Την "φύλαγαν" για τους πιο δημοφιλείς αγώνες την συμμετοχή τους οι Ελληνες οδηγοί Ραλλύ. Ετσι, μετά τις ακυρώσεις και τα πενιχρά νούμερα των 22-24 συμμετοχών, στον (γνωστό σε όλους) Μπράλλο οι συμμετοχές έφτασαν τις 55, με 14 Ιστορικά ανάμεσά τους. Σημειώστε δε ότι την ίδια μέρα, δηλαδή την ερχόμενη Κυριακή 10/11, γίνεται το Ράλλυ σπριντ "Μολών Λαβέ" (!) στην Σπάρτη, με ακόμα 13 συμμετοχές Ιστορικών, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζουν αυτές των Α. Καροτσιέρη με Escort RS 2000, και Χ. Πλατή με το γνωστό Starlet KP 60 και συνοδηγό το νεοκλεγέν μέλος του ΣΟΑΙΣΤΑ και διακεκριμένο συνοδηγό (και Πρωταθλητή) Regularity Μαθιό Μανσόλα.
Στον Μπράλλο, η μάχη για την καλύτερη επίδοση Ιστορικών θα γίνει -εκτός απροόπτου- ανάμεσα στις δύο Porsche 911 RSR των ήδη Πρωταθλητών Ν. Τσάδαρη - Ε. Μανδρούκα και Λ. Γιανακούλη - Γ. Πετρόπουλου (θυμίζουμε ότι αυτό το πλήρωμα είχε κερδίσει προ τριετίας την Γενική σε μια Ε.Δ., κάτι που συνέβη μόνο αυτή την μία και μοναδική φορά στα Ελληνικά χρονικά Ραλλύ απο Ιστορικό αυτοκίνητο). Σημειώνουμε επίσης την συμμετοχή του "φρέσκου" Προέδρου του ΣΟΑΙΣΤΑ Β. Μπιρλιράκη, καθώς και του επίσης νεοεκλεγέντος μέλους του Συνδέσμου Οδηγών Ιστορικών Α. Ματιάτου, σηματοδοτώντας το ενδιαφέρον του ΣΟΑΙΣΤΑ και για την κατηγορία Sporting και όχι μόνο για την Regularity όπως, μάλλον "εκ προθέσεως", του απέδιδαν διάφοροι κύκλοι μηχανικών-αγωνιζομένων των "σύγχρονων" κατηγοριών. Αν τώρα υποθέσουμε (;) ότι δύο ακόμα μέλη του νέου Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ, οι Π. Πουλιάδης και Ο. Τσαγκάρης θα λάβουν μέρος με τις δικές τους 911 στον αγώνα Sporting regularity της Microcars επίσης την Κυριακή, τότε έχουμε ένα ΠΟΛΥ δραστήριο Δ.Σ., πράγματι!
Μια ακόμα παρατήρηση: Είναι πολύ ευχάριστο γεγονός η αύξηση των συμμετοχών στο Ράλλυ Σπριντ Μπράλλου, όπως το δίχως άλλο θα είναι και στο επερχόμενο Παλλάδιο. Το οποίο όμως, γίνεται ΑΚΡΙΒΩΣ στις ίδιες Ε.Δ. όπως τα τελευταία χρόνια, έτσι ώστε οι -τακτικοί- συμμετέχοντες έχουν μάθει την κάθε στροφή και την κάθε λακκούβα της διαδρομής όχι απλώς με το ονοματεπώνυμό της, αλλά και με το γενεαλογικό της δέντρο από τις πολλές δοκιμές (προφανώς το ίδιο ισχύει και για τον Μπράλλο). Η έννοια λοιπόν του "Ραλλύ" και του "διαβάσματος" έχει χαθεί, μια και οι οδηγοί γνωρίζουν τον δρόμο σαν να κάνουν κάποια μεγάλη ανάβαση. Αυτό δημιουργεί βέβαια αίσθημα "ασφαλούς επίδοσης" αλλά και οικονομία, γιατί περιορίζονται οι δοκιμές και τα "γραψίματα". Κακό; Κάθε άλλο, αλλά να ξέρουμε πως ονομάζονται (και σε τι έχουν μετατραπεί) οι αγώνες που τρέχουμε. Και να λέμε πάλι καλά, γιατί όπως πηγαίνουν τα οικονομικά, είναι θαύμα που βρίσκονται κι αυτοί οι λίγοι "έχοντες" να κρατούν το Σπορ ζωντανό, πότε με 20 και ενίοτε με 55 συμμετοχές ( "έχοντες", γιατί αν ΔΕΝ έχεις τότε ΔΕΝ τρέχεις, και τα περί "θυσιών" ας τα φυλάξουμε για τις σπουδές των παιδιών και το καθημερινό φαγητό).
Στον Μπράλλο, η μάχη για την καλύτερη επίδοση Ιστορικών θα γίνει -εκτός απροόπτου- ανάμεσα στις δύο Porsche 911 RSR των ήδη Πρωταθλητών Ν. Τσάδαρη - Ε. Μανδρούκα και Λ. Γιανακούλη - Γ. Πετρόπουλου (θυμίζουμε ότι αυτό το πλήρωμα είχε κερδίσει προ τριετίας την Γενική σε μια Ε.Δ., κάτι που συνέβη μόνο αυτή την μία και μοναδική φορά στα Ελληνικά χρονικά Ραλλύ απο Ιστορικό αυτοκίνητο). Σημειώνουμε επίσης την συμμετοχή του "φρέσκου" Προέδρου του ΣΟΑΙΣΤΑ Β. Μπιρλιράκη, καθώς και του επίσης νεοεκλεγέντος μέλους του Συνδέσμου Οδηγών Ιστορικών Α. Ματιάτου, σηματοδοτώντας το ενδιαφέρον του ΣΟΑΙΣΤΑ και για την κατηγορία Sporting και όχι μόνο για την Regularity όπως, μάλλον "εκ προθέσεως", του απέδιδαν διάφοροι κύκλοι μηχανικών-αγωνιζομένων των "σύγχρονων" κατηγοριών. Αν τώρα υποθέσουμε (;) ότι δύο ακόμα μέλη του νέου Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ, οι Π. Πουλιάδης και Ο. Τσαγκάρης θα λάβουν μέρος με τις δικές τους 911 στον αγώνα Sporting regularity της Microcars επίσης την Κυριακή, τότε έχουμε ένα ΠΟΛΥ δραστήριο Δ.Σ., πράγματι!
Μια ακόμα παρατήρηση: Είναι πολύ ευχάριστο γεγονός η αύξηση των συμμετοχών στο Ράλλυ Σπριντ Μπράλλου, όπως το δίχως άλλο θα είναι και στο επερχόμενο Παλλάδιο. Το οποίο όμως, γίνεται ΑΚΡΙΒΩΣ στις ίδιες Ε.Δ. όπως τα τελευταία χρόνια, έτσι ώστε οι -τακτικοί- συμμετέχοντες έχουν μάθει την κάθε στροφή και την κάθε λακκούβα της διαδρομής όχι απλώς με το ονοματεπώνυμό της, αλλά και με το γενεαλογικό της δέντρο από τις πολλές δοκιμές (προφανώς το ίδιο ισχύει και για τον Μπράλλο). Η έννοια λοιπόν του "Ραλλύ" και του "διαβάσματος" έχει χαθεί, μια και οι οδηγοί γνωρίζουν τον δρόμο σαν να κάνουν κάποια μεγάλη ανάβαση. Αυτό δημιουργεί βέβαια αίσθημα "ασφαλούς επίδοσης" αλλά και οικονομία, γιατί περιορίζονται οι δοκιμές και τα "γραψίματα". Κακό; Κάθε άλλο, αλλά να ξέρουμε πως ονομάζονται (και σε τι έχουν μετατραπεί) οι αγώνες που τρέχουμε. Και να λέμε πάλι καλά, γιατί όπως πηγαίνουν τα οικονομικά, είναι θαύμα που βρίσκονται κι αυτοί οι λίγοι "έχοντες" να κρατούν το Σπορ ζωντανό, πότε με 20 και ενίοτε με 55 συμμετοχές ( "έχοντες", γιατί αν ΔΕΝ έχεις τότε ΔΕΝ τρέχεις, και τα περί "θυσιών" ας τα φυλάξουμε για τις σπουδές των παιδιών και το καθημερινό φαγητό).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου