Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Σ.Ι.Σ.Α. "GRAND PRIX" - SPRINT - PARKING TIME TRIAL -REGULARITY, ΣΤΙΣ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ BEACH VOLLEY ΦΑΛΗΡΟΥ

 Η αυστηρή επιτήρηση εκ μέρους της ΟΜΑΕ όλων των ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΩΝ εκδηλώσεων που γίνονται στην πίστα Μεγάρων, δεν επέτρεψε στον Σ.Ι.Σ.Α. να διοργανώσει εκεί το παραδοσιακό (και πολύ επιτυχημένο) "Grand Prix 24 Lap". (Παρακαλούμε να θεωρήσετε αυτά που θα διαβάσετε στη συνέχεια σαν "υπόθεση εργασίας", μια και, ατυχώς αλλά και ..."Ελληνοφρενικώς", πολλά πράγματα ΚΑΙ στην παρούσα φάση τελούν υπό πέπλο μυστικότητας, ΑΚΡΙΒΩΣ όπως γινόταν στο παρελθόν). Λοιπόν: Η πίστα Μεγάρων ως γνωστόν έμεινε για μεγάλο διαστημα κλειστή, γιατί δεν μπορούσε να πάρει άδεια λειτουργίας, κάτι για το οποίο υπεύθυνες είναι οι υπηρεσίες της Περιφέρειας. Η ΟΜΑΕ όντως έκανε προσπάθειες προς την αδειοδότηση, μια και λόγω της "κρατικής" της υπόστασης έχει πλέον "λόγο" στις διάφορες υπηρεσίες. Είχαμε ακούσει όμως (απο τα πιο υπεύθυνα χείλη), ότι όρος για την αδειοδότηση ήταν το να θεωρηθεί η πίστα σαν "Αθλητική εγκατάσταση" , κάτι το οποίο δεν επιθυμούσε η ιδιοκτησία της πίστας, που ήθελε να λειτουργεί σαν ανεξάρτητη επιχείρηση. Βέβαια, οι ιδιωτικοί χώροι όπου γίνονται δημόσιες συγκεντρώσεις αλλά και αθλήματα (όπως είναι απο το 2013 το Σπορ του αυτοκινήτου), διέπονται απο κανονισμούς και επιβλέπουσες Αρχές, στην περίπτωσή μας την ΟΜΑΕ για τα αυτοκίνητα και την ΑΜΟΤΟΕ για τις μοτοσυκλέττες. Ενώ όμως η ΑΜΟΤΟΕ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΤΑ TRACK DAYS "AΓΩΝΕΣ", η ΟΜΑΕ τα θεωρεί "παιδειές" και απαιτεί έκδοση δελτίου αθλητού παιδειών. Ετσι, αν έχει επέλθει κάποιος συμβιβασμός για την έκδοση της διετούς αδείας, η πίστα πιθανόν να ΜΗΝ μπορεί να φιλοξενήσει καμμία χρονομετρούμενη εκδήλωση, σύγχρονων ή Ιστορικών αυτοκινήτων, παρά μόνο αγώνες και παιδειές (π.χ. τα Time trials των GTCC και HTTC) των οποίων οι οδηγοί έχουν δελτίο αθλητού. 
 Η  ΕΟ ΦΙΛΠΑ, η οποία αδειοδοτεί τις εκδηλώσεις REGULARITY AYΣΤΗΡA KAI MONO (όχι "παιδειές", πλην του Τατοϊου που έγινε ως Διεθνής αγώνας FIVA για να ξεπεράσει αυτόν τον περιορισμό) δεν μπορεί να επέμβει φυσικά στους κανονισμούς και τους όρους της αδείας μιάς "αθλητικής εγκατάστασης". Ετσι, πολύ απλά, ο Σ.Ι.Σ.Α. για να κάνει ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ εκδήλωση μέσα στα Μέγαρα, ας ήταν και με μ.ω.τ. 25 χ.α.ω., έπρεπε να πάρει άδεια απο την ΟΜΑΕ (μέσω Ε.Ο ΦΙΛΠΑ!) και φυσικά όλοι οι συμμετέχοντες να εξέδιδαν δελτία αθλητού παιδειών (οπότε θα είχαν ατομική ασφάλιση, πληρώνοντας βέβαια παραπάνω). Ομως αυτή είναι μια...υπόθεση εργασίας, θυμάστε; Ας πούμε λοιπόν ότι η οργάνωση δεν τα βρήκε με την πίστα στις διαθέσιμες ημερομηνίες ή στο οικονομικό, και θα έχουμε καλύψει όλες τις περιπτώσεις! Και μετά την ..."υποθετική" ενημέρωσή σας, ιδού και η πραγματική:
 Στο parking της Ολυμπιακής εγκατάστασης Beach Volley, στο Φάληρο, το πρωϊ της Κυριακής 7 Δεκεμβρίου ο ΣΙΣΑ διοργανώνει την τελευταία του εκδήλωση για το 2014 (μετράει και στο εσωτερικό του ¨Πρωτάθλημα" με συντελεστή 1), η οποία θα είναι ένα "short sprint" σε ασφάλτινη ασφαλέστατη (όπως μας είπαν - εμείς δεν την έχουμε δεί ακόμη) διαδρομή μήκους 1000 μέτρων, που θα γίνει τρείς φορές, με τα αυτοκίνητα να ξεκινούν ένα-ένα και με την μ.ω.τ. ΚΑΤΩ των 50 χ.α.ω. Κάθε αυτοκίνητο με τον οδηγό ή και τον συνοδηγό -δεν είναι υποχρεωτικός αλλά προαιρετικός- θα εκκινεί, θα κάνει την διαδρομή των 1000 μέτρων και θα περιμένει και πάλι τη σειρά του για το δεύτερο και το τρίτο σκέλος (δηλαδή δεν θα κάνει και τους τρείς γύρους μαζί). Θα υπάρχει σε  διάφορα σημεία "χάραξη" και οριοθέτηση με κορίνες, το "άγγιγμα" των οποίων θα επιφέρει ποινή 5 βαθμών (την κάθε μία, έτσι;;;). Δεκτά είναι Ιστορικά αυτοκίνητα μέχρι το 1984 και Young Timers 1985-1994, AΠΑΝΤΑ με κάρτα FIVA, αριθμό κυκλοφορίας (ή Ιστορικές πινακίδες) και ασφάλιση σε ισχύ. Το παράβολο είναι 60 Ευρώ για τα μέλη ΣΙΣΑ και 70 για τα μη μέλη. Η συγκέντρωση των αυτοκινήτων θα γίνει στις 09.00 το πρωί στον χώρο, και κάθε σκέλος θα διαρκεί περίπου 1.30'. Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί γύρω στις 15.00 και θα ακολουθήσει η έκδοση αποτελεσμάτων και η απονομή στις 16.00. Φυσικά όλα εξαρτώνται απο τον αριθμό των συμμετοχών, που αναμένονται "άνω των 70" (μέτριος ο υπολογισμός κατά την άποψή μου, αφού τόσες είχε το 24ωρο!), αλλά η μορφή του αγώνα είναι απλή οπότε δεν θα υπάρχουν καθυστερήσεις, γιατί και η εποχή, με το σκοτάδι να έρχεται νωρίς, δεν τις επιτρέπει.
Ο κανονισμός, (που είναι ο κλασσικός που χρησιμοποιεί πάντα ο ΣΙΣΑ), το δελτίο πληροφοριών και η δήλωση συμμετοχής, στο www.sisa.gr. Καλή επιτυχία σε όλους! Δ.Π.


Υ.Γ. Θα απορήσουν ίσως όσοι μας διαβάσουν και έχουν δεί αλλού την αφίσα του ΣΒΟΑ για "ΙΣΤΟΡΙΚΟ TRACK DAY" στα Μέγαρα "που κάνει δεκτά και σύγχρονα αυτοκίνητα" (!!!), και θα σκεφτούν πως γίνεται αυτό και όχι τα άλλα! Πρώτον, υπάρχει πάντα η "επιλεκτική" αιτιολογία ότι δεν θα είναι χρονομετρημένο. Δεύτερον, ο ΣΒΟΑ έχει στενούς δεσμούς με την σημερινή ηγεσία του Σπορ, αφού και οι μεν και οι δε είναι παλαίμαχοι και βετεράνοι οδηγοί απο τα βάθη της ιστορίας των Ελληνικών αγώνων. Τρίτον, (και αυτό είναι μια προσωπική εκτίμηση και πιθανή ερμηνεία), η ΟΜΑΕ δεν έχει σχέσεις με το Ιστορικό αυτοκίνητο (εκτός απο κάτι ελεημοσύνες επιλεκτικής πρόσκλησης σε Επιτροπές που απηύθυνε στο "πεφωτισμένο" Δ.Σ. του -υπαρκτού; ανύπαρκτου;- ΣΟΑΙΣΤΑ, που ελπίζω να ΜΗΝ τις δεχτεί για να προστατεύσει την αξιοπρέπεια των οδηγών -ιδίως μετά την "πατάτα της βαθμολογίας" που κατέστρεψε ηθικά τον φετεινό θεσμό). Ετσι, αφού με την ΕΛΠΑ όπου ο αντιπρόεδρος Χ. Αποστολίδης μάχεται "να κρατήσει" Ιστορικό Πρωτάθλημα η ΟΜΑΕ είναι κυριολεκτικά "στα μαχαίρια", αλλά και με την ΦΙΛΠΑ/Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ οι σχέσεις είναι "διπλωματικές" αλλά με...το δάχτυλο στη σκανδάλη, ο προσεταιρισμός του ΣΒΟΑ (που πάντα εμφανιζόταν "δύσκολος" και "ανεξάρτητος") μοιάζει σαν μια ευθεία οδός στην καρδιά των Ιστορικών διοργανώσεων. Οι εξελίξεις θα δείξουν κατά πόσον αυτές οι (προσωπικές μου) υποθέσεις και εκτιμήσεις θα επαληθευθούν ή όχι. Πάντως, ανεξάρτητα απο την "Μάχη των Εξουσιών", το ζητούμενο είναι να βγεί κάτι καλό για το ιστορικό αυτοκίνητο. Το οποίο, πέραν των εκδηλώσεων, αντιμετωπίζει μια δύσκολη καθημερινότητα που αργά ή γρήγορα πρέπει να λύσει η κρατική παρέμβαση (και ναι, μιλώ για το θέμα της ελεύθερης κυκλοφορίας. Εκτός αν ισχύει και για τα Ιστορικά το...μνημόνιο Ουγκάντας που υπογράψαμε στα οικονομικά!). Δ.Π.


3 σχόλια: