Πριν διαβάσετε το επίσημο δελτίο Τύπου του Σ.Ι.Σ.Α. για το 22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο (από την εκκίνηση της Αθήνας μέχρι τον τερματισμό των Ελληνικών συμμετοχών), ας μας επιτραπεί μια τοποθέτηση και μερικά σχόλια, τα οποία φυσικά δεν ήταν δυνατόν να διατυπωθούν τις μέρες διεξαγωγής του αγώνα. Οταν τα πληρώματα βρίσκονται στο "παγωμένο πυρ" των Αλπικών διαδρομών προσπαθωντας για την διάκριση και, βεβαίως, για τον τερματισμό, το μόνο που έχει σημασία είναι η απόδοσή τους και φυσικά η ασφάλειά τους. Μετά το τέλος της όλης διοργάνωσης όμως, και εν όψει της επόμενης, είναι καλό να γίνεται ένας απολογισμός και να αναζητούνται τα σημεία εκείνα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν. Αυτό είναι αυτονόητο για τους αγωνιζόμενους αλλά και για τους οργανωτές. Και αναφερόμαστε στην Εκκίνηση του αγώνα απο την Αθήνα, που σίγουρα έχει αρχίσει ήδη να "οργανώνεται" για το 2020.
Η αλήθεια είναι, ότι υπήρξε αρκετός χρόνος για την σωστή διοργάνωση, την προσέλκυση υποστηρικτών και την προβολή της εκκίνησης, απο το καλοκαίρι του 2018 που εξασφαλίσθηκε η εκκίνηση της Αθήνας, μέχρι τον Ιανουάριο του 2019. Και επίσης αλήθεια είναι, ότι δύσκολα θα βρεί κανείς ψεγάδι στην διοργάνωση, που ήταν τόσο εντυπωσιακή (όσο και οι μέρες που προηγήθηκαν με τον τεχνικό έλεγχο και την φιλοξενία των ξένων πληρωμάτων), ώστε σίγουρα αποτέλεσε την καλύτερη διαφήμιση και προβολή της Αθήνας για ακόμα περισσότερες συμμετοχές του χρόνου, όταν πια "μονιμοποιηθεί" σαν μία απο τις πόλεις εκκίνησης του Iστορικού Monte.
Ας πάμε όμως στη μία και βασική παρατήρησή μας, που είναι εντελώς καλόπιστη και περιέχει και ένα ερωτηματικό: Τους τελευταίους μήνες, και ιδιαίτερα τις τελευταίες εβδομάδες και μέρες πριν την εκκίνηση, είχαμε την "αίσθηση" ότι το σημαντικότατο γεγονός της εκκίνησης του διεθνούς Ιστορικού Ραλλύ απο την Αθήνα, είχε ξεπεράσει σε σπουδαιότητα την ίδια την συμμετοχή των Ελλήνων οδηγών και συνοδηγών. Ολη η προσοχή, το ενδιαφέρον και η δημοσιότητα είχε περάσει στην γιορτή και στην διοργάνωση της εκκίνησης και όχι στα πληρώματα, τα οποία ήταν αυτά που (με την συμμετοχή τους) έβαλαν την τελική σφραγίδα στην έγκριση της Ελληνικής υποψηφιότητας. Όμως, οι αγώνες γίνονται για, και με, τους αγωνιζόμενους, τα πληρώματα, τα αυτοκίνητά τους, την προετοιμασία τους, την προσπάθειά τους μέχρι να σταθούν στη ράμπα, και φυσικά μετά απο αυτήν. Χωρίς αυτούς δεν υπάρχει ούτε εκκίνηση, ούτε φιλαρμονική, ούτε χορηγοί, ούτε και "πεδίο δόξης" για όψιμους φίλους των αγώνων που εμφανίστηκαν να πλαισιώνουν τον Σ.Ι.Σ.Α. και την προβολή που το γεγονός (τους) εξασφάλιζε. Πέρα λοιπόν απο τα συγχαρητήρια και τις ευχαριστίες σε όλους όσοι εθελοντικά βοήθησαν την "Athens Depart" του 22ου Monte Carlo Historique, θα θέλαμε σαν φίλαθλοι και σαν αγωνιζόμενοι, την επόμενη φορά το γεγονός να εστιάσει περισσότερο στους ανθρώπους και όχι μόνο στις τελετές, που έχουν βέβαια την ξεχωριστή δυναμική τους αλλά διαρκούν μόνο για τα πρώτα χαρούμενα 30 λεπτά ενός εξαήμερου σκληρού αγώνα. (Και, συμπληρώνουμε, λιγότερη δημόσια "αυτοπροβολή" των -όσων- παραγόντων, και περισσότερη στα αγωνιζόμενα πληρώματα).
Στος αρχαιρεσίες του Σ.Ι.Σ.Α. τον Μάρτιο του 2018, πρώτευσαν σε ψήφους οι κ.κ. Μιχάλης Μουζούκης και Γιώργος Δελαπόρτας, που έλαβαν υπερδιπλάσιες ψήφους από τον τρίτο κατά σειρά εκλεγέντα. Σαν Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του Σ.Ι.Σ.Α. και με την "φρέσκια" ακόμη δεύτερη θέση Γενικής του Ιστορικού Μόντε Κάρλο του 2018, ξεκίνησαν, και κατάφεραν να ολοκληρώσουν επιτυχώς, την προσπάθεια της (επαν)Εκκίνησης απο την Αθήνα. Αλλά όσο πλησίαζε το 22ο Μόντε, τόσο η προσπάθεια του Γιώργου Δελαπόρτα στο να δημιουργήσει τις συνθήκες μιάς εντυπωσιακής τελετής εκκίνησης και ταυτόχρονα να προετοιμαστεί για την διεκδίκηση μιας διάκρισης που "έβλεπε" στα ίσια μέχρι και την πρώτη θέση Γενικής, γινόταν εξοντωτική.
Τελικά, το πλήρωμα των Γ. Δελαπόρτα και Σ. Μουστάκα τα κατάφερε ιδανικά στο οδηγικό τμήμα του αγώνα, και, τουλάχιστον ανάμεσα στις κορυφαίες συμμετοχές του Μοντε Κάρλο (που το ακολουθούν κάθε χρόνο), οι δύο Ελληνες έχουν καθιερωθεί σαν διεκδικητές της νίκης! Όσο για την ποινή που τους στέρησε τον τερματισμό κάπου στη πεντάδα Γενικής και στο βάθρο της Κατηγορίας τους, δεν μπορούσε να αποφευχθεί γιατί προσδιορίζεται σαφώς στον Κανονισμό, συνεπώς ούτε και να "σβηστεί" μπορούσε, με η χωρίς ένσταση, γιατί δεν επρόκειτο για "καπέλλα" αργοπορίας σε Σ.Ε.Χ. λόγω της κακοκαιρίας (σαν αυτά που ο Αλυτάρχης αποφάσισε να ακυρώσει για όλους την 4η Φεβρουαρίου για αργοπορία στο Σ.Ε.Χ. 6, όπως φαίνεται εδώ:
http://acm.mc/wpcontent/uploads/2019/02/COC_Decision_1.pdf).
Για την υπερπροσπάθεια του Ελληνικού πληρώματος (που μόνο το ίδιο ξέρει αν και σε ποιό βαθμό επηρεάστηκε απο το "distraction" της ταυτόχρονης διοργάνωσης του RMCH Athens Depart, αλλά πάντως βρήκε το κουράγιο και είχε το sportsmanship να συνεχίσει και να επανέλθει στην κορυφή μετά την εξοντωτική ποινή), εικονογραφούμε το άρθρο με τις φωτογραφίες του VW Golf GTi No2, που είχαν την ευγένεια να στείλουν οι ίδιοι στο Auto Classic.
Tέλος, ως προς την διοργάνωση της Εκκίνησης της Αθήνας αυτής καθ' αυτής, δεν υπάρχουν παρατηρήσεις γιατί όντως ήταν καλοστημένη και άρτια, όσο και εντυπωσιακή. Δύο σχόλια μόνο: Το πρώτο, ότι ανεξάρτητα απο την όποια "υποχρέωση" προς τους χορηγούς, για την τόσο σημαντική θέση του "αφέτη" που θα παρουσιάσει τα πληρώματα σε ένα διεθνές ακροατήριο, για το 2020 πρέπει να επιλεγεί ένας επαγγελματίας, με εμπειρία "σε ράμπα", άνεση στον λόγο και πολύ καλή γνώση του αντικειμένου. Η καλή πρόθεση δεν αρκεί αν "δεν το έχεις".
Δεύτερον, θα αναφέρουμε το μοναδικό σημείο που μας άφησε μια αρνητική γεύση (και που δεν έχει σχέση με την διοργάνωση): Η κορυφαία στιγμή της τελετής, ακριβώς πριν την εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου κάτω απο την λουσμένη στον ήλιο Ακρόπολη, ήταν αυτή του Εθνικού μας Ύμνου, εκεί που Έλληνες και ξένοι στάθηκαν αμίλητοι με σεβασμό στη χώρα που τους φιλοξενεί. Ακριβώς εκείνη τη στιγμή επέλεξε στέλεχος της οργάνωσης να δωσει συνέντευξη σε (ξένη) δημοσιογράφο, λες και δεν μπορούσαν να περιμένουν μερικά δευτερόλεπτα! Κουβέντιαζαν άνετα και χαρωπά, ενώ όλοι γύρω τους σωπούσαν. Και καλά η ξένη γυναίκα (που θα στεκόταν βέβαια ακίνητη αν ήταν στην πατρίδα της και παιάνιζε η Μασσαλιώτιδα). Ο δικός μας όμως; Το θέαμα δεν ήταν καλό και σχολιάστηκε αρνητικά απο όσους το πρόσεξαν. Λίγη προσοχή λοιπόν την επόμενη φορά, γιατί δεν γίνεται να τα δίνουμε όλα για ενός λεπτού δημοσιότητα. Σε τελευταία ανάλυση, αν κάποιοι πρέπει να εχουν πρόσθετη προβολή αυτοί είναι μόνο οι συμμετέχοντες οδηγοί και οι συνοδηγοί τους, όχι οι κάθε τύπου παραγοντες.
Πάμε τώρα να ξαναπαίξουμε το φιλμ του αγώνα όπως μας το έστειλε ο Σ.Ι.Σ.Α. τον οποίο και ευχαριστούμε (ένα κείμενο που αναδημοσιεύουν διάφοροι χωρίς να αναφέρουν την πηγή, αφήνοντάς το να φανεί σαν "δικό τους" ρεπορτάζ), ευχόμενοι τα καλύτερα για του χρόνου!
ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Σ.Ι.Σ.Α.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ XXII RALLYE MONTE-CARLO HISTORIQUE 2019
Η ΟΜΟΡΦΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΙΣ 28-01 ΚΑΙ ΕΛΗΞΕ ΣΤΙΣ 06-02-2019
ΔΕΥΤΕΡΑ 28-01-2019
Στις 17:00 η Γαλλική Πρεσβεία της Αθήνας άνοιξε τις πόρτες της στα Μέλη των ξένων και Ελλήνων που συμμετείχαν στην Εκκίνηση από την Αθήνα, με μια ζεστή υποδοχή από την Αυτού Εξοχότητα τον Γάλλο Πρέσβη Christophe Chantepy.
ΤΡΙΤΗ 29-01-2019
Από νωρίς το απόγευμα στους φιλόξενους χώρους του στρατηγικού μας Συνεργάτη, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτων, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο διενεργήθηκε ο έλεγχος εγγραφών [administrative & registration] από τους τρεις απεσταλμένους του Automobile Club de Monaco-ACM κ.κ. Agnes DEALEXANDRIS, Maria-Sofia CHRISTOFILOPOULOU & William RITCHIE, με την βοήθεια της Γραμματείας και εθελοντών του Σ.Ι.Σ.Α., και στη συνέχεια ο Τεχνικός Έλεγχος-Scruteneering, από εκπροσώπους του Συλλόγου.
Ακολούθησε ξενάγηση των πληρωμάτων στους χώρους των εκθεμάτων του Μουσείου από τον κ. Μίλτο Πατρώνη. Κατόπιν διενεργήθηκε η Δεξίωση εντός του Μουσείου, με συμμετοχή εκτός από τα πληρώματα, πολλών VIP’s (με προεξέχουσα αυτή του αειθαλούς κ. Ζάχου Χατζηφωτίου που είχε λάβει μέρος στο Rallye Monte Carlo του 1948, εκκινώντας από την Αθήνα), Χορηγών, Φίλων του Σ.Ι.Σ.Α. και συνοδευτικών πληρωμάτων. Προσφώνησε ο Πρόεδρος του Ε.Μ.Α. κ. Θεόδωρος Χαραγκιώνης, ευχόμενος «Καλή επιτυχία στα χιονισμένα βουνά και τις σφιχτές διαδρομές του XXII RALLYE MONTE-CARLO HISTORIQUE 2019»
Αξίζει να σημειωθεί η παράταξη εκθεμάτων του Μουσείου με τρία Ι.Ο. που είχαν κερδίσει πρωτιές σε παλαιότερα Rallye Monte-Carlo.
Αυτά ήταν η 1968 RMC winning PORSCHE 911 των Vic Elford και David Stone, το MORRIS COOPER S 1964 των Paddy Hopkirk και Henry Liddon και η LANCIA AURELIA B20 GT Coupe 1954 των Louis Chiron και Ciro Bassadona.
Και τα τρία υπεροχα αυτοκίνητα την επόμενη ημέρα της εκκίνησης παρατάχθηκαν στο Parking κάτω από την Ακρόπολη, και τα θαύμασαν οι πολλοί θεατές.
ΤΕΤΑΡΤΗ 30-01-2019
Από τις 11:00 άρχισαν να καταφθάνουν στη σκιά της Ακρόπολης για την πρώτη εκκίνηση ενός Ραλλυ Μοντε Κάρλο μετά από παύση 44 ετών, τα 23 αυτοκίνητα των αγωνιζομένων, καθώς και τα τρία προαναφερθέντα εκθέματα του Ε.Μ.Α. και τα 10 ιστορικά αυτοκίνητα φίλων του Σ.Ι.Σ.Α. σε ρόλο τιμητικού αγήματος. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη, με παρουσία των φωτορεπόρτερ και δημοσιογράφων, των τηλεοπτικών χορηγών επικοινωνίας ΕΡΤ & ΣΚΑΙ TV, και βεβαίως του Δημάρχου της Αθήνας κ. Γιώργου Καμίνη, που από νωρίς είχε προσφέρει την Αιγίδα του Πρώτου Δήμου της χώρας μας, του Γάλλου Πρέσβη Christpophe Chantepy, του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Τσεχίας Jan Bondy, των Προέδρων της ΟΜΑΕ Δημήτρη Μιχελακάκη & Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ Δημήτρη Βερναρδάκη και εκπροσώπων των χορηγών της εκκίνησης.
Οι Μονεγάσκοι απεσταλμένοι του ACM δηλώνουν εντυπωσιασμένοι από την οργάνωση της εκκίνησης και μεταφέρουν διθυραμβικά σχόλια στο Automobile Club de Monaco. Οπωσδήποτε ξεχώρισαν οι συμμετοχές των Γιάννη Κατσαούνη (με συνοδηγό τον Μαθιό Μανσόλα) που έχει συμμετάσχει σε 20 Ιστορικά Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπως και αυτή των Ελληνοαμερικανών Παντελή-Lee και της νεαρής κόρης του Κατερίνας Ποσειδών, που λαμβάνουν μέρος για πρώτη φορά σε έναν τόσο σκληρό και απαιτητικό διεθνή αγώνα.
Στις 12:40 δόθηκε από τον CEO της ΕΚΟ κ. Ρομπέρτο Καραχάνα η εκκίνηση στο Golf GTI του 1979 με αριθμό #2 των Γιώργου Δελαπόρτα και Σπύρου Μουστάκα που κατέκτησαν την 2η θέση στην περσινή διοργάνωση του XXI RALLYE MONTE-CARLO HISTORIQUE. Ακολούθησαν ανά λεπτό οι εκκινήσεις των υπολοίπων 22 πληρωμάτων, με κατεύθυνση το Λιμάνι της Πάτρας και την επιβίβαση στο SUPERFAST FERRY της (κυρίως χορηγού μεταφορά)ς ANEK-SUPERFAST, με αναχώρηση για την Ανκόνα περί τις 17:30.
ΠΕΜΠΤΗ 31-01-2019
Άφιξη στην Ανκόνα γύρω στις 17:30 και ελεύθερη μετάβαση στο κέντρο του Μιλάνου από όπου την επομένη ημέρα έγινε η ανασυγκρότηση μαζί με τους εκκινούντες από την Ιταλική πόλη του βορρά. Μετά από την ηλιόλουστη εκκίνηση της Ακρόπολης ήρθαν βροχές, κρύο και χιόνια.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 01-02-2019
Στις 19:00 άρχισαν να εκκινούν από το Duomo του Μιλάνο τα Ελληνικά πληρώματα με κατεύθυνση προς Chambery Γαλλίας για τον πρώτο Σταθμό Ελέγχου Διέλευσης-ΣΕΔ, εν μέσω σφοδρής χιονοθύελλας που δυσκόλεψε αρκετά τα πληρώματα.
ΣΑΒΒΑΤΟ 02-02-2019
Συνεχίζοντας για τον Σταθμό Ελέγχου Χρόνου-ΣΕΧ του Bourgoin Jallieu και στη συνέχεια για το Buis Les Baronnies όπου έγινε ολική ανασυγκρότηση με τα πληρώματα από όλες τις έξη πόλεις εκκίνησης. Από εκεί και μετά άρχισε ο πραγματικός αγώνας με τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές ZR1 & ZR2. Εδώ δυστυχώς αρχίζουν και τα προβλήματα για την Ελληνική ομάδα. Μια λάθος επιλογή ελαστικών χρεώνει με ποινές μερικά από τα δικά μας πληρώματα. Οι Κατοχιανός-Κοτζιάς και οι Κολιόπουλος-Ράλλης εγκαταλείπουν από μηχανική βλάβη. Εδώ όμως λάμπει και το άστρο των Δελαπόρτα-Μουστάκα που τερματίζουν στην Valence μέσα στην πρώτη δεκάδα.
ΚΥΡΙΑΚΗ 03-02-2018
Ο αγώνας ξεκινάει με δυσμενείς καιρικές συνθήκες και ακυρώνονται 3 από τις 4 ειδικές διαδρομές. Τα πληρώματα καταφέρνουν και φθάνουν στον σταθμό ελέγχου της St. Agrève παρά την ισχυρή χιονοθύελλα. Οι Δελαπόρτας-Μουστάκας στο τέλος της ημέρας ανεβαίνουν στην 7η θέση και αρχίζουν να ξυπνούν μνήμες από τον θρίαμβο του 2018. Το πολύ χιόνι ευνοεί το Ελληνικό πλήρωμα και η επόμενη ημέρα μας γεμίζει με προσδοκίες βάθρου.
ΔΕΥΤΕΡΑ 04-02-2019
Όμως το πρωί της Δευτέρας χτυπάει η καταστροφή! Παρ'όλο που κέρδισαν την Col Echarasson, μία διφορούμενη απόφαση χρεώνει τα φαβορί μας πριν την 7η Ειδική Διαδρομή του αγώνα, με 10.000 βαθμούς ποινής για «την μη τήρηση της ορισμένης διαδρομής του Roadbook», στις εξαιρετικά δύσκολες καιρικές συνθήκες - που εξ' άλλου ανάγκασαν τους οργανωτές να ακυρώσουν τελικά, τις Ειδικές 4,5,6 και 9. Λόγω των συνθηκών στο ίδιο σφάλμα υπέπεσαν και αρκετά ξένα πληρώματα, όπως επίσης και τέσσερα ακόμα Ελληνικά: Οι Βασιλόπουλος-Ναρλή, Κατσαούνης-Μανσόλας, Καλογεράς-Διαμαντόπουλος και Θεοδοσίου-Νασόπουλος.
Παρά την απογοήτευση, όλοι συνεχίζουν δυνατά και αυτή η μέρα βρίσκει τους πρωτοεμφανιζόμενους Χριστοδούλου-Γεωργοσόπουλο προσωρινά στην 40η θέση.
ΤΡΙΤΗ 05-02-2019
Ο ήλιος κάνει επιτέλους την εμφάνιση του και οι αγωνιζόμενοι παίρνουν τον δρόμο της επιστροφής περνώντας από τρείς Ειδικές Διαδρομές και από τον Δρόμο του Ναπολέοντα. Λίγη ξεκούραση και το απόγευμα στις 20:30 ξεκινάνε οι μονομάχοι για την Col de Braus (φημισμένη ως Col de Tourini), την οποία οι Δελαπόρτας-Μουστάκας κερδίζουν. Μετά την Lantosque τα εξαντλημένα πληρώματα τερματίζουν τις πρώτες πρωινές ώρες στο Monte Carlo. Κανείς από τους Έλληνες αγωνιζόμενους και τα πληρώματα υποστήριξης τους δεν πάει για ύπνο, αλλά περιμένουν με την γαλανόλευκη και σαμπάνιες να τερματίσει και ο τελευταίος. Τελικά 9 από τα 11 ελληνικά πληρώματα ανέβηκαν τη ράμπα του τερματισμού και είδαν την καρό σημαία.
Οι Ελληνικές συμμετοχές και τελικές κατατάξεις του «22ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2019 - Team Les Grecs»:
63. Γιώργος Δελαπόρτας - Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI – 1979]
101. Πέτρος Βασιλόπουλος – Ισμήνη Ναρλή (Ford Escort MK1 – 1969)
118. Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργουσόπουλος (VW Golf GTI – 1978)
163. Γιώργος Αλεβιζόπουλος - Νίκος Παλυβός (Fiat 128 Rally – 1974)
166. Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (VW Golf GTI - 1979/Scuderia Rapiditas)
195. Παντελής και Κατερίνα Ποσειδών (Lancia Fulvia Coupe 1,3 S -1973)
209. Γιώργος Σπηλιόπουλος - Γιάννης Χανδρινός (Lancia Beta Coupe 2000 – 1976)
214. Βάσος Θεοδοσίου - Λεωνίδας Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000 – 1972)
216. Δημήτρης Καλογεράς - Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV – 1976)
Εγκατέλειψαν οι: Μάκης Κατοχιανός - Αλέξανδρος Κοτζιάς (Ford Escort RS2000
Mk I) και οι: Νίκος Κολιόπουλος - Ευάγγελος Ράλλης (Autobianchi A112 Abarth)..
Οι Δελαπόρτας-Μουστάκας κατακτούν στον τερματισμό του ΧΧΙΙ Μόντε Κάρλο την 63η θέση, ενώ ήταν οι πρώτοι Έλληνες, εμπρός από τους 101ους Πέτρο Βασιλόπουλο - Ισμήνη Ναρλή (Ford Escort MK1 του 1969) και τους 118ους Αλέξανδρο Χριστοδούλου - Άρη Γεωργουσόπουλο (VW Golf GTI του 1978).
Νικητές του φετινού 22ου Rallye Monte Carlo Historique αναδείχθηκαν οι Michel Badosa και Mogens Reidl με Renault 8 του 1969, ενώ δίπλα τους στο βάθρο βρέθηκαν οι Massimo Canella - Nicolas Arena (με Lancia Fulvia Coupe 1.3S) και Alessio De Angelis - Sergio Sisti (με Fiat Ritmo 60).
Με την επιστροφή της Αθήνας - χάρη στις προσπάθειες του ΣΙΣΑ και του Γιώργου Δελαπόρτα - ανάμεσα στις έξι πόλεις που φιλοξένησαν τις εκκινήσεις του φετινού Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, και με τις εξαιρετικές εντυπώσεις που άφησε στους ανθρώπους του Automobile Club de Monaco η εκδήλωση και οι εικόνες από την Ακρόπολη, όλα δείχνουν ότι οι οργανωτές του αγώνα ήδη ανυπομονούν, όσο και οι Έλληνες φίλοι του κλασικού αυτοκινήτου - και όχι μόνο - για την εκκίνηση του 2020 κάτω από τον Παρθενώνα!
ΤΕΤΑΡΤΗ 06-02-2019
Όλα τα αυτοκίνητα που τερμάτισαν στο 22ο RMCH 2019, βρίσκονται παρατεταγμένα στην προβλήτα της Μαρίνας του Μόντε-Κάρλο, προσελκύοντας πλήθη κόσμου να τα φωτογραφίζουν, κάτω από μια ηλιόλουστη Μεσογειακή μέρα.
Το βράδι, μετά από την απαραίτητη ξεκούραση, διενεργήθηκε το περίφημο Gala Closing Dinner με τις απονομές και μεγάλη επισημότητα στην μεγάλη αίθουσα “Salle des Etoiles” του Le Sporting Club Monte-Carlo, με υποχρεωτική επίσημη αμφίεση, smoking για τους κυρίους και βραδινές τουαλέτες για τις κυρίες. Μετά το ποιοτικό φαγητό, ακολούθησε show με τους MC Performers και τους MALEVO, Gauchos Argentins, που ενθουσίασαν το κοινό.
Η τελετή της απονομής διενεργήθηκε με κάθε επισημότητα, ενώ στην εισαγωγική ομιλία του o Γενικός Γραμματέας του ACM, αναφέρθηκε εκτεταμένα και ενθουσιωδώς για την Ιστορική εκκίνηση της Αθήνας κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, θέτοντας έτσι και επισήμως την υποθήκη για την συνέχισή της στο μέλλον.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
• Φωτογραφικό αρχείο στους συνδέσμους με κλικ: ΕΔΩ [Athens Start of the XXII Rallye Monte Carlo Historique 2019] & ΕΔΩ [XXII Rallye Monte Carlo Results]
• Hashtags: #RMCHAthensStart2019 #RallyeMonteCarloHistorique #TeamLesGrecs #TeamDesChefs #SportsCarOwnersClubofGreeceSISA #SISA #HellenicMotorMuseum
• Τέλος ευχαριστούμε θερμά ΟΛΟΥΣ τους χορηγούς, υποστηρικτές, συνεργάτες, εθελοντές και αγωνιζόμενους Έλληνες & ξένους, τα Μέλη του Σ.Ι.Σ.Α. που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μας, κ.π.ά. Χωρίς εσάς η Εκκίνηση του XXII Rallye Monte Carlo Historique 2019 από την Αθήνα, δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί!
Organized by S.I.S.A.
• Office Tel: +30 210 970 4457
• Mobile Tel: +30 6945 700040
• E-mail: rmch@sisa.gr
• www.sisa.gr
• www.facebook.com/groups/14896213723/
• www.facebook.com/RMCHAthens2019/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου