Εντυπωσιακό νούμερο: 107 συμμετοχές συγκέντρωσε η ανάβαση Πορταριάς, με όλα τα γνωστά ονόματα του χώρου και υποσχέσεις συναγωνισμού σε όλες τις κατηγορίες. Η όμορφη "πανοραμική" διαδρομή, η ευκαιρία ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου στο Πήλιο, η δίψα των αγωνιζομένων για αγώνες, η απουσία Πρωταθλήματος Ταχύτητος και το -συγκριτικά- χαμηλό κόστος μιας ανάβασης (σε αναλώσιμα), είναι μερικοί απο τους λόγους αυτής της μεγάλης επιτυχίας που μας κάνει να αισιοδοξούμε για το μέλλον (και βέβαια αυξάνει τις ευθύνες των οργανωτών για έναν ασφαλή αγώνα, μια και μέχρι πέρυσι υπήρχαν προβλήματα με τον έλεγχο των θεατών). Τα Ιστορικά, δυστυχώς, και πάλι παρουσιάζουν εικόνα ανυπαρξίας, με μόνο τρείς απο τους "μόνιμους" συμμετέχοντες να δηλώνουν, ενώ υπάρχει ακόμα ο Κ. Μυλωνάς απο τη Λαμία με μια Toyota Corolla, και δύο μέλη της γνωστής οικογενείας Εδιπίδη με Lotus Elan και Mini Cooper, που επανεμφανίζονται μετά απο αποχή ετών, για να διασκεδάσουν, να διεκδικήσουν τη νίκη (των 6;;;) και να "στηρίξουν" τους μικρότερους κυβισμούς. (Συμμετέχει και ένα Gr 5, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στα σχόλια στο τέλος της ανάρτησης). Μακάρι το 2015 να προκηρυχθεί Πρωτάθλημα Πολυνίκους ανά κυβισμό, έτσι ώστε ένα 1000, 1300 ή 1600 να διεκδικήσει τον τίτλο έναντι ενός πολύ ισχυρότερου δίλιτρου. Αυτό όμως δεν απαιτεί μόνο αλλαγή κανονισμών, αλλά ανταπόκριση απο τους αγωνιζόμενους, για να μην βλέπουμε μόνο Escort 2000 και BMW, αλλά Alfa Romeo 1300, Mini Cooper, NSU TT, Autobianchi, VW, Renault, Audi, Saab, DKW, Fiat, Opel και τόσα ακόμα αγωνιστικά του '60-'70, που υπάρχουν, είναι εύκολο να αποκατασταθούν για αγωνιστική χρήση, και πολύ πιο οικονομικά (αλλα και ευκολοδήγητα-διασκεδαστικά) σε σχέση με τα ακριβότερα δίλιτρα. Μακάρι να γίνει έτσι λοιπόν αλλά επιτρέψτε μας να διατηρούμε αρκετές επιφυλάξεις, γιατί η ΟΜΑΕ ΔΕΝ δημιούργησε επιτροπή Ιστορικών αλλά αποφάσισε να καλεί εκπρόσωπο του ΣΟΑΙΣΤΑ στις επιτροπές της κατά περίπτωση (!). Ομως, πρώτον δεν είναι όλες οι Επιτροπές της ΕΠΑ φιλικές προς τα Ιστορικά. Δεύτερον, είναι γνωστές οι θέσεις του ΣΟΑΙΣΤΑ ,και τα αρνητικά τους αποτελέσματα βλέπουμε φέτος: Τα δίλιτρα να είναι καλά, και να παίρνουν τίτλους ακόμα κι αν δεν είναι ούτε νικηφόρα ούτε τα ταχύτερα!!! (Δείτε την προσωρινή βαθμολογία Πρωταθλήματος Ιστορικών Ραλλύ). Και τρίτον, υπάρχουν οδηγοί και μελλοντικοί συμμετέχοντες σε όλη τη χώρα που ΔΕΝ εκπροσωπούνται σώνει και καλά απο έναν Συνδεσμο με ισχνή παρουσία στα πράγματα (έναν Σύνδεσμο μάλιστα που άφησε τους οδηγούς να τρέξουν ανασφάλιστοι στο Τατόϊ της ΦΙΛΠΑ, χωρίς καν να τους ενημερώσει ώστε να είναι, όσο αυτό γίνεται, πιο "προσεκτικοί"). Εν πάση περιπτώσει, Ελλάδα είναι εδώ και ξέρουμε ότι συχνά παραβιάζτεαι η λογική χάριν της εξουσίας, ευτυχώς όμως τα πράγματα κάποια στιγμή διορθώνονται. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΩΝ 107 ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
οι συμμετοχες στα ιστορικα ειναι 7 υπαρχει κ μια στο GR5 !Παρακαλω να διορθωθει το παραπανο αρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΩΣΤΑΣ ΚΑΠΟΥΡΕΛΑΚΟΣ
Aγαπητέ Κώστα, επειδή γνωριζόμαστε και ξέρω ότι είσαι ένας επαγγελματίας του χώρου που δεν έχει κανένα πρόβλημα να ετοιμάσει μια άψογη ΙΣΤΟΡΙΚΗ Ε 21 και όχι μια "μαϊμού" του "GR 5/6" (ελληνική πατέντα για να βολέψει τα ΕΕ που θέλουν να τρέχουν στα ιστορικά ), αν θέλεις εξήγησέ μου τον λόγο που επέλεξες αυτή τη "κατηγορία". Ξέρω ότι έχεις ένα θαυμάσιο Simca που κερδίζει τις εντυπώσεις όπου κι αν εμφανίζεται. Ξέρω ότι έχεις μια Ε 30 που προτίμησες να φτιάξεις ΕΕ, ενώ σαν 2,3 θα μπορούσε να τρέξει στα Ιστορικά (έως 1985). Ξέρω ακόμα, ότι ο Ταχτάς με μια ΝΟΜΙΜΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ Ε 21, και όχι στην καλύτερη κατάσταση, "πυροβολεί" σε ρυθμούς που τρέχουν να καλυφθούν ακόμα και οι RSR (το ότι είναι νόμιμη, δηλαδή δεν έχει μετατροπές εκτός εποχής και "Κ", απεδείχθη στην ένσταση που του έκανε κάποιος που έτρεχε σε ραλλύ με...μη ομολογκέ λάστιχα!). Γιατί λοιπόν GR 5, Κώστα μου; Μήπως λόγω "κανονισμών βαθμολογίας α-λα ΣΟΑΙΣΤΑ", όπου ο μόνος του χωρίς δεύτερο παίρνει βαθμούς τρίτου και ανακηρύσσεται Κυπελλούχος στην κλάση του; Δεν το πιστεύω... Περί ορέξεως ουδείς λόγος φυσικά και μπορεί να έχεις κάποιo σοβαρό λόγο να είσαι GR 5, σαν τον άλλον π.χ. με την 2002 και τις 17άρες ζάντες: "Δεν έχω άλλες"(!!!), μου είπε όταν τον ρώτησα σε μια Ριτσώνα, επαγγελματίας του χώρου κι αυτός! H σαν τις ψεκαζόμενες 911 με τα...καρμπυρατέρ! Εν πάση περιπτώσει, μετά την παρέμβασή σου συμπληρώσαμε στο άρθρο την ύπαρξη μιας συμμετοχής GR 5 στην ανάβαση Πορταριάς, αλλά σύμφωνα με την άποψή μας, ένα Ε 21 "GR 5" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ιστορικό και δεν το βάζουμε στην ίδια κατηγορία με αυτοκίνητα των οποίων οι οδηγοί -ιδιοκτήτες έχουν προσπαθήσει με κόπο και έξοδα να είναι σύννομοι, και κατεβαίνουν στους αγώνες με την απόδοση που είχε το αυτοκίνητό τους, χωρίς την προσθήκη...turbo! Γιατί λίγο ακόμα θέλουμε να γίνουμε...Τατόϊ ΦΙΛΠΑ! Αυτά με το θάρρος της γνωριμίας μας, και επαναλαμβάνουμε ότι δικαίωμά σου είναι να κάνεις ότι επιτρέπουν οι κανονισμοί. Δικαίωμά μας όμως το να απορούμε, να ρωτάμε και να σχολιάζουμε.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα Δημήτρη , ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια . Εξηγούμαι λοιπόν , το Ε21 323ι δεν έχει πάνω του ούτε βίδα μη ιστορική ή παράνομη ,όμως οι υπεύθυνοι για την έκδοση ιστορικής ταυτότητας δεν παρέχουν τη βοήθεια που θεωρώ πως αξίζουμε όσοι κατασκευάζουμε ιστορικά αγωνιστικά , αντίθετα μονίμως κωλυσιεργούν κ βρίσκουν αστείες ατέλειες . Τα ίδια εμπόδια προέκυπταν στο παρελθόν κ με το simca.Σαν διέξοδο λοιπόν βρήκα το απολύτως ιστορικό GR5 , θεωρώντας ότι το αυτοκίνητο αδικείται αν τρέχει στην ΕΕ12 .Λεπτομέρειες, επειδή είμαστε κ ON AIR , κατ ιδίαν ! Κ.Κ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι τουλάχιστον τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η έκδοση ιστορικής ταυτότητας (ΗΤΡ) απο τους υπευθύνους θα πρέπει να τα αναφέρεις, γιατί μας ενδιαφέρουν όλους. Κατά τα άλλα, το Ε 21 323 i όντως δεν ήταν η ευτυχέστερη στιγμή της BMW (σαν αντικαταστάτης της 2002), και δεν έχει τύχη φυσικά στην Ε. Και στα Ιστορικά και στην ΕΕ, το δίλιτρο μοτέρ έχει μεγαλύτερα περιθώρια απόδοσης ενώ και το αυτοκίνητο γίνεται πιο ομοιογενές. Αυτά απο την εμπειρία μου ως ιδιοκτήτη 7 BMW, και είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις. Περιμένουμε λοιπόν τα προβλήματα με το ΗΤΡ, μήπως και λυθούν με την δημοσιοποίηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά κ ΔΕΝ θα λυθούν με τη δημοσιοποίηση γιατί τα έχω διαβάσει πολλές φορές στο διαδίκτυο γραμμένα από άλλους .Χαρακτηριστικά μόνο θα αναφέρω πως από το 2006 έχω προσπαθήσει να εκδόσω ΗΤP για το simca πολλές φορές ( αποστολή φωτογραφιών , email κτλ κτλ) μάταια !!! Ελπίζω να μην θεωρείται μειονέκτημα το οτι δεν είμαι πρωτευουσιάνος αλλά επαρχιώτης!!! Όσο για το E21 323i επετρεψέ μου να πιστεύω ότι έχει καλές πιθανότητες διάκρισης.Εξάλλου μου αρέσουν τα δύστροπα κ αδιάφορα για πολλούς αυτοκίνητα .Δεν αρέσουν σε όλους τα escort κ τα porche ! με τη καλή έννοια πάντα , μη με παρεξηγήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς δεν μπορεί κανείς να ζητήσει κάτι περισσοτερο απο κάποιον που δεν θέλει να μιλήσει. Οντως υπάρχει δυστοκία στα HTP λόγω έλλειψης κατάλληλου προσωπικού απο τις υπηρεσίες της ΕΛΠΑ. Μέχρι εκεί όμως. Είναι δύσκολο να δεχθούμε ότι κάποιοι δεν σας εκδίδουν δελτίο επιδή δεν είστε από την Αθήνα! Μήπως υπάρχει κάποια θεμελιώδης διαφορά σε κάποιο σημείο και έχει κολλήσει εκεί το θέμα; Τέλος πάντων, δεν θα το μάθουμε αφού ούτε εσείς μας λέτε κάτι, ούτε και ο όποιος "σας ταλαιπωρεί" θα πεί τη δική του άποψη. Τις πιθανότητες διάκρισης των μοντέλων "τις λένε" τα αποτελέσματα. Πιο "δύστροπο" αυτοκίνητο απο νορμάλ 911 δεν υπάρχει (ίσως μόνο το ΖΑΖ, αλλά δεν έτρεξε σε αγώνες!). Καλημέρα και ευτυχείτε! Δ.Π.
Διαγραφήκαλημέρα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς προς τα HTP με κάλυψες απόλυτα ! Όσο για τα αυτοκίνητά μου σε διαβεβαιώ ότι είναι σύννομα και πάντα στη διάθεση οποιουδήποτε γνώστη ή μη.
Τώρα για τα ιστορικά αγωνιστικά τα πάντα, θα μου επιτρέψετε να πιστεύω, είναι υποκειμενικά, ακόμα και τα αποτελέσματα (ειδικά στην Ελλάδα)!
Τέλος θα ήθελα να κάνω μια ευχή για όλους τους αγωνιζόμενους και ειδικά με ιστορικά και κλασσικά αυτοκίνητα , να μάθουμε να λέμε ΕΜΕΙΣ και λιγότερο ή καθόλου ΕΓΩ και οι αγώνες που τόσο αγαπάμε θα γίνουν πολύ καλύτεροι, όπως είναι στο εξωτερικό . (το ρητό είναι "κλεμμένο",απλά μας ταιριάζει, δεν συμφωνείς !)
φιλικά Κ.Κ.