Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

22ο MONTE CARLO RALLYΕ HISTORIQUE: ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ BADOSA-REIDL ME RENAULT 8. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΜΕ ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ 15η ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Ε.Δ. ΑΠΟ ΔΕΛΑΠΟΡΤΑ-ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΚΑΙ 9 (ΑΠΟ ΤΑ 11) ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ!


 Τα αποτελέσματα στην κορυφή δεν άλλαξαν μετά τις δύο νυχτερινές Ε.Δ. της Τρίτης, και νικητής του 22ου Ιστορικού Μόντε ανεδείχθη ο Γάλλος Μισέλ Μπαντοζά, με συνοδηγό τον Μ. Ρίντλ και αυτοκίνητο ένα Renault 8 (κάτω φωτό).



Δεύτεροι οι Ιταλοί  De Angelis και Sergio Sisti με Fiat Ritmo 60 και τρίτοι οι συμπατριώτες τους  Massimo Canella και Nicolas Arena με Lancia Fulvia 1.3S (που έχασαν την δεύτερη θέση στις δύο τελευταίες Ε.Δ.).

Επάνω οι νικητές Γενικής του 22ου Ιστορικού Monte Carlo, Γάλλοι  Μπαντοζά-Ριντλ.  Αριστερά οι  Ιταλοί Ντε Άντζελις- Σίστι στη δεύτερη θέση με το "ταπεινό" Fiat Ritmo 60, και δεξιά οι τρίτοι, επίσης Ιταλοί, Κανέλα-Αρένα με Fulvia 1.3S.


Eίναι χαρακτηριστικό του φετινού αγώνα το ότι και οι τρείς πρώτοι ξεκινούσαν απο πίσω θέσεις με νούμερα συμμετοχής 261, 256 και 287 αντίστοιχα, ενώ ανήκαν στην Κατηγορία της μεσαίας Μ.ω.τ. (της οποίας κατέκτησαν επίσης το βάθρο, όπως και το βάθρο των χρονολογικών Κατηγοριών τους). Στην τέταρτη θέση Γενικής, εξαιρετική θεωρείται η επίδοση τoυ Λιθουανού Raisys Karolis με συνοδηγό τον Ilya Zakmanis και την "δύσκολη" για τις συνθήκες του αγώνα Jaguar XK 150 Coupe του 1955, που ήταν βεβαίως και πρώτοι στην χρονολογική Κατηγορία Ι, όπως και στην Κατηγορία της "αργής" μ.ω.τ. Συμπερασματικά, ο φετινός σχεδιασμός του αγώνα, σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες, ανέτρεψαν τα προγνωστικά ως προς την σειρά εκκίνησης και την "ειδική" προετοιμασία, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι αφού το 2020 το 23ο Μonte Carlo Historique μπορεί και παλι να είναι διαφορετικό στην εξέλιξή του, κρατώντας πάντα το στοιχείο της κορυφαίας "περιπέτειας" της Ιστορικής Regularity.


 ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Οι Έλληνες αγωνιζόμενοι, που σίγουρα θα έχουν ατέλειωτες "στιγμές" να μας διηγηθούν όταν με το καλό επιστρέψουν, κατάφεραν να τερματίσουν στο σύνολό τους σχεδόν, με επικεφαλής τους Γ. Δελαπόρτα και Σ. Μουστάκα, που στην 14η Ε.Δ. (που περιλάμβανε και το Col de Turini) ήταν 14οι Γενικής, ενώ θριάμβευσαν στην 15η και τελευταία Ε.Δ. του αγώνα (Lantosque - Luceram), κερδίζοντας την Γενική και δείχνοντας τις δυνατότητές τους!



Ενα πλήρωμα που κερδίζει δύο Ε.Δ στο Μοnte Carlo, είναι ένα πλήρωμα κορυφής, και παρά την φετινή "ατυχή επιλογή" σε μια απλή διαδρομή που όχι μόνο δεν τους βοήθησε να "κερδίσουν" το οτιδήποτε (μάλλον το αντίθετο συνέβη) αλλά έφερε την αμετάκλητη προβλεπόμενη από τον Κανονισμό ποινή των 10.000 βαθμών, έχουν σίγουρα εγγράψει σοβαρή υποθήκη για το μέλλον. Χωρίς την ποινή, οι β.π. των Ε.Δ. ήταν 3.060, επίδοση που θα τους έφερνε στην έκτη θέση της Γενικής κατάταξης (και στην δεύτερη της Κατηγορίας Υψηλής Μ.ω.τ.). Η θέση τους τώρα είναι η 63η, ενώ δεύτεροι Ελληνες είναι οι Π. Βασιλόπουλος και Ι. Ναρλή (Ford Escort Mk1) στην 101η θέση.
 Τρίτοι Ελληνες στην 118η θέση είναι οι Α. Χριστοδούλου και Α. Γεωργοσόπουλος, που καθυστέρησαν στις τελευταίες Ε.Δ.
 Στην 163η θέση βρέθηκαν οι Γ. Αλεβιζόπουλος και Ν. Παλυβός με το όμορφο Fiat 128 Rally και ακολούθησε στην 166η θέση ο Ι. Κατσαούνης με τον Μ. Μανσόλα.
 Στην 195η θέση, τερμάτισαν τον αγώνα οι Π. και Κ. Ποσειδών, στην 209η οι Γ. Σπηλιόπουλος και Ι. Χανδρινός, στην 215η οι  Β. Θεοδοσίου και Λ. Νασόπουλος με την Α.R. 2000 Berlina τους και ακριβώς πίσω τους, 216οι ήταν οι Δ. Καλογεράς και Χ. Διαμαντόπουλος με A.R. Alfetta GTV. Συνολικά τερμάτισαν 238 πληρώματα. Οι  Κατοχιανός και Κολιόπουλος ήταν ανάμεσα στους εγκαταλείψαντες απο την πρώτη μέρα, αν και τους επετράπη να συνεχίσουν τον αγώνα εκτός συναγωνισμού. (Την πρώτη μέρα στο Σκέλος συγκέντρωσης γκατέλειψε επίσης ο  Ηλιόπουλος, αλλά η συμμετοχή του ήταν του Monaco και όχι Ελληνική).

Ευχόμαστε σε όλους καλή επιστροφή, και σίγουρα θα έχουμε πολλά και να ακούσουμε και να σας μεταφέρουμε τις επόμενες μέρες!
Και του Χρόνου εκκίνηση απο την Αθήνα (κάτι που θεωρείται βέβαιο, μια και το ACM ήδη το δήλωσε -ανεπίσημα- στους ανθρώπους του Σ.Ι.Σ.Α.), με ακόμα περισσότερες συμμετοχές και ακόμα καλύτερες θέσεις για όλους! 

*ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤA ΓΕΝΙΚΗΣ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ Ε.Δ., ΕΔΩ:rallyliveresults.com/historique/?stage=15







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου