Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

6η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΒΑΣΗ ΝΙΚΑΙΑΣ: ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ AUTO CLASSIC

Μεγάλη, έντονη και –κατά την άποψή μας- δικαιολογημένη κουβέντα γίνεται για την 6η Ιστορική Ανάβαση Νίκαιας του Σ.Ι.Σ.Α. Και ο λόγος (όπως και το «πρόβλημα») είναι μόνο ένας: Το ότι ο αγώνας αυτός μετράει σαν εις εκ των 10 του Πρωταθλήματος Regularity ΕΛΠΑ 2011. Κατά τα άλλα, υπάρχει βελτίωση όσον αφορά την ΑΣΦΑΛΕΙΑ των οδηγών, αφού για πρώτη φορά απαιτείται roll bar (ή roll cage) για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα. Το 2010, μετά τα τραγικά γεγονότα του Auto Festival, η Ιστορική Ανάβαση Νίκαιας είχε αυξημένα μέτρα ασφαλείας...
(κριτές και ασθενοφόρα) που όμως «περίμεναν το ατύχημα να συμβεί» μιά και σ’ αυτήν την χωμάτινη ανάβαση-κατάβαση (x2) μπορούσαν να συμμετάσχουν όλα τα Ιστορικά αυτοκίνητα ΧΩΡΙΣ προδιαγραφές ασφαλείας. Και αυτό σημαίνει, ότι μπορούμε να κάνουμε το παν για να προστατεύσουμε τους θεατές, όχι όμως να μη μας ενδιαφέρει ο οδηγός! Φέτος, με την είσοδο της ΕΛΠΑ (που αν δεν κάνουμε λάθος απαιτεί ετήσια λισάνς «παιδειών» 80 Ευρώ), οι προδιαγραφές ασφαλείας των οχημάτων είναι κατά πολύ βελτιωμένες, παρ’ ότι κάποιοι θα πουν ότι ο αγώνας αυτός ουσιαστικά είναι ταχύτητος και όχι regularity, μιά και κανείς δεν μπορεί να πιάσει την –έστω χαμηλή- μ.ω.τ. που δίνεται από τους οργανωτές. Δεν υπάρχει αντίρρηση για τη δημιουργία μιάς «ενδιάμεσης» κατηγορίας «sporting-regularity» (παρ’ ότι θα δυναμιτίσει την, έτσι κι αλλοιώς εύθραυστη, υγεία των άλλων κατηγοριών) αρκεί να μην την μπερδεύει κανείς με την κλασσική regularity. Πιστεύουμε λοιπόν ότι θα έπρεπε ο Σ.Ι.Σ.Α. να ζητήσει από την ΕΛΠΑ να θέσει εκτός του Πρωταθλήματος regularity 2011 αυτόν τον αγώνα, και να παραμείνει μιά χαρά Πρωτάθλημα με 9 αγώνες (για να μετρήσουν οι 6). Αυτό, όχι μόνο γιατί η χωμάτινη ανάβαση-κατάβαση δεν έχει ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση με την –πάντα και αυστηρά ασφάλτινη- καθαρή regularity με τα «πινακάκια», αλλά και γιατί οι ελάχιστοι εκ των συμμετεχόντων στο Πρωτάθλημα που έχουν την δυνατότητα (με δεύτερο, αγωνιστικό, αυτοκίνητο) να συμμετάσχουν στην Νίκαια, αποκτούν εξ’ αρχής ένα βασικό πλεονέκτημα στη βαθμολογία, που πιθανόν να μην ανατραπεί μέχρι τέλους, μιά και με την μπερδεμένη οικονομική κατάσταση της χώρας, κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα ότι στην πτωχευμένη Ελλάδα θα γίνουν οπωσδήποτε άλλοι 9 αγώνες regularity για το συγκεκριμένο πρωτάθλημα εντός του 2011!               Δημ. Παπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου