Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΑΒΑΣΗ ΟΜΑΛΟΥ 28-29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

  Ως αναμενόταν, η Ανάβαση Ομαλού συγκέντρωσε ελάχιστες συμμετοχές στην κατηγορία Ιστορικών, αρκετές όμως (6) ώστε να μετρήσει ο αγώνας στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων. Το “ως αναμενόταν”, αναφέρεται στην πολύ “πρώϊμη” και εντελώς καλοκαιρινή ημερομηνία 28-29 Αυγούστου, όταν οι περισσότεροι είτε βρίσκονται ακόμα σε διακοπές, είτε αναδιοργανώνονται μετά την επιστροφή τους. Έτσι, μόνο αν τύχαινε να βρισκόσουν στην Κρήτη, αν κατοικούσες στην Κρήτη, ή αν ήσουν επαγγελματίας (ή ημιεπαγγελματίας) του Σπορ, θα μπορούσες χωρίς πρόβλημα να συμμετάσχεις. Αυτή η πραγματικότητα αποτυπώθηκε και στους εκκινήσαντες, που ήταν κατά 35% περίπου λιγότεροι από αυτούς της προηγούμενης ανάβασης, με τις περισσότερες συμμετοχές να αποτελούνται από Κρήτες και βεβαίως από τους πρωταγωνιστές των κατηγοριών που κυνηγούν τους βαθμούς.
  Στα Ιστορικά, ο σίγουρος Πρωταθλητής 2010 Γ. Κατσαρός και ο “guru” των Ford Λ. Αγγελάκης ήταν τα φαβορί, και για δεύτερο αγώνα (μετά την “φιλική” ανάβαση Δημητσάνας) η σειρά αντεστράφη, με τον Λάμπρο Αγγελάκη να παίρνει τη νίκη, όντας και στα δύο σκέλη ταχύτερος από τον Γ. Κατσαρό (για τα αυτοκίνητά τους βέβαια, τι να πει κανείς; Είναι δύο ΜΚ ΙΙ BDA, ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή στη χώρα μας).
  Οι 6 συμμετοχές χωρίστηκαν ως εξής: Δύο στην κατηγορία 2 (έως 1975) και τέσσερις στην κατηγορία 3 (1975-1981). Στην “2” (που δεν μέτρησε βαθμολογικά) ο Γ. Φραντζεσκάκης (Escort MK I 2000) είχε χρόνο 6’. 38’’.84, ενώ ο Λυμπέρης Παπάζογλου ανέβασε την κόκκινη Alfasud σε 7’.16’’.92.
  Στην “3” ο Λ. Αγγελάκης είχε χρόνο 6’.22’’.20, καθώς και το ταχύτερο ανέβασμα της ημέρας με 3’.08”.66 ενώ ο Γ. Κατσαρός είχε χρόνο 6’.33’’.32. Τρίτος ο  Ν. Ρέκκας με το VW Golf GTi (6’.57’’.03) και τέταρτους ο Κ. Παρέντης με Escort 2000 και 7’.08”.73. Ένας όμορφος και σωστά οργανωμένος αγώνας, που, όσον αφορά τα Ιστορικά αυτοκίνητα, “απέτυχε” λόγω ημερομηνιών. Και ποιός ευθύνεται γι’ αυτό; Μα φυσικά όσοι κατάρτισαν το φετεινό πρόγραμμα, στα τέλη του 2009. Ας ελπίσουμε αυτό να γίνει μάθημα στους επόμενους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου