Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΛΑΔΙΟ. ΕΙΣ ΜΝΗΜΗ ΛΟΥΚΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗ, ΤΟ AUTO CLASSIC ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Θα το θυμάται ο χώρος για πολλά χρόνια το φετεινό. Κρίμα, γιατί  οι πολλοί που υποχρεώθηκαν να σιωπήσουν, για μια ακόμα φορά υποτάχθηκαν στις ιδέες και στις πρακτικές των λίγων (που έχουν κάνει μεγάλη ζημιά στο Ιστορικό, και συνεχίζουν ακάθεκτοι. Κάποτε θα "βγουν" στον αέρα και οι λόγοι...). Πάει λοιπόν αυτό, Ιστορία. Ποιός ξέρει, του χρόνου πιθανόν να  έχουν αναλάβει τα ηνία άτομα με πιο ολοκληρωμένες γνώσεις και βέβαια με συναίσθηση του σοβαρού ρόλου τους. Συγχαρητήρια σε όλους τους τερματίσαντες για τις αγωνιστικές προσπάθειές τους. Οσο για το "Πρωτάθλημα", ούτε γνωρίζουμε την βαθμολογία, ούτε θα την αναζητήσουμε, ούτε και θα αναφερθούμε σ' αυτήν. Αρα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τα αποτελέσματα του Παλλάδιου στο www.omae-epa-live.gr, αλλά και στο Tag "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ" τις βαθμολογίες όλων των θεσμών του 2014, που έφτασαν αισίως στο τέλος τους. Και του χρόνου ακόμα καλύτερα αγωνιστικά, και ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ διοικητικά. Δ.Π.

8 σχόλια:

  1. Δημητρη, λιγο πολυ κανεις κι εσυ το ιδιο λαθος. Ο Λουκας εχασε τη ζωη του προσπαθωντας να κανει ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ, γνωριζοντας σιγουρα οτι αυτο εγκυμονει κινδυνους (ολοι το ξερουμε αυτο!) Εσυ ομως δεν δημοσιευεις, δεν ασχολεισαι λες με χρονους και βαθμολογιες, οταν αυτα τα δυο (κυριως ο χρονος) ειναι η πεμπτουσια του σπορ. Σαφως επρεπε να υπαρξει σχετικη δραστηριοτητα της οργανωσης. Μηπως ομως κι εσυ λειτουργεις μονο συναισθηματικα και πρεπει να επανεξετασεις την θεση σου?
    Χρ. Πλατης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με συγχωρείτε, αλλά δημοσιεύσαμε το link της Ομοσπονδίας, αναφέροντας ότι εκεί υπάρχουν αναλυτικά οι χρόνοι των ΕΔ του συγκεκριμένου αγώνα αλλά και οι βαθμολογίες όλων των θεσμών αυτοκινήτου του 2014. "Λάθος" λοιπόν δεν υπάρχει. Αυτό που, δυστυχώς, επίσης ΔΕΝ υπάρχει (ούτε καν στο δικό σας σχόλιο) είναι μια εξήγηση, ένας λόγος για την απόλυτη "εξαφάνιση" απο όλα τα μέσα ( και τα στόματα) του συγκεκριμένου κομματιού της Ιστορίας των Ελληνικών αγώνων και φυσικά η τιμή της μνήμης στον άνθρωπο και συνάδελφο που δεν είναι πια κοντά μας. Τα κονότοπα "έκανε αυτό που του αρεσε" κτλ, δεν χρησιμοποιήθηκαν πέρυσι, και φυσικά δεν έχουν καμμία αξία ή σημασία. Εδώ και δέκα μέρες υπάρχουν στο Auto Classic αναρτήσεις και ερωτηματικά για το απίστευτο (και εν τελει απαράδεκτο) θέμα της "αποσιώπησης", και η μόνη αντίδραση ήταν το, κατόπιν εορτής, σχόλιό σας στο οποίο με παρατηρείτε για συναισθηματισμό! Αδικα όμως, γιατί όπως ήδη ανέφερα, δημοσιογραφικά δώσαμε την πηγή (link) λεπτομερούς πληροφόρησης για τους χρόνους και τα αποτελέσματα όπως γίνεται παντού στον ηλεκτρονικό Τύπο. Οσο για το ότι έπρεπε να υπάρξει "σχετική δραστηριότητα της οργάνωσης" όπως (ευτυχώς) αναφέρετε, βλέπω ότι αφήνετε έξω την αντίστοιχη και μάλιστα σαφώς επιβεβλημένη "δραστηριότητα" των αγωνιζόμενων-συναδέλφων του εκλιπόντος (για τον Σύνδεσμο των Ιστορικών δεν γίνεται καν λόγος, απώλεια χρόνου θα είναι). Αρα: Το Auto Classic που αποδίδει τιμές εις μνήμην, είναι "συναισθηματικό" και "πρέπει να επανεξετάσει τη θέση του"! Και όλοι οι άλλοι, τι; "Αναίσθητοι" μήπως; Προσωπικά, ΠΟΤΕ δεν χαρακτηρίζουμε: Αρχή άνδρα δείκνυσι.
    (Και μια διευκρίνιση περί των "πρωταθλημάτων": Εχουμε απο μηνών δηλώσει ότι λόγω του γελοίου τρόπου "ατομικής διπλής monahus-monahus χαριστικής" βαθμολόγησης όπου ένας μόνος του χωρίς αντίπαλο παίρνει διπλούς βαθμούς, το όποιο φετεινό Ιστορικό "Πρωτάθλημα" (με την έγκριση της προηγούμενης και την ανοχή της παρούσης Αρχής της ΟΜΑΕ) έχει χάσει και αξία και σημασία, οπότε δεν θα αναφερθούμε σ' αυτά. Οι ενδιαφερόμενοι, στο www.omae-epa.gr). Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προφανως δεν εχω καμια αρμοδιοτητα για να δωσω σχετικες εξηγησεις Κυριε Παπανδρεου (στον πληθυντικο αφου ετσι το θελετε-φαινεται πως 40 χρονια γνωριμιας δεν σπανε τον παγο!) Σαφως ομως εξεφρασα την αποψη οτι θα επρεπε να εχει μνημονευθει ο Λουκας, κατι για το οποιο τον πρωτο λογο ωφειλε να εχει ο οργανωτης. Κατα τα αλλα- πλην ΣΟΑΙΣΤΑ και ολιγον ΟΜΑΕ- διαφωνουμε, αλλά κι αυτο εχει τη γλυκα του, διαπιστωνοντας οτι υπαρχουν πιο "κολημενοι" ακομα κι απο εμενα.
    Για να ξαναεχουμε ομως διαλογο, σας παρακαλω να μην αποδιδετε στους καλοπιστους συνομιλητες σας "κοινοτοπα" ή "κοινοτυπα" γραφομενα ή λεγομενα, γιατι λιγο πολυ τους προσβαλλετε...
    Αναισθητος Χ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για τα σχόλια. Νομίζω όμως ότι το θέμα δεν προσφέρεται για διάλογο και ανταλλαγή απόψεων. Ας το κλείσουμε εδώ. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποτελέσματα Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών 2014:
    1. Κασιδόπουλος, Starlet 1300 Κατ 3
    2. Ματιάτος Autobianchi 1000 κατ3
    3. Χωριανόπουλος Audi 80 1600 κατ 2
    4. Μπιρλιράκης BMW 2002 2000 Κατ 1
    5. Μανδρούκας Porsche 911 2000+ Κατ 3
    6. Γιοβάς Audi 80 1600 κατ 2

    Η πρώτη 6αδα έχει αυτοκίνητα απο όλες τις κατηγορίες και όλες τις κλάσεις και για πρώτη φορά στα χρονικά των Ιστορικών οι 3 πρώτοι είναι απο 1000-1600 κεκ....
    Σχόλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια στην πρώτη εξάδα,οι οποίοι αγωνίστηκαν σύμφωνα με την προκήρυξη ,όπως και οι λοιποί συναθλητές τους που είχαν μεγαλύτερο συναγωνισμό.
      Όμως πόσους αντιπάλους είχαν σε κάθε αγώνα οι 6 πρωτεύσαντες;
      Αυτό είναι σημαντικό για το σήμερα και για το αύριο του ιστορικού.Σε λίγα χρόνια όποιος διαβάζει τα αποτελέσματα δεν θα θυμάται την ιδιαιτερότητα του φετινής κατάταξης.
      Ο πίνακας συμμετοχών όμως είναι ο καθρέπτης.

      Ένας παλιός θεατής ( θαυμαστής των ιστορικών )

      Διαγραφή
    2. Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση…
      Πάμε λοιπόν:
      Στο πρωτάθλημα του 2014 βαθμολογήθηκαν 37 οδηγοί σε σχέση με 28 στο αντίστοιχο του 2013 (αύξηση 32%)

      Κατά Μέσο Όρο (ΜΟ) συμμετείχαν 18 αυτοκίνητα / αγώνα του πρωταθλήματος τα οποία αναλύονται ως εξής ανα Κατηγορία:
      ΜΟ Κατ 1: 2 αυτοκίνητα
      ΜΟ Κατ 2: 7 αυτοκίνητα
      ΜΟ Κατ 3: 6 αυτοκίνητα
      ΜΟ Κατ 4: 2 αυτοκίνητα

      Ο κάθε οδηγός βαθμολογήθηκε με βάση την θέση που κατέλαβε στην Κατηγορία και στην Κλάση του.
      Αν αναλυθούν τα αποτελέσματα των 6 πρώτων του πρωταθλήματος έχουμε τα εξής:

      1ος Γενικής είχε κατά ΜΟ 6 αντιπάλους στην Κατηγορίας του και 1 στην Κλάση
      2ος Γενικής είχε κατά ΜΟ 6 αντιπάλους στην Κατηγορίας του και 1 στην Κλάση
      3ος Γενικής είχε κατά ΜΟ 7 αντιπάλους στην Κατηγορίας του και 4 στην Κλάση
      4ος Γενικής είχε κατα ΜΟ 2 αντιπάλους στην Κατηγορίας του και 2 στην Κλάση
      5ος Γενικής είχε κατά ΜΟ 6 αντιπάλους στην Κατηγορίας του και 1 στην Κλάση
      6ος Γενικής είχε κατά ΜΟ 7 αντιπάλους στην Κατηγορίας του και 4 στην Κλάση

      Διαγραφή
  6. Αν μιλάμε σοβαρά για πρωταθλήματα και πρωταθλητές ιστορικών 2014 με το βαθμολογικό μόρφωμα των ..."αναμορφωτών", τότε έχουμε χάσει τη...ρεζέρβα! Πιο σωστό είναι το να πούμε ένα μεγάλο και ειλικρινές μπράβο σε όλους όσοι έτρεξαν (απο το υστέρημα ή το πλεόνασμά τους) και κράτησαν ζωντανούς τους αγώνες (των οποίων η Ιστορική κατηγορία αποτελεί μικρό αλλά αξιόλογο τμήμα) ζωντανούς για μια ακόμα δύσκολη οικονομικά χρονιά. Πέραν τούτου, μόνο ευχές, τόσο για ανάκαμψη όσο και για περισσότερη σοβαρότητα σε επίπεδο ηγεσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή