Εναν αγώνα Ταχύτητας στα Μέγαρα οργανώνει ο ΑΣΣΟΑΑ (καμμία σχέση με τον ΣΟΑΑ) την άλλη Κυριακή, για το κέφι των οδηγών (και την χαρά των οργανωτών που προσδοκούν σε συμμετοχές και εισιτήρια - σημειώνουμε ότι για το Drift μεθαύριο η Start Line ζητάει 12 Ευρώ την είσοδο). "Μαζί" θα γίνουν και οι τελευταίες αναμετρήσεις των δυο ΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΥΘΕΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΣΜΩΝ "ΠΑΙΔΙΩΝ" GTCC ΚΑΙ HTΤC ( συγχωρήστε μου την έκπληξη, αλλά πρόκειται για δύο ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ time trials, όπου το ένα ονομάζεται Greek και το άλλο Hellenic! Και την ίδια μέρα! Στην ίδια πίστα! Γιατί; Για να απονεμηθούν "τίτλοι"και κύπελλα επί δύο; Επειδή υπήρξε διάσπαση των μελών του δημοφιλούς GTCC; Η μήπως επειδή κάποιοι απο τον χώρο των οργανωτών είδαν την επιτυχία του θεσμού (που το 2008-211 στήριξε με τις 80+ συμμετοχές του το Πρωτάθλημα Ταχύτητος) και έβαλαν κάποιους "νέους" να δημιουργήσουν ένα δεύτερο πανομοιότυπο Κύπελλο για να πάρουν μερίδιο συμμετοχών (τό ίδιο είχε γίνει και με το dragster, προ ετών). Εν πάση περιπτώσει, και οι τρείς αγώνες μαζί θα μαζέψουν αρκετά χρήματα για να πληρώσουν την χρήση της πίστας, τον φιλικό χρονομέτρη της Ομοσπονδίας, την οργάνωση και να μείνει και κάτι στο ταμείο για τον χειμώνα που έρχεται. Εμείς θα εστιάσουμε στο αγωνιστικό, και κατ' αρχάς είναι καλό να γίνει επι τέλους και ένας φιλικός, έστω, αγώνας Ταχύτητος γιατί κοντεύουμε να ξεχάσουμε ότι υπάρχει κι αυτή η κατηγορία αγώνων. Και λέω "φιλικός" γιατί ξεκινώντας στα μέσα Νοεμβρίου, είναι δύσκολο να γίνει... Πρωτάθλημα (μέσα σε ενα μήνα!) όπως αφελώς αναφέρεται εδώ κι εκεί σε κάποια δελτία Τύπου ερασιτεχνών ("Το Πρωτάθλημα Ταχύτητος ξεκινά", διαβάσαμε!!!). ΟΚ, θέλουν να "σπρώξουν" όχι μόνο τους αγώνες αλλά και τους φίλους τους οργανωτές (κοντά στον βασιλικό, ευτυχώς θα γίνει και αγώνας!), αλλά ας μην παρασυρόμεθα κιόλας. Τώρα, γεννάται το ερώτημα του ποιοί θα συμμετάσχουν. Ισως οι οδηγοί των Αναβάσεων, που τώρα που τελείωσε το Πρωτάθλημά τους δεν θα έχουν πρόβλημα να πάρουν την τελευταία ανάσα των κουρασμένων κινητήρων τους, πριν τους ετοιμάσουν για το 2015 (προσοχή στα λάδια! Ετοιμα τα τσιμέντα!). Σίγουρα θα δηλώσουν πρώτοι-πρώτοι οι οδηγοί-επαγγελματίες (και τα πουλαίν τους). Δηλαδή, μηχανικοί και βελτιωτές, οι ίδιοι και οι καλοί πελάτες τους. Ευχής έργον όμως θα ήταν να βλέπαμε ΠΟΛΛΟΥΣ οδηγούς απο τα track days και τα GTCHTDGGΤCCΗCGΤGDΗDCC (ελπίζω να τα συμπεριέλαβα όλα!), οι οποίοι είναι γρήγοροι, κάνουν τρομερούς χρόνους και έχουν καλοστημένα αυτοκίνητα, οπότε γιατί δεν μπαί νουν και μια φορά μαζί με τα "μεγάλα παιδιά" να δούν τι μπορούν να κάνουν; (Επιτρέψτε μου να παρατηρήσω εδώ το πόσες καλές δουλειές και πόσα ακριβοπληρωμένα αγωνιστικά "χαραμίζονται" καίγοντας λάστιχο με 45χ.α.ω. ΜΟΝΟ στα drift. Γιατί δεν δοκιμάζουν ΚΑΙ στην Ταχύτητα αφού ήδη έχουν αγωνιστικές ταυτότητες FIA και λισάνς;). Για όλες αυτές τις συμμετοχές υπάρχει η Formula saloon. Αντιληπτό όμως το ότι πολλά αυτοκίνητα track days δεν έχουν εξοπλισμό και προδιαγραφές FIA γιατί είναι πολιτικά, και αυτό έχει σοβαρό κόστος. Ακριβή είναι επίσης η λισάνς και η συμμετοχή. Οπότε, όπου υπάρχει οικονομική διαφορά...πάσα Αρχή παυσάτω, γιατί ο κάθε ένας αυτή την εποχή κάνει τα κουμάντα του όπως κρίνει καλύτερα.
Τελευταία κατηγορία υποψηφίων συμμετεχόντων, είναι αυτή την Ιστορικών. Εδώ είναι πιθανόν να δούμε κάποια ΠΟΛΥ δυνατά αυτοκίνητα, με οδηγούς που δεν επιθυμούν την "στριφτερή" αντιπαράθεση των Αναβάσεων και προτιμούν να ξεδιπλώνουν τις αρετές των...κινητήρων τους στις ευθείες μιάς πίστας! Λόγος δεν μας πέφτει, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τρέχει όπου ΔΕΝ θέλει, και μακάρι να έχουμε πολλές συμμετοχές, όπως στο Τατόϊ του Σεπτεμβρίου ας πούμε (εφ' όσον φυσικά τα αυτοκίνητα είναι κατάλληλα/"νόμιμα" για sporting). Η διαφορά είναι ότι εδώ απαιτείται λισάνς και το κόστος των 150 Ευρώ για ΕΝΑ και μόνο αγώνα (μαζί με την συμμετοχή των 200/250 Ευρώ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ 2008!!!) ίσως κρατήσει κάποιους "Ιστορικούς" έξω.
Σε σχέση με την "θερινή φαεινή" ιδέα του αγώνα στην Ιταλία (που θα ήταν...φτηνότερος απο το "ακριβό" Τυμπάκι στην Κρήτη, παρ' ότι η Ανάβαση Ομαλού επίσης στην Κρήτη διαφημίστηκε ως ...συμφέρουσα λόγω της μιας διανυκτέρευσης δώρο - ΟΠΟΥ τους συμφέρει τελικά τους παλιούς ΚΑΙ τους νεόκοπους οργανωτές, πόσα θέλουν να μας τρελλάνουν ΕΝΤΕΛΩΣ;), σε σχέση λοιπόν με την -οικονομική- απιθανότητα της Ιταλίας αλλά και με τις "ακριβές" Σέρρες (ας σταματήσουν να μας φέρνουν σαν παράδειγμα τους Βουλγάρικους αγώνες, γιατί η Βουλγαρία είναι "δίπλα" και η συμμετοχή 50 Ευρώ, ενώ απο Αθήνα η πίστα της Β. Ελλάδος απέχει 1300 χλμ. αλε-ρετούρ και 3- 4 μέρες), τα Μέγαρα την Κυριακή 16 Νοεμβρίου προσφέρουν μια καλή ευκαιρία προπόνησης εν όψει του 2015, μια και του χρόνου είμαστε ΒΕΒΑΙΟΙ ότι ΘΑ ΓΙΝΕΙ Πρωτάθλημα Ταχύτητας (π.χ. Μέγαρα-Τρίπολη-Μέγαρα-Μέγαρα-Σέρρες-Τρίπολη, και μπαλαντέρ πάλι τα Μέγαρα! Εκτός αν προλάβει και γίνει...πίστα F1 στην Δραπετσώνα και τρέξουμε εκεί! Χάθηκε βρε παιδιά μια "Πάτρα" για σιρκουϊ πόλης;). Αν πάλι οι συμμετοχές για τον φιλικό αγώνα -που δεν μετράει πουθενά- δεν είναι αρκετές (που πιστεύω και ελπίζω ότι θα είναι), ας κάνουν οι "αδελφοί οργανωταί" ΑΣΣΟΑΑ-START LINE-OMAE ένα ΔΙΗΜΕΡΟ Track Day προπόνησης με χωριστές σειρές αποκλειστικά για αγωνιστικά και για πολιτικά αυτοκίνητα, και είμαι βέβαιος ότι θα συγκεντρώσουν 200 συμμετοχές (το διήμερο), με κόστος π.χ. 80 ή 100 Ευρώ τη μέρα. Δ.Π.
*ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΤΕΛΟΣ.
Τελευταία κατηγορία υποψηφίων συμμετεχόντων, είναι αυτή την Ιστορικών. Εδώ είναι πιθανόν να δούμε κάποια ΠΟΛΥ δυνατά αυτοκίνητα, με οδηγούς που δεν επιθυμούν την "στριφτερή" αντιπαράθεση των Αναβάσεων και προτιμούν να ξεδιπλώνουν τις αρετές των...κινητήρων τους στις ευθείες μιάς πίστας! Λόγος δεν μας πέφτει, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τρέχει όπου ΔΕΝ θέλει, και μακάρι να έχουμε πολλές συμμετοχές, όπως στο Τατόϊ του Σεπτεμβρίου ας πούμε (εφ' όσον φυσικά τα αυτοκίνητα είναι κατάλληλα/"νόμιμα" για sporting). Η διαφορά είναι ότι εδώ απαιτείται λισάνς και το κόστος των 150 Ευρώ για ΕΝΑ και μόνο αγώνα (μαζί με την συμμετοχή των 200/250 Ευρώ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ 2008!!!) ίσως κρατήσει κάποιους "Ιστορικούς" έξω.
Σε σχέση με την "θερινή φαεινή" ιδέα του αγώνα στην Ιταλία (που θα ήταν...φτηνότερος απο το "ακριβό" Τυμπάκι στην Κρήτη, παρ' ότι η Ανάβαση Ομαλού επίσης στην Κρήτη διαφημίστηκε ως ...συμφέρουσα λόγω της μιας διανυκτέρευσης δώρο - ΟΠΟΥ τους συμφέρει τελικά τους παλιούς ΚΑΙ τους νεόκοπους οργανωτές, πόσα θέλουν να μας τρελλάνουν ΕΝΤΕΛΩΣ;), σε σχέση λοιπόν με την -οικονομική- απιθανότητα της Ιταλίας αλλά και με τις "ακριβές" Σέρρες (ας σταματήσουν να μας φέρνουν σαν παράδειγμα τους Βουλγάρικους αγώνες, γιατί η Βουλγαρία είναι "δίπλα" και η συμμετοχή 50 Ευρώ, ενώ απο Αθήνα η πίστα της Β. Ελλάδος απέχει 1300 χλμ. αλε-ρετούρ και 3- 4 μέρες), τα Μέγαρα την Κυριακή 16 Νοεμβρίου προσφέρουν μια καλή ευκαιρία προπόνησης εν όψει του 2015, μια και του χρόνου είμαστε ΒΕΒΑΙΟΙ ότι ΘΑ ΓΙΝΕΙ Πρωτάθλημα Ταχύτητας (π.χ. Μέγαρα-Τρίπολη-Μέγαρα-Μέγαρα-Σέρρες-Τρίπολη, και μπαλαντέρ πάλι τα Μέγαρα! Εκτός αν προλάβει και γίνει...πίστα F1 στην Δραπετσώνα και τρέξουμε εκεί! Χάθηκε βρε παιδιά μια "Πάτρα" για σιρκουϊ πόλης;). Αν πάλι οι συμμετοχές για τον φιλικό αγώνα -που δεν μετράει πουθενά- δεν είναι αρκετές (που πιστεύω και ελπίζω ότι θα είναι), ας κάνουν οι "αδελφοί οργανωταί" ΑΣΣΟΑΑ-START LINE-OMAE ένα ΔΙΗΜΕΡΟ Track Day προπόνησης με χωριστές σειρές αποκλειστικά για αγωνιστικά και για πολιτικά αυτοκίνητα, και είμαι βέβαιος ότι θα συγκεντρώσουν 200 συμμετοχές (το διήμερο), με κόστος π.χ. 80 ή 100 Ευρώ τη μέρα. Δ.Π.
*ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΤΕΛΟΣ.
Mακραν νυχτωμενε αγαπητε μας αναβατη doberman ..... τα 5000 ευρω που θελει ο φιλος μας ιδιοκτητης της πιστας δεν μαζευοντε απο 200 αγωνιζομενους με 80 και 100 ε παραβολο , εκτος αν ευ σαν μεγας χορηγος κανεις την κινηση την σωστη !
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ για την παραφιλολογια περι Ιταλιας , εχουν πει πολλοι ξερολες συναδελφοι σου πολλα . Αυτο που δεν ηξεραν βεβαια ηταν η σχεδον βεβαιη επιχορηγηση που θα γινοταν ,εκτος τις υποσχεσεις μεταφορας των φερρυ σχεδον τσαμπα , οταν τοτε δεν υπηρχε αδειοδοτημενη και λειτουργικη πιστα και επρεπε να γινει προκηρυξη απ'την νεα αρχη του σπορ .
υ.γ2 ηδη εχει ανακοινωθει η αγορα και χρηση απο εταιρεια για το αεροδρομιο της Τριπολης , και ηδη το ξεχναμε εσυ ακομα ?
1) Αν η πίστα χρεώνει 5.000, αυτό θα είναι για διήμερο ΑΓΩΝΑ, με εισιτήριο για τους θεατές. Για τα track days με ελεύθερη είσοδο, το μίσθωμα είναι ΠΟΛΥ χαμηλότερο.
Διαγραφή2) 200 Χ 80= 16.000
200 Χ 100= 20.000 (Δεν...φτάνουν;;;!!!)
3) Το διήμερο ενοίκιο για την ΜΙΚΡΗ πίστα της Ιταλίας ήταν 17.000 Ευρώ, όπως είπε ο κ. Δ. Ριζικάρης που έκανε την συννενόηση (με πλήρεις υπηρεσίες, συμπληρώνω). Εκεί σκάλωσαν όλα (και στην εποχή, και στο "βιαστικό" της υπόθεσης, και στις πολλές μέρες απουσίας και στο υψηλό παράβολο, που προβλημάτισε όλους τους μετέχοντες στην συνάντηση στον Φλοίσβο).
4) Η Τρίπολη το 1986 "άνοιξε" χάρη στον Χάλαρη (Θεοκλή), τον Α. Χατζημιχάλη (και την "κόντρα" του με την ΕΛΠΑ που δεν του επέτρεψε τότε να φτιάξει επαγγελματική λέσχη διοργάνωσης αγώνων) και τον υπογράφοντα που απλώς ήθελε μια ασφαλή "πίστα" για να γίνονται αγώνες πιο κοντά στην Αθήνα και όχι μόνο στα νησιά. Αν (και όταν) το αεροδρόμιο γίνει και πολιτικό και κλείσει για αγώνες, ας πάνε οι υπεύθυνοι να ρωτήσουν τον Διακάκη πως καταφέρνει και κάνει αγώνες σε κάθε αεροδρόμιο της Επικράτειας, και ας το κάνουν κι εκείνοι στην Ταχύτητα. Μπορεί έτσι να φέρουν σταδιακά κόσμο και συμμετοχές απο τις τοπικές κοινωνίες.
5) Οι σχολιαστές παρακαλούνται να αποφεύγουν χαρακτηρισμούς και "επίθετα". Αρκούν τα επιχειρήματα εκατέρωθεν (και μερικές σωστές πράξεις πολλαπλασιασμού βεβαίως)
!) Για αγωνες ταχυτητας νομιζω συζηταμε και οχι παιδειες .
ΑπάντησηΔιαγραφή2) συγνωμη παλι χαθηκε ενδιαμεση προταση και βγηκε λαθος νοημα αγαπητε D.
το 200 ειναι ασυλληπο νουμερο για σημερινα δεδομενα αγωνιζομενων πιστας που διαθετουν το πηρες πακετο κανονισμων .τα δε εξοδα οπως παρουσιαζοντε απο μεχρι τωρα διοργανωσεις ξεπερνουν τα 10χιλιαρικα με την γνωστη εικονα της δυστυχιας .
3) Για την Ιταλια το ποσον ηταν 13 και ειχε πεσει στα 11οπως πολυ σωστα ειπες και με το κερασακι στην κορφη (μια μινι πιστα που κανει τον οδηγο να αισθανεται οτι ειναι τουλαχιστον στην Μοντζα.)
4)Κανενας διακακης δεν μπορει να μας πεισει (ολους εμας που εχουμε τρεξει στα Τιμπακια και στο Ροδιτικο αεροδρομιο οτι ειναι αγωνες ταχυτητας αυτοι για το 2014) να παμε να ξαναζησουμε τις τουμπες απ'τις αχυρομπαλες .(οι φιλοι μου-σου, αναβατες δεν ειχαν κανενα προβλημα να σκανε με κολοτουμπες στα σανα ακομα και στην Τριπολη ).
Συγνωμη για τα επιθετα , η...... ακρατια λογω ηλικιας βλεπεις .
Σ'ευχαριστω για τον διαλογο