* Το Σαββατοκύριακο γίνεται το Ράλλυ Σπριντ Λαμίας, που μετράει και για το Κύπελλο Χώματος. Και έχει μόνο 18 συμμετοχές, σε όλες τις κατηγορίες. Ερώτηση: Θα έπρεπε να γίνει, "υποχρεώνοντας" τους διοργανωτές σε ζημιά, καταστρέφοντας το θέαμα (όχι σε επίπεδο αλλά σε διάρκεια) άρα μειώνοντας και τους θεατές, ή να ματαιωθεί λόγω μη ικανοποιητικού αριθμού συμμετοχών; Γιατί και ο αριθμός των συμμετοχών είναι ένα βασικό στοιχειό της επιτυχίας κάθε αγώνα. Ο λόγος που γίνεται το Σπριντ, είναι προφανώς "ο φόβος και το δέος" μήπως και δεν δώσει στη Λέσχη αγώνες το 2015 η ΟΜΑΕ, επειδή θα είχε ματαιώσει έναν απο αυτούς. Ομως, ακόμα και να επιχορηγεί τους αγώνες η Ομοσπονδία, οι λίγες-ελάχιστες συμμετοχές δίνουν αρνητική εικόνα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, καλύτερα να το αφήνουμε για του χρόνου.
* Στις 28/9, δηλαδή το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο, γίνεται η ανάβαση Πορταριάς. Με λύπη έχουμε παρακολουθήσει αρχικά (και πληροφορηθεί στη συνέχεια) για το "μαλλιοτράβηγμα" των δηλώσεων, που έχουν κατεβάσει τον θεσμό των αναβάσεων και του αγωνιστικού αυτοκινήτου στο επίπεδο κόντρας με παπιά (ίσως και χαμηλότερα, γιατί οι δηλώσεις των παπιών δεν παίρνουν δημοσιότητα!). Οι "επιτήδειοι" εκμεταλλεύονται την αφέλεια και την φυσική τάση προς επίδειξη ενός συμμετέχοντος, και τον προβοκάρουν με κάθε τρόπο "σπρώχνοντάς" τον να κάνει προκλητικές και προσβλητικές δηλώσεις που σε άλλη περίπτωση πιθανώς δεν θα έκανε. Ευτυχώς που οι θιγόμενοι κρατούν κάποιο έλεγχο στις αντιδράσεις τους. Η δε Ομοσπονδία, παρακολούθησε αδρανώς επι μακρόν πριν παρέμβει, πιθανώς πιστεύοντας ότι έτσι "διαφημίζεται το Σπορ", ή τουλάχιστον έτσι μπορεί να πίστευαν ορισμένα απο τα νέα στελέχη της που περνούν την ώρα τους χυδαιολογώντας στο διαδίκτυο. Ας ντρέπονται όλοι, παράγοντες, πρωταγωνιστές και δημοσιογράφοι που έριξαν λάδι στη φωτιά. Γιατί οι αγώνες είναι τα αποτελέσματα, οι χρόνοι, ΚΑΙ τα αποτελέσματα των ενστάσεων, και όχι η πρόκληση και η ασυδοσία του Facebook.
* Στις φετεινές αναβάσεις, στην κατηγορία Ιστορικών, συμμετέχουν συνήθως αυτοκίνητα 2000 c.c., και ένα μόνο μικρότερου κυβισμού. ΕΝΑ μόνο (και μόνο του, χωρίς αντίπαλο, αφού δεν υπάρχει άλλο που να συμμετέχει σταθερά). Σύμφωνα με την απίστευτη πρόταση του -λεγόμενου- Συνδέσμου Οδηγών Ιστορικών, που την έκανε δεκτή χωρίς καν να την καλοεξετάσει ο απερχόμενος Πρόεδρος της ΟΜΑΕ λίγες μέρες πριν τις Εκλογές της Ομοσπονδίας (τα συμπεράσματα εδώ εξάγονται αυτόματα), ο οδηγός αυτός σε κάθε μοναχικό του αγώνα ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ για Πρωτάθλημα (!!!) αλλά και για Κύπελλο κλάσης (!!!), με τους βαθμούς του τρίτου. Το ερώτημά μας, που απευθύνεται στην ΟΜΑΕ αλλά και σε όποιον έχει στοιχειώδη λογική, είναι το εξής: Στο τέλος του χρόνου θα ανακηρυχθεί Πρωταθλητής και Κυπελλούχος μιας κατηγορίας που δεν είχε δεύτερο συμμετέχοντα;;; Είμαστε καλά;;; (Περιμένουμε απάντηση).
* Στις 28/9, δηλαδή το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο, γίνεται η ανάβαση Πορταριάς. Με λύπη έχουμε παρακολουθήσει αρχικά (και πληροφορηθεί στη συνέχεια) για το "μαλλιοτράβηγμα" των δηλώσεων, που έχουν κατεβάσει τον θεσμό των αναβάσεων και του αγωνιστικού αυτοκινήτου στο επίπεδο κόντρας με παπιά (ίσως και χαμηλότερα, γιατί οι δηλώσεις των παπιών δεν παίρνουν δημοσιότητα!). Οι "επιτήδειοι" εκμεταλλεύονται την αφέλεια και την φυσική τάση προς επίδειξη ενός συμμετέχοντος, και τον προβοκάρουν με κάθε τρόπο "σπρώχνοντάς" τον να κάνει προκλητικές και προσβλητικές δηλώσεις που σε άλλη περίπτωση πιθανώς δεν θα έκανε. Ευτυχώς που οι θιγόμενοι κρατούν κάποιο έλεγχο στις αντιδράσεις τους. Η δε Ομοσπονδία, παρακολούθησε αδρανώς επι μακρόν πριν παρέμβει, πιθανώς πιστεύοντας ότι έτσι "διαφημίζεται το Σπορ", ή τουλάχιστον έτσι μπορεί να πίστευαν ορισμένα απο τα νέα στελέχη της που περνούν την ώρα τους χυδαιολογώντας στο διαδίκτυο. Ας ντρέπονται όλοι, παράγοντες, πρωταγωνιστές και δημοσιογράφοι που έριξαν λάδι στη φωτιά. Γιατί οι αγώνες είναι τα αποτελέσματα, οι χρόνοι, ΚΑΙ τα αποτελέσματα των ενστάσεων, και όχι η πρόκληση και η ασυδοσία του Facebook.
* Στις φετεινές αναβάσεις, στην κατηγορία Ιστορικών, συμμετέχουν συνήθως αυτοκίνητα 2000 c.c., και ένα μόνο μικρότερου κυβισμού. ΕΝΑ μόνο (και μόνο του, χωρίς αντίπαλο, αφού δεν υπάρχει άλλο που να συμμετέχει σταθερά). Σύμφωνα με την απίστευτη πρόταση του -λεγόμενου- Συνδέσμου Οδηγών Ιστορικών, που την έκανε δεκτή χωρίς καν να την καλοεξετάσει ο απερχόμενος Πρόεδρος της ΟΜΑΕ λίγες μέρες πριν τις Εκλογές της Ομοσπονδίας (τα συμπεράσματα εδώ εξάγονται αυτόματα), ο οδηγός αυτός σε κάθε μοναχικό του αγώνα ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ για Πρωτάθλημα (!!!) αλλά και για Κύπελλο κλάσης (!!!), με τους βαθμούς του τρίτου. Το ερώτημά μας, που απευθύνεται στην ΟΜΑΕ αλλά και σε όποιον έχει στοιχειώδη λογική, είναι το εξής: Στο τέλος του χρόνου θα ανακηρυχθεί Πρωταθλητής και Κυπελλούχος μιας κατηγορίας που δεν είχε δεύτερο συμμετέχοντα;;; Είμαστε καλά;;; (Περιμένουμε απάντηση).
Αγαπητέ κύριε Παπανδρέου, προτιμάτε να απέχουμε από τους αγώνες όπως κάνετε εσείς? Μην πυροβολείτε τον "τελευταίο των Μοικανών" ο οποίος τρέχει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λόγω εφηβικής ιδεολογίας με λιγοστές ελπίδες διάκρισης στήριζοντας όμως έτσι τους αγώνες και τον θεσμό των ιστορικών αυτοκινήτων. Ευχαριστώ Λ.Π. alfasud T.I.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι πρώτη φορά που ένα άρθρο-σχόλιο του Auto Classic παρεξηγείται (παρ' ότι προσπαθούμε να είμαστε αναλυτικοί και επεξηγηματικοί, φαίνεται ότι δεν τα καταφέρνουμε πάντα). Το θέμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ, αλλά οι κανονισμοί βαθμολόγησης που συνέταξε και κατάφερε να περάσει, τη στιγμή που στην ΟΜΑΕ "έπαιζε ψηφοθηρία", το Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ. Αυτός που έτρεχε με Mini ή με Escort ή με Alfasud τα προηγούμενα χρόνια, το πράττει και φέτος. Δεν έχει καμμία απολύτως ευθύνη ή συμμετοχή στους κανονισμούς, συνεπώς δεν "επέλεξε" ούτε αυτοκίνητο ούτε κατηγορία που θσ τον ευνοούσε. Κάνει ό, τι έκανε και τα προηγούμενα χρόνια, αποκλειστικά απο κέφι και απο αγάπη (γιατί αυτός είναι ο κανόνας στα Ιστορικά). Παραμένει εν τούτοις το θέμα του Θεσμού του πρωταθλήματος και αν είναι σωστό το να τον ταλαιπωρούμε και να τον "υποβαθμίζουμε" με ανόητους κανονισμούς που επιτρέπουν βαθμολόγηση και τίτλο ακόμα και σε ένα μόνο αυτοκίνητο χωρίς ανταγωνισμό δεύτερου! Εχουμε χάσει τη λογική μας και το συζητάμε ακόμα αυτό, αντί να περιμένουμε να τελειώσει αυτός ο χρόνος και να αλλάξει η βαθμολόγηση; Οι αναγνώστες ας ρίξουν μια ματιά στις βαθμολογίες Αναβάσεων Ιστορικών 2014 στο www.omae.gr, αλλά και στις βαθμολογίες οδηγών-συνοδηγών Ραλλύ Ιστορικών 2014 και να τις συγκρίνουν με τα αποτελέσματα των αγώνων. Δεν θα χρειαστεί τίποτε άλλο...
ΔιαγραφήAuto Classic
Εάν κάποιος δικαιούται βράβευσης ειναι ακριβώς αυτός ο "τελευταίος" όπως και το πάλαι ποτε το πλήρωμα με το kadett.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά το κύρος του πρωταθλήματος, πιο σημαντικό ειναι οι συμμετοχές κυρίως μικρών κλάσεων.
Σωστό 1: Η βράβευση υπάρχει και είναι ηθική. Δεν απαιτούνται τελετές και τρόπαια, εφ' όσον υπάρχει αναγνώριση της προσπάθειας.
ΔιαγραφήΣωστότατο 2: Φυσικά το σημαντικό αλλά και το πρόβλημα των Ελληνικών Ιστορικών αγώνων sporting είναι οι μικροί κυβισμοί. Αυτό το διακηρύττουμε εδώ και χρόνια μέσω της αρθρογραφίας μας.
ΛΑΘΟΣ : Ο τρόπος με τον οποίο οι "Αρχές" προσπάθησαν να προσελκύσουν συμμετοχές στα Ιστορικά φέτος. Το να φτιάχνεις μια βαθμολογία που θα "βγάζει Πρωταθλητή" (και σίγουρα Κυπελλούχο) ακόμα και μία μοναδική συμμετοχή χωρίς δεύτερο, εκτός της γελοιότητας του πράγματος (που γίνεται αντιληπτή ακόμα και απο παιδάκια) ήταν λάθος στην προσπάθεια προσέλκυσης συμμετοχών με κίνητρο κύπελλα (το σημερινό αντίστοιχο των χρωματιστών χαντρών στην Αφρική του 19ου αιώνα), και φυσικά απέτυχε παταγωδώς γιατί οι συμμετοχές βούλιαξαν εντελώς (αποδεικνύοντας τον έτερο επίμονο ισχυρισμό μας, ότι τα πάντα οφείλονται στην οικονομική κρίση).
"ΚΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ": Σωστά, "σιγά το κύρος του Πρωταθλήματος",
με 4-5 αυτοκίνητα , συμπληρώνουμε. Γιατί αν τα αυτοκίνητα ήταν 20 ή 30, τότε θα είχε κύρος ένας τίλος, έτσι δεν είναι; Λάθος λοιπόν το να θέλουμε στους 5 συμμετέχοντες να απονείμουμε...10 τίτλους (γιατί έτσι ορίζει η φετεινή προκήρυξη).
ΠΡΟΤΑΣΗ: Μα...υπήρχε και την άλλαξε τελευταία στιγμή ο ΣΟΑΙΣΤΑ!!! Δηλαδή, η αρχική προκήρυξη του 2014, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ελάχιστες (και συνεχώς μειούμενες) ιστορικές συμμετοχές, προέβλεπε κατηγορίες Κυβισμών (έως 1300, 1301-1600, 1601-2000, 2001 και Ανω), ανεξαρτήτως χρονολογίας. Και ήταν σωστό αυτό, σε μια χώρα με λίγα ενεργά αυτοκίνητα. Και θα τόνωνε τις μικρότερες κλάσεις αυτό, γιατί μεταξύ 1969 και 1979 τα αγωνιστικά 1300 μπορούν να συνυπάρξουν χωρίς θεμελιώδεις διαφορές απόδοσης(ένα 1300 όμως του 1975 δεν μπορεί να σταθεί απέναντι σε ένα δίλιτρο του 1969). Ομως, "κάτι άλλο" (που ΔΕΝ γνωρίζουμε) έπαιξε εντός του Δ.Σ. του Συνδέσμου, και επέμεινε στην προταση που γίνεται αφορμή για την ωραία κουβέντα μας ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΥΒΙΚΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΛΙΤΡΩΝ!!! Γιατί με την πρότασή μας για "Πολυνίκους", ο 1300άρης ή 1600άρης είχε πιθανότητα για τιτλο. Σήμερα, αγωνίζεται και βαθμολογείται ΜΑΖΙ με το δίλιτρο της χρονολογικής του κατηγορίας, παίρνοντας ένα μοναχικό Κύπελλο γαι "ανταμοιβή" επειδή έβγαλε τον μεγάλο κυβισμό Πρωταθλητή. Πολύ το κουράσαμε όμως και δεν θα επανέλθουμε αν δεν υπάρξει καποιο σοβαρό επιχείρημα (το "σιγά το κύρος του πρωταθλήματος" δεν μπορεί να θεωρηθεί ως τέτοιο!). Δ.Π.