Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΟΜΑΕ

Με 47 συμμετοχές στην κατηγορία Sporting και 58 στην Regularity, το Ιστορικό Ακρόπολις σημειώνει ήδη την πρώτη του επιτυχία, αν και βέβαια αυτό θα κριθεί ΜΕΤΑ τον αγώνα, μια και ως γνωστόν την "επιτυχία" δεν την ορίζουν (μόνο) οι συμμετοχές αλλά (κυρίως) η ποιότητα και το "αλάνθαστον" της διοργάνωσης. Πάντως, η διοίκηση της ΟΜΑΕ αποφάσισε να συνταχθεί αναφανδόν υπέρ του "εθνικού" αγώνα (όπως συνέβη και με το ERC), αδιαφορώντας -και σωστά κατά τη γνώμη μας σ' αυτή τη περίπτωση - αν το διοργανώνει η ΕΛΠΑ (με την οποία ούτως ή άλλως η Ομοσπονδία έχει, "υποχρεωτική" αν θέλετε, συνεργασία στα θέματα των πινακίδων, της διεθνούς εκπροσώπησης, του υλικού κ.α.). Οπως θα δείτε στην ιστοσελίδα www.omae-epa.gr,  η OMAE αγκαλιάζει και "υιοθετεί" τον αγώνα, και αυτό φυσικά, στους "πολιτικούς καιρούς" που καλώς ή κακώς ζούμε και όλα έχουν δύο ή και περισσότερες αναγνώσεις και ερμηνείες, μπορεί να οφείλεται σε:
1) Υποστήριξη ενος σημαντικού αγώνα με αγνά αθλητικά κίνητρα, στην προσπάθεια επιτυχίας και διεθνούς προβολής της χώρας.
2) Υποστήριξη και διατήρηση στη ζωή του "σύγχρονου" και του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, με την βεβαιότητα ότι στο μέλλον θα διεξάγονται απο την Ομοσπονδία (δηλαδή απο κάποια Σωματεία της) και όχι απο την ΕΛΠΑ.
3) Προσπάθεια "ψηφοθηρίας" μεταξύ των Αθλητικών Σωματείων εν όψει των εκλογών της Ομοσπονδίας που ορίσθηκαν για τις 16 Ιουνίου: Η επιτυχής φετεινή διοργάνωση και των δύο Ακρόπολις, οπωσδήποτε είναι μια επιτυχία για την διοίκηση -και όχι η μόνη, για να λέμε την αλήθεια, αφού οι αγώνες πηγαίνουν πολύ καλά- ειδικά μάλιστα αν υπάρχει μια ισχυρή "εσωτερική αντιπολίτευση"  στην ΟΜΑΕ που ΔΕΝ θα ήθελε να γίνει (με πολλές συμμετοχές και ειδικά sporting) το Ιστορικό Ακρόπολις, για να μην καταγράψει έστω αυτή τη διοργάνωση ως "επιτυχία" η ΕΛΠΑ. (Σημειώστε ότι αυτά που γράφουμε ως "γενικότητες" δεν απέχουν πολύ απο την πραγματικότητα, άσχετα αν κανείς δεν το παραδέχεται ευθέως).
4) "Ενίσχυση" της ΕΛΠΑ όσον αφορά ειδικά και αποκλειστικά τον τομέα των Ιστορικών αυτοκινήτων (αγώνων, εκδηλώσεων και πινακίδων), με μελλοντικό -άμεσο;- στόχο να χρησιμοποιηθεί το δυναμικό και το know how (και όχι η ίδια η ΕΛΠΑ) σαν ο "ιστορικός βραχίονας" της Ομοσπονδίας σε μια ενδεχόμενη αντιπαράθεση με την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ. (Κάτι που θα γίνει με μαθηματική βεβαιότητα, περισσότερο γρήγορα παρά αργά, τουλάχιστον για το "αγωνιστικό" σκέλος των ιστορικών οχημάτων).
 Αυτά προς το παρόν και επειδή όπως σας έχουμε πεί σε προηγούμενο σημείωμα η ενημέρωση προς το Auto Classic απο τις  περισσότερες Λέσχες είναι ανύπαρκτη, για νεότερα μπορείτε να επισκέπτεστε τη νέα ιστοσελίδα του Ι.Ρ.Α. www.historic-acropolisrally.gr


1 σχόλιο:

  1. Η σελιδα για το ιστορικο ραλλυ Ακρόπολις αλλα ντ'αλλων καθως συμμετοχες δεν μπορεις να δεις, χαρτες, ωραρια, δεν μπορεις να δεις, προτεινομενα σημεια....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να βρεις....και μετα θελουν και την υποστηριξη του κοσμου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή