Η Επικοινωνία ήταν, είναι και ΘΑ είναι, το Α και το Ω για κάθε δραστηριότητα, εμπορική, ψυχαγωγική, αθλητική ή πολιτική.
Σήμερα (δηλαδή εδω και τουλάχιστον μια δεκαετία), τα social media προσφέρουν έναν ανέξοδο τρόπο πλήρους, άμεσης και συνεχούς επικοινωνίας με ενα τεράστιο κοινό, έτσι ώστε θεωρείται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ το να μην τα εκμεταλλεύεται στο 100% όποιος, άτομο ή οργάνωση, επιθυμεί να ανακοινώσει τις δραστηριότητές του.
Επίσης ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ όμως, παλιομοδίτικη και γειτονίστικη, είναι η τακτική όποιων πιστεύουν ότι ανακοινώνοντας κάτι στη σελίδα τους (στο site ή στο facebook τους ας πούμε), αυτομάτως γίνεται γνωστό στην οικουμένη!
Λες και ο άλλος δεν έχει άλλη έννοια, απο το να ξοδεύει τον χρόνο του ψάχνοντας και σερφάροντας εδώ κι εκεί, για να βρει σε ποιά συνοικία γίνεται πάρτυ και να πάει!
Αλλά η ζωή είναι ΣΗΜΕΡΑ. Και όποιος έχει την στοιχειώδη πρακτική (δεν λέμε ουτε καν "εξυπνάδα" -το αντίθετο είναι κουταμάρα) του να δημοσιοποιεί τις δραστηριότητές του στέλνοντας δελτία Τύπου και φωτογραφίες στα ΜΕΣΑ με όσο πιο καταιγιστικό ρυθμό μπορεί, δίνει άλλη διάσταση στην προσπάθειά του, που όχι μόνο παίρνει τη δημοσιότητα που της αναλογεί, αλλά ακομα περισσοτερη!
Αν τώρα σκεφτούμε ότι αυτό γίνεται εντελώς ανέξοδα και άκοπα, με το πάτημα ενός πλήκτρου για ομαδική αποστολή e-mails, παρακαλώ χαρακτηρίστε εσείς όποιον ΔΕΝ το κάνει!!!
Χαρακτηριστικό, θετικό, παράδειγμα άριστης επικοινωνιακής τακτικής, αποτελεί ο Σ.Ι.Σ.Α., ο οποίος ανακοινώνει τις εκδηλώσεις τους απο τον σχεδιασμό τους, ενημερώνει συνεχως μήνες πριν, αναρτά αφίσες, διαδρομές, χάρτες, δελτία Τυπου, προγράμματα και συμμετοχές ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ, και μετά το πέρας κάθε εκδήλωσης στέλνει αποτελέσματα,, περιγραφή και φωτογραφίες.
Ετσι, κάθε εκδήλωση παιρνει "μέγεθος" και αποκτά αυξημένο status, αφου την βλέπεις παντου, ξανά και ξανά, με τους εντυπωσιακους τίτλους (που προσθέτει ο κάθε συντάκτης που με χαρά ανεβάζει το έτοιμο υλικό), έστω και αν είναι κάτι τόσο "απλό" και σύντομο όσο τρεις βόλτες σε ένα πάρκινγκ, ή μια διαδρομή παλιάς αναβασης μήκους τριών χιλιομέτρων ("απλό" σε σύγκριση με διήμερα rally regularity, εννοείται).
Με αυτά τα λίγα λόγια λοιπον, και ελπίζοντας να ακολουθήσουν ΟΛΟΙ το παράδειγμα του Σ.Ι.Σ.Α., βοηθώντας τον "εαυτό τους" και το Ιστορικό αυτοκίνητο πανω απ' όλα, ιδου, οι φωτογραφίες που μας έστειλε απο την Regularity Αναβαση Βουλας της 30ης Απριλίου. Τα αποτελέσματα και το Δελτίο Τύπου ήδη αναρτήθηκαν και υπάρχουν στην σελίδα sisa.gr. Δ.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου