Όπως ίσως γνωρίζουν οι αναγνώστες μας, εδώ και δύο δεκαετίες εκδίδουμε περιοδικά για σκάφη αναψυχής, με κορυφαίο ανάμεσά τους το "ΦΟΥΣΚΩΤΟ". Όταν το ανεκδιήγητο ζεύγος Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου προετοίμαζε την παράδοση -άνευ όρων- της Ελλάδος στον Διεθνή έλεγχο (μέσω Δ.Ν.Τ.), σε μια χοντροκομμένη προσπάθεια να παραπλανήσουν τις μάζες (οι οποίες δικαίως αποκαλούνται "μάζες" αφού δεν καταλαβαίνουν τίποτα παρά μόνο όταν είναι πολύ αργά), κατέστρεψαν την αξιόλογη Ελληνική "βιομηχανία" κατασκευής σκαφών αναψυχής, επιτιθέμενοι με όλα τα μέσα προπαγάνδας που διέθεταν κατά των "σκαφάτων", για να αποκοιμίσουν τους παππούδες και τις γιαγιάδες με την "σοσιαλιστική επίθεση κατά του κεφαλαίου", ενώ ταυτόχρονα τους έκοβαν τις ήδη πενιχρές συντάξεις. Αποτέλεσμα; Η μπάλλα πήρε και τα ΜΙΚΡΑ σκάφη, τα τουριστικά καταστράφηκαν και οι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ "έχοντες" που δεν είχαν εκτελωνίσει, δεν είχαν πληρώσει ΦΠΑ δηλώνοντας τα σκάφη τους ως επαγγελματικά κτλ,., είτε πλήρωσαν, είτε -οι περισσότεροι- κατευθύνθηκαν στις φιλόξενες μαρίνες της Τουρκίας και Κροατίας, απ' όπου οι καπετάνιοι τους φέρνουν κάθε χρόνο τα Yahcts για την καθιερωμένη πασαρέλλα στο Πόρτο Χέλι, τις Σπέτσες και την Μύκονο. Ποιοί την πλήρωσαν; Οι ΜΙΚΡΟΙ, δηλαδή οι βιοτέχνες-κατασκευαστές και οι ιδιοκτήτες ΜΙΚΡΩΝ σκαφών, αφού η αγορά αυτή δεν υπέστη κάποια μεγάλη "μείωση" αλλά ολοκληρωτικό ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ πωλήσεων απο το 2010 και μετά, ενώ τα μεταχειρισμένα ΜΙΚΡΑ σκάφη έχουν γίνει κάτι σαν τα διαμερίσματα στην Κυψέλη, που έχουν φτάσει να πωλούνται απο 7.000 μέχρι 25.000 Ευρώ (τα ρετιρέ) και δεν τα παίρνει -ούτε θα τα πάρει- κανείς! Κάντε μόνοι σας τον παραλληλισμό, εσείς οι απλοί, καθημερινοί, αλλά και φανατικοί φιλοι των κλασσικών αυτοκινήτων, με τους Σκαραβαίους, τις Κορτίνες και τα Χέραλντ. Πιστεύετε ότι αν τα Ιστορικά μπούν στο φορολογικό στόχαστρο αυτής της ανάλγητης κυβέρνησης, θα προβληματιστούν οι μεγάλοι και σημαντικοί συλλέκτες-επενδυτές; Φυσικά όχι! Το πρόβλημα θα είναι όλο δικό σας (μας) γιατί δεν θα μπορούμε πια να κρατήσουμε το ΤΑΠΕΙΝΟ Ιστορικό των 5.000-10.000 Ευρώ αν υποχρεωθούμε να πληρώνουμε τέλη ή φόρο χρήσης (κάτι που ήδη έρχεται για τα σκαφάκια των 5 μόλις μέτρων και άνω). Συγχωρήστε με λοιπόν για την "εκτός αντικειμένου θεματολογία" των δύο τελευταίων αναρτήσεων, αλλά όταν οι κυβερνώντες του παράξενου "γάμου" (απο τον οποίο, σίγουρα, θα προκύψει τερατογένεσις) φορολογούν τα μαντριά και τα γυμνά βουνά, οφείλουμε όλοι όχι απλώς να είμαστε προσεκτικοί και υποψιασμένοι, αλλά και να επαναφέρουμε στην τάξη όσους με την συμπεριφορά τους είναι δυνατόν να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη ζημιά στο σύνολο, είτε αυτό λέγεται σκάφος, είτε ακίνητη ιδιοκτησία, είτε κλασσικό αυτοκίνητο. Δ.Π.
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου