*Διαβάστε αυτή την ανακοίνωση της ΟΜΑΕ:
"ΜΗ ΝΌΜΙΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΈΣ ΕΚΔΗΛΏΣΕΙΣ
Με την εγκύκλιο 09/2015 συμπληρώνεται και αποσαφηνίζεται το άρθρο 16 και επόμενα του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (ΕΑΚ), για τον ορισμό του αγώνα αυτοκινήτου ή καρτ.
*Και την εγκύκλιο 09/2015:
"ΜΗ ΝΌΜΙΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΈΣ ΕΚΔΗΛΏΣΕΙΣ
Με την εγκύκλιο 09/2015 συμπληρώνεται και αποσαφηνίζεται το άρθρο 16 και επόμενα του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (ΕΑΚ), για τον ορισμό του αγώνα αυτοκινήτου ή καρτ.
Συγκεκριμένα, κάθε αθλητική συνάντηση σε ανοιχτό ή κλειστό χώρο, η οποία ή δηλώνεται ως αγώνας ή παρουσιάζει συμμετέχοντες που συναγωνίζονται μεταξύ τους ή παρουσιάζει κάθε είδους κατάταξη, νοείται ως αγώνας και χρειάζεται υποχρεωτικά να φέρει την Έγκριση της ΕΠΑ.
Επισημαίνεται για άλλη μια φορά πως η ΟΜΑΕ απαγορεύει ρητά στους αθλητές-μέλη των αθλητικών σωματείων και στα στελέχη αυτών, οποιαδήποτε συμμετοχή άμεση ή έμμεση, σε μη νόμιμες αγωνιστικές εκδηλώσεις, σε ανοιχτούς ή κλειστούς δρόμους, εντός ή εκτός πόλεων.
Κάθε συμμετοχή σε τέτοιου είδους παράνομες δραστηριότητες, εκτός των ποινικών κυρώσεων που περιγράφονται στο Αστικό Κώδικα, τιμωρείται με διαγραφή και αφαίρεση Δελτίου Αθλητή (LICENCE) ή Στελέχους της ΟΜΑΕ."
Επισημαίνεται για άλλη μια φορά πως η ΟΜΑΕ απαγορεύει ρητά στους αθλητές-μέλη των αθλητικών σωματείων και στα στελέχη αυτών, οποιαδήποτε συμμετοχή άμεση ή έμμεση, σε μη νόμιμες αγωνιστικές εκδηλώσεις, σε ανοιχτούς ή κλειστούς δρόμους, εντός ή εκτός πόλεων.
Κάθε συμμετοχή σε τέτοιου είδους παράνομες δραστηριότητες, εκτός των ποινικών κυρώσεων που περιγράφονται στο Αστικό Κώδικα, τιμωρείται με διαγραφή και αφαίρεση Δελτίου Αθλητή (LICENCE) ή Στελέχους της ΟΜΑΕ."
*Και την εγκύκλιο 09/2015:
"ΟΜΑΕ-ΕΠΑ Εγκύκλιος 09 – Ορισμός «Αγώνα»
EΓKYKΛIOΣ 09 / 2015
Θέμα: Συμπληρωματική Διάταξη ορισμού του «Αγώνα»
Σε συμπλήρωση του άρθρου 16 και επόμενα του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (ΕΑΚ), διευκρινίζεται ότι:
Αγώνας είναι κάθε αθλητική συνάντηση αυτοκινήτου ή καρτ, η οποία μπορεί αθροιστικά ή μεμονωμένα να πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις
1. Δηλωτικό χαρακτήρα αγώνα
2. Συναγωνισμό
3. Κατάταξη "
Πάμε τώρα να ρωτήσουμε (και να αναρωτηθούμε):
1) Εφ' όσον ΟΛΕΣ οι Λέσχες της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ ονομάζουν/αναφέρουν/διαφημίζουν/συζητούν τα regularity rallies που διοργανώνουν σαν "αγώνες", αυτόματα θα πρέπει να παίρνουν/ζητούν/έχουν άδεια απο την ΟΜΑΕ (εκτός της έγκρισης της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ);
2) Ακόμα κι αν σταματήσουν να χρησιμοποιούν τον ορισμό "αγώνες" και υιοθετήσουν το πιο σωστό "εκδηλώσεις", δεν συντρέχουν και πάλι οι προϋποθέσεις 2 και 3 της εγκυκλίου 09/2015, αφού και συναγωνισμός υπάρχει και κατάταξη δημοσιεύεται; Αρα, είναι απαραίτητη η άδεια της ΟΜΑΕ (και φυσικά το δελτίο αθλητή παιδιών);
3) Γιατί στην ανακοίνωση και στην εγκύκλιο της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ δεν γίνεται σαφής αναφορά στις εξαιρέσεις του Κ.Ο.Κ. για τις εκδηλώσεις ιστορικών οχημάτων;
4) Γιατί στην ανακοίνωση δεν γίνεται σαφές αν "ο ανοιχτός ή κλειστός χώρος" έχει και την έννοια του ανοιχτού στην κυκλοφορία δημόσιου δρόμου (άρα περιλαμβάνει και την regularity, αφού ούτε όριο ταχύτητος Κ.Ο.Κ. υπάρχει); Και γιατί στη συνέχεια, στις "απειλές" των ποινών, υπάρχει η φράση "σε ανοιχτούς ή κλειστούς δρόμους"; Αυτό αναφέρεται σαφώς στην Regularity-αγώνες ακριβείας, (ή μήπως στις...κόντρες στον Γέρακα;)
5) Γιατί δεν αναφέρεται πουθενά η Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, που είναι επίσης αναγνωρισμένη Ομοσπονδία και εκπρόσωπος της Διεθνούς Ομοσπονδίας FIVA στην Ελλάδα;
6) H ανακοίνωση της ΟΜΑΕ είναι ιδιαίτερα μελετημένη, γιατί: α) δεν διαχωρίζει "είδος" αγώνων (π.χ. ακριβείας, ταχύτητας, παιδιά, δεξιοτεχνία), αλλά αναγράφει..."ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ", β) στη συνέχεια λέει ότι αν στο "ασαφές οτιδήποτε" υπάρχει "κάθε είδους κατάταξη" τότε "ΝΟΕΙΤΑΙ ΩΣ ΑΓΩΝΑΣ", και γ) απειλεί ευθέως συμμετέχοντες και οργανωτές με τιμωρία: "ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ...κτλ.". Αρα, η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ πρέπει να...γίνει μέλος της ΟΜΑΕ καθώς και όλες οι Λέσχες, και να ζητούν άδεια, να πληρώνουν παράβολο τέλεσης αγώνα και όλοι οι συμμετέχοντες της Regularity να γραφτούν σε Σωματεία και να εκδώσουν δελτίο αθλητού παιδιών;
Πολύ θα ήθελα, και σίγουρα θα έπρεπε, να μου απαντούσαν στα ερωτήματα αυτά με δηλώσεις -τοποθετήσεις τους, η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ.
Ευχαριστώ,
Δημήτριος
Υ.Γ. Με όλο το θάρρος και την συναδελφική "ιστορική" συμπάθεια, θα πρέπει προκαταβολικώς να χαρακτηρίσω ως αφελείς όσους θεωρήσουν ότι οι διατυπώσεις των ανακοινώσεων και εγκυκλίων "δεν έχουν σημασία". Σε επίσημα έγγραφα, που μάλιστα προσδιορίζουν με ακρίβεια το νομικό καθεστώς και το νομοθετικό πλαίσιο για την αδειοδότηση σημαντικών γεγονότων (στην περίπτωσή μας τους αγώνες αυτοκινήτου πάσης φύσεως εντός της Επικράτειας), κάθε φράση, κάθε λέξη, κάθε έννοια και κάθε σημείο στίξεως είναι προϊόν νομικής σύνταξης και επιμέλειας, μπορεί δε να κάνει την απόλυτη διαφορά τόσο εννοιολογικά όσο και σε μια υποθετική δικαστική εξέλιξη-απόφαση. Γι' αυτό παρακαλώ να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και ακριβείς στα σχόλιά σας, γιατί το "έλα καϋμένε, κάνεις θέμα για το τίποτε" σας βεβαιώ ότι δεν ισχύει, όχι μόνο στη συγκεκριμένη, αλλά σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση. Και βέβαια, δεν "δημιουργώ θέμα" αλλά ζητώ τις απαραίτητες διευκρινίσεις που να είστε σίγουροι ότι θα δοθούν (το αν θα έπρεπε εξ' αρχής να υπάρχουν, είναι άλλο...θέμα!).
Πάμε τώρα να ρωτήσουμε (και να αναρωτηθούμε):
1) Εφ' όσον ΟΛΕΣ οι Λέσχες της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ ονομάζουν/αναφέρουν/διαφημίζουν/συζητούν τα regularity rallies που διοργανώνουν σαν "αγώνες", αυτόματα θα πρέπει να παίρνουν/ζητούν/έχουν άδεια απο την ΟΜΑΕ (εκτός της έγκρισης της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ);
2) Ακόμα κι αν σταματήσουν να χρησιμοποιούν τον ορισμό "αγώνες" και υιοθετήσουν το πιο σωστό "εκδηλώσεις", δεν συντρέχουν και πάλι οι προϋποθέσεις 2 και 3 της εγκυκλίου 09/2015, αφού και συναγωνισμός υπάρχει και κατάταξη δημοσιεύεται; Αρα, είναι απαραίτητη η άδεια της ΟΜΑΕ (και φυσικά το δελτίο αθλητή παιδιών);
3) Γιατί στην ανακοίνωση και στην εγκύκλιο της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ δεν γίνεται σαφής αναφορά στις εξαιρέσεις του Κ.Ο.Κ. για τις εκδηλώσεις ιστορικών οχημάτων;
4) Γιατί στην ανακοίνωση δεν γίνεται σαφές αν "ο ανοιχτός ή κλειστός χώρος" έχει και την έννοια του ανοιχτού στην κυκλοφορία δημόσιου δρόμου (άρα περιλαμβάνει και την regularity, αφού ούτε όριο ταχύτητος Κ.Ο.Κ. υπάρχει); Και γιατί στη συνέχεια, στις "απειλές" των ποινών, υπάρχει η φράση "σε ανοιχτούς ή κλειστούς δρόμους"; Αυτό αναφέρεται σαφώς στην Regularity-αγώνες ακριβείας, (ή μήπως στις...κόντρες στον Γέρακα;)
5) Γιατί δεν αναφέρεται πουθενά η Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, που είναι επίσης αναγνωρισμένη Ομοσπονδία και εκπρόσωπος της Διεθνούς Ομοσπονδίας FIVA στην Ελλάδα;
6) H ανακοίνωση της ΟΜΑΕ είναι ιδιαίτερα μελετημένη, γιατί: α) δεν διαχωρίζει "είδος" αγώνων (π.χ. ακριβείας, ταχύτητας, παιδιά, δεξιοτεχνία), αλλά αναγράφει..."ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ", β) στη συνέχεια λέει ότι αν στο "ασαφές οτιδήποτε" υπάρχει "κάθε είδους κατάταξη" τότε "ΝΟΕΙΤΑΙ ΩΣ ΑΓΩΝΑΣ", και γ) απειλεί ευθέως συμμετέχοντες και οργανωτές με τιμωρία: "ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ...κτλ.". Αρα, η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ πρέπει να...γίνει μέλος της ΟΜΑΕ καθώς και όλες οι Λέσχες, και να ζητούν άδεια, να πληρώνουν παράβολο τέλεσης αγώνα και όλοι οι συμμετέχοντες της Regularity να γραφτούν σε Σωματεία και να εκδώσουν δελτίο αθλητού παιδιών;
Πολύ θα ήθελα, και σίγουρα θα έπρεπε, να μου απαντούσαν στα ερωτήματα αυτά με δηλώσεις -τοποθετήσεις τους, η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ.
Ευχαριστώ,
Δημήτριος
Υ.Γ. Με όλο το θάρρος και την συναδελφική "ιστορική" συμπάθεια, θα πρέπει προκαταβολικώς να χαρακτηρίσω ως αφελείς όσους θεωρήσουν ότι οι διατυπώσεις των ανακοινώσεων και εγκυκλίων "δεν έχουν σημασία". Σε επίσημα έγγραφα, που μάλιστα προσδιορίζουν με ακρίβεια το νομικό καθεστώς και το νομοθετικό πλαίσιο για την αδειοδότηση σημαντικών γεγονότων (στην περίπτωσή μας τους αγώνες αυτοκινήτου πάσης φύσεως εντός της Επικράτειας), κάθε φράση, κάθε λέξη, κάθε έννοια και κάθε σημείο στίξεως είναι προϊόν νομικής σύνταξης και επιμέλειας, μπορεί δε να κάνει την απόλυτη διαφορά τόσο εννοιολογικά όσο και σε μια υποθετική δικαστική εξέλιξη-απόφαση. Γι' αυτό παρακαλώ να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και ακριβείς στα σχόλιά σας, γιατί το "έλα καϋμένε, κάνεις θέμα για το τίποτε" σας βεβαιώ ότι δεν ισχύει, όχι μόνο στη συγκεκριμένη, αλλά σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση. Και βέβαια, δεν "δημιουργώ θέμα" αλλά ζητώ τις απαραίτητες διευκρινίσεις που να είστε σίγουροι ότι θα δοθούν (το αν θα έπρεπε εξ' αρχής να υπάρχουν, είναι άλλο...θέμα!).
EΓKYKΛIOΣ Nο 1 / 2015
ΑπάντησηΔιαγραφή12. Για έκδοση ημερήσιου δελτίου Αθλητή κατηγορίας ‘Γ’ δηλ. για εκδηλώσεις ατομικής χρονομέτρησης, regularity, αγώνες Drift μονά περάσματα, 4Χ4 Trial, Wild Terrain, Trophy 4X4, Gymkana και Δεξιοτεχνίες, ο αθλητής υποχρεούται να προσκομίσει στον Οργανωτή την αίτηση Έκδοσης Δελτίου Αθλητού με το έντυπο ιατρικών εξετάσεων (Αίτηση Δελτίου Αθλητού & Ιατρικών
εξετάσεων), μόνο με την γνωμάτευση από Παθολόγο, μέχρι την ημέρα λήξεως των συμμετοχών του εκάστοτε αγώνα. Το Σωματείο παραλαμβάνει την αίτηση, τις ιατρικές εξετάσεις και πιστοποιεί την εγκυρότητα των στοιχείων της αίτησης του αθλητή από την αστυνομική του ταυτότητα και το δίπλωμα οδήγησης, το οποίο πρέπει να είναι έγκυρο και σε ισχύ (να μην έχει λήξει η διάρκεια ισχύος του διπλώματος). Το Σωματείο υποβάλει ηλεκτρονικά τα δικαιολογητικά που συγκέντρωσε (ιατρικές εξετάσεις, αστυνομική ταυτότητα, δίπλωμα οδήγησης) προς την ΟΜΑΕ μέσω του διαδικτυακού συστήματος διαχείρισης αγώνων. Ο Αθλητής καταβάλλει το παράβολο για την έκδοση του ημερήσιου δελτίου Αθλητή στην ΟΜΑΕ μέσω του διαδικτυακού συστήματος διαχείρισης αγώνων. Εφόσον όλες οι παραπάνω διαδικασίες ολοκληρωθούν, το Σωματείο ενημερώνει την ΕΠΑ/ΟΜΑΕ η οποία και δίνει την έγκρισή της για την συμμετοχή του εν λόγω αθλητή στον αγώνα για τον οποίο θα εκδοθεί το ημερήσιο δελτίο.
EΓKYKΛIOΣ 3/2015
1.1.4 Εθνική άδεια ΑΘΛΗΤΗ κατηγορίας Γ 30,00 €
1.4.13 Αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων Regularity 110,00 €
1.9 ΠAPABOΛA AΔEIAΣ TEΛEΣHΣ AΓΩNΩN ANA ΣYMMETEXONTA
Καταβάλλονται από τον Οργανωτή βάσει του πίνακα των συμμετεχόντων
Η ελάχιστη χρέωση ανά αγώνα ή εκδήλωση είναι 500€, εκτός από τις Δεξιοτεχνίες, Πλοηγήσεις και Gymkana που είναι 250 €. Ο Οργανωτής υποχρεούται με την αποστολή του κανονισμού 2 μήνες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα, να καταβάλει σαν προκαταβολή το ποσόν των 500€ ή 250€ αντίστοιχα. Μετά τον αγώνα με την εκκαθάριση θα πληρώνει το υπόλοιπο ποσό αφού αφαιρεθούν τα 500€ ή 250€ αντίστοιχα. Σε περίπτωση που το τελικό ποσό του παραβόλου τέλεσης του αγώνα είναι μικρότερο από 500€ ή 250€ αντίστοιχα, ο Οργανωτής υποχρεούται να καταβάλει ολόκληρο το ποσόν. Εάν ο αγώνας ή η εκδήλωση δεν διεξαχθεί για λόγους που δεν οφείλονται σε ανωτέρα βία, το παράβολο των 500€ ή 250€ αντίστοιχα δεν επιστρέφεται.
1.9.11 Αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων Regularity 15,00 €
Τα ανωτέρω ποσά επιβαρύνονται με ΦΠΑ 23% στην περίπτωση έκδοσης τιμολογίου.
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ
Για να καταλάβω την 9 βρήκα τις εγκυκλίους που αναφερονται στο ρεγκουλάριτυ,
Είναι καθαρά εισπρακτικά μέτρα ,δεν αγαπάνε το ρεγκουλάριτυ, θα το εξοντώσουν .
Έχουν μπερδέψει το sporting με το regularity.Αυτό που σίγουρα δεν έχουν μπερδέψει είναι τα παράβολα για τον αθληταρά που θα αγωνιστει σε ανοιχτό δρόμο με μωτ μεχρι 50 χαω και για την ασφάλεια του ,μην λιποθυμήσει(η επομενη εγκυκλιος θα προβλέπει και γιατρό αγώνα;;) απο την αγωνία του να πιασει την μωτ ,μην χασει το στρίψιμο κλπ όπως επισης το παράβολο του οργανωτή που θα πληρώσει 2 μήνες πριν 500 ευρώ γίνει δεν γίνει ο αγώνας (χωρίς ΦΠΑ -μην ξεχνιόμαστε) και αν δεν μαζέψει συμμετοχές τό χασε το χρήμα .
Ποιά η εμπειρία της ΟΜΑΕ στο ρεγκουλαριτυ;;;Νομίζω όλοι προέρχονται απο το sporting.
Ποιά είναι τα αθλητικά σωματεία της που διοργανώνουν με αυτές τις εγκυκλίους ρεγκουλάριτυ;;
Πόσοι αγώνες έχουν γίνει με αυτή τη διαδικασία;;
Προσωπικά ως συμμετέχων περιστασιακά (όταν υπαρχει χρόνος και χρήμα- και πάντα την τελευταία στιγμή γιατί είναι χόμπι και προέχει η οικογένεια και η δουλειά που συντηρεί το χόμπι ) σε εκδηλώσεις ρεγκουλαριτυ ,δεν πρόκειται να ακολουθήσω την διαδικασία του αθλητή.