Θα μπορούσαμε να τα πούμε με περισσότερο χιούμορ αυτά, ακόμα και να τα πάρουμε στη πλάκα. Θα το κάναμε, αν δεν ήταν τόσο σοβαρό το θέμα. Και αν σπεύσει κάποιος να πεί "τι είναι ένα δεκάρικο", θα πάρει την απάντηση ότι σημειολογικά είναι κακή συμπεριφορά απέναντι στους οδηγούς οι οποίοι παρέχουν μέχρι και το τελευταίο σεντ του Ταμείου της ΟΜΑΕ. Επειδή λοιπόν οι οδηγοί είναι οι χρηματοδότες του Σπορ (αυτή την εποχή βέβαια το "αιμοδότες" είναι πιο σωστό) η διοίκηση θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτική με τα χαράτσια, και βεβαίως θα πρέπει να ενημερωθεί η εποπτεύουσα Αρχή της Ομοσπονδίας, δηλαδή η ΓΓΑ. Εάν η ΟΜΑΕ δεν αναστείλει άμεσα ή αν δεν αναβάλλει τις εισπρακτικές αποφάσεις της τουλάχιστον για μετά το 2016, υποθέτουμε ότι προς την ΓΓΑ πρέπει να κινηθεί καταγγελτικά ο ΣΟΑΑ, μια και θίγονται τα οικονομικά των οδηγών- μελών του.
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015
ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΟΜΑΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ! ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ 170000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ ΣΤΗ FIA ΓΙΑ ΠΑΛΙΟ ΧΡΕΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΛΠΑ (ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΟΜΑΕ!), ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΧΑΡΑΤΣΙ 10 ΕΥΡΩ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ! ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ, "ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΕΙ" ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΔΟΘΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 2013, ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 70 ΕΥΡΩ! ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΠΑ ΧΟΡΗΓΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015. ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΔΕΙΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΥΣΠΡΑΓΙΑΣ, ΠΟΥ Η ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΣΠΙΖΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ!!! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΕΒΛΗΘΗΣΑΝ ΕΡΗΜΗΝ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΟΑΑ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ/ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ "Ο ΛΑΟΣ", ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ!!! ΞΑΝΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΝΟΥΝ... ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
υπάρχει κανένας "βαρουφάκης " στον ΣΟΑΑ;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ενωμένος ο ΣΟΑΑ για να κάνει μπουκοτάζ;;;
Το "μποϋκοτάζ" είναι εκτός συζήτησης, γιατί μόνο ζημιά μπορεί να κάνει στο Σπορ. Ποιός αναφέρεται σε κάτι τέτοιο; Αλλο το να θέλουν οι οδηγοί να μειώσουν τα έξοδά τους και -φυσιολογικά- να αντιδρούν σε έκτακτα χαράτσια που τους επιβάλλονται, κι άλλο το να στραφούν κατά των αγώνων, δηλαδή εναντίον του χόμπυ τους. Μην τα μπερδεύετε παρακαλώ. Οσο για την αντικατάσταση των αγωνιστικών ταυτοτήτων, αυτή μπορεί να γίνεται σταδιακά, δηλαδή τα αυτοκίνητα που εμφανίζονται σε κάθε αγώνα να περνούν τεχνικό έλεγχο (κάτι που γίνεται έτσι κι αλλιώς) και να αντικαθιστούν το βιβλιάριό τους επί τόπου. Ποιός ο λόγος ειδικών συγκεντρώσεων κια ημερίδων με κόστος 30 Ευρώ, ή 70 αν ο έλεγχος δεν γίνει εκεί; Ας φανούμε λογικοί.
Διαγραφή