Αν δεν επισκεφθεί κάποιος την σελίδα του χρονομέτρη www.sportstiming.gr, δεν υπάρχει περίπτωση να μάθει ότι το Σάββατο 14/11 έγιναν χρονομετρημένες δοκιμές στα Μέγαρα για τον πρώτο αγώνα Ταχύτητος που έγινε στη χώρα μας (σήμερα Κυριακή) απο το...2012! Εντάξει, και εμείς γράψαμε προ ημερών ότι η εποχή είναι "λάθος" για έναν αγώνα με υψηλό κόστος συμμετοχής (και "φθορών" σε λάστιχα και κινητήρες) που δεν "μετράει" στο Πρωτάθλημα. Και πράγματι, ανακοινώθηκαν μόνο 25 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες, που έγιναν 20 και τελικά στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου πήραν χρόνο μόλις 16 οδηγοί (κανένα ιστορικό αυτοκίνητο ανάμεσά τους -Τυχαίο;;;). Ταυτόχρονα, οι δύο ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟΙ και ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ "θεσμοί" Time Trial GTCC και HTTC που θα γίνονταν την Κυριακή για να "ενισχύσουν" το θέαμα αλλά και τα οικονομικά της ημέρας (ενοίκιο πίστας), όπως -επίσης- ήταν αναμενόμενο, δημιούργησαν πρόβλημα (μεταξύ τους και με τους οργανωτές) για τα ωράρια, και το HTTC αποφάσισε να αναβάλλει τον δικό του (5ο για φέτος) αγώνα! Και εδώ αγαπητοί φίλοι, χωρίς να παίρνουμε πλευρές (γιατί σίγουρα κάποιος θα έχει περισσότερο δίκιο) αξίζει να σημειώσουμε ότι τα παιδιά του time trial δενμπήκαν "μόνα τους" σ' αυτόν τον στείρο ανταγωνισμό των ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΩΝ Κυπέλλων. Κάποιοι εκ των οργανωτών ή/και των διοικούντων τους "έσπρωξαν" σ' αυτό, με στόχο α) να "βάλουν χέρι" στις δημοφιλείς και οικονομικές αυτές διοργανώσεις-παιδειές, και β) να τις χρησιμοποιήσουν στο "οπλοστάσιο" συμμαχιών που δημιουργούν οι συνεχώς και αδιαλείπτως "αντιμαχόμενες" πλευρές της Διοίκησης του Σπορ (περισσότερα δεν θα πούμε, όχι αυτή τη στιγμή τουλάχιστον). Ολα αυτά, δηλαδή ο αγώνας Ταχύτητος, οι δοκιμές κτλ., δεν αναφέρθηκαν ΠΟΥΘΕΝΑ το Σάββατο, και κάπου είδαμε ένα link για τα αποτελέσματα την Κυριακή, χωρίς ούτε μια λέξη! Αλλά και τις προηγούμενες μέρες, και πάλι ελάχιστες ήταν οι δημοσιεύσεις! Χαρακτηριστικά θα πούμε ότι ακόμα και η πολύ καλή ιστοσελίδα-forum (ιδιωτών) motorsport fanatics που ασχολείται με ΟΛΟΥΣ τους αγώνες, ακόμα και τους διεθνείς, ούτε καν την αναγγελία με την αφίσα του αγώνα Ταχύτητος δεν ανάρτησε τις προηγούμενες μέρες. Και συγχωρήστε μας, αλλά αυτά όλα σημαίνουν δύο πράγματα: Είτε κακή επικονωνία εκ μέρους του οργανωτή (ΑΣΣΟΑΑ, με την βοήθεια της Start Line), είτε μια γενικότερη στάση που υπαγορεύθηκε απο κάποιους ΚΑΙ υιοθετήθηκε απο τα (έστω λίγα) Μέσα που ασχολούνται με τους αγώνες.
Οπως αντιλαμβάνεστε, άλλο θέμα η "λάθος" ημερομηνία για αγώνα Ταχύτητος που δικαιολογημένα δεν συγκέντρωσε συμμετοχές (ας γινόταν τον Φεβρουάριο, να "ανοίξει" το Πρωτάθλημα του 2015), και άλλο η χτυπητή "αδιαφορία" που έδειξε ο ηλεκτρονικός Τύπος που ασχολείται με αγώνες αυτοκινήτου και κάθε μέρα γεμίζει με ένα σωρό σοβαρά ή και ολωσδιόλου ασήμαντα θέματα. Ενας αγώνας Ταχύτητας μετά απο σχεδόν τρία χρόνια, που μάλιστα είχε και ημέρα προπονησης την Παρασκευή (με κόστος 50 Ευρώ για ολόκληρη την ημέρα χρήση πίστας), δεν είναι κάτι που χρήζει τουλάχιστον σχολιασμού; Ας είναι: Ας ευχηθούμε την επόμενη φορά να είναι όλοι πιο προσεκτικοί: Οι οργανωτές να μην "πιέζουν" τα πράγματα (γιατί ο κόσμος τρέχει όταν μπορεί, και όχι όποτε αποφασίσει να κάνει αγώνα η κάθε Λέσχη), και ο Τύπος αυτοκινήτου των επαγγελματιών αλλά και "ιδιωτών" που ενημερώνει τον κόσμο, να ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ και να ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ απο κανέναν. Δ.Π.
Ο ΑΓΩΝΑΣ: Με μόλις 13 αυτοκίνητα τελικά, όλων των κατηγοριών μαζί, να στήνονται στην εκκίνηση, δεν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για "επιτυχημένο αγώνα", αν δεν θέλαμε να αδικήσουμε τις προσπάθειες των οδηγών. Ο Σάκης Δρακογιαννόπουλος, μετά την δεύτερη θέση του 2012 στην Open, επίσης στα Μέγαρα (όπου οι δυνατές συμμετοχές είχαν πάει στην Saloon λόγω περιοριστών), σήμερα κέρδισε και τα δύο σκέλη (10 γύρων) της ενιαίας κατηγορίας, πάντα με το VW Golf Kit Car, ως "Sakis D". Ηταν σχετικά "αργοί" αγώνες όσον αφορά τους χρόνους, με τον νικητή να παραμένει στους χρόνους του 2012 (1'.05"), και μόνο τον Γ. Κεχαγιά (δεύτερος) με το Escort WRC να κατεβαίνει οριακά κάτω απο τo 1.05", με 1΄.04".945. (Οσο για το επεισόδιο στην εκκίνηση του δεύτερου αγώνα, αρμόδια είναι τα όργανα της -παρούσης στην πίστα- Ομοσπονδίας). Θυμίζουμε εδώ, ότι τα τελευταία χρόνια στα Μέγαρα έγιναν δύο αγώνες το 2011 και ένας το 2012, με χρόνους γύρω στο 1'.04", και μόνο ο Αθυμαρίτης (που λείπει...) με τη Lancia το 2011και ο Κύρκος Jr. με το Evo το 2012, έκαναν 1'.03" (ψηλό).
Μαζί με την "ταχύτητα" έγινε και ο αγώνας time trial- "παιδειά" του GTCC, όπου συμμετείχαν τελικά 41 οδηγοί. Ανάμεσά τους, οδηγοί και αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να τρέξουν στην Ταχύτητα και να μην έχουμε το αποκαρδιωτικό νούμερο των 13 συμμετοχών. Το ποιοί είναι, δεν χρειάζεται να το γράψουμε, μπορείτε να το δείτε στα αποτελέσματα. Το γιατί προτίμησαν το Time trial, είναι ένα άλλο θέμα. Είτε οικονομικό (συμμετοχή, βενζίνες δοκιμών και αγώνα), είτε λόγω ελαστικών και ΠΟΛΥ μικρότερης φθοράς κινητήρα. Προτάσεις λοιπόν (και προσπάθειες) πρέπει ΟΛΟΙ να κάνουμε για την ΜΗ επανάληψη αυτής της εικόνας: Κάποιοι, απο τους πολλούς εχθρούς της Ταχύτητας που υπάρχουν σε καίρια πόστα (επειδή πιστεύουν λανθασμένα ότι αποδυναμώνοντας την Ταχύτητα ενισχύουν τα Ραλλύ), το 2011 έλεγαν και έγραφαν ότι: "με 30 συμμετοχές (ΣΣ: παρά τα 80 GTCC της Τρίπολης!) δεν μπορούμε να πούμε στον κόσμο να πάει να δεί τους αγώνες γιατί θα είναι "δυσφήμηση για το Σπορ"! Φανταζόμαστε τι θα πουν τώρα! Για το 2015 λοιπόν, σωστές ημερομηνίες, ο "κορμός" των αγώνων στα Μέγαρα για να μην υπάρχουν έξοδα μετάβασης και διανυκτέρευσης (ΟΚ, δεν είναι "πίστα", με τα τόσα γκάζια-φρένα της, αλλά είναι ΜΕΣΑ στην Αθήνα), και ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. Και όποιος ξεκινήσει τους αγώνες, θα πάει σε ολόκληρο το Πρωτάθλημα. Γι΄αυτό και γράψαμε ότι θα ήταν καλύτερο ο αγώνας αυτός να γινόταν π.χ. τον Φεβρουάριο, "ανοίγοντας" το Πρωτάθλημα. Αλλά ας είμαστε ρεαλιστές: Ολα εξαρτώνται απο το οικονομικό. Δεν μπορούμε λοιπόν παρά να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες. Δ.Π.
ΧΡΟΝΟΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ: www.sportstiming.gr
Οπως αντιλαμβάνεστε, άλλο θέμα η "λάθος" ημερομηνία για αγώνα Ταχύτητος που δικαιολογημένα δεν συγκέντρωσε συμμετοχές (ας γινόταν τον Φεβρουάριο, να "ανοίξει" το Πρωτάθλημα του 2015), και άλλο η χτυπητή "αδιαφορία" που έδειξε ο ηλεκτρονικός Τύπος που ασχολείται με αγώνες αυτοκινήτου και κάθε μέρα γεμίζει με ένα σωρό σοβαρά ή και ολωσδιόλου ασήμαντα θέματα. Ενας αγώνας Ταχύτητας μετά απο σχεδόν τρία χρόνια, που μάλιστα είχε και ημέρα προπονησης την Παρασκευή (με κόστος 50 Ευρώ για ολόκληρη την ημέρα χρήση πίστας), δεν είναι κάτι που χρήζει τουλάχιστον σχολιασμού; Ας είναι: Ας ευχηθούμε την επόμενη φορά να είναι όλοι πιο προσεκτικοί: Οι οργανωτές να μην "πιέζουν" τα πράγματα (γιατί ο κόσμος τρέχει όταν μπορεί, και όχι όποτε αποφασίσει να κάνει αγώνα η κάθε Λέσχη), και ο Τύπος αυτοκινήτου των επαγγελματιών αλλά και "ιδιωτών" που ενημερώνει τον κόσμο, να ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ και να ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ απο κανέναν. Δ.Π.
Ο ΑΓΩΝΑΣ: Με μόλις 13 αυτοκίνητα τελικά, όλων των κατηγοριών μαζί, να στήνονται στην εκκίνηση, δεν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για "επιτυχημένο αγώνα", αν δεν θέλαμε να αδικήσουμε τις προσπάθειες των οδηγών. Ο Σάκης Δρακογιαννόπουλος, μετά την δεύτερη θέση του 2012 στην Open, επίσης στα Μέγαρα (όπου οι δυνατές συμμετοχές είχαν πάει στην Saloon λόγω περιοριστών), σήμερα κέρδισε και τα δύο σκέλη (10 γύρων) της ενιαίας κατηγορίας, πάντα με το VW Golf Kit Car, ως "Sakis D". Ηταν σχετικά "αργοί" αγώνες όσον αφορά τους χρόνους, με τον νικητή να παραμένει στους χρόνους του 2012 (1'.05"), και μόνο τον Γ. Κεχαγιά (δεύτερος) με το Escort WRC να κατεβαίνει οριακά κάτω απο τo 1.05", με 1΄.04".945. (Οσο για το επεισόδιο στην εκκίνηση του δεύτερου αγώνα, αρμόδια είναι τα όργανα της -παρούσης στην πίστα- Ομοσπονδίας). Θυμίζουμε εδώ, ότι τα τελευταία χρόνια στα Μέγαρα έγιναν δύο αγώνες το 2011 και ένας το 2012, με χρόνους γύρω στο 1'.04", και μόνο ο Αθυμαρίτης (που λείπει...) με τη Lancia το 2011και ο Κύρκος Jr. με το Evo το 2012, έκαναν 1'.03" (ψηλό).
Μαζί με την "ταχύτητα" έγινε και ο αγώνας time trial- "παιδειά" του GTCC, όπου συμμετείχαν τελικά 41 οδηγοί. Ανάμεσά τους, οδηγοί και αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να τρέξουν στην Ταχύτητα και να μην έχουμε το αποκαρδιωτικό νούμερο των 13 συμμετοχών. Το ποιοί είναι, δεν χρειάζεται να το γράψουμε, μπορείτε να το δείτε στα αποτελέσματα. Το γιατί προτίμησαν το Time trial, είναι ένα άλλο θέμα. Είτε οικονομικό (συμμετοχή, βενζίνες δοκιμών και αγώνα), είτε λόγω ελαστικών και ΠΟΛΥ μικρότερης φθοράς κινητήρα. Προτάσεις λοιπόν (και προσπάθειες) πρέπει ΟΛΟΙ να κάνουμε για την ΜΗ επανάληψη αυτής της εικόνας: Κάποιοι, απο τους πολλούς εχθρούς της Ταχύτητας που υπάρχουν σε καίρια πόστα (επειδή πιστεύουν λανθασμένα ότι αποδυναμώνοντας την Ταχύτητα ενισχύουν τα Ραλλύ), το 2011 έλεγαν και έγραφαν ότι: "με 30 συμμετοχές (ΣΣ: παρά τα 80 GTCC της Τρίπολης!) δεν μπορούμε να πούμε στον κόσμο να πάει να δεί τους αγώνες γιατί θα είναι "δυσφήμηση για το Σπορ"! Φανταζόμαστε τι θα πουν τώρα! Για το 2015 λοιπόν, σωστές ημερομηνίες, ο "κορμός" των αγώνων στα Μέγαρα για να μην υπάρχουν έξοδα μετάβασης και διανυκτέρευσης (ΟΚ, δεν είναι "πίστα", με τα τόσα γκάζια-φρένα της, αλλά είναι ΜΕΣΑ στην Αθήνα), και ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. Και όποιος ξεκινήσει τους αγώνες, θα πάει σε ολόκληρο το Πρωτάθλημα. Γι΄αυτό και γράψαμε ότι θα ήταν καλύτερο ο αγώνας αυτός να γινόταν π.χ. τον Φεβρουάριο, "ανοίγοντας" το Πρωτάθλημα. Αλλά ας είμαστε ρεαλιστές: Ολα εξαρτώνται απο το οικονομικό. Δεν μπορούμε λοιπόν παρά να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες. Δ.Π.
ΧΡΟΝΟΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ: www.sportstiming.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου