ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ
ΤΟ ΕΡΓΟ!
Είχα την τυχη, την χαρά και το προνόμιο να ανηκω σε
αυτους (που σύμφωνα με τα δεδομένα της «νεο-ρεgularity»,
σήμερα θεωρούνται «παλαιοί» και –ίσως «ντεμοντέ») που έζησαν και συμμετείχαν
στον Γύρο Αττικης στις αρχες του millennium. Aν
θυμάμαι καλά μάλιστα, νομιζω οτι ειχαμε κερδίσει μια φορα «οικογενειακώς» με
την κόκκινη Giulia (τι χαρα το να βλέπεις σε
φωτογραφίες τα παιδια σου πριν είκοσι χρονια να χαιρονται μαζι σου στην απονομη).
Ομως, πριν απο εικοσιτρία χρόνια, το 2001 ας πούμε, τα
αυτοκινητα που συμμετείχαν ήταν τουλαχιστον 25 ετων παλια, δηλαδη έως το 1976
(αργοτερα FIVA και FIA
ανέβασαν το οριο ιστορικότητας στα 30 χρονια και εφηύραν την κατ’ ευφημισμόν «ιστορικη»
κατηγορια των potentially historic –GT στα καθ’
ημάς- προς άγραν πελατων) και έπρεπε
απαραιτήτως να διαθετουν καρτα αυθεντικοτητας FIVA. Eτσι,
στις εκδηλωσεις regularity συμμετείχαν πραγματικά κλασσικά,
συλλεκτικά οχήματα των δεκαετιών ’50, ’60 και αρχών του ’70, συχνά έβλεπες και
κάποιο προπολεμικό, ενω τα μοντέλα κυμαινoνταν απο
VW μεχρι Ferrari. Φυσικά, απο τοτε
μεχρι σημερα εχουν προστεθει πανω απο δυο εκατομμυρια αυτοκινητα στους δρομους
της Αττικης, και είναι γεγονος οτι τις Κυριακες συναντούσες πολυ λιγοτερη
κινηση απο ότι σήμερα τα Σαββατα.
Ο Γυρος Αττικης ήταν πάντα μια ευρηματική εκδηλωση με
στοχο την διασκεδαση των συμμετεχοντων, αλλά ακολουθωντας τις εξελιξεις ο
Σ.Ι.Σ.Α. τον έχει κανει και «ανταγωνιστικο», με υψηλο βαθμο δυσκολίας,
καθιερωνοντας ταυτοχρονα και δύο «εύκολες»
κατηγοριες για οσους επιθυμουν να συμμετάσχουν στην εκδηλωση σε πιο χαλαρους
ρυθμους. Ποσο πιο χαλαρους; Οπως φαινεται στα ωράρια της οργανωσης (που φετος
ειχε συγκεκριμενο χρονο εκκίνησης στις Ε.Δ., μια παλιά πρακτική της ORCA και του Ac3 –τωρα και
του Triskelion- που συνεχιζεται με επιτυχια μεχρι
σημερα), η κατηγορία regularity ειχε μ.ω.τ.
47 χλμ., η Touring 46 και η Classique 43. Βεβαια, η Αττικη είναι δεδομενη, οι
περιοχες που μπορεί να κινηθεί ένας τετοιος αγωνας είναι συγκεκριμένες και ο
μεγάλος αριθμος συμμετοχων (ουσιαστικα προκειται για εκδηλωση μισής μερας, άρα
πολλοι μπορουν να την ακολουθησουν), δεν αποκλείεται να δημιουργησει
συνωστισμο. Ο εμπειρος Σ.Ι.Σ.Α. με αρωγο το δορυφορικο συστημα χρονομέτρησης,
άπλωσε τον αγωνα σε 160 χιλιόμετρα, διατηρωντας το αγωνιστικο ενδιαφερον (και
τις υψηλές -αναλογικα με χωρο και χρονο- μ.ω.τ., κάτι φυσικα που αποτελεί
επιλογή των συμμετεχοντων, οπως ειδαμε, αν και με τις χρονομετρησεις στο εκατοστό
του δευτερολέπτου, ακομα και χαμηλοτερες μ.ω.τ. σε έναν παραδοσιακα «οικογενειακο»
αγωνα «εντός τειχών», θα έφερναν παρόμοια
αποτελεσματα, δεδομενου οτι αποκλείεται καθε περιπτωση ισοβαθμίας). Δ.Π.
ΥΓ: Ευχαριστούμε
τον Σ.Ι.Σ.Α που επιλεγει σταθερα το Auto CLASSIC αναμεσα στους χορηγους επικοινωνιας των εκδηλώσεών του
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Σ.Ι.Σ.Α.
Ο Σύλλογος
Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων διοργάνωσε το Σάββατο 2 Μαρτίου τον 31ο Γύρο
Αττικής, το μακροβιότερο μονοήμερο ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, που
διοργανώνεται για 31 συνεχόμενα έτη και εγκαινιάζει την αγωνιστική σαιζόν του
συλλόγου μας.
Η διαδρομή
περιείχε 160 αγωνιστικά χιλιόμετρα στην βορειοδυτική Αττική, με 7 ειδικές
διαδρομές και 27 χρονομετρήσεις για την απαιτητική κατηγορία Regularity. Πάνω στην ίδια
διαδρομή πάτησε η κατηγορία Touring Trophy, αλλά με τις μισές χρονομετρήσεις, ενώ η κατηγορία Classique, που
απευθύνεται σε πληρώματα με παλαιότερα κλασσικά αυτοκίνητα, διένυσε λιγότερα
χιλιόμετρα με ακόμα λιγότερες χρονομετρήσεις.
Η εκκίνηση
δόθηκε με σύμμαχο τον καλό καιρό στις 2 μ.μ. μπροστά από το ξενοδοχείο Marathon Beach Resort στη Νέα Μάκρη.
Πρώτη και μακρύτερη ειδική της ημέρας το Σέσι, μετά Βαρνάβας, Λιμνιώνας και
Μαυροσουβάλα συμπλήρωσαν τις 4 ειδικές του πρώτου και δυσκολότερου σκέλους.
Σαράντα πέντε λεπτά ανασυγκρότηση στους Αγ. Αποστόλους και επιστροφή μέσω της
ανάποδης διαδρομής. Αγκώνα, Παραλία Βαρνάβα και τέλος Γραμματικό, έφεραν τα
πληρώματα στην γραμμή του τερματισμού. Μετά τις 6:30 μ.μ. άρχισε ο τερματισμός
στη Νέα Μάκρη και ολοκληρώθηκε στις 7:45 μ.μ. περίπου.
Μεγάλοι νικητές οι Μελανίτης - Πιταράκης με Ford Escort RSi, δεύτεροι οι Ποριώτης - Μακρυωνίτης με Toyota Starlet και τρίτοι οι Κ. Κοφινάς, Ν. Κοφινάς με VW Golf. Στην κατηγορία Youngtimer-GT νικητές ήταν οι Φαρμάκης- Αθανασοπούλο υμε Alfa Romeo Spider, 2οι οι Ηλ. Λαλούσης- Δ. Λαλούσης με Peugeot 306 GTi και 3οι οι Κανελλόπουλος- Κριτσικης με Toyota Celica.
Τέλος στην κατηγορία Classique σημείωσε την πρώτη του νίκη ο Ν. Μουστάκας με συνοδηγό τον πολύπειρο Σ. Μουστάκα με Alfa Romeo Alfasud, με 2ους τους Χατζή-Χρυσανθακοπούλου με VW 1302S και 3ους τους Τσιμή- Κασούνη με Porsche 911. Τα αναλυτικά αποτελέσματα όλων των κατηγοριών είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα:www.sisa.gr
Η Οργανωτική
Επιτροπή του 31ου Γύρου Αττικής ευχαριστεί τον Δήμο Μαραθωνα και την Κοινοτητα
Νεας Μακρης, την Auto Din Service, το Μarathon Beach Resort, την Ελληνική
Αστυνομία, τους χορηγούς επικοινωνίας, την Anube Sport για την άμεση και live έκδοση των αποτελεσμάτων και φυσικά τους κριτές, χρονομέτρες και τα
στελέχη της οργάνωσης που φρόντισαν για την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου