Στην Πεντέλη. Απο επάνω πλατεία (ψησταριές) μέχρι Αγιο Πέτρο. Απόσταση σκάρτα 8 χλμ. Επι τρείς φορές. Και γύρος επιστροφής, επι τρείς φορές επίσης, πάνω απο 40 χιλιόμετρα (σύνολο 120) απο Νέα Μάκρη και Μαραθώνος. Αυτός λέτε να ήταν ο λόγος των πενιχρών συμμετοχών (μόλις 40!) για τον μοναδικό αγώνα που γίνεται ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ; Τα κόστη, για τους κατοίκους Αθηνών, ελάχιστα, ουσιαστικά η συμμετοχή και η βενζίνη. Κι όμως, η ανταπόκριση υπήρξε μηδαμινή. Γνωστά-πασίγνωστα ονόματα απουσιάζουν και οι άλλες πόλεις δεν έστειλαν "στρατεύματα", σαφώς για οικονομικούς λόγους. Τι έπαιξε λοιπόν; Ολα μαζί! Δηλαδή, άρθρον πρώτον: Ο αγώνας, το ασφάλτινο Αττικό Rally Sprint της Α.Λ.Α., δεν μετράει για Ιστορικά. Δήλωσαν και τρέχουν μερικά, αλλά στις κατηγορίες ΕΕ, ζήσε Μάη μου. Αρα, χάθηκαν καμμιά δεκαριά συμμετοχές, μια και ΟΛΟΙ οι αγωνιζόμενοι Ιστορικών θα πήγαιναν στην Πεντέλη (σίγουρα αυτοί που τρέχουν στις αναβάσεις, και αρκετοί απο τους των Ραλλύ -εκτός των "σνομπ" του "εγώ τρέχω μόνο χώμα"). Αρθρον δεύτερον: Η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει άγρια και κυρίως τους ανθρώπους των μεγάλων πόλεων, πολύ απλά γιατί είναι ακριβότερη η διαβίωση απ΄ότι στις μικρές πόλεις και στα χωριά. Αρα, χάθηκε το "μεγάλο κοινό", ενώ όσοι συμμετέχουν στις αναβάσεις φυλάνε σαν τα μάτια τους τα μοτέρ τους και δεν θα τα φορτώσουν με 200 χιλιόμετρα σε ένα πρωϊ. Αρθρον τρίτον: Οταν βλέπεις Λέσχες της Επαρχίας να κάνουν αγώνες με 18 και 20 συμμετοχές, αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα των τοπικών αγωνιζόμενων να συμμετάσχουν ούτε μέσα στο σπίτι τους, πόσω μάλλον να ταξιδέψουν στην Αθήνα για να κάνουν αναγνωρίσεις και να τρέξουν στην άγνωστή τους Πεντέλη. Και τέλος, άρθρον τέταρτον και φαρμακερόν: ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠ' ΑΥΤΟΥ, το βλέπω λίγο παράξενο να λείπουν μεγάλα ασφάλτινα Αθηναϊκά ονόματα (με εγνωσμένη οικονομική δυνατότητα συμμετοχής) απο έναν αγώνα εντός της περιοχής τους, του πελατολογίου τους (για τους επαγγελματίες), και των οπαδών και φίλων τους (για τους γρήγορους ιδιώτες). Αν τώρα βάλουμε στην εξίσωση και τις πρόσφατες εξελίξεις στη διοίκηση της ιστορικής Α.Λ.Α. και τους "συσχετισμούς δυνάμεων" στην ανώτατη διοίκηση του Σπορ, πιθανόν το αποτέλεσμα να οδηγεί σε μια τυπικά "δικαιολογημένη" (λόγω των πιο πάνω άρθρων 1-3!) αλλά και αδύνατον να αποδειχθεί, "αποχή" κάποιων οδηγών-ονομάτων, ΚΑΙ των φίλων τους που επηρεάζουν/επηρεάζονται. Ας μην "ξαφνιαστεί" κανείς λοιπόν απο τα γραφόμενα. Τα "αδικαιολόγητα" πάντα κάπως εξηγούνται, έστω κι αν αυτό το "κάπως" δεν μπορεί να αποδειχθεί, όπως προείπα. Οταν όμως γίνεται αγώνας ΜΕΣΑ στην Αθήνα (πιο "μέσα" είναι οι... Αμπελόκηποι!) , οι σκοπιμότητες -αν υπάρχουν- και οι "σχεδιασμοί" καθώς και ο "υπόγειος πόλεμος των παρατάξεων εξουσίας" πρέπει να παραμερίζονται για το θέαμα και για το καλό του Σπορ. (Τώρα αν κάποιος μου πεί ότι δεν θέλει να περάσει τρείς φορές Σαββατιάτικα μέσα απο Νέα Μάκρη για να επιστρέψει στην πλατεία Παλαιάς Πεντέλης, μην φανταστείτε ότι θα τον αδικήσω κιόλας...). Δ.Π.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ :
http://www.omae-epa-live.gr/
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ :
http://www.omae-epa-live.gr/
Λιγότεροι αγώνες με συνεργασίες λεσχών(πχ Κωλοσούρτης -και εκεί ακόμα ακούστηκε ότι δεν
ΑπάντησηΔιαγραφή" κατέβηκαν" οι Πατρινοί λογω μη συμμετοχής τους στην οργάνωση) ,μικρότερα παράβολα και η ΟΜΑΕ ΝΑ ΞΕΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ!
Οι 2 επόμενες ίσως αποδειχθούν οι πιο κρίσιμες εβδομάδες για την Ελλάδα (που μυαλό για αγώνες;;)
Αρχίσανε και τα μπάνια !οφθαλμόλουτρο! τα παιδία τελείωσαν τα σχολεία πρέπει να κάνουν μπάνια! ,οι οικογένειες ακόμα και των θεατών "γκρινιάζουν" για βόλτες και τελικά η διαδρομή πολυπαιγμένη ,δεν είναι δα και ο Μερκούρης!
Ολα σωστά, το οικονομικό μέγα πρόβλημα, η ΟΜΑΕ κάνει δουλειά αλλά φροντίζει και τους φίλους της που την εξέλεξαν, όμως οι λίγες συμμετοχές ενός Sprint ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ (στην Πεντέλη βρε παιδιά!), μόνο με "αποχή οργανωμένη" εξηγούνται. Τώρα για την κρισιμότητα των στιγμών, έχουμε γράψει μέχρι παρεξηγήσεως! Για εμάς είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να περνάμε ιστορικά σύριζα στον γκρεμό και πριν τελειώσει η στροφή, χωρίς να ξέρουμε αν θα πέσουμε ή όχι, να ασχολούμεθα με αγώνες, συμμετοχές και χρόνους, έχοντας μάλιστα γεμίσει ασφυκτικά το ημερολόγιο με εκδηλώσεις λες και βρισκόμαστε στην Αμερική!. Είναι η ...καταστροφή της μεσαίας τάξης φίλε μας. Οι φτωχοί ούτε που ασχολούνται, οι έχοντες πηγαίνουν και τρέχουν σαν να μην τρέχει τίποτα, και οι μεσαίοι (καλή ώρα) απορούν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ σωστος αγαπητε μου doberman , δεν δικαιολογουντε πολλοι αγωνιζομενοι και οι μανατζαραιοι τους , που δεν εδωσαν παρων , και μην ξεχναμε , οτι ετσι δεν εδωσαν στιγμα πως συμφωνουν πως πρεπει να γινοντε κι αγωνες σ'αυτην την τεραστια πολυ με τους περισσοτερους αγωνιζομενους στην χωρα μας .Αυριο ποιος συλλογος θα παρει το ρισκο για εναν αγωνα στο Γραμματικο π.χ. και γυρω απ'τον Μαραθωνα , οταν βλεπει την πλατη αγωνιζομενων που υποτιθεται θελουν και στηριζουν οικονομικους αγωνες διπλα στο σπιτι τους ! Ο ανωνυμος πιο πανω μου θυμιζει τους κκε , θελει η λεσχη να κανει αγωνες τσαμπα , αλλα δεν μας λεει ποιος θα πληρωσει τα τεραστια εξοδα που θελει ενας σημερινος ασφαλης αγωνας ! Ο εθελοντισμος ακομα και σ'αυτο το σπορ ..... ηταν και ειναι εως μηδενικος . Οι δε ιστορικοι (που οι περισσοτεροι εχουν αυτην την εντυπωση απ'τα ρεγκουλαριτι που θεωρουν αγωνες) πρεπει να αλλαξουν πλευρο !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για τις μη συμμετοχες σπορτινκ , αυτοι που ειναι υπευθυνοι γνωριζουν πολυ καλα , και δεν δικαιολογουντε με τις ανοησιες που προφασηστικαν .
Ανώνυμος13 Ιουνίου 2015 - 3:07 π.μ.
ΔιαγραφήΛιγότεροι αγώνες με συνεργασίες λεσχών (σημαίνει μικρότερο οργανωτικό κόστος ,περισσότερες συμμετοχές ,εξεύρεση-εθελοντών;;- στελεχών ,χρησιμοποίηση κοινού υλικοτεχνικού εξοπλισμού, κλπ)
Όσον αφορά τον εθελοντισμό ,όταν κάποιος πληρώνει σε σεμινάριο για να γίνει κριτής, η λέσχη θα το χρησιμοποιήσει ως ΕΘΕΛΟΝΤΗ με 1 σάντουιτς και 1 νερό ;;
Η ΟΜΑΕ μπορεί να έχει τα ιδια έσοδα με λιγότερους αγώνες αλλά με περισσότερες συμμετοχές!
Οι αγωνες δεν ειναι τοσοι πολλοι , εκτος μερικων εξαιρεσεων , το προγραμμα δημιουργει ''συνωστισμο''και το προβλημα ξεκιναει απο τις ''απαιτησεις'' των αγωνιζομενων να τρεχουν μονον με ιδανικες κλιματολογικες συνθηκες (βροχη δεν θελουμε γιατι δεν εχουμε ελαστικα ειδικα,ζεστη μας πειραζει , χιονι το ξεχναμε κτλ) οποτε πεφτουν ολοι οι αγωνες μαζι !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι συνεργασιες των συλλογων ...ειναι εφικτες , και μπορουν να διαπρεψουν φυσικα αυτους τους δυσκολους καιρους , αν ξεκαβαλισουν τα μπαμπου τα στελεχη τους , και αναρωτηθουν στον καθρεπτη τους ,γιατι ασχολουντε με το αθλημα αυτο .
Η αιτιολογια κριτων για τον μη εθελοντισμο που εδωσες αγαπητε ανωνυμε , ειναι αστεια . 30 ευρω για την εσαει ασφαλεια και εγγραφη ως κριτης (αντιστοιχη λισανς που οδηγοι καθε χρονο πληρωνουν ) οταν αγαπας και θελεις να προσφερεις κι εσυ σ'αυτο το σπορ ......δεν εχει βαση . Τα σεμιναρια ειναι δωρεαν και στην επαρχια τα εξοδα ,προσφορα των τοπικων συλλογων .
Μπορεί να την θεωρείτε αστεία εσείς -την αιτιολογία εθελοντισμός-εγώ όχι .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρυσι που μου πρότειναν να παρακολουθήσω σεμινάριο κριτών (εκτός Αττικής), μου ζητήθηκε το ποσόν των 20 ευρώ για τα έξοδα του σεμιναρίου και δεν μου είπαν ότι τα καλύπτει η λέσχη που οργάνωνε το σεμινάριο -που παρεπιπτόντως δεν είναι ανθηρή οικονομικά .
Μόνο στις εκδηλώσεις χαμηλού κόστους (όπως είναι η Regularity) μπορεί να υπάρξει συνδιοργάνωση, αλλά και εκεί ακόμα βλέπουνμε ότι ο καθε ένας για την Λέσχη του (πλην ΦΙΛΠΑ-Σ.Ι.Σ.Α μια φορά τον χρόνο). Στους αγώνες Sporting τα
ΑπάντησηΔιαγραφήέξοδα είναι πολλά και τα Σωματεία πολύ δύσκολα θα "έβγαιναν" αν μοιράζονταν τα-υποτιθέμενα- έσοδα των ΚΑΛΩΝ αγώνων. Ποιοί είναι οι "καλοί" αγώνες; Αυτοί π.χ. που γίνονται στην καρδιά της πόλης που έχουν ως έδρα οι περισσότεροι οδηγοί, της Αθήνας; Είδαμε τι έγινε με το Αττικό στην Πεντέλη. Ούτε 40 δεν εκκίνησαν! Μήπως "καλοί" και κερδοφόροι αγώνες είναι αυτοί με τις πολλές συμμετοχές, όπως π.χ. το sprint στο Ελληνικό προ διετίας ή το πρόσφατο GRS στο ΟΑΚΑ; Τα έξοδα ήταν τόσο υψηλά, ώστε και οι δυό διοργανώσεις "μπήκαν μέσα", το δε καλοκαιρινό GRS ματαιώθηκε γιατί δεν είχε ούτε συμμετοχές ούτε χορηγούς για να καλυφθεί το κόστος μιας αξιπρεπούς διοργάνωσης. Κάθε Σωματείο (πρώην Λέσχη) έχει προϋπολογισμό αλλά και την φήμη του να κυττάξει και δύσκολα θα κάνει αγώνα μαζί με άλλο. Τώρα αυτό δημιουργεί και το θέμα του "μοιράσματος" των αγώνων απο την Αρχή του Σπορ, που είναι κάτι που χρησιμοποιείται και "πολιτικά". Και πάμε στον εθελοντισμό. Εθελοντισμός σημαίνει ότι βοηθάς χωρίς να περιμένεις ούτες νερό που λέει ο λόγος. Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει πτυχίο, γιατί είναι πολλες οι ανάγκες μιας διοργάνωσης. Για τους "πτυχιούχους" όμως, τι σχέση έχει το 30άρι με τον εθελοντισμό; "Επάγγελμα" ειναι ο κριτής, που προσβλέπει στα οδοιπορικά και στην ημερήσια αποζημίωση κάθε Σαββατοκύριακου (αν τον "προτιμούν" τα φιλικά του Σωματεία); Θυμίζει νοοτροπία Δημοσίου αυτό, που εξελίσσεται σε..."κομματικό στρατό"! Τέλος, τα Ιστορικά. Θα μπορούσαν, αν είχε ληφθεί μέριμνα και είχε δοθεί η ελάχιστη προσοχή απο την ΟΜΑΕ (και επι των δύο διοικήσεων), να αποτελούν ένα συμπλήρωμα-στήριγμα ΟΛΩΝ των αγώνων σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς, με 10+ έως 20+ συμμετοχές, παντού. Ομως, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε και σήμερα ο χώρος είναι διασπασμένος, με μια "εκπροσώπηση" οδηγών που σε καμμιά περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτική και με διάφορους μεμονωμένους "υποψηφίους" να ασκούν κρυφό παραγοντισμό και "να δίνουν κατευθύνσεις" στο που θα τρέξουν και που όχι οι λίγοι που έχουν απομείνει. Η ΟΜΑΕ πρέπει να δημιουργήσει Επιτροπή Ιστορικών που θα συνεργάζεται με τις άλλες επιτροπές της ΕΠΑ ως προς τις ιδιαιτερότητες των παλαιών αυτοκινήτων στα Sporting (και θα οργανώσει σωστά την Regularity-FIA ώστε να μην βγαίνει όποιος θέλει και να λέει "προκηρύσσω Πρωτάθλημα!!!"), έτσι ώστε οι συμμετοχές θα αυξηθούν συνολικά. Σε καμμιά περίπτωση όμως δεν πρέπει να διορισθούν άτομα με προσωπική ατζέντα, αλλά γνώστες του χώρου που αποδεδειγμένα δεν έχουν διασυνδέσεις με καμμιά "Αρχή", ούτε διατηρούν φιλοδοξίες άλλου τύπου, ούτε "σπρώχνουν" προσωπικά, φιλικά ή συντεχνιακά συμφέροντα. Κai εδώ φίλοι μου θα μου πείτε: "Στην Ελλάδα (και όχι μόνο), αν δεν έχει κάποιος διασυνδέσεις, δεν τον επιλέγουν ποτέ για θέσεις ευθύνης"! Μάλιστα. Και το στραβό διαιωνίζεται... Δ.Π.
TO ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ PIT MAGAZINE
ΑπάντησηΔιαγραφή........... είναι φανερό πως οι 'σχεδιαστές' του αγωνιστικού προγράμματος 2015, απέτυχαν! Τρία rally sprint, σε Αθήνα, Κόρινθο και Αίγιο... σε διάστημα μίας εβδομάδας το ένα από το άλλο με αποτέλεσμα να την 'πληρώσει'... το τελευταίο! Η ιστορική και αγαπημένη των οδηγών Φτέρη, δεν θα γίνει αφού οι συμμετοχές δε 'αντέχουν' το βάρος της διοργάνωσης. Ο ισχυρισμός των 'στελεχών', του ότι τα τρία rally sprint, 'μετρούν' σε διαφορετικούς θεσμούς μόνον κωμικός μπορεί να χαρακτηρισθεί. Γιατί ως 'στελέχη' θα έπρεπε να γνωρίζουν πως οι οδηγοί που παρακολουθούν όλους τους αγώνες των 'έπαθλο-κυπέλλων' είναι ελάχιστοι... Το οξύμωρο είναι πως το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. με διοικούσα επιτροπή σχεδόν στην τρίτη χρονιά της, έχει επιλέξει ημερομηνία 'μπουμπούκι' για το δικό του rally sprint... και δεν ενεπλάκη στον 'συνωστισμό' των ημερομηνιών... Απορίας άξιο είναι πως το συγκεκριμένο σωματείο, που έχει εγκαταλείψει στο έλεος τα μέλη του, που μετά μανίας αναζητούσε στον προ τριετίας 'προσηλυτισμό' του... χαίρει αυτής της διάκρισης...;