Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ Κ.Υ.Α. ΚΑΙ ΤΗΝ ('ΜΗ") ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ

Ένας αναγνώστης μας μας έκανε μια ερώτηση, και εμείς του απαντήσαμε αναλύοντας τα πως, τα γιατί και το "ποιοί" έφεραν τους ιδιοκτήτες Ιστορικών οχημάτων σε αυτή την τραγική κατάσταση ομηρείας. Μαθαίνουμε ότι η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ με σημερινή ανακοίνωσή της "πανηγυρίζει" για "το ξεκλείδωμα των Ιστορικών", αλλά δεν πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάποιο σχόλιο επ' αυτού (δεν θα είχαμε και λόγια να σχολιάσουμε...) μια και πάντα ο κόσμος είναι ο μοναδικός κριτής των πεπραγμένων και των λόγων του καθενός. Ας κρίνει λοιπόν και αυτό: www.facebook.com/265794573547340/posts/1991454064314707?sfns=mo.

 Εμείς ετοιμάζουμε ενα μεγάλο άρθρο με λεπτομέρειες και στοιχεία επί της πρώτης απαγορευτικής Κ.Υ.Α του 2017 και των τριών "βελτιωτικών σχεδίων" που ακολούθησαν, τα οποια υποτίθεται ότι πρότειναν οι εκπρόσωποι του χώρου μας. Το αποτέλεσμα, όπως θα δείτε στο άρθρο (που θα αναρτηθεί σήμερα το βράδυ), ήταν μία ακόμα χειρότερη Κ.Υ.Α., η τελική, η οποία ελπίζουμε να "αμβλυνθεί" με ερμηνευτικές εγκυκλίους, καθαρά και μόνο λόγω προεκλογικής περιόδου. Ας δούμε τωρα την ερώτηση του αναγνώστη και την ιδιαίτερα ενημερωτική απάντησή μας:

ΕΡΩΤΗΣΗ (Βασίλης Ριζάκος): Αφού το δελτίο τύπου επιβεβαιώνει την πρόθεση του Υπουργείου Μεταφορών για την χορήγηση κρατικών πινακίδων στα ιστορικά αυτοκίνητα,γιατί άραγε συγκροτείται επιτροπή αξιολόγησης για χορήγηση ιστορικών πινακίδων?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Auto Classic Magazine:
Γιατί πρόκειται για "συμβιβασμό" μεταξύ του κράτους και των επισήμων εκπροσώπων των διεθνών ομοσπονδιών, που στη χώρα μας είναι η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ (για ΔΟΠΑ/FIVA), η ΕΛΠΑ (για ΔΟΑ/FIA) και η ΑΜΟΤΟΕ (για ΔΟΜ/FIM). Αυτές οι τρεις ως έχουσες τις γνώσεις (κάτι που ισχύει ΜΟΝΟ για την Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα), θα χορηγούν τις ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, αλλά τις Ιστορικές πινακίδες θα τις δίνει το κράτος και θα είναι φυσικά ενιαίου τύπου ( και όχι τρεις διαφορετικές όπως συμβαίνει σήμερα). Έτσι, ομοσπονδίες και κράτος μοιράζονται τα έσοδα, και για να "πατσίσουν" την απώλεια του εσόδου των πινακίδων, οι ομοσπονδίες θα επανελέγχουν τις πιστοποιήσεις κάθε δύο χρόνια (από 10 που είναι η ισχύς της κάρτας FIVA)! Όλες οι νέες πιστοποιήσεις θα γίνονται από Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, ΕΛΠΑ ή/και ΟΜΑΕ, και ΑΜΟΤΟΕ για τις μοτοσυκλέτες, ενώ ΚΑΙ η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ θα πιστοποιεί μοτοσυκλέτες, μια και διεθνώς η FIVA είναι η μόνη αρμόδια για ΟΛΑ τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος.
Όπως γίνεται αντιληπτό, η ΚΥΑ είναι προϊόν "παζαριού" γι' αυτό και περιέχει σφάλματα, συγκρουση συμφερόντων, απιθανότητες, ασυμβατότητες και μεθοδολογία ανέφικτη. Επίσης, η ΕΟΟΕ βγαίνει από την εικόνα, μια και δεν έχει πλέον δικαίωμα να πιστοποιεί οχήματα, αλλά διατηρεί όσα έχει πιστοποιήσει μέχρι σημερα, ΕΦ' ΟΣΟΝ κριθούν απο την επιτροπη.
Όλα αυτά ήταν το προϊόν της διαπραγμάτευσης των εκπροσώπων των Ομοσπονδιών με το κράτος, εν κρυπτώ και ερήμην των δεκάδων χιλιάδων ιδιοκτητών ιστορικών οχημάτων. Ας έχουν δε όλοι υπ' όψιν, ότι όταν (και ΑΝ) χορηγηθούν κρατικές ιστορικές πινακίδες, και πάλι ΔΕΝ θα κυκλοφορούν ελεύθερα τα ιστορικά οχήματα, αλλά σύμφωνα με τους όρους της ΚΥΑ, δηλαδή δύο Κυριακές και δύο μέρες για συνεργείο τον μήνα. Επίσης, θα κυκλοφορούν και για εκδηλώσεις/αγώνες, αν και αυτό δεν ενδιαφέρει πάνω από το 10% του συνόλου των ιδιοκτητών, αλλά το...100% των Λεσχών! Τι να κάνουμε τώρα, αυτό λέει η πραγματικότητα, αρέσει δεν αρέσει. Δηλαδή, οι πολλοί μπορεί και να πλήττονται, για το χόμπυ των λίγων (και την επιβίωση των Λεσχών). Άρα, για όσους μπορούν να το πράξουν, οι κανονικές κρατικές πινακίδες είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου