Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΑΓΩΝΩΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

 Μάλλον παρελθόν φαίνεται ότι αποτελεί το φιλόδοξο σχέδιο της Επιτροπής αγώνων Ταχύτητας για διπλό αγώνα ταχύτητας στην Ιταλία (Μπάρι), και οι λόγοι είναι και πρακτικοί και οικονομικοί: Κατ' αρχάς, η ημερομηνία ήταν στις 6-7 Ιουνίου, αφήνοντας πολύ λίγο χρόνο για σκέψη, απόφαση και προετοιμασία. Δεύτερον, θα χρειάζονταν περί τις 6 μέρες συνολικά, υπολογίζοντας και το ταξίδι αλέ-ρετούρ με το πλοίο. Τρίτον, απαιτείται ελάχιστος αριθμός 30 συμμετοχών με παράβολο περίπου 450 Ευρώ για να καλυφθεί το κόστος του αγώνα (ενοικίαση πίστας κτλ.). Αν οι συμμετοχές ήταν περισσότερες το παράβολο θα μειωνόταν, αλλά και οι 30 ακούγονται πολλές, οπότε... Τέταρτον, αν στο παράβολο προστεθεί το κόστος μεταφοράς (με έκπτωση), οι τρείς διανυκτερεύσεις στην Ιταλία στα 130 Ευρώ το άτομο (με ημιδιατροφή) και τα γενικά έξοδα για το σύνολο του ταξιδιού, μιλάμε για αρκετά χρήματα, που δεν θα είναι "πρόχειροι" ή πρόθυμοι να διαθέσουν πολλοί. Φυσικά, υπάρχει το ερώτημα του γιατί πρέπει να κάνουμε Ελληνικό πρωταθληματικό αγώνα στην (ακριβή όσον αφορά την ενοικίαση της πίστας -το νούμερο που ζητά το autodromo di Levante μόνο για Monza ή Imola θα ήταν λογικό, και δεν το αναφέρουμε καν!) Ιταλία. Οι λόγοι είναι οι εξής: 1) Οι Σέρρες έχουν "χαλασμένη" άσφαλτο, που "μαδάει" κατά την Επιτροπή ( είναι ικανοποιητική όμως για κάποιους που την είδαν πιο πρόσφατα). 2) Η αδειοδότηση της πίστας Μεγάρων δεν έχει ολοκληρωθεί (παρ' ότι γίνονται προσπάθειες απο την ΟΜΑΕ. 3) Η ημερομηνία της Τρίπολης συμπίπτει με είσοδο ΕΣΟ (5.000 νεοσύλλεκτοι) και ο αγώνας πρέπει να μετατεθεί για μετά το καλοκαίρι, γιατί το αεροδρόμιο τους θερινούς μήνες βρίσκεται σε επιφυλακή για τις πυρκαγιές (στέλεχος διοργανώτριας Λέσχης όμως που ήταν παρόν, είπε ότι μπορούν να γίνουν ΤΡΕΙΣ αγώνες στην Τρίπολη απο Σεπτέμβριο μέχρι Δεκέμβριο). Και κάπου εκεί, το Αuto Classic ρώτησε γιατί δεν γίνονται αγώνες στα Μαριτσά Ρόδου και στο Τυμπάκι Κρήτης! Επακολούθησε θερμή συζήτηση και τελικά ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ είπε ότι μπορεί να γίνει "εύκολα" στο Τυμπάκι αγώνας, και η Επιτροπή προσανατολίστηκε προς τα εκεί (τουλάχιστον για να αρχίσει το Πρωτάθλημα, που θυμίζουμε ότι περιλαμβάνει ΔΙΠΛΟΥΣ αγώνες). Για διαφορετικούς λόγους, στη συνέχεια επικράτησε "ένταση κορυφής", στη διάρκεια της οποίας οι -σχετικά λίγοι- παρευρισκόμενοι αγωνιζόμενοι  είχαν την ευκαιρία να δουν και να καταλάβουν ποιός νοιάζεται για τους αγώνες, ποιός για τους οδηγούς, ποιός για την καρέκλα και ποιός για την βαβούρα. Αλγεινή και απαράδεκτη στάθηκε η στάση μερικών (αρκετών!) "στελεχών", αλλά δεν θα σταθούμε εκεί, μια και σύντομα με τις αρχαιρεσίες τοσο στην ΟΜΑΕ οσο και στον ΣΟΑΑ (όπου μετά απο δύο παραιτήσεις δεν υπάρχει πλέον αντιστοιχία μεταξύ του Δ.Σ. και των μελών που ψήφισαν στις αρχαιρεσίες του 2012), τα πράγματα ελπίζουμε ότι θα ομαλοποιηθούν και θα σταματήσει "η μάχη των παρατάξεων" πάνω από το ημιλιπόθυμο σώμα των Ελληνικών Αγώνων Αυτοκινήτου.
 Η ένταση για λίγο μειώθηκε μετά απο τις  προσπάθειες ΜΟΝΟ του υπογράφοντος (οι υπόλοιποι παρακολουθούσαν χωρίς να επεμβαίνουν, ακριβώς όπως θα έβλεπαν δύο άτομα να σκοτώνονται στο δρόμο και να απολαμβάνουν το θέαμα αντί να τους χωρίσουν ανθρώπινα), αλλά μετά απο λίγο επανήλθε δριμύτερη! Και πάλι ΜΟΝΟ ο υπογράφων μπήκε στη μέση και "βράχνιασε" απο την προσπάθεια να πείσει ότι για την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του αθλήματος αλλά και της προσωπικότητας των εμπλεκομένων, θα έπρεπε να υπάρξει εκεχειρία. Δυστυχώς, (για λόγους που ίσως φαίνονται ανεξήγητοι αλλά είναι εύκολο να γίνουν αντιληπτοί αν "ερμηνευθούν" με όρους πολιτικής όπου η κάθε πλευρά επιθυμεί την αποτυχία της άλλης, αδιαφορώντας αν ισοπεδώνεται και υποφέρει η χώρα και ο λαός -διάβαζε αγώνες και αγωνιζόμενοι-) υπήρξε έντονα αρνητική και "καταστροφολογική" στάση μέρους του Δ.Σ. του ΣΟΑΑ για το μέλλον των αγώνων Ταχύτητος, αλλά ευτυχώς (!) οι οδηγοί αντελήφθησαν τι γίνεται και μάλλον θα στηρίξουν το Πρωτάθλημα, εάν βεβαίως γίνουν αγώνες με λογική και όχι μόνο με φαντασία.
 Ενα ευχάριστο νέο, ήταν η ενημέρωση των οδηγών ότι η ΟΜΑΕ βρίσκεται σε συννενόηση με Δημάρχους πόλεων (Ελληνικών βέβαια!!!) για να γίνουν Σιρκουί πόλης! Η Ομοσπονδία θα προμηθευθεί μπαριέρες που θα οριοθετήσουν την/τις διαδρομή/ές για λόγους ασφαλείας, οι οποίες θα τοποθετούνται για τον αγώνα και θα αφαιρούνται/μταφέρονται σε άλλη πόλη/"σιρκουί". Το σχέδιο έχει σταματήσει προσωρινά λόγω των επερχόμενων αυτοδιοικητικών εκλογών, και θα τεθεί υπ' όψιν των νέων Δημάρχων. Πάντως, σύμφωνα με τα όσα ακούσαμε, ΟΛΟΙ οι Δήμοι απάντησαν θετικά, ενώ ο Δήμαρχος Κορίνθου για παράδειγμα, όχι μόνο  συναινεί αλλά και θα βοηθήσει στη δημιουργία σιρκουί μήκους 2.800 μέτρων, απο το λιμάνι (όπου έγινε η Σουπερ Ειδική του Ακρόπολις) μέχρι την πλατεία.
  Συνολικά, παρά την ένταση και -ιδίως- την απαράδεκτη στάση κάποιων ελαχίστων που αντί να βοηθούν τους οδηγούς οξύνουν την κατάσταση εις βάρος του Σπορ, η συνάντηση ήταν επιτυχής, αφού και σημαντικές πληροφορίες δόθηκαν, και "ο σπόρος" για να γίνει Πρωτάθλημα Ταχύτητος το 2014 φυτεύτηκε. Αυτό που πρέπει να πούμε για μια ακόμη φορά όμως, (επειδή ούτε θα το διαβάσετε αλλού, ούτε και θα μας αναγνωριστεί), είναι ότι και η βραδυά "σώθηκε" απο τη δική μας προσπάθεια, και οι πρώτοι αγώνες θα γίνουν χάρις στην δική μας παρέμβαση. Και παρακαλούμε πιστέψτε μας όταν λέμε ότι δεν τα γράφουμε αυτά για αυτοπροβολή (είχαμε άφθονη στη διάρκεια μιας πολυετούς καρριέρας, που συνεχίζεται) αλλά ΚΑΘΑΡΑ για ενημέρωσή σας. Δ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου