Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

AΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ: 61 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΜΕ 8 ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ

Τελικά οι συμμετοχές έμειναν "ονομαστικά" χαμηλά στο σύνολο, δηλαδή 61, ένα νούμερο όμως που όσοι μπορούν να  δουν αντικειμενικά την γενική οικονομική εικόνα της χώρας (και όχι  μέσω της  "τρέλλας" τους για τους αγώνες), θα εύρισκαν ανέλπιστα υψηλό! Απο την άλλη πλευρά, τα μόλις 6 Ιστορικά, ΟΛΑ στην ίδια κατηγορία και κλάση (Κατ.2, 2000 κυβ.εκ.), αποδεικνύουν την αποτυχία των "χαριστικών κανονισμών ατομικής βαθμολόγησης" να προσελκύσουν νέες συμμετοχές. Αυτό όμως που είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ για τους Ιστορικούς αγώνες (κατά την δική μας άποψη, και όχι της δράκας γνωστών και φίλων, δηλαδή της αναπόφευκτης "παρέας" που συνήθως σχηματίζεται και κάνει κουμάντο  σε θέματα περιορισμένου ενδιαφέροντος όπως οι αγώνες αυτοκινήτου), είναι η αποτυχία προσέλκυσης αυτοκινήτων ΜΙΚΡΟΤΕΡΩΝ ΚΥΒΙΣΜΩΝ. Ευτυχώς που στα Ραλλύ υπάρχουν ένα-δύο 1600 και 1300 και κάπως σώζουν τα προσχήματα, διαφορετικά οι νέοι θα σχημάτιζαν την άποψη ότι τα παλιά τα χρόνια τα αγωνιστικά είχαν υποχρεωτικά απο 2000 κυβικά και άνω! Οσο για τον Πρωταθλητή αναβάσεων του 2014, αναζητήστε τον ανάμεσα στους 2-3 μόνιμους συμμετέχοντες της 2/C3. Να μην ξεχάσουμε βέβαια να αναφέρουμε και τα δύο αυτοκίνητα της εκτός νόμιμων κανονισμών (appendix K) κατηγορίας Gr.5, τα οποία "δυστυχώς" δεν θα μοιραστούν ένα ολόκληρο Πρωτάθλημα αλλά "μόνο" ένα Κύπελλο! Αυτοί είναι κανονισμοί: Σαν ...ανταποδοτικές συντάξεις (!), δηλαδή αφού τρέχεις έστω και μόνος σου, να μην πάρεις κι ένα πρωταθληματάκι στό τέλος του χρόνου;;; (Βρε Που Πάμε...Βρε Που Πάμε...)!

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΚΥΜΗΣ ΕΔΩ:
www.startline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου