Υπάρχει (ίσως) μια αντίληψη ανάμεσα στα μέλη της ΕΟ ΦΙΛΠΑ, ότι επειδή οι εκδηλώσεις Ιστορικών αυτοκινήτων και οι αγώνες regularity είναι εξαιρετικά χαμηλού κόστους ( φτηνή συμμετοχή, μη απαραίτητη λισάνς, μικρή διάρκεια, νορμάλ αυτοκίνητα), δεν υπάρχει λόγος να περιοριστούν λόγω της οικονομικής κρίσης. Διακρίνεται μάλιστα και μια "φιλόδοξη" (με την καλή έννοια του όρου) όσο και υπεραισιόδοξη τάση αναβάθμισης των Ιστορικών αγώνων και εκδηλώσεων έναντι των συγχρονων αγώνων αυτοκινήτου, επειδή -υποτίθεται- λόγω του χαμηλότερου κόστους πολλοί θα στραφούν στα Ιστορικά για τα πρώτα τους "αγωνιστικά" βήματα. Τέλος, υπάρχει μια εγνωσμένη και πέραν αμφισβητήσεως οικονομική άνεση στα άτομα των Δ.Σ. των Αρχών του Ιστορικού Σπορ (να μην ξεχνάμε και την ΕΛΠΑ), η οποία πιθανόν να οδηγεί σε λάθος εκτιμήσεις σχετικά με το πόσοι οδηγοί και ιδιοκτήτες ιστορικών μπορούν να αντιμετωπίσουν το, έστω χαμηλό, κόστος των εκδηλώσεων και αγώνων regularity.
Πρώτον: Οποιος θεωρήσει ότι η regularity μπορεί να υποκαταστήσει αγώνες sporting, διαπράττει μέγα και επικίνδυνο σφάλμα. Και το σφάλμα αυτό παίρνει διαστάσεις με την κατάργηση της κλασσικής regularity (δηλαδή σταθερής μ.ω.τ. σε διαδρομή ΑΓΝΩΣΤΟΥ μήκους με έλεγχο απο "κρυφό" κριτή) και την αντικατάστασή της απο γνωστό χρόνο σε γνωστή διαδρομή, όπου οι οδηγοί πηγαίνουν όσο γρήγορα θέλουν έχοντας την ψευδαίσθηση πραγματικού αγώνα και σταματούν πριν απο μια κορίνα για να περάσουν στο δευτερόλεπτό τους την γραμμή τερματισμού που βρίσκεται πίσω της. Ο δε οργανωτής, εξαντλεί την ευρηματικότητά του στο να βρεί τρόπο να τοποθετήσει "πονηρά" αυτή την κορίνα (μετά απο στροφή, πιό κοντά ή πιό μακριά απο την γραμμή τερματισμού κτλ.) έτσι ώστε να επιβληθούν και κάποιες ποινές και να μειωθούν οι ισοβαθμίες. "Ψευδαίσθηση" αγώνα λοιπόν, χωρίς όμως και μέτρα ασφαλείας αγώνα, ούτε στα αυτοκίνητα, ούτε στα πληρώματα, ούτε στην οργάνωση. Το αποτέλεσμα είναι όντως η προσέλκυση "γρήγορων" συμμετοχών (πολλές φορές με καθαρά αγωνιστικά αυτοκίνητα και άλλες πάλι με "μαιμούδες" που με τίποτα δεν θεωρούνται Ιστορικά οχήματα) με πιθανό κόστος το τέλος της Regularity, μια και αν συμβεί το παραμικρό, πολλά προνόμια θα αφαιρεθούν, οι εκδηλώσεις θα παγώσουν και στη συνέχεια θα περάσουν στην ΟΜΑΕ που είναι και ο φυσικός φορέας των αγώνων sporting στη χώρα μας. Για να μη χάσουν λοιπόν το κέφι τους, οι οδηγοί σφυρίζουν αδιάφορα, οι Λέσχες συνεχίζουν να κάνουν τις διοργανώσεις όλο και πιο "ελεύθερες" και η ΕΟ ΦΙΛΠΑ δείχνει ανοχή. Ολα αυτά είναι ΓΕΓΟΝΟΤΑ, τα καταγράφουμε σήμερα και οι νοήμονες ας πράξουν ανάλογα.
Δεύτερον: Το να έχεις ένα Ιστορικό αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι είσαι και άνετος οικονομικά. Γνωστό αυτό, και "επιθυμητό", με την έννοια της εισόδου πολλών νέων (και σε ηλικία) ατόμων στο χώρο με ένα μικρό φτηνό αυτοκίνητο έως του 1984. Στη συνέχεια όμως πρέπει και να το συντηρείς και να έχεις καλά λάστιχα και να έχεις για βενζίνη και να έχεις για συμμετοχή, προκειμένου να συμμετάσχεις σε εκδηλώσεις. Και αυτή την εποχή δεν έχουν όλοι ούτε για λάστιχα, ούτε για βενζίνη, ούτε για συμμετοχή. Αρα, οι εκδηλώσεις της ΕΟ ΦΙΛΠΑ για το 2014 έπρεπε να είναι λιγότερες και η Ομοσπονδία να μην εγκρίνει το πρόγραμμα που της έστειλε η κάθε Λέσχη της αβασάνιστα, ούτε να προκηρύξει ένα Πρωτάθλημα με τόσους αγώνες και τόσο πρόωρη έναρξη. Το πρώτο αποτέλεσμα ήταν πικρό, με την ματαίωση του Αλκυώνειου της Microcars λόγω έλλειψης συμμετοχών. Και δεν μένουμε στα πως και τα γιατί, αλλά επισημαίνουμε ότι οι συμμετέχοντες δεν είναι σε καμμία περίπτωση δεδομένοι. Δεν φτάνει το να προκηρύξουμε ένα ελκυστικό πρωτάθλημα, τη στιγμή που υπάρχουν αντικειμενικές οικονομικές δυσκολίες. Και αυτό το προβλέπεις, και δεν περιμένεις να το "ανακαλύψεις" την ημέρα λήξεως των συμμετοχών! Σε ποιά χώρα ζείς τέλος πάντων;
Τρίτον: Οι πολλοί αγώνες και εκδηλώσεις που ενέκρινε η ΕΟ ΦΙΛΠΑ για τις Λέσχες-μέλη της, φυσιολογικά δεν χώρεσαν στο ημερολόγιο με αποτέλεσμα να υπάρχουν ταυτίσεις ημερομηνιών μεταξύ ιστορικών λέσχών αλλά και άλλων εκδηλώσεων, αγώνων και ημερομηνιών σημαντικών γεγονότων. Ποιά εκδήλωση θα επιλέξουν οι ΛΙΓΟΙ συμμετέχοντες; Αλλά επι των ημερομηνιών θα επανέλθουμε με επόμενο, πιο αναλυτικό, σημείωμα. Δ.Π.
Πρώτον: Οποιος θεωρήσει ότι η regularity μπορεί να υποκαταστήσει αγώνες sporting, διαπράττει μέγα και επικίνδυνο σφάλμα. Και το σφάλμα αυτό παίρνει διαστάσεις με την κατάργηση της κλασσικής regularity (δηλαδή σταθερής μ.ω.τ. σε διαδρομή ΑΓΝΩΣΤΟΥ μήκους με έλεγχο απο "κρυφό" κριτή) και την αντικατάστασή της απο γνωστό χρόνο σε γνωστή διαδρομή, όπου οι οδηγοί πηγαίνουν όσο γρήγορα θέλουν έχοντας την ψευδαίσθηση πραγματικού αγώνα και σταματούν πριν απο μια κορίνα για να περάσουν στο δευτερόλεπτό τους την γραμμή τερματισμού που βρίσκεται πίσω της. Ο δε οργανωτής, εξαντλεί την ευρηματικότητά του στο να βρεί τρόπο να τοποθετήσει "πονηρά" αυτή την κορίνα (μετά απο στροφή, πιό κοντά ή πιό μακριά απο την γραμμή τερματισμού κτλ.) έτσι ώστε να επιβληθούν και κάποιες ποινές και να μειωθούν οι ισοβαθμίες. "Ψευδαίσθηση" αγώνα λοιπόν, χωρίς όμως και μέτρα ασφαλείας αγώνα, ούτε στα αυτοκίνητα, ούτε στα πληρώματα, ούτε στην οργάνωση. Το αποτέλεσμα είναι όντως η προσέλκυση "γρήγορων" συμμετοχών (πολλές φορές με καθαρά αγωνιστικά αυτοκίνητα και άλλες πάλι με "μαιμούδες" που με τίποτα δεν θεωρούνται Ιστορικά οχήματα) με πιθανό κόστος το τέλος της Regularity, μια και αν συμβεί το παραμικρό, πολλά προνόμια θα αφαιρεθούν, οι εκδηλώσεις θα παγώσουν και στη συνέχεια θα περάσουν στην ΟΜΑΕ που είναι και ο φυσικός φορέας των αγώνων sporting στη χώρα μας. Για να μη χάσουν λοιπόν το κέφι τους, οι οδηγοί σφυρίζουν αδιάφορα, οι Λέσχες συνεχίζουν να κάνουν τις διοργανώσεις όλο και πιο "ελεύθερες" και η ΕΟ ΦΙΛΠΑ δείχνει ανοχή. Ολα αυτά είναι ΓΕΓΟΝΟΤΑ, τα καταγράφουμε σήμερα και οι νοήμονες ας πράξουν ανάλογα.
Δεύτερον: Το να έχεις ένα Ιστορικό αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι είσαι και άνετος οικονομικά. Γνωστό αυτό, και "επιθυμητό", με την έννοια της εισόδου πολλών νέων (και σε ηλικία) ατόμων στο χώρο με ένα μικρό φτηνό αυτοκίνητο έως του 1984. Στη συνέχεια όμως πρέπει και να το συντηρείς και να έχεις καλά λάστιχα και να έχεις για βενζίνη και να έχεις για συμμετοχή, προκειμένου να συμμετάσχεις σε εκδηλώσεις. Και αυτή την εποχή δεν έχουν όλοι ούτε για λάστιχα, ούτε για βενζίνη, ούτε για συμμετοχή. Αρα, οι εκδηλώσεις της ΕΟ ΦΙΛΠΑ για το 2014 έπρεπε να είναι λιγότερες και η Ομοσπονδία να μην εγκρίνει το πρόγραμμα που της έστειλε η κάθε Λέσχη της αβασάνιστα, ούτε να προκηρύξει ένα Πρωτάθλημα με τόσους αγώνες και τόσο πρόωρη έναρξη. Το πρώτο αποτέλεσμα ήταν πικρό, με την ματαίωση του Αλκυώνειου της Microcars λόγω έλλειψης συμμετοχών. Και δεν μένουμε στα πως και τα γιατί, αλλά επισημαίνουμε ότι οι συμμετέχοντες δεν είναι σε καμμία περίπτωση δεδομένοι. Δεν φτάνει το να προκηρύξουμε ένα ελκυστικό πρωτάθλημα, τη στιγμή που υπάρχουν αντικειμενικές οικονομικές δυσκολίες. Και αυτό το προβλέπεις, και δεν περιμένεις να το "ανακαλύψεις" την ημέρα λήξεως των συμμετοχών! Σε ποιά χώρα ζείς τέλος πάντων;
Τρίτον: Οι πολλοί αγώνες και εκδηλώσεις που ενέκρινε η ΕΟ ΦΙΛΠΑ για τις Λέσχες-μέλη της, φυσιολογικά δεν χώρεσαν στο ημερολόγιο με αποτέλεσμα να υπάρχουν ταυτίσεις ημερομηνιών μεταξύ ιστορικών λέσχών αλλά και άλλων εκδηλώσεων, αγώνων και ημερομηνιών σημαντικών γεγονότων. Ποιά εκδήλωση θα επιλέξουν οι ΛΙΓΟΙ συμμετέχοντες; Αλλά επι των ημερομηνιών θα επανέλθουμε με επόμενο, πιο αναλυτικό, σημείωμα. Δ.Π.
εχετε απολυτο δικιο .
ΑπάντησηΔιαγραφήθα μου επιτρεψετε να σχολιασω τα παρακατω ;
-παρατηρωντας καποιος το προγραμμα της Ε.Ο ΦΙΛΠΑ ,διαπιστωνει οτι στις 21-22 ιουνιου ,2 λεσχες κανουν ταυτοχρονα μονοημερο και διημερο αγωνα ,ανεξαρητα αν δεν μετρανε στο πρωταθλημα.πως θα μαζεψουν συμμετοχες;;;;πως το επιτρεπει αυτο η Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ ;;
τι σημαινει αραγε ομοσπονδια;;;ενωση τουλαχιστων 2 σωματειων ,με κοινους σκοπους με ενιαια διοικηση και διευθυνση.
- ο ΣΙΣΑ φετος προσπαθει να προσελκυσει κλασσικους regularity ,χωρις να χαλασει εξ΄ολοκληρου τη συνταγη των αγωνων του ,κανοντας και αλλαγη στην εκδοση των αποτελεσματων.
- η ΦΙΛΠΑ ,σιγουρα θα κανει τις 4 εκδηλωσεις της ο ΣΙΣΑ 1 ,η ΛΕΚΑΜ 1 , και ετσι θα σωθει το πανελληνιο πρωταθλημα regularity ;;;;;;
και αν προκυρηξει πρωταθλημα και η ΕΛΠΑ;;;; 2 πανελληνιοι πρωταθλητες;;;
η λυση ειναι λιγοτεροι αγωνες ,με συνεργασια λεσχων ,οπως ΣΙΣΑ/ΦΙΛΠΑ , με κοινους χορηγους και λιγοτερα εξοδα.
Στο φιλόξενο κανάλι "sbc" το Σάββατο στις 12:00΄τα μεσάνυχτα και σε επανάληψη την Κυριακή το πρωί στις 07:00΄, καλεσμένος, στην τηλεοπτική εκπομπή των Στράτου Φωτεινέλη - Νίκου Τσάδαρη, το πρώην μέλος του Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. κος Δημ. Παπανδρέου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιά όλους και γιά όλα .....
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ;;
ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ YOUTUBE ;;;;
Δεν είναι μόνο η ταύτιση των ημερομηνιών αλλά και περιπτώσεις που σημαντικοί αγώνες (με συγκριτικά υψηλό κόστος) γίνονται σε δύο ή και σε τρία συνεχή Σαββατοκύριακα. Συνεπώς και εκεί πρέπει να γίνει επιλογή απο τους συμμετέχοντες, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το Ιστορικό Ακρόπολις (και το κόστος του). Οσο για τα Πρωταθλήματα, θεωρείται βέβαιο ότι θα προκηρύξει και η ΕΛΠΑ regularity, πιθανόν μαζί με την ΟΜΑΕ αν τελικά γίνει και το sporting σκέλος του Ιστορικού Ακρόπολις. Σίγουρα πάντως θα υπάρξει εντός των ημερών ενημέρωση απο την ΟΜΑΕ, μια και το Πρωτάθλημα regularity ανήκει στους τίτλους που δεν έχουν ακόμα προκηρυχθεί. Δεν θεωρούμε πιθανή την ύπαρξη...τριών πρωταθλημάτων, σίγουρα όμως θα υπάρξουν δύο, της ΕΟ ΦΙΛΠΑ και της ΟΜΑΕ-ΕΛΠΑ (συνεργασία λόγω Ακρόπολις).
Διαγραφή