Απο περιέργεια, ψάξαμε στο διαδίκτυο τους κανονισμούς και τα επιτρεπόμενα όργανα μέτρησης για regularity rallies της FIVA και της FIA σε Ευρωπαικές χώρες και σε φημισμένους αγώνες, όπως για παράδειγμα το Ιστορικό Ράλλυ San Remo. Kαι αυτό που είδαμε είναι ότι επιτρέπουν μόνο ένα μηχανικό οδόμετρο (ΟΧΙ ταχύμετρο παρά μόνο αυτό του αυτοκινήτου), και ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΟΙΝΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΚΑΘΕ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ GPS, TΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ, ΤΩΝ TABLETS KAI TΩN LAPTOPS ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ! Τι τρέχει λοιπόν στη χώρα μας, και οι νικητές και οι διακριθέντες των αγώνων της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και της ΕΛΠΑ (που αν δεν κάνουμε κάποιο μεγάλο λάθος, ακολουθούν και σέβονται τους κανονισμούς των Διεθνών Ομοσπονδιών που εκπροσωπούν) μοστράρουν προκλητικά τα laptops, τα tablets και τα i-phones τους παρέα με τα Κύπελλα των πρώτων θέσεων μέσα στα αυτοκίνητα;;;
Λοιπόν...Πλησιάζουμε να συμπληρώσουμε τα δύο τρίτα της ζωής μας μέσα σε πίστες και αγώνες ταχύτητος, σε δύο και τέσσερις τροχούς. Και ταυτόχρονα, εδώ και 14 χρόνια αγαπήσαμε την regularity των 35 και 45 χ.α.ω., όχι μόνο λόγω της "σχέσης ζωής" με τα κλασσικά αυτοκίνητα, αλλά γιατί η δυσκολία της τήρησης σταθερής μουαγιέν σε άγνωστες και ενίοτε δύσκολες διαδρομές μήκους έως 10 και παραπάνω χλμ., μας ενθουσίαζε! Η συνεργασία οδηγού/συνοδηγού/αυτοκινήτου, το καλιμπράρισμα του οδομέτρου όπου ακόμα και η πίεση στα λάστιχα μπορούσε να αποβεί μοιραία για την ακρίβεια της μέτρησης, τα πινακάκια και τα χρονόμετρα, η επαλήθευση κάθε 100 μέτρα με την αγωνία του συνοδηγού να μην "πηδήξει νταμάκι", ο δυνατός συναγωνισμός με το παιχνίδι της διάκρισης ανοιχτό σε όλους τους γνώστες και τους ικανούς, και τέλος η ικανοποίηση του "μηδέν" στις -όσες- Ειδικές, μας έκαναν να αγωνιούμε, να προσπαθούμε και να ιδρώνουμε, αλλά και να χαμογελάμε όταν οι "απ' έξω" απορούσαν για το πως αντέχουμε να πηγαίνουμε "τόσο αργά και μπερδεμένα". Αν δεν το δοκιμάσεις κι αν δεν το αγαπήσεις, αυτό το Σπορ όντως δεν μπορείς να το καταλάβεις. Ομως, τα πράγματα άρχισαν να στραβώνουν κάπου μετά το 2008 (ίσως και νωρίτερα), καθώς απαγορευμένα όργανα μέτρησης άρχισαν να νοθεύουν τα αποτελέσματα. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που τότε αφήσαμε την regularity και ασχοληθήκαμε με την κατηγορία Ιστορικών sporting, όπου τουλάχιστον όποιος πηγαίνει πιο γρήγορα κερδίζει και δεν "σε τρώει μπαμπέσικα" με την απαγορευμένη συσκευή! Κι αν έχεις υπόνοιες ότι έχει φτιάξει το αυτοκίνητό του εκτός κανονισμών, του τραβάς μια ένσταση (και δεν τον κουτσομπολεύεις χαμηλόφωνα) και τελείωσε. Στην regularity όμως, όχι μόνο δεν μπορεί να αποδειχθεί τίποτα (μέχρι κάμερες στα αυτοκίνητα έβαλαν! Να τους χαίρονται τους οδηγούς τους!) αλλά πρέπει να υφίστασαι και τους "συναθλητές" που ξέρεις ότι σε κοροιδεύουν, να σε ζαλίζουν με θεωρίες τύπου "αφού δεν μπορούν να απαγορευθούν και να ελεγχθούν, τότε ας επιτραπούν" (τα μη επιτρεπόμενα ή τα ημιπαράνομα μέσα). Εμείς προκαλούμε τους φίλους της regularity να συμφωνήσουν στην κατάργηση κάθε μέσου εκτός του κοντέρ και του οδομέτρου, να παραιτηθούν ακόμα και από τα περίφημα "ηλεκτρονικά χρονόμετρα-οδόμετρα", και να επανέλθουν, τουλάχιστον για τους "πρωταθληματικούς" αγώνες, στα έντυπα πινακάκια και στα χρονόμετρα χειρός, δεσμευόμενοι με την υπογραφή τους σε πρωτόκολλο Τιμής πριν την εκκίνηση. Επίσης, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής για την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ: Πριν σπεύσει να προκηρύξει Πρωτάθλημα Regularity, θα έπρεπε να έχει βρεί τον τρόπο ελέγχου των απαγορευμένων απο FIVA και FIA συσκευών, και ΙΔΙΩΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ GPS. Διαφορετικά, ας καταργήσει τον τίτλο του "πρωταθλητή" και ας περιοριστεί στις θαυμάσιες εκδηλώσεις και στα Σαββατοκύριακα που άριστα διοργανώνει. Δ.Π.
Λοιπόν...Πλησιάζουμε να συμπληρώσουμε τα δύο τρίτα της ζωής μας μέσα σε πίστες και αγώνες ταχύτητος, σε δύο και τέσσερις τροχούς. Και ταυτόχρονα, εδώ και 14 χρόνια αγαπήσαμε την regularity των 35 και 45 χ.α.ω., όχι μόνο λόγω της "σχέσης ζωής" με τα κλασσικά αυτοκίνητα, αλλά γιατί η δυσκολία της τήρησης σταθερής μουαγιέν σε άγνωστες και ενίοτε δύσκολες διαδρομές μήκους έως 10 και παραπάνω χλμ., μας ενθουσίαζε! Η συνεργασία οδηγού/συνοδηγού/αυτοκινήτου, το καλιμπράρισμα του οδομέτρου όπου ακόμα και η πίεση στα λάστιχα μπορούσε να αποβεί μοιραία για την ακρίβεια της μέτρησης, τα πινακάκια και τα χρονόμετρα, η επαλήθευση κάθε 100 μέτρα με την αγωνία του συνοδηγού να μην "πηδήξει νταμάκι", ο δυνατός συναγωνισμός με το παιχνίδι της διάκρισης ανοιχτό σε όλους τους γνώστες και τους ικανούς, και τέλος η ικανοποίηση του "μηδέν" στις -όσες- Ειδικές, μας έκαναν να αγωνιούμε, να προσπαθούμε και να ιδρώνουμε, αλλά και να χαμογελάμε όταν οι "απ' έξω" απορούσαν για το πως αντέχουμε να πηγαίνουμε "τόσο αργά και μπερδεμένα". Αν δεν το δοκιμάσεις κι αν δεν το αγαπήσεις, αυτό το Σπορ όντως δεν μπορείς να το καταλάβεις. Ομως, τα πράγματα άρχισαν να στραβώνουν κάπου μετά το 2008 (ίσως και νωρίτερα), καθώς απαγορευμένα όργανα μέτρησης άρχισαν να νοθεύουν τα αποτελέσματα. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που τότε αφήσαμε την regularity και ασχοληθήκαμε με την κατηγορία Ιστορικών sporting, όπου τουλάχιστον όποιος πηγαίνει πιο γρήγορα κερδίζει και δεν "σε τρώει μπαμπέσικα" με την απαγορευμένη συσκευή! Κι αν έχεις υπόνοιες ότι έχει φτιάξει το αυτοκίνητό του εκτός κανονισμών, του τραβάς μια ένσταση (και δεν τον κουτσομπολεύεις χαμηλόφωνα) και τελείωσε. Στην regularity όμως, όχι μόνο δεν μπορεί να αποδειχθεί τίποτα (μέχρι κάμερες στα αυτοκίνητα έβαλαν! Να τους χαίρονται τους οδηγούς τους!) αλλά πρέπει να υφίστασαι και τους "συναθλητές" που ξέρεις ότι σε κοροιδεύουν, να σε ζαλίζουν με θεωρίες τύπου "αφού δεν μπορούν να απαγορευθούν και να ελεγχθούν, τότε ας επιτραπούν" (τα μη επιτρεπόμενα ή τα ημιπαράνομα μέσα). Εμείς προκαλούμε τους φίλους της regularity να συμφωνήσουν στην κατάργηση κάθε μέσου εκτός του κοντέρ και του οδομέτρου, να παραιτηθούν ακόμα και από τα περίφημα "ηλεκτρονικά χρονόμετρα-οδόμετρα", και να επανέλθουν, τουλάχιστον για τους "πρωταθληματικούς" αγώνες, στα έντυπα πινακάκια και στα χρονόμετρα χειρός, δεσμευόμενοι με την υπογραφή τους σε πρωτόκολλο Τιμής πριν την εκκίνηση. Επίσης, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής για την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ: Πριν σπεύσει να προκηρύξει Πρωτάθλημα Regularity, θα έπρεπε να έχει βρεί τον τρόπο ελέγχου των απαγορευμένων απο FIVA και FIA συσκευών, και ΙΔΙΩΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ GPS. Διαφορετικά, ας καταργήσει τον τίτλο του "πρωταθλητή" και ας περιοριστεί στις θαυμάσιες εκδηλώσεις και στα Σαββατοκύριακα που άριστα διοργανώνει. Δ.Π.
Ευτυχώς στις μοτοσυκλέτες της Ελληνικής Λέσχης Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας που κάνουν regularity (με την αιγίδα της ΕΟ Φίλπα) όλα αυτά που αναφέρεις απαγορεύονται με ποινή αποκλεισμού ΚΑΙ πειθαρχικό ταυτόχρονα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς να λέτε, που εκτός απο την πρόληψη και την ποινή, οι συμμετέχοντες των δύο τροχών δεν προσπαθούν να "κοροιδέψουν" τους συναθλητές τους. Αυτό δηλαδή που συμβαίνει με τους "αστέρες" και τους "αστερίσκους" (αλλά και τους..."κομήτες") της regularity στους αγώνες της ΕΛΠΑ και της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, προς τους οποίους οι οργανωτές επιδεικνύουν απαράδεκτη ανοχή, για να συνεχίσουν να τους έχουν ως μόνιμους στις εκδηλώσεις τους. Πείτε μας λοιπόν, ποιός ο λόγος να συμμετάσχουμε σε αγώνες όπου είναι γνωστό ότι κάποιοι μας κοροιδεύουν, ενώ ταυτόχρονα οι οργανωτές με την αδράνειά τους μας "κατευθύνουν" στο να κάνουμε το ίδιο;
ΔιαγραφήΟσον αφορά τα βοηθήματα δεν νομίζω ότι προσπαθεί κάποιος να "κλέψει" τον άλλον, είτε στα αυτοκίνητα είτε στις μοτοσυκλέτες. Τα πράματα είναι καθαρά και στις δύο περιπτώσεις. Στα αυτοκίνητα επιτρέπονται όλα οπότε ας κάνει καθένας τα κουμάντα του, ο κυπελοθήρας ας βάλει τα δορυφορικά του και τα επιστημονικά του αφού χωρίς κυπελλάκι δεν του κάνει κούκου και μετά έχει άλλα με την κυρά του, ο βολταδώρος ας κάνει το κέφι του θαυμάζοντας την φύση. Στις μοτοσυκλέτες απαγορεύονται όλες οι σύγχρονες μαγκιές επιπλέον υπάρχει bonus βαθμών για τις παλιότερες μοτό που ισοσκελίζει εν μέρει την αστοχία των παλιότερων κοντέρ. Αλλά παρ΄ότι μηχανόβιο σε γνώρισα προφανώς έχεις ρίξει μαύρη πέτρα και όλο με κάτι τετράγωνα κουτιά σε βλέπω και αυτοκινητοσυμμετέχεις, no problem βεβαίως, όπως φιάχνεται ο καθένας καλύτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφή15 Ιανουαρίου 2014 - 1:05 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκ μέρους της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και σχετικά με το άρθρο σας με τίτλο "Η ΕΟ ΦΙΛΠΑ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ REGULARITY", επαναλαμβάνουμε ότι το πνεύμα του κανονισμού είναι ότι: Από φέτος επιτρέπεται η χρήση μηχανικών ή ηλεκτρονικών βοηθημάτων (εκτός από αυτά που υπολογίζουν Μέσες Ωριαίες Ταχύτητες-ΜΟΤ), χωρίς προσθήκη βαθμών ποινής. Άρα, η χρήση οργάνων ή/και εφαρμογών σε smart phones, tablets κ.λπ. που συμπεριλαμβάνουν GPS και υπολογίζουν με ακρίβεια τη ΜΟΤ, απαγορεύονται. Αυτό δεν σημαίνει de facto οτι τα έξυπνα τηλέφωνα ή οι ταμπλέτες πρέπει να ειναι κλειστά κατά τις δοκιμασίες ακριβείας. Η χρήση των προαναφερόμενων εφαρμογών απαγορεύεται.
Στο ερώτημα που θέτετε σχετικά με το πώς οι συμμετέχοντες δεν θα χρησιμοποιήσουν αυτές τις εφαρμογές, δεν θα ‘ρίξουν’ τους συναδέλφους τους αλλά θα τηρήσουν το πνεύμα του ‘Ευ Αγωνίζεσθαι’ και τον εκάστοτε κανονισμό, ή με άλλα λόγια το πώς οι διοργανώτριες Λέσχες θα περιφρουρήσουν τον κανονισμό, υπάρχουν τρόποι. Η κάθε οργανώτρια Λέσχη υιοθετεί τους δικούς της πρόσφορους τρόπους.
Με εκτίμηση,
Βύρων Ε. Ρηγινός,
Μέλος Δ.Σ. Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ,
Υπεύθυνος Επικοινωνίας
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ GPS .
ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ ΤΗΣ Ε.Ο ΦΙΛΠΑ ,ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ .
ΕΝΑΣ ΡΕΓΚΟΥΛΑΡΙΤΑΣ.
Δηλαδή, αν καταλάβαμε καλά, ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ απο την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ να είναι ανοιχτά τα έξυπνα κινητά, τα tablets και τα laptops στη διάρκεια των Ειδικών Διαδρομών, αλλά οι συμμετέχοντες δεν θα χρησιμοποιούν εφαρμογές GPS απο μόνοι τους!!! Και η Ομοσπονδία αναθέτει στις διοργανώτριες Λέσχες να το "περιφρουρήσουν" αυτό (ποιό; το να έχεις ανοιχτό τον δέκτη και να μην τον βλέπεις;;;), η κάθε μία με τον δικό της τρόπο! Συγνώμη, αλλά αυτά τα πράγματα στερούνται σοβαροτητας και δεν θα έπρεπε να υποχρεώνονται απο τα Δ.Σ. τους οι σοβαροί άνθρωποι (και ο κ. Ρηγινός ειναι σοβαρότατος) να τα παραθέτουν σαν επιχειρήματα. Η Ομοσπονδία που αποφάσισε κατά παράβαση των κανόνων της FIVA να επιτρέψει τα μη επιτρεπόμενα (και αμφισβητούμενα) βοηθήματα, εν μέρει επειδή τα χρησιμοποιούν διακεκριμένα μέλη της και επειδή βεβαίως δεν είναι ικανή να τα ελέγξει, θα έπρεπε να θεσπίσει η ίδια "τους τρόπους περιφρούρησης του κανονισμού" και να μην ρίξει το μπαλάκι στις Λέσχες, οι οποίες "θα κυττάνε αλλού" γαι να μην διώξουν τους συμμετέχοντες (που αυτή την εποχή είναι είδος εν ανεπαρκεία). Αρα, όλα επιτρέπονται και κανείς δεν έχει την ευθύνη. Μπράβο, και καλό Πρωτάθλημα.
ΔιαγραφήΟσο για τον "ανώνυμο" φίλο που "βλέπει τα πράγματα καθαρά" (και που προφανώς δεν ασχολείται σε βάθος με το συγκεκριμένο σπορ), η απάντηση που ακολουθεί είναι το μόνο "καθαρό" επι του θέματος: Οπουδήποτε υπάρχει οργάνωση αγώνα με κανονισμούς, δοκιμασίες, κατηγορίες και κατάταξη, ΟΛΟΙ πρέπει να σέβονται αλλήλους και να ακολουθούν πιστά τους κανονισμούς για να εξασφαλισθεί το ευ αγωνίζεσθαι (είτε με 30, είτε με 230χ.α.ω.). Οποιος δεν μπορεί να το καταλάβει/τηρήσει/εφαρμόσει, μπορεί μια χαρά να συμμετάσχει σε βόλτες και πικ-νικ. Το να υποβιβάζονται οι αγώνες regularity απο τους ίδιους τους συμμετέχοντες σε "κούκου" και σε "βολταδόρους", είναι μια απλοική και ωστόσο αποτελεσματική πρακτική για χαλάρωση και εν τέλει καταπάτηση των κανονισμών. Γι' αυτό εξ' άλλου και στην βασική μας ανάρτηση-άρθρο προτείναμε επιστροφή στις βόλτες και στις εκδηλώσεις ΑΝΕΥ κατάταξης σε όσους δεν μπορούν να θεσπίσουν, τηρήσουν και εφαρμόσουν κανονισμούς. Πιστεύουμε ότι οι τοποθετήσεις μας είναι τεκμηριωμένες, με βάση το ότι σε κάθε μορφή θεσμοθετημένου συναγωνισμού πρέπει να υπάρχουν κανόνες. Οσο για τις μοτοσυκλέττες, και επι προσωπικού, είναι σε ημερησία διάταξη δυνατά, αλλά δυστυχώς δεν γίνονται στη χώρα μας αγώνες Ιστορικών δικύκλων (το Τατόι δεν θεωρείται αγώνας) και φυσικά υπάρχουν ηλικιακά όρια οδηγικής απόδοσης και ασφάλειας στα σύγχρονα racing.
ΔιαγραφήΑπορώ τι δεν κατάλαβες Δημήτρη και ειρωνεύεσαι και επιπλέον. Σου εγραψα ότι τα πράματα είναι καθαρά και το εννοώ. Στα αυτοκίνητα επιτρέπονται όλα, όλα, όλα, ελπίζω να το κατάλαβες πλέον και ασε τον κανονισμό να λέει τα δικά του. Στις μηχανές δεν επιτρέπεται τπτ παρά μόνο το μαμά κοντέρ. Ακόμα κι αν θες να κλέψεις στις μηχανές δεν μπορείς, έχεις τα δυό χεράκια σου στο τιμόνι και τα ματάκια σου στο δρόμο για να μην φας τα μούτρα σου. Κατανοητό η θα επανέλθεις ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο blog αυτό είναι δημοσιογραφικό και οι αναφορές του στα σχόλια των αναγνωστών περιορίζονται στην διευκρίνιση σημείων που δεν γίνονται άμεσα ή εύκολα κατανοητά. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό που φαίνεται ότι τελικά είναι αδύνατον να καταλάβει (ή να δεχτεί) ο αναγνώστης μας, είναι ότι παγκοσμίως θεωρείται ανήκουστο και απαράδεκτο το να "παραβιάζουν" ένα κανονισμό οι οργανωτές και πολλοί συμμετέχοντες, ενώ οι υπόλοιποι (συμμετέχοντες) το δέχονται στωικά, είτε δεν ενδιαφέρονται. Ο πόλεμος εναντίον της παράβασης των κανονισμών σε κάθε επίπεδο και ιδιως στα Σπορ ή αθλήματα συναγωνισμού, πρέπει να είναι συνεχής.'Οποιοι, με οποιοδήποτε τρόπο, υποβαθμίζουν το θέμα στο επίπεδο του "άσε τον κανονισμό να λέει τα δικά του", δεν προσφέρουν καλές υπηρεσίες, και αυτό δεν αφορά στον διαχωρισμό αυτοκινήτων και μοτοσυκλεττών. Αυτές οι θέσεις δεν είναι ούτε διαπραγματεύσιμες ούτε συζητήσιμες, και φυσικά ο καθε ένας καταλαβαίνει όσα θέλει ή όσα μπορεί. Εμείς δεν έχουμε να προσθέσουμε ή να εξηγήσουμε κάτι περισσότερο πάνω σε ένα τόσο απλό θέμα.
Διαγραφήtest
ΑπάντησηΔιαγραφήtest
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε Δημήτρη εδω καθημερινά ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ το κράτος και δεν τρέχει τίποτα, εδώ πρωτοτυπούμε παγκοσμίως καθημερινά, εδώ λαθρομετανάστες (αντί νάνε στα κέντρα συγκέντρωσης μέχρι να επαναπατριστούν) δίνουν συνεντεύξεις τύπου έξω απ΄την Βουλή, και μας τα χώνουν κιόλας που δεν τους υποδεχτήκαμε με λουλούδια και συ μου λες ότι ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ο κανονισμός περί οργάνων στην Regularity?? Πλάκα κάνεις εεε?/
ΑπάντησηΔιαγραφήκάποτε, "gentlemen's sport".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΑΝ
Να συμφωνήσουν τότε όλοι σε αναστολή κάθε αγωνιστικής εκδήλωσης (!), μέχρι να διορθωθούν οι πολιτικοί (!!) και να ανακάμψει η οικονομία (!!!). Και επειδή τίποτα απο τα τρία δεν πρόκειται να γίνει, ας φροντίσουμε να ειμαστε όσο το δυνατόν σωστοί και συνεπείς σ' αυτό που κάνουμε, ατομικά ή ομαδικά. Δεν υπάρχει Ελληνας σήμερα που να μην έχει λόγο, άποψη και τις περισσότερες φορές δίκιο, επι των πολιτικών θεμάτων. Δεν νομίζουμε όμως ότι πρέπει να μεταφέρουμε εδώ τις πολιτικές μας απόψεις και προβληματισμούς.
ΔιαγραφήΦυσικά και προσπαθούσαν -κάποιοι- να "παραβιάσουν"! Γι' αυτό και η σημερινή "ανοχή", γι' αυτό και το σχόλιό μας περί "καμερών μέσα στα αυτοκίνητα - να τους χαίρεστε".
Διαγραφή