Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΤΡΙΠΟΛΗ, ΚΑΙ ΤΑ «ΙΣΤΟΡΙΚΑ» ΘΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΟΥΝ

(ΚΑΙ ΜΕΤΑ... ΘΑ “ΣΒΗΣΟΥΝ” ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ;)

  Έχετε ακούσει πολλούς, και σε πολλές περιπτώσεις, να λένε ότι «οι αγώνες είναι για λίγους”. Αυτό είναι γενικά σωστό, για μιά σειρά λόγων, αφού για να τρέξεις σε αγώνες πρέπει α) να το θέλεις, β) να το αποφασίσεις, και γ) να έχεις τα χρήματα. Χωρίς το γ), όπως καταλαβαίνετε, τίποτε άλλο δεν έχει σημασία. Ειδικά στην Ελλάδα, όπου ο κόσμος είναι λίγος, οι θεατές λιγότεροι και το επίπεδο των αγωνιστικών διοργανώσεων σπάνια ξεπερνάει το μέτριο (ενώ σχεδόν πάντα είναι «φτωχικό»), χορηγοί ΔΕΝ υπάρχουν, κι έτσι έρχεται, μοιραία, η «καταδίκη»: Οι περισσότεροι πρωταγωνιστές έχουν γκρίζους κροτάφους, γιατί μόνο κοντά στα πενήντα τους κατάφεραν να αποκτήσουν την οικονομική άνεση να ασχοληθούν με αξιώσεις με το σπορ που αγαπούν (μιά και χωρίς ΠΟΛΛΑ χρήματα, αυτοκίνητα δεν φτιάχνονται και λάστιχα δεν αγοράζονται!).
  Τα παραπάνω θα μπορούσαν να μην ισχύουν απόλυτα, αν: α) Υπήρχαν αγώνες ενιαίου (όπως στο παρελθόν) και β) δημιουργούντο «Ιστορικές» κατηγορίες με ενιαίους κανονισμούς ή/και χαμηλό κόστος (π.χ. με νορμάλ BMW E 21 κ.ο.κ.). Για να μείνουμε όμως στα Ιστορικά, η αλήθεια είναι ότι πλέον για να διακριθείς, χρειάζεσαι περί τα... 50.000 Ευρώ ΜΟΝΟ για κινητήρα, και φαντασθείτε πόσο κοστίζουν τα υπόλοιπα! Για την Τρίπολη στις 12/12 μαθαίνουμε ότι ετοιμάζονται αυτοκίνητα αρκετών εκατοντάδων ίππων (!) ικανά να διεκδικήσουν θέσεις κορυφής στα OPEN-E, και εύλογα αναρωτιούνται οι υπόλοιποι υποψήφιοι συμμετέχοντες με τα ελαφρώς φτιαγμένα και νορμάλ Ιστορικά, ποιός άραγε να είναι ο λόγος να τρέξουν, κάνοντας τις... κορίνες των πρωταγωνιστών. Γι’ αυτό το λόγο, αυτή η συμμετοχή του Auto CLASSIC με το ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΟΡΜΑΛ αυτοκίνητό του θα είναι και η τελευταία, μιά και με την τρελλή πορεία που έχουν πάρει τα κόστη, ο οδηγός μας δεν είναι διατεθειμένος να χρησιμοποιείται «σαν βάθρο» των πρωταγωνιστών! Ιδίως μάλιστα όταν εις  εξ’ αυτών (των πρωταγωνιστών!) εκφράστηκε υποτιμητικά και απαξιωτικά για τις “υπόλοιπες συμμετοχές”, μιλώντας στην τηλεόραση (στον γνωστό κ. Σ. Φωτεινέλλη, που καλώς ή κακώς είναι ο ΜΟΝΟΣ που παίζει κάποια πλάνα αγώνων, έστω και στα δευτερότριτα κανάλια). Συγκεκριμένα, μετά από πρόσφατη Ανάβαση, ο νικητής της κατηγορίας Ιστορικών είπε: «Όταν αντιμετώπισε πρόβλημα ο Χ, έ, δεν είχε τίποτα, ο συναγωνισμός έπεσε πολύ». Επειδή λοιπόν οι αγώνες έχουν γίνει σχεδόν αποκλειστική υπόθεση μηχανικών ή/και πλουσίων χομπιστών, όλοι οι παραπάνω θα έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικοί στις δηλώσεις τους, και ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ και να τιμούν τους συμμετέχοντες συναθλητές τους, μιά και χωρίς αυτούς οι αγώνες ούτε θα γίνονταν ούτε θα μέτραγαν στην βαθμολογία. Αν, δε, θέλουν συναγωνισμό, μπορούν κάλλιστα να κατέβουν να τρέξουν και οι ίδιοι με νορμάλ ή ελαφρώς βελτιωμένα αυτοκίνητα! Τότε και μόνο τότε θα μπορούν, όταν και αν κερδίσουν κάποιον αγώνα, να μιλήσουν απαξιωτικά για «τον συναγωνισμό που έπεσε πολύ»! Εμείς αγαπάμε ΤΡΕΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΘΟΣ τα κλασσικά αυτοκίνητα, γι’ αυτό και όπως ήρθαμε έτσι θα φύγουμε, αρνούμενοι να παίξουμε το παιχνίδι του «ποιός ρίχνει περισσότερα χρήματα στον κινητήρα του». Εξ’ άλλου, ακόμα και στην (αγαπημένη) μας regularity, επιλέγουμε αυτοκίνητο 1600 c.c. και 85 (πραγματικών) ίππων, ενώ κάλλιστα θα μπορούσαμε να συμμετάσχουμε με κάτι πιό δυνατό και γρήγορο. Πάμε λοιπόν όλοι στην Τρίπολη στις 11-12 Δεκεμβρίου, αφού πρώτα θα έχουμε διασκεδάσει στο «24 Lap» του Σ.Ι.Σ.Α. στα Μέγαρα, και θα έχουμε φωτογραφήσει τα Ιστορικά αυτοκίνητα στο ασφάλτινο Ράλλυ Παλλάδιο. Σε κάθε περίπτωση, και το 2011 θα είμαστε κοντά στα Ιστορικά με το “Auto CLASSIC” και το autoclassic.blogspot, έστω και με τη φωτογραφική μας μηχανή, εκτός εάν η ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ ή/και η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ  (πως το έλεγαν παλιά; «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο»; Ταιριάζει!) θεσπίσει κατηγορίες Ιστορικών ΒΑΣΕΙ ΚΙΛΩΝ ΑΝΑ ΙΠΠΟ. Τότε, το ξανασυζητάμε!  Dobermann

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου