Οι, σύντομες, χωμάτινες (απλές) διαδρομές που και πάλι υπήρχαν (είχαν ανακοινωθεί έγκαιρα) ενώ δεν θα έπρεπε να υπάρχουν σε ένα regularity, δημιούργησαν προβλήματα στα χαμηλά αυτοκίνητα γιατί ο δρόμος σε κάποια σημεία πριν την νυχτερινή ανασυγκρότηση είχε χαλάσει λόγω βροχοπτώσεων. Ενώ αυτό είναι κάτι που μπορεί, τέλος πάντων, να συμβεί, δυστυχώς το γεγονός χρησιμοποιήθηκε απο κύκλους που επιθυμούν να πλήξουν την δημοτικότητα των αγώνων regularity (και όχι απαραίτητα τον Σ.Ι.Σ.Α.), πιθανώς για να μεταφέρουν τους δεκάδες συμμετέχοντες "πακέτο" στην ΟΜΑΕ (χωρίς απαραίτητα να έχει γνώση η διοίκηση της ΟΜΑΕ!). Τα όποια σφάλματα των όποιων οργανωτών πρέπει, ωστόσο, να γίνονται μαθήματα, κάτι που προφανώς δεν ίσχυσε απόλυτα φέτος. Και επειδή οι αγώνες αυτού του τύπου, όσο σκληροί σε διάρκεια κι αν είναι, απευθύνονται σε ΙΣΤΟΡΙΚΑ και ΟΧΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ αυτοκίνητα, η πρώτη μέριμνα του "σχεδιαστή" των διαδρομών είναι να τους φέρει όλους (ει δυνατόν) στον τερματισμό, με την τελική κατάταξη να διαμορφώνεται απο την ποικιλία, την εξυπνάδα και τον βαθμό τεχνικής δυσκολίας των ΕΔ και όχι απο το ύψος του αυτοκινήτου απο το έδαφος. Σύντομα όμως θα διαβάσετε τα πάντα για τον αγώνα, όπως και τις επίσημες θέσεις των οργανωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου