Είναι πραγματικά κρίμα που οι άνθρωποι του ΣΠΟΡ (Ομοσπονδίες, Σωματεία και Αγωνιζόμενοι-αθλητές) δεν παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους μετά το τραγικό δυστύχημα του Ελληνικού, και προσπαθούν: Α) να "πνιγεί" το θέμα και να ξεχαστεί, και Β) να φύγει κάθε ευθύνη απο την αδειοδοτούσα Αρχή και τον οργανωτή και να πέσει 100% στον αγωνιζόμενο που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην Εντατική! Και προς τούτο, τα κανάλια και οι εκπομπές δίνουν βήμα στον οργανωτή να πεί τις απόψεις του σχετικά με το πόσο σωστός σε όλα ήταν! Ας μας απαντήσει κάποιος λοιπόν στις πιο κάτω ερωτήσεις:
1) Η ΟΜΑΕ γνώριζε ότι αδειοδοτεί (και) εκδήλωση μοτοσυκλεττών;
2 )Ο οργανωτής είχε πάρει άδεια και απο την ΑΜΟΤΟΕ;
3) Οι συμμετέχοντες στις μοτοσυκλέττες είχαν λισάνς 2014, ή μήπως δεν χρειάστηκε επειδή επρόκειτο για "προπόνηση";
4) Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν ότι παρά το παράβολο των 100 Ευρώ, ουσιαστικά είναι ανασφάλιστοι οι ίδιοι (η ασφάλεια είναι προς τρίτους);
5) Η άδεια είχε δοθεί απο την ΟΜΑΕ, ή είχε παρθεί απο την Τροχαία και την Περιφέρεια; Γιατί η Αστυνομία και το ΕΚΑΒ αρχικά δήλωσαν ότι δεν υπήρχε άδεια και δεν είχε ζητηθεί ασθενοφόρο όπως γίνεται συνήθως; (Αυτά με επιφύλαξη, γιατί θα τα δείξει η προανάκριση).
6) Το πιο σημαντικό: Οι αγώνες που θεωρούνται "παιδειές" με μειωμένο παράβολο, οικονομική λισάνς και ασφάλεια μόνο προς τρίτους, έχουν μειωμένους κινδύνους γιατί είναι-συνήθως-δεξιοτεχνίες, χρονομέτρηση σε πίστες καρτ ή με τεχνητά εμπόδια για χαμηλή μ.ω.τ. και γενικά εκδηλώσεις ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, γιατί είναι νόμος της φυσικής ότι ο παράγοντας κινδύνου αυξάνει με την ταχύτητα. Το Dragster όμως, είναι απο τη φύση του ένας αγώνας επιτάχυνσης όπου η ισχύς και οι υψηλές ταχύτητες παραμένουν ακριβώς ίδιες, είτε πρόκειται για αγώνα Πρωταθλήματος, είτε για "φιλικό" (drag day) είτε για "προπόνηση". Και στις τρείς περιπτώσεις η απόσταση είναι 400 μέτρα και τα οχήματα κυμαίνονται απο νορμάλ μέχρι επαγγελματικά εργαλεία παγκόσμιου βεληνεκούς. Αρα, αφού ο παράγοντας κινδύνου δεν μειώνεται, δεν θα πρέπει το είδος αυτό των αγώνων να θεωρείται "παιδειά" σε καμμία περίπτωση, αλλά να ισχύουν τα πλήρη και αυστηρά μέτρα ασφαλείας των πρωταθληματικών διοργανώσεων. Υπάρχει επ' αυτού αντίρρηση ή αντίλογος με λογικά επιχειρήματα; Γιατί όταν πρόκειται για την ασφάλεια, την αρτιμέλεια και την ζωή των συμμετεχόντων, το οικονομικό και "οι διοργανώσεις δεύτερης και τρίτης τάξεως" (όπως τις αποκάλεσε ο ίδιος ο διοργανωτής του μοιραίου αγώνα-"εκδήλωσης"-"προπόνησης") παύουν να είναι επιχειρήματα και γίνονται προφάσεις εν αμαρτίαις. Περιμένουμε λοιπόν μια απάντηση απο αρμόδια χείλη, είτε σαν σχόλιο είτε στο papandre@otenet.gr, και θα επανέλθουμε.
1) Η ΟΜΑΕ γνώριζε ότι αδειοδοτεί (και) εκδήλωση μοτοσυκλεττών;
2 )Ο οργανωτής είχε πάρει άδεια και απο την ΑΜΟΤΟΕ;
3) Οι συμμετέχοντες στις μοτοσυκλέττες είχαν λισάνς 2014, ή μήπως δεν χρειάστηκε επειδή επρόκειτο για "προπόνηση";
4) Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν ότι παρά το παράβολο των 100 Ευρώ, ουσιαστικά είναι ανασφάλιστοι οι ίδιοι (η ασφάλεια είναι προς τρίτους);
5) Η άδεια είχε δοθεί απο την ΟΜΑΕ, ή είχε παρθεί απο την Τροχαία και την Περιφέρεια; Γιατί η Αστυνομία και το ΕΚΑΒ αρχικά δήλωσαν ότι δεν υπήρχε άδεια και δεν είχε ζητηθεί ασθενοφόρο όπως γίνεται συνήθως; (Αυτά με επιφύλαξη, γιατί θα τα δείξει η προανάκριση).
6) Το πιο σημαντικό: Οι αγώνες που θεωρούνται "παιδειές" με μειωμένο παράβολο, οικονομική λισάνς και ασφάλεια μόνο προς τρίτους, έχουν μειωμένους κινδύνους γιατί είναι-συνήθως-δεξιοτεχνίες, χρονομέτρηση σε πίστες καρτ ή με τεχνητά εμπόδια για χαμηλή μ.ω.τ. και γενικά εκδηλώσεις ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, γιατί είναι νόμος της φυσικής ότι ο παράγοντας κινδύνου αυξάνει με την ταχύτητα. Το Dragster όμως, είναι απο τη φύση του ένας αγώνας επιτάχυνσης όπου η ισχύς και οι υψηλές ταχύτητες παραμένουν ακριβώς ίδιες, είτε πρόκειται για αγώνα Πρωταθλήματος, είτε για "φιλικό" (drag day) είτε για "προπόνηση". Και στις τρείς περιπτώσεις η απόσταση είναι 400 μέτρα και τα οχήματα κυμαίνονται απο νορμάλ μέχρι επαγγελματικά εργαλεία παγκόσμιου βεληνεκούς. Αρα, αφού ο παράγοντας κινδύνου δεν μειώνεται, δεν θα πρέπει το είδος αυτό των αγώνων να θεωρείται "παιδειά" σε καμμία περίπτωση, αλλά να ισχύουν τα πλήρη και αυστηρά μέτρα ασφαλείας των πρωταθληματικών διοργανώσεων. Υπάρχει επ' αυτού αντίρρηση ή αντίλογος με λογικά επιχειρήματα; Γιατί όταν πρόκειται για την ασφάλεια, την αρτιμέλεια και την ζωή των συμμετεχόντων, το οικονομικό και "οι διοργανώσεις δεύτερης και τρίτης τάξεως" (όπως τις αποκάλεσε ο ίδιος ο διοργανωτής του μοιραίου αγώνα-"εκδήλωσης"-"προπόνησης") παύουν να είναι επιχειρήματα και γίνονται προφάσεις εν αμαρτίαις. Περιμένουμε λοιπόν μια απάντηση απο αρμόδια χείλη, είτε σαν σχόλιο είτε στο papandre@otenet.gr, και θα επανέλθουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου