Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ: ΝΙΚΗΤΗΣ Ο Μ. ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Ο Α. ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ FORD GT 40.

Η Porsche Martini του Μ. Σταφυλοπάτη στη πρώτη θέση.
Με έξι μόνο συμμετοχές, και με την σπάνια Porsche Carrera 911 RSR Martini του Μ. Σταφυλοπάτη ανάμεσά τους, ο αγώνας δεν θα μπορούσε να έχει άλλο νικητή. Πράγματι ο Μ. Σταφυλοπάτης πήρε μία εύκολη νίκη, ευτυχώς όμως το ενδιαφέρον των ΧΙΛΙΑΔΩΝ θεατών διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι τον τερματισμό, λόγω της φοβερής σε ένταση μάχης για την τρίτη θέση μεταξύ των Α. Εδιπίδη, "Dobermann" και Β. Γόντικα. Τελικά, ο Α. Εδιπίδης έκανε τον τέλειο αγώνα, χωρίς κανένα λάθος (μια και η πολύ δυνατή Ford GT 40 είναι και πάρα πολύ δύσκολη στην οδήγηση, καθώς δεν συγχωρεί τον παραμικρό λανθασμένο η απότομο χειρισμό)...
Ο "Dobermann" έκανε ότι μπορούσε, ενώ ο Β. Γόντικας έκανε και ότι ΔΕΝ μπορούσε(!), προσπαθώντας να περάσει στην πιο αργή στροφή της πίστας (Κ11) όπου η ταχύτητα είναι μικρή και ακολουθεί η ευθεία της εκκίνησης- τερματισμού. Έτσι, παρά τις προσπάθειές του με αργοπορημένα φρεναρίσματα (που οδήγησαν σε τρεις "παρά λίγο" εξόδους), έμεινε πέμπτος στον τερματισμό. Αν δεν υπήρχε αυτή η μάχη, ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος θα ήταν εντελώς αποτυχημένος, πάντα εξ' αιτίας των ελάχιστων συμμετοχών που δεν αρκούν για γύρο Πρωταθλήματος. Μακάρι στους επόμενους αγώνες τα Ιστορικά να αυξηθούν σε σιρκουί και αναβάσεις, παρ' ότι η λογική λέει ότι με την κατηφόρα της οικονομίας, κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να συμβεί.
Ο "οδηγός του αγώνα" ηταν ο Α. Εδιπίδης με τη Ford GT 40 (παρ' ότι δεν κατετάγη ούτε βαθμολογήθηκε γιατί το αυτοκίνητο είναι Group 5). Άντεξε για 15 γύρους, χωρίς να κάνει κανένα λάθος, την πίεση των "Dobermann" (Porsche No 11) και Β. Γόντικα (Vauxhall No 14) που τερμάτισαν πίσω του με αυτή τη σειρά.


Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομερή "λεπτό προς λεπτό" περιγραφή των δοκιμών και των αγώνων όλων των κατηγοριών σας συνιστούμε το νέο site της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ στο www.omae-epa.gr (και στο twitter).


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ 


ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου