Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗ. ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΟΙ ΥΑΙΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ... ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ "ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ".

 Με τον συνοδηγό και γνωστό μηχανικό Γ. Πετρόπουλο να έχει υποστεί κάταγμα στο χέρι αλλά να βρίσκεται εκτός κινδύνου, οι ευχές του φίλαθλου κόσμου συνοδεύουν την προσπάθεια του Λ. Γιαννακούλη να ξεπεράσει τον βαρύ, σύμφωνα με πληροφορίες, τραυματισμό στα πλευρά και στο κεφάλι. Αλγεινή εντύπωση ωστόσο, δυστυχώς "ως συνήθως", προκαλούν τα αλλεπάλληλα δημοσιεύματα κίτρινης ιστοσελίδας, που προφανώς παίρνοντας συμβουλές (για να μην πούμε "οδηγίες") από παράγοντες του χώρου, αναφέρθηκε αρχικά στο αγωνιστικό συμβάν-ατύχημα (ως όφειλε), αλλά αμέσως μετά εκμεταλλεύθηκε το ενδιαφέρον και την συγκίνηση που είχε προξενήσει ο τραυματισμός του γνωστού (επιχειρηματικά και κοινωνικά) οδηγού-αθλητή, για να περάσει το...μήνυμα της Ομοσπονδίας Αγωνιστικού Αυτοκινήτου (ΟΜΑΕ) προς την Πολιτεία, με το οποίο απειλεί με διακοπή των αγωνιστικών δραστηριοτήτων το 2014 αν το Κράτος δεν καταργήσει το άρθρο 49 του Κ.Ο.Κ. ώστε αυτόματα να "καταργηθούν"  και οι αρμοδιότητες της ΕΛΠΑ (και της ΦΙΛΠΑ, προσθέτουμε) ως προς την αδειοδότηση των αγώνων. Και αν όλα αυτά είναι και αναμενόμενα και εν μέρει δικαιολογημένα (εκτός των "εκβιασμών" προς τους Υφυπουργούς τύπου "ή εμείς ή το αγωνιστικό χάος"), η στιγμή που επέλεξαν όλοι αυτοί οι τύποι να πολιτικολογήσουν, με τον οδηγό στην εντατική του Αττικού, δείχνει αν μη τι άλλο ένα επίπεδο αντάξιο των χειρότερων πολιτικών και "πολιτικών" που μας ταλαιπώρησαν και μας κατέστρεψαν τελικά, όλα αυτά τα χρόνια. Και, ως απόδειξη, η "περήφανη και ανεξάρτητη δημοσιογραφία" επέστρεψε το απόγευμα του Σαββάτου με "ματωμένους" τίτλους... Ας γίνει όμως πρώτα καλά ο άνθρωπος, και θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε με, και για, όλους αυτούς.

4 σχόλια:



  1. να μας δοθει η εγκριση να εκδιδουμε εμεις οι ιδιοι αγωνιστικες πινακιδες............

    εκει ειναι το ψητο

    co-driver

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ' αρχήν περαστικά στο πλήρωμα.

    Μεγάλη εντυπωση μου προκαλεί η αντιδραση των υπολοίπων πληρωματων (εκτός των Ιστορικών) αλλά και της Οργάνωσης του αγώνα μετα το ατυχημα. Δείχνουν ακόμα και τώρα να μην έχουν καταλάβει το μέγεθος του ατυχήματος σχολιάζοντας στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενα σωρό άλλα πράγματα εκτός απο το σοβαρότατο γεγονός. Όσο περνάει η ώρα συνειδητοποιώ οτι δεν φταίνε τα πληρώματα (εκείνα δεν είδαν ποτέ πως έγινε η Porsche) αλλά η Οργάνωση, η οποία απο την πρώτη στιγμή ανέφερε οτι ο οδηγός είναι εκτός κινδύνου και ο συνοδηγός μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο, όταν άνθρωποι που βρέθηκαν στο σημείο δεν μπορούν ακόμα να συνέλθουν απο αυτά που είδαν ενω ταυτόχρονα δημοσίευε τις απόψεις των πρωταγωνιστών κανείς απο τους οποίους δεν έδειχνε να γνωρίζει το συμβάν (απο την στιγμή που μιλόυσαν για επιλογή ελαστικών κλπ κπ). Η πρώτη ανακοίνωση απο πλευράς Οργάνωσης που δειχνει την σοβαρότητα της κατάστασης δόθηκε περι τις 6 το απόγευμα!

    Και πάλι περαστικά στο πλήρωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παραλειψη μου να ευχηθω καλη αναρρωση στο πληρωμα .

    co-driver

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aν οι στιγμές δεν ήταν τόσο δύσκολες, θα μπορούσαμε να πούμε πολλά για την ανθρώπινη συμπεριφορά. Το θέμα είναι ότι κάποιοι αδίστακτοι δεν υπολογίζουν τίποτα, ούτε καν ένα τοσο σοβαρό τραυματισμό, μπροστά στα οργανωτικά-αγωνιστικά μικρά και μεγάλα συμφέροντα. Μόνο εμείς στο Auto CLASSIC τα βλέπουμε; Προφανώς όχι. Αλλά μόνο εμείς τα γράφουμε. 'Ομως, ας ενώσουμε τις ευχές μας για να περάσει αυτή η νύχτα, γιατί όλα τα άλλα είναι πολύ "μικρά" για να μας απασχολήσουν τώρα.

      Διαγραφή