Οπως θα διαβασετε στα δελτια Τυπου που ακολουθούν, ο αγωνας 24 LAP του Σ.Ι.Σ.Α. που θα γινόταν αύριο Κυριακή 25\11 στο αυτοκινητοδρομιο Μεγαρων, ματαιώθηκε γιατι η Γενικη Αστυνομικη Διευθυνση Αθηνων δεν ενέκρινε το αναλογο αιτημα της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, με το αιτιολογικο οτι το αυτοκινητοδρομιο στερειται αδειας λειτουργιας. Αυτο ομως ηταν γνωστο ΤΟΙΣ ΠΑΣΙ εδω και τουλαχιστον ΤΡΕΙΣ μηνες, γι' αυτο αλλωστε και η Λεσχη Start Line στις 8 Οκτωβριου διοργανωσε αγωνα ταχυτητας στην Τριπολη και οχι στα Μεγαρα οπου ηταν προγραμματισμενος (αυτος ο αγωνας τελικα δεν εγινε λογω ελλειψεως συμμετοχων). Αρα, απο τον Σεπτέμβριο ηταν γνωστό και συζητείτο παντου το θεμα της αδειας της πιστας, οποτε τιθεται το εξής απλό ερώτημα: Πριν ξεκινησουν οι Λεσχες να ετοιμαζουν τις διοργανωσεις τους, δεν θα επρεπε να σιγουρεύονται οτι οντως μπορουν να τις κανουν στους χωρους που επιλεγουν; Και οταν ο Σ.Ι.Σ.Α., στην προκειμένη περιπτωση, κανονιζε τις ημερομηνίες και τα οικονομικά με την διευθυνση/ιδιοκτησια/διαχειριση της πιστας, δεν θα έπρεπε να ρωτήσει για τα θεματα αδειας και τα λοιπα διαδικαστικά, τη στιγμη που -επαναλαμβανουμε- ηταν γνωστό το θεμα της ΜΗ υπαρξης, ή μη ανανέωσης, της αδειας λειτουργίας των Μεγάρων; Και, τελος, πως ειναι δυνατον να περιμένουν οι Λεσχες την αδεια απο την Γ.Α.Δ.Α. κυριολεκτικα την τελευταία στιγμη, δηλαδη Σαββατο πριν τον αγωνα και οχι Πεμπτη ή Παρασκευή ωστε να προλάβουν να ειδοποιήσουν τους συμμετέχοντες αν κάτι αλλάξει ξαφνικά όπως τώρα;
Η ανακοίνωση του Σ.Ι.Σ.Α. αναρτήθηκε στις 14.10 του Σαββατου 24/11 στο portal Historic Racing, οπου μαλιστα η δυναμικη και δημοφιλής αυτη Λεσχη δηλώνει οτι "δεν θα συμπεριλάβει την πιστα Μεγάρων σε εκδήλωσή της για το 2013, αν δεν τακτοποιήσει τα της αδειοδοτήσεώς της", προφανώς αγνοώντας ότι υπάρχει η ισχυρότατη πιθανότητα του να ΜΗΝ θέλει η ιδιοκτησία της πίστας να την διαθέτει για αγώνες, παρα μόνον για track days και άλλες μη αγωνιστικές εκδηλώσεις (δηλαδη, για εκδηλώσεις ΑΝΕΥ χρονομέτρησης). Αυτή όμως είναι μια αλλη ιστορία, οπότε ας επιστρέψουμε στον Σ.Ι.Σ.Α. που φαίνεται ότι επλήγη σαφώς από αυτές τις εξελίξεις: Στις 13.10 του Σαββάτου 24/11, δηλαδή μια ώρα πριν την ανακοίνωση της ματαίωσης των Μεγάρων, ο Σ.Ι.Σ.Α. με ανακοίνωσή του ενημερώνει και προτρέπει τους φίλους του να συμμετάσχουν στην ανάβαση Ριτσώνας της 2ας Δεκεμβρίου, οπου η διοργανώτρια Α.Λ.Α. για πρωτη φορά κάνει δεκτή κατηγορία Regularity σε πρωταθληματική ανάβαση, με παραβολο 80 Ευρώ και λισάνς ημέρας (για όσους δεν διαθέτουν ετήσια) με κόστος 20 Ευρώ. Εδω λοιπόν να σημειώσουμε, οτι στον Συμπληρωματικό Κανονισμό της Α.Λ.Α. στις 13/11, δεν αναφέρεται κατηγορία Regularity, η οποια ωστόσο ανακοινώνεται την επομένη, δηλαδή στις 14/11, με δελτίο Τύπου της Α.Λ.Α. Αυτό δεν ανακοινώνεται από άλλες λεσχες ιστορικών αυτοκινήτων και γενικά δεν παίρνει μεγάλη δημοσιότητα. Στις 22/11, αναρτάται στην ιστοσελίδα της Α.Λ.Α. η δήλωση συμμετοχής Regularity, πάντα χωρίς κανονισμό, και φτάνουμε δυο μερες μετά, στις 24/11,να μαθαίνουμε ότι ο Σ.Ι.Σ.Α. "υποστηρίζει την ανάβαση της φιλης λεσχης Α.Λ.Α., η οποία γινεται με την συνεργασία του" (η Regularity, να εξηγουμεθα). Πάμε λοιπόν για τα συμπεράσματά μας αλλα και για τα -προς στιγμην- αναπάντητα ερωτηματικά μας.
Πρώτον και κύριον, είναι πολύ κρίμα που ματαιώθηκε η έξυπνη, ευχάριστη, ευρηματική, απόλυτα ασφαλής και ιδιαίτερα θεαματική εκδήλωση του Σ.Ι.Σ.Α. (ευτυχως που έγινε τουλάχιστον την άνοιξη).
Δεύτερον, είναι εξαιρετική η ιδέα της Α.Λ.Α. να συμπεριλάβει κατηγορία Regularity στην Ανάβαση Ριτσώνας, παρ' οτι θα πρέπει να ληφθεί ιδιαιτερη μέριμνα για τα ωράρια, μια και αν δηλώσουν συμμετοχή πολλά αυτοκίνητα, ο δρόμος θα πρέπει να μείνει κλειστός μέχρι αργά, αφου δεν θα μπορει να δοθει εκκινηση μεχρι να κατέβουν ολοι οι θεατες. Ακριβώς επειδή η ιδέα είναι καλή (αν και τα 80 Ευρώ για 4 χλμ. είναι τσουχτερά), αν συμπεριληφθεί για το 2013 η Regularity στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για να ενισχύσει τις συμμετοχές και τα έσοδα των οργανωτών, θα πρέπει να γίνεται το Σάββατο μετά το τέλος των δοκιμών, να έχει χαμηλότερο παράβολο και-γιατι οχι- μια βαθμολογία Κυπέλλου ή Επάθλου "Αναβάσεων Regularity".
Τρίτον, οι ημερομηνίες και οι ώρες των διάφορων ανακοινώσεων, μας δημιουργούν την εντύπωση ότι η συνεργασία μιας λεσχης της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ με μια λεσχη της ΕΛΠΑ-λέγε με ΟΜΑΕ- ήταν καρπός συνεννοήσεων τελευταίας στιγμής, φυσικά ΚΑΙ λόγω της ακύρωσης των Μεγάρων, αλλά πιθανόν και στο παρασκήνιο των εξελίξεων που τρέχουν στο μετωπο της Αρχής του Σπορ, οπου ΕΛΠΑ, ΟΜΑΕ, ΕΘΕΑ και ΕΠΑ, ολες αυτές τις μέρες παίζουν παιχνίδια (και δίνουν μάχες) εξουσίας. Σ' αυτό το τοπίο, όπου "δεν ξέρεις με ποιούς να πας και ποιούς ν' αφήσεις", τα διάφορα φιλόδοξα στελέχη ψάχνουν και φτιάχνουν συμμαχίες, δίνουν υποσχέσεις, ενεργοποιούν εφεδρείες, και γενικά, ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ, καμμια σημασία, πρόνοια, πρόβλεψη ή σχεδιασμός για το μέλλον του Σπορ δεν γίνεται, αφου το μόνο που μετράει είναι το "ας πάρουμε την εξουσία πρώτα, κι ύστερα βλέπουμε-θα πούμε ότι οι προηγούμενοι δεν τα έκαναν καλά"! Αγαπητοί φίλοι, κλείνοντας φέτος 40 χρόνια στο motorsport με δύο και τέσσερις τροχούς, εντός αλλά και εκτός συνόρων, μπορω να σας πω μετά βεβαιότητος ότι α) με τα ίδια πρόσωπα στις ίδιες θέσεις τίποτα ποτέ δεν θα αλλάξει, και β) ότι είναι πολύ δύσκολο να επικρατήσουν νέες και σύγχρονες ιδέες, αφού πάντα θα υπάρχουν παλιά πρόσωπα που θα τις φρενάρουν (και αυτό το τελευταίο έρχεται και από πρόσφατη προσωπική εμπειρία).
Κλείνοντας αυτό το "ενημερωτικό σημείωμα", θα θέλαμε να "απευχηθούμε" την ύπαρξη οποιουδήποτε "δακτύλου", ατόμου ή άλλης οργάνωσης (αποκλείεται βέβαια να φταίει η...Χρυσή Αυγή!) για την αρνητική απάντηση της Γ.Α.Δ.Α., αλλά όλα αργά ή γρήγορα μαθεύονται απο τους καλοθελητές που αφθονούν σε μια χώρα που εχει νομοθετήσει απαλλαγές για τους φοροφυγάδες που γίνονται χαφιέδες, οπότε αν έχει γίνει τίποτα στραβό, θα το μάθουμε-και θα το ανακοινώσουμε άμεσα. Εμείς θα είμαστε βεβαίως στην Ριτσώνα (είχαμε δηλώσει συμμετοχή και στα Μέγαρα), αλλά εδώ στο τέλος θα σας δώσουμε μια πληροφορία που είχαμε απο τις αρχές Αυγούστου και σεβόμενοι το off the record αλλα και το-πιθανό- embargo date, δεν είχαμε δημοσιοποιήσει: Μια λεσχη της ΕΟ ΦΙΛΠΑ σχεδίαζε για φετος αναβαση Ριτσώνας Regularity, με πάνω-κάτω τα ίδια μεγέθη που μαθαίνουμε τώρα. Και αυτή η
λέσχη, δεν ήταν ο Σ.Ι.Σ.Α... Αυτό φυσικά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, ούτε βεβαίως αφορά καθ' οιονδήποτε τρόπο τον Σ.Ι.Σ.Α., αλλα το αναφέρουμε γιατι ειναι καλό να μην ξεχνάμε την πατρότητα της κάθε ιδέας.
Δημ. Παπ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΙΣΑ 24/11/2012, ΩΡΑ 13:10
Ανάβαση Ριτσώνας 2/12/2012
Στην γνωστή διαδρομή της Ριτσώνας, μήκους 3,6 χλμ., που κατά καιρούς έχει φιλοξενήσει πάνω από 40.000 θεατές, άνθρωποι και αυτοκίνητα θα αναμετρηθούν με το χρόνο, στην προσπάθειά τους να κατακτήσουν όχι μόνο τη νίκη, αλλά και πρωταθλήματα, κύπελλα και έπαθλα κατηγοριών και κλάσεων, στον μεγάλο τελικό της χρονιάς.
Σημειώσεις
Τίτλος: Ανάβαση Ριτσώνας
Ημ/νια: 1 & 2 Δεκεμβρίου 2012
Οργάνωση: Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου (Α.Λ.Α.)
Απόσταση (από Αθήνα): 87 χλμ., δίπλα στη Χαλκίδα
Μήκος: 3,599 μ.
Στροφές: 19
Υψομετρική διαφορά (Εκκίνησης-Τερματισμού): 217 μ.
Πρώτη διοργάνωση: 1956 (με μήκος 4,5 χλμ.)
Πρώτος νικητής (1956, άτυπη γενική): Αντώνης Κουλετιανός (Jaguar XK120, 3:26.70)
Πιο πρόσφατη νίκη (2012, άτυπη γενική): Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC, 2:05.48)
Ρεκόρ συμμετοχών: 196 (2006, με οργανωτή την A.Λ.Α.)
Πληροφορίες/Συμμετοχές: Α.Λ.Α., Κηφισίας και Βολανάκη 3, 11526 Αθήνα, Τηλ. 210 6923 180, Fax: 210 6923 135
Ιστότοπος: www.ala-racingclub.Gr
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ REGULARITY: 80 ΕΥΡΩ
(Με transponder & για οσους διαθετουν λισανς. Για οσους δεν διαθετουν λισανς τοτε θα εκδιδεται λισανς ημερας κοστους 20 ευρω)
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΙΣΑ 24/11/2012, ώρα 14:10
Ο ΣΙΣΑ βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να ακυρώσει την εκδήλωση «ΣΙΣΑ Grand Prix 24 Lap 2012» που ήταν προγραµµατισµένη για την Κυριακή 25/11/2012.
Ο ΣΙΣΑ όπως όφειλε, ζήτησε έγκαιρα από την ΕΟ.ΦΙΛΠΑ άδεια τέλεσης της εκδήλωσης, η οποία µε τη σειρά της εισηγήθηκε την αδειοδότηση της από την Γενική Αστυνοµική ∆ιεύθυνση Αττικής. ∆υστυχώς η ΓΑ∆Α απέρριψε το αίτηµα αυτό, διότι το Αυτοκινητοδρόµιο των Μεγάρων στερείται Αδείας Λειτουργίας.
Επειδή το ήθος και η ιστορία του συλλόγου δεν µας επιτρέπουν να εκτελέσουµε εκδήλωση που δεν πληρεί το γράµµα του νόµου & τα απαιτούµενα µέτρα ασφαλείας
και επίσης εγκυµονεί κίνδυνο διακοπής που θα ζηµίωνε οικονοµικά τους συµµετέχοντες, αποφασίσαµε να ακυρώσουµε την εκδήλωση και να µην την ξανασυµπεριλάβουµε στο ετήσιο πρόγραµµα του 2013, έως το Αυτοκινητοδρόµιο λάβει την απαιτούµενη άδεια.
Παρακαλούνται οι συµµετέχοντες να προσέλθουν τη ∆ευτέρα 26/11 απο 19:30 έως 21:30 από το εντευκτήριο του ΣΙΣΑ ή να επικοινωνήσουν µε τη γραµµατεία, ώστε να
τους επιστρεφεί το παράβολο συµµετοχής.
Οι συµµετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να λάβουν µέρος στις 2/12 στην Ανάβαση Ριτσώνας Regularity Hillclimb που διοργανώνει η φίλη λέσχη ΑΛΑ µε την υποστήριξη του ΣΙΣΑ, συµψηφίζοντας το ίδιο ποσό που κατέβαλαν για την αναβληθείσα εκδήλωση.
Σας περιµένουµε όλους στη Ριτσώνα.
Αθήνα, 24/11/2012.
Το ∆Σ του ΣΙΣΑ
Όταν φτύσουμε εκεί που τρώγαμε μάλλον είμαστε για γέλια......o νοών.....
ΑπάντησηΔιαγραφή