Με λιτή ανακοίνωση η Classic Microcars ματαίωσε (και δεν ανέβαλλε) την προγραμματισμένη για την Κυριακή 2/3 "Επίδειξη Ιστορικών Αυτοκινήτων" στην πίστα Καρτόδρομο Αφιδνών. Ειναι η δεύτερη εκδήλωση της Λέσχης που ματαιώνεται μετά το Αλκυώνειο, και το 2014 δεν άρχισε καλά για τα Microcars, είναι αλήθεια. Κρίμα. Οσο για τους λόγους της ματαίωσης της "Επίδειξης", σύμφωνα με την ανακοίνωση της Λέσχης είναι η μη αδειοδότηση απο την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών "επειδή η άδεια της πίστας έχει λήξει και δεν έχει ανανεωθεί". Αν είναι έτσι, τότε την Κυριακή το Καρτόδρομο θα πρέπει να παραμείνει κλειστό, μέχρι να ανανεώσει την άδειά του. Η πραγματικότητα όμως (και αυτό ισχύει και για την πίστα των Μεγάρων) είναι πιο σύνθετη: Η ΟΜΑΕ με την Κρατική της υπόσταση, επιχειρεί να"φρενάρει" και να ελέγξει κάθε εκδήλωση που γίνεται σε πίστα, με στόχο να χαρακτηρισθούν όλες ως παιδειές και να εισπράττεται παράβολο καθώς και να εκδίδεται δελτίο αθλητού-λισάνς. Παρ' ότι λοιπόν και η Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ έχει εκ του νόμου το δικαίωμα να ζητά άδειες εκδηλώσεων απο την Γ.Α.Δ.Α., όπως και προφανώς έγινε με την ματαιωθείσα "Επίδειξη" της Microcars, είναι πολύ πιθανόν (παρ' ότι αναπόδεικτον) η Αστυνομική Διεύθυνση να "ενημερώθηκε" απο τρίτους, και να απαγόρευσε την εκδήλωση. Φυσικά το θέμα δεν είναι μια εκδήλωση είκοσι Ιστορικών αυτοκινήτων αλλά ο έλεγχος των (πολλών ) Track Days, τα οποία παρ' ότι δεν έχουν ΚΑΜΜΙΑ σχέση με αγωνιστικές εκδηλώσεις, αποτελούν πηγή εσόδων (παραβόλων συμμετοχής και λισάνς παιδειών) που η νέα κατάσταση στη διοίκηση του Σπορ δεν μπορεί -και δεν θέλει- να αγνοήσει. Κρίμα βέβαια, γιατί ας μην ξεχνάμε ότι σε μια ελαφρά τη καρδία αδειοδοτημένη "παιδειά" της ΟΜΑΕ προ ημερών στο Ελληνικό, έχασε τη ζωή του ένας 19χρονος αναβάτης εξ' αιτίας της αμελούς και ελλιπέστατης διοργάνωσης, αλλά και της απουσίας κάθε ελέγχου απο την ΟΜΑΕ σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας των συγκεκριμένων "παιδειών" (με την άδεια της παιδειάς αυτοκινήτου, ο οργανωτής έκανε και "προπόνηση" μοτοσυκλεττών dragster). Η Classic Microcars βρέθηκε ατυχώς και απο συγκυρία στο κέντρο αυτής της προσπάθειας ελέγχου κάθε μηχανοκίνητης εκδήλωσης και δραστηριότητας (ακόμα και ΜΗ αγωνιστικής) με στόχο την συγκέντρωση εσόδων, μια προσπάθεια που προς το παρόν κρατά τις πίστες κλειστές και σπρώχνει τον κόσμο στον δρόμο. Το κέρδος και το θετικό για τους φίλους των Track days και όλων των εκδηλώσεων μέσα σε πίστα (ΚΑΙ αυτών των Λεσχών της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, που αν συνεχιστεί αυτό θα εγγραφούν στην ΟΜΑΕ για να μπορούν να αδειοδοτούνται), είναι ότι εκτός της ασφάλισης αστικής ευθύνης (τρίτων) ασφαλίζεται και ο οδηγός. Και για να κλείσουμε αυτό το, μάλλον δυσάρεστο, σημείωμα, πρέπει να προσθέσουμε ότι κατά το κλασσικόν "έχουν γνώσιν οι φύλακες", ο Σ.Ι.Σ.Α. στην πρόσφατη Γενική Συνέλευσή του ανακοίνωσε τη σκέψη ίδρυσης χωριστού Αθλητικού Σωματείου -προφανώς μέλους της ΟΜΑΕ- ώστε να καλύπτονται και οι εκδηλώσεις sporting (όπως π.χ. το 24 Lap υποθέτουμε εμείς, που υπό τις παρούσες συνθήκες δεν θα έπαιρνε άδεια). Politics, politics παντού... Δ.Π.
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014
ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ Η "ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ" ΤΗΣ CLASSIC MICROCARS.
Με λιτή ανακοίνωση η Classic Microcars ματαίωσε (και δεν ανέβαλλε) την προγραμματισμένη για την Κυριακή 2/3 "Επίδειξη Ιστορικών Αυτοκινήτων" στην πίστα Καρτόδρομο Αφιδνών. Ειναι η δεύτερη εκδήλωση της Λέσχης που ματαιώνεται μετά το Αλκυώνειο, και το 2014 δεν άρχισε καλά για τα Microcars, είναι αλήθεια. Κρίμα. Οσο για τους λόγους της ματαίωσης της "Επίδειξης", σύμφωνα με την ανακοίνωση της Λέσχης είναι η μη αδειοδότηση απο την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών "επειδή η άδεια της πίστας έχει λήξει και δεν έχει ανανεωθεί". Αν είναι έτσι, τότε την Κυριακή το Καρτόδρομο θα πρέπει να παραμείνει κλειστό, μέχρι να ανανεώσει την άδειά του. Η πραγματικότητα όμως (και αυτό ισχύει και για την πίστα των Μεγάρων) είναι πιο σύνθετη: Η ΟΜΑΕ με την Κρατική της υπόσταση, επιχειρεί να"φρενάρει" και να ελέγξει κάθε εκδήλωση που γίνεται σε πίστα, με στόχο να χαρακτηρισθούν όλες ως παιδειές και να εισπράττεται παράβολο καθώς και να εκδίδεται δελτίο αθλητού-λισάνς. Παρ' ότι λοιπόν και η Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ έχει εκ του νόμου το δικαίωμα να ζητά άδειες εκδηλώσεων απο την Γ.Α.Δ.Α., όπως και προφανώς έγινε με την ματαιωθείσα "Επίδειξη" της Microcars, είναι πολύ πιθανόν (παρ' ότι αναπόδεικτον) η Αστυνομική Διεύθυνση να "ενημερώθηκε" απο τρίτους, και να απαγόρευσε την εκδήλωση. Φυσικά το θέμα δεν είναι μια εκδήλωση είκοσι Ιστορικών αυτοκινήτων αλλά ο έλεγχος των (πολλών ) Track Days, τα οποία παρ' ότι δεν έχουν ΚΑΜΜΙΑ σχέση με αγωνιστικές εκδηλώσεις, αποτελούν πηγή εσόδων (παραβόλων συμμετοχής και λισάνς παιδειών) που η νέα κατάσταση στη διοίκηση του Σπορ δεν μπορεί -και δεν θέλει- να αγνοήσει. Κρίμα βέβαια, γιατί ας μην ξεχνάμε ότι σε μια ελαφρά τη καρδία αδειοδοτημένη "παιδειά" της ΟΜΑΕ προ ημερών στο Ελληνικό, έχασε τη ζωή του ένας 19χρονος αναβάτης εξ' αιτίας της αμελούς και ελλιπέστατης διοργάνωσης, αλλά και της απουσίας κάθε ελέγχου απο την ΟΜΑΕ σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας των συγκεκριμένων "παιδειών" (με την άδεια της παιδειάς αυτοκινήτου, ο οργανωτής έκανε και "προπόνηση" μοτοσυκλεττών dragster). Η Classic Microcars βρέθηκε ατυχώς και απο συγκυρία στο κέντρο αυτής της προσπάθειας ελέγχου κάθε μηχανοκίνητης εκδήλωσης και δραστηριότητας (ακόμα και ΜΗ αγωνιστικής) με στόχο την συγκέντρωση εσόδων, μια προσπάθεια που προς το παρόν κρατά τις πίστες κλειστές και σπρώχνει τον κόσμο στον δρόμο. Το κέρδος και το θετικό για τους φίλους των Track days και όλων των εκδηλώσεων μέσα σε πίστα (ΚΑΙ αυτών των Λεσχών της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, που αν συνεχιστεί αυτό θα εγγραφούν στην ΟΜΑΕ για να μπορούν να αδειοδοτούνται), είναι ότι εκτός της ασφάλισης αστικής ευθύνης (τρίτων) ασφαλίζεται και ο οδηγός. Και για να κλείσουμε αυτό το, μάλλον δυσάρεστο, σημείωμα, πρέπει να προσθέσουμε ότι κατά το κλασσικόν "έχουν γνώσιν οι φύλακες", ο Σ.Ι.Σ.Α. στην πρόσφατη Γενική Συνέλευσή του ανακοίνωσε τη σκέψη ίδρυσης χωριστού Αθλητικού Σωματείου -προφανώς μέλους της ΟΜΑΕ- ώστε να καλύπτονται και οι εκδηλώσεις sporting (όπως π.χ. το 24 Lap υποθέτουμε εμείς, που υπό τις παρούσες συνθήκες δεν θα έπαιρνε άδεια). Politics, politics παντού... Δ.Π.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου