Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 3ο ΤΑΤΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΠΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ




 
 Με μεγάλη επιτυχία, παρά την καταρρακτώδη βροχή που δυσκόλεψε τρομερά τον αγώνα των Super Classic έως 1600 c.c., η ΦΙΛΠΑ σημείωσε μια μεγάλη επιτυχία για μια ακόμα χρονιά. Μπράβο σε οργανωτές, θεατές και συμμετέχοντες. Για το 2015 , ο Πρόεδρος της Λέσχης ανακοίνωσε απο μικροφώνου ότι ετοιμάζεται "κάτι μεγάλο" και μάλιστα "σε συνεργασία με την Ομοσπονδία". Αυτό σημαίνει ότι θα γίνει και αγώνας Sporting, σε πιο ανοιχτή πίστα, και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να ετοιμάσουν τα αυτοκίνητά τους με κανονισμόυς ασφαλείας και μετατροπών FIA και appendix K (άρα τέρμα τα "ληγμένα" καθίσματα και ζώνες, τέρμα και οι "τεχνικές αυθαιρεσίες", για να το πούμε...κομψά, της Κάρτας FIVA). Συν βεβαίως την Λισάνς-δελτίο Αθλητού, που απαιτεί ιατρικές εξετάσεις για όλους και τεστ κοπώσεως για τους, χμ, κάπως μεγαλύτερους. Αυτά τα γράφουμε απο τώρα γιατί ένας χρόνος περνάει γρήγορα και είναι κρίμα να μείνουν κάποιοι απ' έξω "επειδή δεν ήξεραν"!
 Απο τον αγώνα, εκτός της καταιγίδας που προαναφέραμε, αξιοσημείωτη ήταν η απόλυτη υπεροχή του Γ. Κατσαρού  με το ΜΚ1 (ήταν, κυριολεκτικά, "αλλού") στην Α' σειρά των 2000, η τρομερή δυσκολία προσπεράσματος που, εν πολλοίς, διαμόρφωσε και τα αποτελέσματα πίσω απο τον πρώτο (αλλά ΠΟΛΥ πίσω), οι εντυπωσιακές  ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις της Giulietta...Turbo (ελέω κάρτας FIVA;) του κ. Πατητή, η ταχύτατη επίδοση του Φ. Κατσίνουλα που ήταν ο νικητής της Κατηγορίας 2000 με δεύτερο τον Γ. Κατσαρό, ο οποίος όμως έτρεξε στην πρώτη σειρά με βρεγμένο οδόστρωμα ενώ ο οδηγός της BMW στην δεύτερη με "πίστα" που είχε αρχίσει να στεγνώνει  (αυτά συμβαίνουν -θα μπορούσε να είναι και αντίθετα), οι ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ που άγγιξαν τις...160 (!) και, το επαναλαμβάνουμε, οι προσπάθειες της ΦΙΛΠΑ που συντέλεσαν σε μια εκδήλωση-αγώνα πλήρη, θεαματικό, ολοκληρωμένο, χωρίς απρόοπτα. Το μόνο "αρνητικό" δεν αφορά κανένα εμπλεκόμενο αλλά την Ασφάλεια (δηλαδή την Διοίκηση) του αεροδρομίου, που ήταν ιδιαίτερα αυστηρή, αναγκάζοντας την Λέσχη να ζητάει όλη την προηγούμενη εβδομάδα απο 200 συμμετέχοντες auto-moto και τους συνοδούς τους, φωτοτυπίες άδειας, ασφαλιστηρίου συμβολαίου αυτοκινήτων ΙΧ αλλά και φωτοτυπίες ταυτότητας για να...μπουν στον χώρο!! Ταλαιπωρία, τρέξιμο, δυσαρέσκεια και τελικά όλοι μπήκαν στο αεροδρόμιο κανονικά δείχνοντας την κάρτα τους και μόνο. Δηλαδή, δεν θυμάμαι στα 41 χρόνια που τρέχω στο Τατόι τέτοια κατάσταση απο πλευράς Διοίκησης, κάτι σαν να ήθελαν να...απογοητεύσουν την Λέσχη και να το ματαιώσει ένα πράμα (μήπως ισχύουν έκτακτα μέτρα ασφαλείας για τους Τζιχαντιστές; Πάντως μόνο την ΦΙΛΠΑ δεν θα χτύπαγαν! Πιο πολύ να φοβούνται στις 22 του μηνός στην Air Week που θα μπουν 100 αεροπλάνα και 50.000 αυτοκίνητα με χιλιάδες κόσμου, εμπορικά περιπτερα κτλ). Τέλος πάντων, επειδή δικαίως και σωστά η Οργάνωση καθυστέρησε 30 λεπτά την εκκίνηση των δύο τελευταίων σειρών Super Classic για λόγους ασφαλείας λόγω των ποταμών που χύνονταν απο τους ουρανούς στην "πίστα", έπεσε ΕΛΑΦΡΩΣ έξω στο χρόνο και αναγκάστηκε να ματαιώσει την απονομή, γιατί η Διοίκηση πίεζε να εκκενωθεί το αεροδρόμιο, να καθαριστεί και να παραδοθεί μέσα στο χρονοδιάγραμμα. ΟΚ, καμία συνεργασία. Κρίμα, γιατί σε όλο τον κόσμο οι Ενοπλες Δυνάμεις όχι μόνο βοηθούν τέτοιες κοινωνικές εκδηλώσεις, αλλά συμμετέχουν κιόλας. Ξανά κρίμα. 
 Τέλος, ό,τι και να πει κανείς για την εκδήλωση και την ΦΙΛΠΑ (και την συνδιοργανώτρια στα δίκυκλα Λέσχη Κλασσικής Μοτοσυκλέττας), εμείς θα σταθούμε σε τρία ΓΕΓΟΝΟΤΑ: Πρώτον, ΚΑΝΕΙΣ άλλος, λέσχη ή Αρχή, δεν διοργάνωσε ποτέ κάτι παρόμοιο για τα Ιστορικά αυτοκίνητα (εκτός απο το Τατόι του ΣΒΟΑ την άνοιξη του 2008). Δεύτερον, ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει διοργανώσει εκδήλωση-αγώνα για Ιστορικές μοτοσυκλέττες, ούτε καν η Ομοσπονδία τους ΑΜΟΤΟΕ, αλλά μόνο η ΦΙΛΠΑ και η Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέττας. Και τρίτον, ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει συγκεντρώσει (και αμφιβάλλουμε αν μπορεί να το κάνει ) ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΔΕΚΑ ιστορικά οχήματα σε ΜΙΑ εκδήλωση. Συνεπώς ευχαριστούμε ΦΙΛΠΑ, συγχαρητήρια ΦΙΛΠΑ και αυτό που χρειάζεται είναι η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με την ΦΙΛΠΑ (και βεβαίως της ΦΙΛΠΑ με την Επίσημα Αναγνωρισμένη Αρχή των Αγώνων αυτοκινήτου, μια και υπάρχει το μέγα θέμα της ασφάλισης των ΟΔΗΓΩΝ, το οποίο μόνο η συνδιοργάνωση με την ΟΜΑΕ μπορεί να καλύψει, υπο τις προυποθέσεις που αναφέραμε πιο πάνω). Αρα, ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! Δ.Π.

   ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: www.sportstiming.gr


 ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ REGULARITY KAI SUPER CLASSIC ΘΕΛΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΗ, ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ E-MAIL ΣΤΟ papandreou@live.com


 

4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια και σε σας κ.Παπανδρέου για την οδήγηση σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ. Δυστυχως όμως σε ενα ντουμπλάρισμα ο προπορευόμενος ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕ την μοτοσυκλέττα του στην είσοδο μιάς στροφής, και φρενάρισα τόσο δυνατά για να μην τον εμβολίσω ώστε μου έσβησε ο κινητήρας, Κατόπιν χρειάστηκε ένα λεπτό ακριβώς για να ξαναπάρει μπροστά. Ωραία ήταν πάντως και ελπίζω να ευχαριστήθηκαν όλοι, οδηγοί και θεατές. Δ.Π.

      Διαγραφή
  2. Αυτά δεν είναι τα τελικά αποτελέσματα, δεδομένου ότι δεν έχουν υπολογισθεί διάφορες ποινές, που παρατηρήθηκαν κατά την διάρκεια της εκδήλωσης.
    Η επιτροπή θα συνεδριάσει σήμερα και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αναρτηθούν εκ νέου τα οριστικά αποτελέσματα. Α.-Μ. Η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι τις 23:30 της Δευτέρας πράγματι δεν είχαν αναρτηθεί τα αποτελέσματα Super Classic αυτοκινήτων αλλά μόνο μοτοσυκλεττών. Αραγε μήπως η ματαίωση της απονομής στον χώρο του αγώνα είχε αιτία την μη έγκαιρη έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, και όχι την πίεση της Διοίκησης του αεροδρομίου να παραδοθεί ο χώρος; Αν είναι έτσι, θα μπορούσαν να γίνουν οι απονομές της Regularity auto και όλων των κατηγοριών moto που ήταν ξεκάθαρες. Αλλά πάλι, εικασίες κάνουμε, οπότε ας περιμένουμε τα αποτελέσματα απο την sportstiming (η οποία όπως φάνηκε "βραχυκύκλωσε" απο την βροχή, παρ' ότι την προέβλεπαν όλα τα δελτία) και ας ανακοινώσει σύντομα η ΦΙΛΠΑ την ημερομηνία απονομής, για να διατηρήσει το momentum της, όντως επιτυχημένης, διοργάνωσης.

      Διαγραφή