Στη διευθυνση της εταιρείας χρονομέτρησης sportsiming.gr έχουν αναρτηθεί τα οριστικά αποτελέσματα απο το 3ο Τατόι ΦΙΛΠΑ. Δύο παρατηρήσεις, μια διαπίστωση και μία πρόταση απο το Auto Classic:
Παρατήρηση 1: Η sportstiming, παρ΄ότι έμπειρη και αξιόλογη, παρουσίασε (για μια ακόμα φορά) ατέλειες προετοιμασίας και καθυστερήσεις επεξεργασίας. Λόγω της ανάληψης υψηλών καθηκόντων, κάτι που οφείλεται και στην οικεία σχέση της με την Ομοσπονδία (ΟΜΑΕ), η εταιρεία θα πρέπει να βελτιωθεί στα σημεία.
Παρατήρηση 2: Οι δύο σειρές αυτοκινήτων άνω των 1600, έγιναν με δραματικά διαφορετικές συνθήκες. Ναι μεν η τύχη "αποφάσισε" γι' αυτό, αλλά όταν στην πρώτη σειρά πέφτει καταρρακτώδης βροχή με μηδενική ορατότητα και λίμνες στην πίστα, και στην άλλη η πίστα είναι κατά 80% στεγνή, τότε η οργάνωση δεν μπορεί να έχει ενιαία κατάταξη γιατί αυτό ακούγεται σαν άνοστο ανέκδοτο. Αρα, κάτι πρέπει να σκεφτούν οι υπεύθυνοι ΠΡΟ της απονομής, διαφορετικά αδικούνται οι "βρεγμένοι" αλλά μειώνεται και η αξία της επίδοσης των "στεγνών".
Διαπίστωση: Ο ταχύτερος γύρος στα αυτοκίνητα ήταν λίγο πάνω απο το 1'.36", ενώ οι μοτοσυκλέττες γύρισαν 2" κάτω, στο 1'.34" χαμηλό. Και δεν μιλάμε για την (μοναδική) καθαρόαιμη αγωνιστική μοτο του νικητή, αλλά και για την παλιά μονοκύλινδρη των 40 ίππων του Auto Classic.
Πρόταση: Στην Απονομή να χαρακτηρισθούν σαν χωριστοί αγώνες ο βρεγμένος και ο στεγνός των Ανω των 1600, και να απονεμηθούν χωριστά Κύπελλα. Ποιός θα έχει αντίρρηση, αφού και όλων οι προσπάθειες θα επιβραβευθούν ενώ θα αυξηθεί και ο αριθμός των βραβευθέντων;
Παρατήρηση 1: Η sportstiming, παρ΄ότι έμπειρη και αξιόλογη, παρουσίασε (για μια ακόμα φορά) ατέλειες προετοιμασίας και καθυστερήσεις επεξεργασίας. Λόγω της ανάληψης υψηλών καθηκόντων, κάτι που οφείλεται και στην οικεία σχέση της με την Ομοσπονδία (ΟΜΑΕ), η εταιρεία θα πρέπει να βελτιωθεί στα σημεία.
Παρατήρηση 2: Οι δύο σειρές αυτοκινήτων άνω των 1600, έγιναν με δραματικά διαφορετικές συνθήκες. Ναι μεν η τύχη "αποφάσισε" γι' αυτό, αλλά όταν στην πρώτη σειρά πέφτει καταρρακτώδης βροχή με μηδενική ορατότητα και λίμνες στην πίστα, και στην άλλη η πίστα είναι κατά 80% στεγνή, τότε η οργάνωση δεν μπορεί να έχει ενιαία κατάταξη γιατί αυτό ακούγεται σαν άνοστο ανέκδοτο. Αρα, κάτι πρέπει να σκεφτούν οι υπεύθυνοι ΠΡΟ της απονομής, διαφορετικά αδικούνται οι "βρεγμένοι" αλλά μειώνεται και η αξία της επίδοσης των "στεγνών".
Διαπίστωση: Ο ταχύτερος γύρος στα αυτοκίνητα ήταν λίγο πάνω απο το 1'.36", ενώ οι μοτοσυκλέττες γύρισαν 2" κάτω, στο 1'.34" χαμηλό. Και δεν μιλάμε για την (μοναδική) καθαρόαιμη αγωνιστική μοτο του νικητή, αλλά και για την παλιά μονοκύλινδρη των 40 ίππων του Auto Classic.
Πρόταση: Στην Απονομή να χαρακτηρισθούν σαν χωριστοί αγώνες ο βρεγμένος και ο στεγνός των Ανω των 1600, και να απονεμηθούν χωριστά Κύπελλα. Ποιός θα έχει αντίρρηση, αφού και όλων οι προσπάθειες θα επιβραβευθούν ενώ θα αυξηθεί και ο αριθμός των βραβευθέντων;
Μπάζουν οι πίστες όταν βρέξει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκατανόητον! Πάντως πίστες υπάρχουν πολλές και διαφορετικές, απο αυτοκινητοδρομίων και αεροδρομίων μέχρι καλλιτεχνικού πατινάζ και ντίσκο.
ΔιαγραφήΜην πυροβολατε τον πιανίστα όταν ο συνθέτης του αλλάζει την παρτιτούρα. Άντε να δώ ένα ντόπερμαν να γίνεται γάτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκατανόητον Νο 2 ! Πάντως ποτέ δεν είναι αργά για να μάθει ένας γέρικος σκύλος νέα κόλπα (εκτός απο το να ...νιαουρίζει!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε περίμενα από σας κύριε Παπανδρέου να κάνετε γαργάρα την μη διακοπή του αγώνα της μικρής κατηγορίας που διεξήχθη σε άκρως επικίνδυνες συνθήκες
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ηταν κανονικός αγώνας θα έπρεπε -και οπωσδήποτε θα είχε- διακοπεί. Αλλά αυτός ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΓΩΝΑΣ αλλά "εκδήλωση ΦΙΛΠΑ με κανονισμούς regularity FIVA", έτσι δεν είναι; Και οι οδηγοί που είχαν δηλώσει ΗΤΑΝ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ, έτσι δεν είναι; Και παρ' ότι ΗΞΕΡΑΝ οτι είναι ανασφάλιστοι, ούτε καν που σκέφτηκαν να σταματήσουν στα πιτς όταν οι συνθήκες δυσκόλεψαν, αλλά συνέχισαν με το κεφάλι κάτω γιατί στην ουσία έκαναν αγώνα. Με αυτοκίνητα που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΛΕΓΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Χωρίς φόρμες ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ ΚΟΝΤΟΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΔΑΤΑ ΤΖΗΝ. Χωρίς καθίσματα, ζώνες, πυροσβέσεις και λοιπά υποχρεωτικά μέτρα FΙΑ στα αυτοκίνητα, παρά μόνο με την Κάρτα FIVA.
ΔιαγραφήΛοιπόν. H οργάνωση HTAN επιτυχημένη (ο καιρός δεν προβλέπεται και δεν ελέγχεται) σαν ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. Αν επιμένουν κάποιοι να την βλέπουν και να την κρίνουν σαν αγώνα Ταχύτητος, τότε κάνουν λάθος. Θα πρέπει να φτιάξουν ή να νομιμοποιήσουν τα αυτοκίνητά τους, να εκδώσουν δελτιο αθλητού και να συμμετάσχουν σε αγώνες της ΟΜΑΕ. Εξ' άλλου αυτό θα γίνει και στο Τατόι του χρόνου. Και κάτι τελευταίο. Τα μέλη Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ που συμμετείχαν, γιατί δεν έθεσαν θέμα ασφάλειας του αγώνα (εγκαταλείποντας), αλλά και ασφάλισης των οδηγών; Για την πληροφόρησή σας, στην συνάντηση της ΦΙΛΠΑ πριν τον αγώνα το Auto Classicήταν το μόνο που ΕΘΕΣΕ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΘΕΜΑ, αλλά οι παρόντες εκπρόσωποι του ΣΟΑΙΣΤΑ σιώπησαν , φοβούμενοι ίσως μήπως υπάρξει κάποια εμπλοκή και δεν τρέξουν "στον αγώνα". Αρα, όποιος έχει πρόβλημα σε μια "εκδήλωση" σταματάει αμέσως, και δεν συνεχίζει μήπως χάσει τη θέση του.
ναι ξερω καποιον που διακοπτει αγωνα σχεδον παντα και μονο οταν φαει καπελλο και κινδυνευει να κατρακυλησει στα αποτελεσματα.
ΔιαγραφήΈλαβα μέρος στο regularity, (Νο5). Αν είχα εμπλοκή σε ατύχημα θα ήμουν ανασφάλιστος ή αναφέρεσαι μόνο για την "sporting(?)"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
ΧΠΛ
Επιτέλους μια σωστή ερώτηση, απο κάποιον όμως που έχει διαπράξει το τεράστιο σφάλμα να μην φροντίσει ο ίδιος να ενημερωθεί ΠΡΙΝ τον αγώνα (σας "σώζει" η Regularity. Oι της Sporting -ή Super Classic για να είμαστε ακριβείς- δεν έχουν δικαιολογία, μια και εδώ ισχύει το "δεν ήξερες, δεν ρώταγες;" Αλλά επιμένω, και είμαι πρόθυμος να το συζητήσω σε όλα τα επίπεδα, ότι επειδή υπάρχει Σύνδεσμος Οδηγών Ιστορικών, θα έπρεπε να είχε αναλάβει τουλάχιστον την ενημέρωση επι της ΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ όλων των συμμετεχόντων σε μΙα εκδήλωση σε πίστα, γι' αυτό και το Δ.Σ. θα έπρεπε ήδη να έχει θέσει τις παραιτήσεις του στη διάθεση του ανώτατου οργάνου, της Γενικής Συνέλευσης (φυσικά τίποτα τέτοιο δεν θα γίνει. Σε ποιά χώρα ζούμε;).
ΔιαγραφήΕπι της ερωτήσεώς σας τώρα: Η εκδήλωση 3ο Τατόι ΦΙΛΠΑ 2014 (auto-moto, Regularityκαι Super Classic), ήταν ασφαλισμένη ΜΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ. Δηλαδή, αν κάποιο όχημα έβγαινε ό μη γένοιτο απο την πίστα, θα αποζημιώνονταν οι θεατές και τα αυτοκίνητά τους που θα χτύπαγε ο συμμετέχων, αν πάθαιναν ζημιά. Οι ίδιοι οι συμμετέχοντες (οδηγοί-συνοδηγοί), τα αυτοκίνητά τους αλλά και τα μέλη της Οργάνωσης (κριτές, οχήματα κτλ), ΔΕΝ ήταν ασφαλισμένοι, και στην περίπτωση οποιουδήποτε συμβάντος θα πλήρωναν τις "ζημιές" απο την τσέπη τους ή απο την προσωπική τους ιδιωτική ασφάλεια (που συνήθως δεν καλύπτει αγώνες, οπότε θα έπρεπε να κάνουν ψευδή δήλωση). Για να ασφαλιστούν οι συμμετέχοντες σε αγώνες Regularity ή Sporting, απαιτείται ειδικό ασφαλιστήριο και ετήσια αγωνιστική άδεια (παιδειών 60 Ευρώ, ή Δελτίο Αθλητού 150 Ευρώ) συν παράβολο ασφάλισης στη συμμετοχή. Συμβόλαιο τέτοιο με Ασφαλιστική Εταιρεία έχει μόνο η ΟΜΑΕ, που ισχύει όπως είπαμε και στην Regularity (π.χ. Ιστορικό Ακρόπολις). Ομως η ΟΜΑΕ και η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ δεν συνεργάστηκαν φέτος, κάτι που ανακοινώθηκε ότι θα γίνει στο 4ο Τατόι του χρόνου. Φυσικά αν η ΦΙΛΠΑ ζητούσε έκδοση λισάνς, αυξημένο παράβολο και προδιαγραφές FΙΑ σε αυτοκίνητα και ένδυση οδηγών, οι συμμμετοχές δεν θα ήταν 145 αλλά ούτε 80, και λόγω κόστους αλλά και λόγω του ότι απο τα 65 αυτοκίνητα της Super Classic, ζήτημα είναι αν το 1/3 θα πέρναγε τεχνικό έλεγχο Sporting FIA.
Στη διάθεσή σας για πρόσθετες διευκρινίσεις και ελπίζω να διαβάζουν πολλοί φίλοι αυτά τα σχόλια, ώστε να συμπληρώσουν και να διορθώσουν. Μόνο στο ότι όλοι οι οδηγοί έτρεχαν ανασφάλιστοι δεν γίνεται να διαφωνήσει κανείς. Δ.Π.
Ποιος από τους αγωνίζομενους ήξερε ότι ήταν ανασφαλιστος κυριε Π.; και γιατί να είναι αφού είναι μια εκδήλωση ρεγκουλαριτι κατά τα λεγόμενα σας όπου όλα τα οχήματα είχαν προσκομίσει από πριν τα νόμιμα ασφαλιστήρια συμβόλαια που είχαν;;;; μάλλον τα λέτε όπως σας βολεύει
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην κάνετε κουβέντα για την κουβέντα κ. Ανώνυμε. Αναφέρομαι σε ασφάλιση των οδηγών/συνοδηγών, και εσείς μου λέτε για το υποχρεωτικό συμβόλαιο έναντι τρίτων που απο το νόμο υποχρεούνται έχουν όλα τα αυτοκίνητα. Αυτό μπορεί να αρκεί για εκδηλώσεις Regularity σε δημόσιους δρόμους με μ.ω.τ.μέχρι 50 χ.α.ω. αλλά στο Τατόι έγινε αγώνας Ταχύτητος. Παρακαλώ σοβαρότερα επιχειρήματα, διαφορετικά περιοριστείτε στο ακροατήριο των Ιστορικών forae, το οποίο συνήθως λειτουργεί σύμφωνα με τον στίχο απο τον "'Αγγελο Εξάγγελο" του Σαββόπουλου, που λέει:
Διαγραφή"Αφού δεν είχε νέα ευχάριστα να πεί / καλύτερα να μη μας πεί κανένα"
Δ.Π.
Δηλαδή αν ορθώς αντιλαμβάνομαι, μόνον το πρωτάθλημα ΕΛΠΑ και οι αντίστοιχες εκδηλώσεις regularity είναι κατ ουσίαν ασφαλισμένες.... Εκδήλωση της ΦΙΛΠΑ ή αδειοδοτημένης από τη ΕΟΦΙΛΠΑ εκδηλώσεις πρακτικά είναι άνευ ασφάλειας για πληρώματα και οχήματά τους αν εμπλακούν σε ατύχημα. Όντως σφάλμα μου που δεν το έψαξα..... Ευχαριστώ για την ενημέρωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΠΛ
Συμπληρώνω το ανωτέρω σχόλιο, Εκδηλώσεις regularity σε πίστα. Αν συγκρουστούν σε εκδήλωση regularity 2 αγωνιζόμενοι τι γίνεται?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
ΧΠΛ
Ακριβώς όπως το θέσατε. Ολες οι εκδηλώσεις Regularity που γίνονται σε δημόσιους δρόμους, είναι ασφαλισμένες ΣΑΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ, πέραν της ασφάλειας που υποχρεωτικώς έχει κάθε αυτοκίνητο, είτε με κρατικές είτε με ιστορικές πινακίδες. Οι οργανωτές συντάσσουν κατάλογο συμμετοχών με τους αριθμούς των αυτοκινήτων και κάνουν ομαδική ασφάλιση ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ (ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ) που ισχύει απο την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό του αγώνα-εκδήλωσης (μέχρι την εκκίνηση και μετά τον τερματισμό, το αυτοκίνητο κινείται με την δική του ασφάλεια, γι' αυτό και την τελευταία διετία οι οργανωτές ζητούν επιμόνως να υπάρχει ασφάλιση απο όλους τους συμμετέχοντες. Αρα, αν υπάρξει ατύχημα, ο παθών- τρίτο πρόσωπο (εκτός αγώνα) θα αποζημιωθεί, αλλά οι ζημιές ή ο τραυματισμός του πληρώματος ΔΕΝ ΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ και θα επιβαρύνει τους συμμετέχοντες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Οι άνθρωποι συμμετέχουν ανασφάλιστοι (απο την οργάνωση). Η ΕΛΠΑ την τελευταία διετία χρησιμοποιεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αγώνων της ΟΜΑΕ, γι' αυτό και όσοι συμμετέχουν στα -λίγα- Regularity που διοργανώνει και φυσικά στο Ιστορικό Ακρόποιλις, εκδίδουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ λισάνς/αγωνιστική άδεια/δελτίο αθλητού ΠΑΙΔΕΙΩΝ, για το οποίο δεν απαιτούνται Ιατρικές εξετάσεις και το κόστος είναι 60 Ευρώ (ετήσιο). Μέχρι το 2012 εκδίδετο απο την ΕΛΠΑ που ήταν η Αρχή του Σπορ και ημερήσια λισάνς παιδειών με κόστος 20 Ευρώ, για να ισχύει το ασφαλιστήριο, αλλά μετά την αναγνώριση της ΟΜΑΕ απο το Κράτος, ο Αθλητικός Νόμος επιβάλλει το δελτίο αθλητού (τυπικά) και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, γι' αυτό και η λισάνς είναι πλέον ετήσια.
ΔιαγραφήΑν σε πίστα που γίνεται εκδήλωση regularity ή super regularity συγκρουσθούν δύο αγωνιζόμενοι, ή αγωνιζόμενος χτυπήσει κριτή, ή συγκρουσθεί με όχημα της οργάνωσης, δεν καλύπτεται ΚΑΝΕΙΣ εφ' όσον το όνομά του βρ'ισκεται στα χαρτιά της εκδήλωσης (λίστα συμμετεχόντων και οργανωτική επιτροπή). Πληρώνουν απο την τσέπη τους, εκτός αν κάνουν αναληθείς δηλώσεις στην ασφαλιστική ΤΟΥΣ ότι το συμβάν έγινε άλλη μέρα σε άλλο τόπο...
Ελπίζω να σας κατατόπισα, αν και ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι αυτή η ενημέρωση είναι πρωτίστως δουλειά, υποχρέωση και καθήκον των Συνδέσμων αγωνιζομένων και των Λεσχών.
Όπου φυσάει ο άνεμος πας . Έλληνας με τα όλα σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπου εδώ σταματά η επικοινωνία. Δ.Π.
ΔιαγραφήΣαφής, ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΠΛ