Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

ΕΤΟΙΜΑΣΘΕΙΤΕ: ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ!

  Λάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο δελτίο Τύπου, το οποίο αναφέρεται στον πρώτο αγώνα που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα (και με "Δελτίο Αθλητή" = λισάνς) και ασφάλιση της ΕΛΟΑΑΜ, δηλαδή της παλαιάς ομοσπονδίας αγωνιστικού αυτοκινήτου του 1991, που προσπάθησε να λειτουργήσει ως "αντικάμαρα" απέναντι στην –τότε– αυταρχικότητα και μονοκρατορία της ΕΛΠΑ. Η ΕΛΟΑΑΜ είχε εκ των πρωτεργατών της τον αγωνιζόμενο και δραστήριο στέλεχος του ΣΟΑΑ Γιάννη Λέκκα, κι αν η μνήμη μας δεν μας απατά (που ΔΕΝ μας απατά!) ο τότε πρόεδρος του ΑΟΘ κ. Παρταλιός, είχε στείλει από τη Θεσσαλονίκη ένα φορτηγό με έπιπλα για να στηθούν τα γραφεία που είχαν μισθωθεί στο Μαρούσι, σε εμπορικό κέντρο στην παλιά "ΗΒΗ". Διαβάστε λοιπόν το δελτίο Τύπου, και θα ακολουθήσει το σχόλιο του Auto CLASSIC.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο πρώτος αγώνας της ΕΛΟΑΑΜ είναι πλέον γεγονός.

Ο πρώτος αγώνας καρτ του κυπέλου ROTAX MAX CHALLENGE, έγινε με απόλυτη επιτυχία, την Κυριακή 18 Μαρτίου στην πίστα καρτ των Μεγάρων.
Συγκέντρωσε 35 αγωνιζόμενους σε 4 κατηγορίες, οι οποίοι απόλαυσαν την άρτια οργάνωση του αναγνωρισμένου αθλητικού «Συλλόγου Φίλων Καρτ».  Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν ήδη εκδώσει δελτίο αθλητή στο συγκεκριμένο σύλλογο και ήταν ασφαλισμένοι από την INTERSALONICA.
Ο αγώνας αυτός, ήταν παράλληλα η οργανωτική πρεμιέρα της πρώτης και μοναδικής αθλητικής ομοσπονδίας αυτοκινήτου και καρτ της Ελλάδας.
Πρώτης, γιατί δημιουργήθηκε το 1991 και μοναδικής  γιατί είναι η μόνη που έχει καταθέσει πλήρη φάκελο για αθλητική αναγνώριση στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού από το 1999.
Το πλήρωμα του χρόνου ήρθε, η δράση ξεκίνησε και η συνέχεια προβλέπεται παραπάνω από συναρπαστική.
Λεπτομέρειες και πρόγραμμα αγώνων αυτοκινήτου και καρτ για το 2012, θα ακολουθήσει σύντομα.


ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Auto CLASSIC
  Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά το ότι η ΕΛΟΑΑΜ δηλώνει ότι εκδίδει λισάνς (δελτίο αθλητή) και παρέχει ασφάλεια αγώνων στους συμμετέχοντες σε εκδηλώσεις των Λεσχών που την απαρτίζουν. Επίσης, δηλώνει ότι είναι η "πρώτη" Ομοσπονδία χρονολογικά, ενώ γνωρίζοντας πρόσωπα και πράγματα, δηλώνει επίσης ότι είναι η μόνη Ομοσπονδία της οποίας οι Λέσχες πληρούν τα τυπικά προσόντα για τη δημιουργία πλήρους φακέλλου αθλητικής αναγνώρισης (από την Γ.Γ.Α.), ο οποίος έχει κατατεθεί από το 1999. Τέλος, η ΕΛΟΑΑΜ ανακοινώνει με σαφήνεια ότι προτίθεται να διοργανώσει σειρά αγώνων αυτοκινήτου και καρτ φέτος, το 2012 (όταν ανακοινώσει το πρόγραμμα, θα μάθουμε εάν θα υπάρξουν και προκηρύξεις Πρωταθλημάτων ή Κυπέλλων). 
  Ταυτόχρονα με αυτό το δελτίο Τύπου, που επισήμως πλέον δημοσιοποιεί όχι την ύπαρξη της ΕΛΟΑΑΜ αλλά την ενεργοποίησή της, ένα άλλο δελτίο Τύπου του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων (ΣΟΑΑ) χτυπάει καμπανάκια προς όλες τις πλευρές (αν και καλύτερα θα έπρεπε να πούμε ότι χτυπάνε κουδούνια στον λαιμό των αγωνιζομένων, τους οποίους προφανώς οι διάφοροι αρμόδιοι, οι Ομοσπονδίες και οι Πρόεδροι γενικώς θεωρούν σαν γίδια, ή επί το επιεικέστερον σαν κοπάδι αρνιών, που τους κρεμάνε κουδούνες για να μην χάνονται, ενώ οι σκύλοι τους τους οδηγούν στα μαντριά του ενός ή του άλλου). 
  Ο ΣΟΑΑ λοιπόν συναντήθηκε "επί διαφόρων θεμάτων" με το Προεδρείο της ΟΜΑΕ, και μεταξύ των συμπερασμάτων από την συνάντηση αναφέρεται επί λέξει ότι: "... εάν οι Λέσχες της ΟΜΑΕ δεν προσκομίσουν μέχρι τον Ιούλιο τα απαραίτητα δικαιολογητικά για υποβολή φακέλλου στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, οι αγώνες θα επιστρέψουν στην προτέρα κατάσταση (ΕΛΠΑ) και η ΟΜΑΕ θα αδρανοποιηθεί". Ταυτόχρονα δε, (και οι συμπτώσεις όταν είναι πάνω από δύο παύουν να θεωρούνται συμπτώσεις!), ο Σύνδεσμος Οδηγών Βορείου Ελλάδος (ΣΟΑΒΕ), διαμαρτυρόμενος για το ότι η ΟΜΑΕ/ΕΘΕΠΑ αύξησε το παράβολο συμμετοχής στα Ραλλύ για αυτοκίνητα πάνω από 1.600 c.c.κατά 50 Ευρώ, προτρέπει τους οδηγούς-μέλη του να ΜΗΝ συμμετάσχουν στους αγώνες του 2012.
  Τι συμπεραίνει κανείς απ' όλα αυτά; Πρώτον, ότι όντως υπάρχουν κάποια νομικά θέματα που δεν επιτρέπουν στην ΟΜΑΕ να καταθέσει πλήρη φάκελλο για αναγνώριση από την Γ.Γ.Α. Και αυτά τα "νομικά κωλύματα", τα δημιουργούν φυσικά ορισμένες Λέσχες-μέλη της ΟΜΑΕ, παραμένει δε άγνωστο το αν τα προβλήματα είναι πραγματικά, ή αν οι ίδιες οι Λέσχες κωλυσιεργούν "περιμένοντας τις εξελίξεις". 
  Δεύτερον, ότι σαφώς υπάρχει κινητικότητα και μεταξύ Λεσχών και μεταξύ οδηγών, προκειμένου να ενισχύσουν την ΕΛΟΑΑΜ, είτε επειδή "πρόσκεινται" σ' αυτήν, είτε επειδή δεν συμπαθούν την ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ, είτε επειδή επιχειρούν να χρησιμοποιήσουν την ΕΛΟΑΑΜ ως "αντίπαλο δέος", ώστε να βελτιωθεί η γενικότερη συμπεριφορά και στάση της ΟΜΑΕ (η οποία, είναι αλήθεια, τείνει να ξεπεράσει ακόμα και τις κακές εποχές της ΕΛΠΑ, ίσως γιατί έχει αναλάβει ένα βαρύ έργο που είναι αδύνατον να υποστηριχθεί με τα μέσα αλλά και το έμψυχο δυναμικό που διαθέτει προς το παρόν).
  Τρίτον, όλα αυτά αφορούν τα Εθνικά Πρωταθλήματα και τους Εθνικούς αγώνες εντός της επικράτειας, μιά και για συμμετοχή σε διεθνείς αγώνες sporting αλλά και Regularity (π.χ. Ακρόπολις) απαιτείται λισάνς FIA. Και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ εκπρόσωπος της FIA στην Ελλάδα είναι η ΕΛΠΑ, η οποία έχει "προσωρινώς εκχωρήσει" αυτό το δικαίωμα εκπροσώπησης στην ΟΜΑΕ –πάντα υπό την στενή παρακολούθηση και υψηλή εποπτεία του Προέδρου της ΕΛΠΑ. 
  Συμπέρασμα: Αυτό που μπορεί να γίνει στο άμεσο μέλλον, είναι το να προκηρυχθούν αν όχι Πρωταθλήματα, σίγουρα αγώνες αυτοκινήτου και από την ΕΛΟΑΑΜ, υποθέτουμε με κάποια αυξημένα κίνητρα για τους αγωνιζομένους (π.χ. χαμηλότερο παράβολο συμμετοχής, κάποια πριμ, πολύ καλή ασφάλιση κτλ.). Εκεί λοιπόν θα παιχτεί όλο το παιχνίδι: Εάν η ΟΜΑΕ θελήσει να επιβάλλει κυρώσεις στους αγωνιζομένους με δική της λισάνς που θα λάβουν μέρος σε αγώνες της ΕΛΟΑΑΜ, τότε μάλλον αυτή θα είναι η τελευταία της κίνηση, εάν βεβαίως δεν βασίζεται σε παραβίαση νόμων και σε έλλειψη ασφάλισης, αλλά σε "εκδικητικότητα" ή σε προσπάθεια διατήρησης "με το ζόρι" των αγωνιζομένων στους κόλπους της. Γιατί κανονικά, εάν ένας οδηγός έχει λισάνς, αριθμό κυκλοφορίας ή αγωνιστική πινακίδα, δελτίο ταυτότητος αγωνιστικού (ή Ιστορικού) κτλ., σαν ελεύθερος άνθρωπος και σύμφωνα με το Σύνταγμα μπορεί να επιλέξει σε ποιόν/ποιούς αγώνα/ες θα συμμετάσχει: Τη μία Κυριακή σε αγώνα Λέσχης της ΟΜΑΕ, και την άλλη σε αγώνα Λέσχης της ΕΛΟΑΑΜ. 
  Η συγκεκριμένη εποχή, το δύσκολο, δίσεκτο, αλλά και "κατοχικό" για πολλούς 2012, δεν είναι βέβαια η πιό κατάλληλη για τέτοιου είδους "συγκρούσεις", πόσω μάλλον όταν αφορούν σε ένα ιδιαίτερα ακριβό Σπορ, που θέλουμε δεν θέλουμε είναι για ΠΟΛΥ λίγους (ο αριθμός εκδοθέντων λισάνς σε σχέση με τα 11.000.000 του πληθυσμού, αποτελεί κόκκο άμμου στον Σχοινιά!). Αυτό όμως για το οποίο εμείς τουλάχιστον, ήρεμα και ψύχραιμα, "κατηγορούμε" όλους τους προαναφερθέντες, είναι πως κάνουν ό,τι κάνουν τηρώντας άκρα μυστικότητα, και οι αγωνιζόμενοι ξαφνικά διαβάζουν ανακοινώσεις για να μάθουν το πού, αν και με ποιούς θα τρέχουν τον άλλο μήνα ή τον επόμενο χρόνο. Ομοσπονδίες, Λέσχες και Σύνδεσμοι πρέπει να δημοσιεύουν συνεχώς ανακοινώσεις με τις ενέργειές τους, εφ' όσον αυτές είναι καθαρές, νομότυπες, ηθικές και πάνω απ' όλα γίνονται προς όφελος του Σπορ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου