Η ΟΜΑΕ ενέκρινε την συμμετοχή αυτοκινήτων κατηγορίας J2 στα Ιστορικά sporting, με την προϋπόθεση να είναι Group N ή Group Α και να μην έχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η HOMOLOGATION ΚΑΙ ΤΟ J ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ. Αυτό ΕΞΑΙΡΕΙ τα περισσότερα αυτοκίνητα που τρέχουν στα δικά μας Πρωταθλήματα σαν Ε και ΕΕ, μια και πολλές απο τις μετατροπές που έχουν δεχτεί ΔΕΝ θα επιτρέπονται στα Ιστορικά (απαγορεύονται δια ροπάλου, για να το θέσουμε με σφήνεια!). Βεβαίως οι ιδιοκτήτες τους αν θέλουν μπορούν να τα μετατρέψουν και πάλι σε προδιαγραφές 1986-1990, αλλά το κόστος είναι μεγάλο και φυσικά θα αχρηστευθούν οι πανάκριβες μετατροπές και τα εξαρτήματα που πολλοί έχουν τοποθετήσει (αναρτήσεις, κιβώτια ταχυτήτων, συστήματα διαχείρισης, τροχοί, φρένα κτλ., όλα στον κάλαθο!). Φυσικά, επειδή αρκετοί θα ενδιαφερθούν να μεταπηδήσουν απο την ΕΕ στα Ιστορικά, θεωρώντας τα πιο "εύκολα" για διάκριση (όπως προκύπτει απο τους πολύ πιο αργούς χρόνους της κατηγορίας των Ιστορικών σε σχέση με την ΕΕ, σε όλα τα είδη αγώνων) θα πρέπει να ενημερωθούν σωστά και έγκαιρα ότι θα πρέπει να μετατρέψουν πάλι τα αυτοκίνητά τους σε Ν και Α του 1986-1989 και να μην εμφανισθούν με παραφουσκωμένα θηρία, ούτε να αφήσουν διάφορες μη επιτρεπόμενες (ούτε και υπαρκτές το 1989) μετατροπές στους κινητήρες, γιατί ουσιαστικά τα Ιστορικά θα μεταβληθούν στην "Κατηγορία των ενστάσεων"! Θα πρέπει επίσης να συνυπολογίσουν στην απόφαση αλλαγής Κατηγορίας, ότι με αποδυναμωμένα αυτοκίνητα δεν θα κάνουν βέβαια τους χρόνους που είχαν συνηθίσει στην Ε. Η Αρχή του Σπορ, που με περισσή ευκολία συμφωνεί με την κάθε ομάδα αγωνιζομένων (είτε αυτή ανήκει σε μια ιδιότυπη ελίτ είτε όχι), θα πρέπει να ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ τους αγωνιζόμενους και τους ίδιους τους αγώνες απο μεταξύ τους προστριβές αλλά και απο αποδυνάμωση μιάς κατηγορίας προς όφελος μιάς άλλης, δηλαδή "συν 10 μείον δέκα ίσον ΜΗΔΕΝ"! Είναι εκπληκτικό, και για άλλη μια φορά το γράφουμε, το ότι η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ δεν δημιουργεί Επιτροπή Ιστορικών και αρκείται σε "προτάσεις" και "συμβουλές", οι οποίες γίνονται απο άμεσα ενδιαφερόμενους, αφορούν ελάχιστους και, το σημαντικότερο, ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΤΟ ΣΠΟΡ ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ. Δηλαδή, ενώ η FIA επέτρεψε την συμμετοχή των J2 1986-1990 Gr n και Α MONO στα Ραλλύ και τις Αναβάσεις των Ευρωπαϊκών Κυπέλλων, εδώ οι δικοί μας τα επιτρέπουν και στην...Ταχύτητα! Φυσικό επακόλουθο θα είναι να " διστάσουν" να εμφανισθούν τα Ιστορικά των κατηγοριών 1,2,3 στα Σιρκουϊ, γιατί τι τύχη, αλλά και τι εικόνα, θα έχουν σε ΚΟΙΝΟ αγώνα απένεντι σε ένα Sierra RS 500 ή σε μια Μ3 GrΑ;;; Γι' αυτό και η FIA, μη θέλοντας να "χαλάσει" και διαλύσει την εικόνα και τον συναγωνισμό των παλαιότερων αυτοκινήτων στην πίστα (όπου μπορεί να ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες αλλά τρέχουν όλα μαζί), βάζει τα 1986-1990 "υπεραυτοκίνητα" J2 μόνο σε Ραλλύ και αναβάσεις, όπου η χρονομέτρηση είναι ατομική. Ας είναι. Ελπίζουμε να τα σκεφτούν όλα σωστά οι Αρχές και να πραγματοποιήσουν α) την απαραίτητη ενημέρωση προς τους ενδιαφερόμενους οδηγούς και β) τους λεπτομερείς τεχνικούς ελέγχους στα J2 ΠΡΙΝ απο κάθε αγώνα. Και κάτι τελευταίο, που προκύπτει και απο τις εγκυκλίους της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ: Για την Κατηγορία 4 J1 και J2, ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής σαν Group 5/6 σε χωριστό Κύπελλο, όπως γίνεταιστα παλιότερα Ιστορικά έως 1981 που "δεν είναι σύννομα" σε κάποια σημεία με τον Κ και την Ομολογκασιόν τους. Αρα, και κλείνουμε με αυτό (προς το παρόν), όσοι ενδιαφερθούν να συμμετάσχουν φέτος στην Κατηγορία Sporting των Ιστορικών με μοντέλα 1986-1990, θα πρέπει να διαβάσουν πολύ προσεκτικά τις Ομολογκασιόν και τον J Gr A και Gr N ΕΩΣ 1990 και να εμφανισθούν με 100% σωστά αυτοκίνητα. Οσο για το Ευρωπαϊκό Κύπελλο Rally Regularity, η FIA επιτρέπει την συμμετοχή των J2 έως 1990 στους αγώνες, ΧΩΡΙΣ να βαθμολογούνται για το Κύπελλο (παίρνουν φυσικά τα Επαθλα του αγώνα ανάλογα με τη θέση τους στην Γενική και στην κλάση τους).
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου