Αν μέχρι την Δευτέρα δεν αυξηθούν οι συμμετοχές, θα μπορούμε να πούμε μετά βεβαιότητος ότι η οικονομική κρίση "τσάκισε" τον δημοφιλή αγώνα, που παραδοσιακά πλέον κλείνει τη χρονιά των ασφάλτινων Ραλλύ. Οι συμμετοχές ήταν μόλις 58, και τα Ιστορικά 10. Βέβαια στην περίπτωση των Ιστορικών δεν υπάρχει και βαθμολογικό ενδιαφέρον αφού χάρις στην παντελώς λανθασμένη (και "εμμονική") πρόταση του ΣΟΑΙΣΤΑ που κακώς και με επιπολαιότητα έκανε δεκτή το απερχόμενο ΔΣ της ΟΜΑΕ, το Πρωτάθλημα ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ έχει εξελιχθεί σε παρωδία (καμμία σχέση με τις προσπάθειες των αγωνιζομένων, οι οποίες έκτιμώνται απο όλους. Αν όμως και αυτοί δεν ξέρουν που και με τι προϋποθέσεις πηγαίνουν να τρέξουν...). Το μεγαλύτερο δε πρόβλημα είναι ότι ΧΑΝΟΝΤΑΙ συμμετοχές, μια και τελικά άλλοι τρέχουν κι αλλοι δεν τρέχουν ανάλογα με την διαμόρφωση της βαθμολογίας. Τι κρίμα...
Αυτό που ακόμα δεν είδαμε, ήταν η αναφορά στον Μεγάλο Απόντα, τον αείμνηστο Λουκά Γιαννακούλη που έφυγε απρόσμενα και άδικα απο τους φίλους και την οικογένειά του πέρυσι, στην πρώτη Ειδική αυτού του αγώνα. Ας είναι. Θα τα ξαναπούμε μετά το οριστικό κλείσιμο των συμμετοχών.
Αυτό που ακόμα δεν είδαμε, ήταν η αναφορά στον Μεγάλο Απόντα, τον αείμνηστο Λουκά Γιαννακούλη που έφυγε απρόσμενα και άδικα απο τους φίλους και την οικογένειά του πέρυσι, στην πρώτη Ειδική αυτού του αγώνα. Ας είναι. Θα τα ξαναπούμε μετά το οριστικό κλείσιμο των συμμετοχών.
Δημήτρη γειά σου, τα Ιστορικά είναι 12 στα 58 .ΜΦΧ, Κάρολος
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμβιβάζεσαι με...11; Τα λέμε την Τρίτη που μακάρι να έχουν αυξηθεί οι συμμετοχές, γιατί το Μαύρο Ρόδο τερμάτισε με 15. Ο,τι και να ακούμε εδώ κι εκεί, τελικά η κρίση το γονάτισε το άθλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή