής εγγραφής στον ΣΟΑΑ για έκδοση λισάνς, και όχι (και) στον ίδιο, παρ' ότι μέτραγε ζωή λίγων μόνο μηνών; Ο ΣΟΑΑ αλλά και ο ΣΟΑΑΒΕ πιστεύουν ότι τα πάντα είναι καλώς καμωμένα; Αιτήματα δεν υπάρχουν απο την πλευρά των αγωνιζομένων; Ολα τέλεια βρε παιδιά; Και το πρόγραμμα και οι Λέσχες και οι αγώνες, όλα σωστά; Καμμιά ένσταση, υπόδειξη, παρατήρηση δεν υπάρχει, από Μακεδονία μέχρι Κρήτη; Δηλαδή οι οδηγοί-μέλη αυτών των Συνδέσμων εκλήθησαν απο τα Δ.Σ. σε γενικές συνελεύσεις, ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα του 2014, και συμφώνησαν χωρίς ούτε μια τόση δα μικρούλα αντίρρηση, παρατήρηση ή αίτημα για κάποια αλλαγή; Θαύμα, θαύμα! Δ.Π.
(Εν αναμονή των κανονισμών. Και..we'll be back!)
(Εν αναμονή των κανονισμών. Και..we'll be back!)
μην ξεχνάμε ότι είναι πιθανόν να προκηρυχθεί και Πρωτάθλημα regularity,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΟΙ 2 ΗΜΕΡΕΣ( 1+1) ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ .
ΟΙ ΑΛΛΟΙ 3-4 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΤ΄ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ,ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ.
ΕΝΑΣ ΡΕΓΚΟΥΛΑΡΙΤΑΣ
ΑΝ γίνει το Ιστορικό Ακρόπολις. Βλέπετε το πως η έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης μοιραία οδηγεί σε εικασίες και σε δικαιολογημένες απορίες; Πάντως, περί του αριθμού των αγώνων που θα συστήσουν ένα Πρωτάθλημα regularity, δεν υπάρχει πρόβλημα. Για τον αριθμό συμμετοχών πρέπει να ανησυχούν όλοι! Εχουμε λοιπόν και λέμε: Δύο το Ακρόπολις, συν το φθινοπωρινό ΕΛΠΑ (που μετράει στο Ευρωπαικό κύπελλο FIA rally regularity), τρείς αγώνες. Στη συνέχεια, αν δείτε το ημερολόγιο εκδηλώσεων της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ για το 2014, θα παρατηρήσετε ότι απουσιάζουν δύο Ιστορικές Λέσχες που αν μη τι άλλο είναι γνωστές για την αρτιότητα και τον επαγγελματισμό των κλασσικών αγώνων regularity που διοργανώνουν: Ο M.R.O.E. απο την Β. Ελλάδα και το Ac3 απο την Πελοπόννησο. Αν υπολογιστούν και δύο ή τρείς αγώνες αυτών των Λεσχών, ιδού το Πρωτάθλημα. Και σαν εναλλακτική λύση, υπάρχουν πολλές ακόμα Λέσχες που για τον Α η Β λόγο δεν ανήκουν (ακόμα, επισήμως ή καθόλου) στην Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και κάποιες απο τις Λέσχες-Σωματεία της ΟΜΑΕ που πολύ θα ήθελαν να ασχοληθούν και με τα Ιστορικά, περισσότερο βέβαια για οικονομικούς λόγους παρά για την αγάπη ή την ειδίκευση στην συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων (όπως έγινε με το Ιστορικό Παλλάδιο του 2012). Προσέξτε όμως κάτι σ' αυτό το σημείο: Οι διοργανώσεις αγώνων δεν αποτελούν "μονοπώλιο όσων αγαπούν τα Ιστορικά και μόνον". Όπως κάθε αγώνας, θα κριθούν απο την αρτιότητα της διοργάνωσης, και τον βαθμό συνολικής ικανοποίησης των συμμετεχόντων. Κατά τα άλλα, όλοι πορεύονται με οδηγό τη μυστικότητα, τέλη Ιανουαρίου! Βατικανό το κάναμε, κι ας μην ψάχνουμε αλλού για το "που πονάει" το άθλημα...
ΔιαγραφήΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ -REGULARITY.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΔΗ ΤΥΠΩΣΑΝ ΑΦΙΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΣΤΟ FACEBOOK ,ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΡΟΔΙΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ.
ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΚΟΝΚΛΑΒΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΑΠΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΡΟΣ.
ΕΝΑΣ ΡΕΓΚΟΥΛΑΡΙΤΑΣ.
Εξαιρετικό το facebook, απαράδεκτη όμως η τακτική όσων ηλιθίων πιστεύουν ότι με μια ανάρτηση "καθάρισαν" με τις ανάγκες και τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ τους να ενημερώνουν τόσο τον Τύπο όσο και τους συμμετέχοντες. Ανεξάρτητα απο τους ηλιθίους και τις παλιές συνήθειές τους που τους οδήγησαν στην ανυποληψία και στο χείλος της κατασροφής (όπου ισορροπούν), το Ιστορικό Ακρόπολις αποτελεί το κορυφαίο γεγονός στη χώρα μας για τους οπαδούς της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ regularity , όσο κι αν τα αποτελέσματα έχουν "ημινόμιμα νοθευθεί" απο τα "ημινόμιμα" μέσα μέτρησης που -φανερά ή κρυφά- χρησιμοποιούν τα περισσότερα (αν όχι όλα) πληρώματα που είναι ικανά να φέρνουν ΣΥΝΕΧΩΣ και ΜΟΝΙΜΩΣ αποκλίσεις απο 0 έως 0,5 σε πολλές Ε.Δ. μεγάλου μήκους. Το Ακρόπολις Regularity αποτελεί επίσης μια μοναδική εμπειρία και αίσθηση συμμετοχής σε πραγματικό αγώνα διεθνών προδιαγραφών για δεκάδες συμμετέχοντες με τα πανέμορφα, απλά ή σπάνια ιστορικά οχήματά τους, όχι για διάκριση αλλά για την εμπειρία και τη χαρά της συμμετοχής. Γι' αυτούς τους λόγους, ευχόμαστε να γίνει φέτος και να συνεχίσει να γίνεται και τα επόμενα χρόνια το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ανεξάρτητα απο τον οργανωτή.
Διαγραφήόχι για διάκριση αλλά για την εμπειρία και τη χαρά της συμμετοχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ TA ΞΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΗΜΙΝΟΜΙΜΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ,ΟΠΟΤΕ ΟΣΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ,ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ
ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ REGULARITY ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ .
ευχόμαστε να γίνει φέτος και να συνεχίσει να γίνεται και τα επόμενα χρόνια το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ανεξάρτητα απο τον οργανωτή.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ 2013 ΜΕΙΝΑΜΕ ΘΕΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ .
ΕΝΑΣ ΡΕΓΚΟΥΛΑΡΙΤΑΣ