ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στην κατηγορία Regularity 5 πληρώματα με διαφορές έως 35 βαθμούς
ποινής μεταξύ τους, είχαν ξεχωρίσει και έδειχναν ικανά για τις 3 θέσεις του
βάθρου, ενώ στην κατηγορία Touring Sport 8
πληρώματα έδιναν μάχη για τις 6 πρώτες θέσεις! Στην κατηγορία Classic είχε ξεχωρίσει
ο νικητής αλλά όχι ο 2ος και 3ος που θα ξεκαθάριζαν την επόμενη ημέρα.
Με βαθμολογικό ενδιαφέρον εκκίνησε η 2η ημέρα, από το
εμβληματικό Άγαλμα Λεωνίδα, και τα πληρώματα εξορμούν εκτελώντας 7 ΕΔΑ για την
τελική έκβαση της νίκης , σε ορεινές διαδρομές του χιονισμένου Ταϋγέτου. Οι
νικητές της τελευταίας ΕΔΑ (ανάβαση) ΑΝΑΒΡΥΤΗΣ, Χατζηκωνσταντίνου Χρίστος –
Δημακαρέας Μανώλης, VW Golf GTi 1985 είναι νικητές και του αγώνα,
αντέχοντας στην αντεπίθεση της 2ης ημέρας του πληρώματος Γεωργοσόπουλος Άρης-
Κοντοπός Νίκος CITROEN AX, 1989 που
ανέβηκαν από 5οι στο 2ο σκαλί του βάθρου, ακολουθούμενοι από τους τελικά 3ους
Διαμαντόπουλο Χρήστο- Πιπέρο Κωνσταντίνο,VW Golf GTi 1988, που
απώλεσαν την 1η θέση της 1ης ημέρας.
Έντονο συναγωνισμό είχαν στον ξεχωριστό αγώνα, παράλληλο
στην ίδια διαδρομή με λιγότερες χρονομετρήσεις, τα πληρώματα κατηγορίας Touring Sport. Oι 6οι πρώτοι τερματίσαντες που βραβεύονται είναι :
1οι Λαγάκης Ιωσήφ – Τσαλίκης Νικήτας, SUBARY Legacy,1991,2οι
Ποριώτης Δημήτρης-Μακρυωνίτης Ιωσήφ TOYOTA Starlet 1979,
3οι Λαλούσης Ηλίας- Ευσταθίου Νικόλαος SUBARY Legacy Turbo,1991, 4οι
Κυρανάς Ιωάννης –Αbastado Akis ,TOYOTA Corolla Gti ,1988 και νικητές της νυχτερινής ΕΔΑ 11 «ΚΟΣΜΑΣ»,
5οι Μαργέτης Τριαντάφυλλος –Μαργέτη Μαίρη, BMW 518 turbo, 1984,και 6οι Μπακλατζής Αθανάσιος- Ζέρβας
Θεόδωρος, BMW 628 CSi, 1984. Στην
κατηγορία Classic στο
βάθρο ανέβηκαν: 1οι Χόλης Ιωάννης- Νασόπουλος Λεωνίδας, ALFA ROMEO Alfetta, 1976, 2οι Παπάζογλου Λυμπέρης –Νικολοπούλου Μαρία, ALFA ROMEO Alfasud, 1977,και 3οι Φίλης Στάθης –Φίλης Χάρης, TOYOTA Celica, 1972. Στα υπό ένταξη ιστορικά
αυτοκίνητα, Touring Sport/GT, που έχουν τον
δικό τους συναγωνισμό η τελική κατάταξη είναι: 1οι Κανελλόπουλος Γεώργιος-
Κριτσίκης Νικόλαος TOYOTA Celica TS, 2001, 2οι Ιωάννου Ιωάννης-Τσουχλαράκης
Νικόλαος, PEUGEOT 106 Rallye, 1995, και 3οι
Μάγος Στάθης- Δελαγραμμάτικα Πόπη, FIAT Seicento,1998.
Ο τερματισμός κάτω από την αψίδα του AC3, η παράταξη
των αυτοκινήτων πάνω στην κεντρική πλατεία που λειτούργησε ως στατική έκθεση
για κατοίκους και επισκέπτες του Δήμου, η άρτια οργάνωση με μέριμνα του Δήμου
Σπάρτης και του ΑC3,η
απονομή των επάθλων στους νικητές από τον Δήμαρχο, έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στην
εκδήλωση και αξιοζήλευτη εικόνα που επετεύχθη από όλους τους συντελεστές της.
AC3 & Regularity Master, δέχθηκαν
ευμενή σχόλια από τα πληρώματα κυρίως από τα πρωτοεμφανιζόμενα σε εκδήλωση μας
και όλοι αναχώρησαν με την ικανοποίηση στα πρόσωπα τους ανεξαρτήτως
αποτελέσματος, καθώς συμμετείχαν σε μία εκδήλωση που κάλυψε τις προσδοκίες τους
και ήταν ο ορισμός του “ value for money”. Η περαιτέρω κριτική της εκδήλωσης ως
προς το μέγεθος της επιτυχίας, επαφίεται στα συμμετέχοντα πληρώματα. Στην
εκδήλωση είχαμε ως συμμετέχοντα για 1η φορά σε regularity τον δημοσιογράφο -παλιό πρωταθλητή sporting συνοδηγό Γιάννη
Σταυρόπουλο (motori.gr) ενώ ο φίλος
της Λέσχης, πολυνίκης regularity
συνοδηγός Μαθιός Μανσόλας, ως ανταποκριτής των 4Τ, ακολούθησε την διαδρομή για
να γράψει τις εντυπώσεις του.
Ευχαριστούμε για την άψογη συνεργασία τους συντελεστές
αυτής της επιτυχίας: τον Δήμαρχο Σπάρτης και το επιτελείο του με ειδική μνεία
στον Πρόεδρο του Δ.Σ. ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ κ. Στέφανο Βρεττάκο ως εκπρόσωπο του στη
συνδιοργάνωση, τα μέλη και φίλους του AC3, τα μέλη των Λεσχών ΦΙΛΠΑ, ΣΙΣΑ, και τις ιδιωτικές
«αγωνιστικές» ομάδες για την συμμετοχή τους. Ιδιαίτερη αναφορά και ευχαριστίες
οφείλουμε να αποδώσουμε σε οδηγούς και συνοδηγούς της «Εθνικής Ομάδας» πλέον, “
Les Grecs” οι οποίοι παρά
την 10ήμερη εμπλοκή και κόπωση από την συμμετοχή τους στο Rallye Μonte-Carlo Historique 2024, βρήκαν τον χρόνο και την διάθεση
να λάβουν μέρος στην εκδήλωση μας. Και του χρόνου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου