Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

32ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΛΑΔΙΟ: ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΗ ΛΕΞΗ "ΠΑΛΛΑΔΙΟ" ΜΕ ΔΥΟ ΛΑΜΔΑ; Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ!

  Συγχωρήστε μας τον τίτλο της ανάρτησης, αλλά μας έχει ενοχλήσει η χτυπητή ανορθογραφία που φιγουράρει με όλους τους τύπους γραμμάτων στις αφίσες, στα δελτία Τύπου, στα αποτελέσματα και στις περιγραφές του 32ου Ράλλυ Παλλάδιο. Πάμε τώρα στα του οίκου μας.
  Το 32ο Ράλλυ Παλλάδιο ήταν, εκτός όλων των άλλων, και ένα οδηγικό ρεσιτάλ αρκετών πληρωμάτων Ιστορικών, όπως των νικητών Καροτσιέρη-Κατάρα, των δεύτερων Ταχτά-Κατσικάρου, των τρίτων Πίτσου-Καραπαπάζη και πολλών ακόμα πληρωμάτων (θαυμάσια η πέμπτη θέση των Χωριανόπουλου-Φωτεινόπουλου, η έβδομη των Γόντικα-Κακλή, η ένατη των Παπάζογλου-Μανιάτη κτλ., και βέβαια οι αναφορές είναι ενδεικτικές μιά και αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους). Και τα συγχαρητήρια είναι η ηθική ανταμοιβή των Β. Βελάνη-Ι. Βελάνη με το Audi Quattro, οι οποίοι τερμάτισαν τέταρτοι Γενικής (!), έχοντας σημειώσει και την εκπληκτική τρίτη θέση Γενικής στην ΕΔ 7 (Πάνακτος 2) όπως και την τέταρτη στην ΕΔ 8 (Μελετάκι 2). Όμως, το πλήρωμα του εντυπωσιακού Audi Quattro συμμετείχε εκτός κατάταξης και βαθμολογιών, επειδή το αυτοκίνητο ανήκει στην κατηγορία J1 και δεν κατατάσσεται ούτε στα Ιστορικά ούτε στην Ε. Έτσι, με δεδομένη την ταχύτητα των Β. και Ι. Βελάνη, αυτό που μένει είναι να τους δούμε το 2012 σε πλήρη εμπλοκή στο Πρωτάθλημα Ράλλυ, είτε στα Ιστορικά με κάποιο βαθμολογούμενο αυτοκίνητο, είτε στα σύγχρονα όπου προορίζονται σίγουρα για μεγάλα πράγματα.
  Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς θα έκρινε και το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών, όπου όπως είχαμε αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση προηγούντο οι Κ. Πίτσος-Καραπαπάζης με 69 β. και ακολουθούσαν οι Α. Καροτσιέρης-Π. Κατάρας με 63 β. (οι τρίτοι στην βαθμολογία Γιαμαλάκης-Σάμιος δεν συμμετείχαν). Όμως, για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων θα μετρούσαν 9 αγώνες, ενώ για κάθε αγωνιζόμενο θα υπολογίζονταν κατά μέγιστο οι 6 αγώνες που θα του έδιναν το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμών. Έτσι, πριν το Παλλάδιο, οι Πίτσος και Καροτσιέρης μετρούσαν από 5 αγώνες, και ο οδηγός της Porsche θα έπρεπε να καλύψει 6 βαθμούς από το πλήρωμα της Toyota. Σύμφωνα με την βαθμολόγηση των αγώνων Ράλλυ, ο πρώτος παίρνει 20 βαθμούς, ο δεύτερος 16 και ο τρίτος 13, άρα εάν αναφερόμαστε σε σύγχρονα αυτοκίνητα ο Καροτσιέρης θα ήταν πρωταθλητής έχοντας πάρει 20 βαθμούς, ενώ ο Κ. Πίτσος που σαν τρίτος θα έπαιρνε 13 βαθμούς, θα έχανε τον τίτλο για 1 βαθμό. Αλλά το σύστημα βαθμολογίας για τους τίτλους όλων των αγώνων Ιστορικών αυτοκινήτων δίνει 15 βαθμούς στον πρώτο, 13 βαθμούς στον δεύτερο και 11 βαθμούς στον τρίτο. Άρα, πρωταθλητής ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων 2011 είναι ο Κ. Πίτσος με 80 βαθμούς έναντι 78 του Α. Καροτσιέρη (τρίτος παραμένει ο Σ. Γιαμαλάκης και τέταρτος ο Χ. Δάρας, παρά την εγκατάλειψή του). Στο Πρωτάθλημα Συνοδηγών οι βαθμολογίες είναι ακριβώς ίδιες, κι έτσι πρωταθλητής ανακηρύσσεται ο Σ. Καραπαπάζης με δεύτερο τον Π. Κατάρα και τρίτο τον Ν. Σάμιο. Το Κύπελλο Οδηγών-Συνοδηγών Κατηγορίας 1 είχε ήδη πάει στους Δάρα-Καραμουσάλη, της Κατηγορίας 2 στους Καροτσιέρη-Κατάρα και στην Κατηγορία 3 το κατέκτησαν οι Κ. Πίτσος-Σ. Καραπαπάζης. Στο Έπαθλο έως 1.600 c.c. νικητές είναι οι Γ. Χωριανόπουλος-Π. Φωτεινόπουλος, ενώ το Έπαθλο άνω των 1.600 c.c. κατέκτησαν οι Α. Καροτσιέρης-Π. Κατάρας. (Θυμίζουμε ότι ο Α. Καροτσιέρης, με το ίδιο αυτοκίνητο, δηλαδή την Porsche RS 911, έχει ήδη κατακτήσει το Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων 2011).
  Τα αμιγώς Ιστορικά αυτοκίνητα (μιά και το Audi Quattro βρίσκεται σε εντελώς διαφορετικό κόσμο αλλά και σε νεώτερη χρονολογία), θαυματούργησαν στις Ε.Δ. του Ράλλυ Παλλάδιο, στο οποίο πήραν εκκίνηση 80 συνολικά πληρώματα: Οι περυσινοί νικητές Ταχτάς-Κατσικάρος με την BMW 320 είχαν την 12η θέση Γενικής στην πρώτη ειδική (!), για να "απαντήσει" ο Α. Καροτσιέρης με την 10η θέση Γενικής στην δεύτερη ειδική! Η τρίτη ειδική ακυρώθηκε λόγω ατυχήματος, και στην τέταρτη οι Ταχτάς-Κατσικάρος ήταν στην 11η Γενικής, ενώ οι Καροτσιέρης-Κατάρας στην 12η με λιγότερο από 1'' διαφορά! Εκεί, στην μέση του αγώνα (που είχε συνολικά 8 Ε.Δ.), στα Ιστορικά πρώτοι ήταν οι Ι. Ταχτάς-Κ.Κατσικάρος, δεύτεροι οι Κ. Πίτσος-Σ. Καραπαπάζης και τρίτοι οι Α. Καροτσιέρης-Π. Κατάρας με διαφορά 16'' μεταξύ πρώτου-δεύτερου, και 7'' μεταξύ δεύτερου-τρίτου.
  Πέμπτη ειδική (Αγ. Ιωάννης 2), και δεύτερη ακύρωση και πάλι λόγω ατυχήματος.Στην έκτη Ε.Δ. (Ψάθα 2) ο Α. Καροτσιέρης φέρνει την Porsche στην 8η θέση Γενικής (!), ο Πίτσος είναι 14ος, οι Πετρόπουλος-Γιαννακούλης 15οι, και ο Ταχτάς 20ος, έτσι ώστε στην Γενική των Ιστορικών η σειρά πλέον γίνεται Καροτσιέρης, Ταχτάς και Πίτσος. Στην έβδομη ειδική οι Καροτσιέρης-Κατάρας "κλειδώνουν" την νίκη με την 10η θέση Γενικής, παίρνοντας 17'' από τον Ι. Ταχτά (19ος), ενώ ο Κ. Πίτσος βρίσκεται στην 15η θέση. Τέλος, στην όγδοη και τελευταία Ε.Δ. (Μελετάκι 2), οι Ι. Ταχτάς-Κατσικάρος σημειώνουν την καλύτερη επίδοση Ιστορικών σε Ε.Δ. του αγώνα, φέρνοντας την BMW E21 στην 6η θέση Γενικής! Όμως, οι διαφορές που έχουν δημιουργηθεί δεν αλλάζουν, και οι Καροτσιέρης-Κατάρας (15οι, 5'' πίσω) είναι οι νικητές του αγώνα, ενώ οι Κ. Πίτσος-Σ. Καραπαπάζης (στην 20η θέση, 7'' πίσω) είναι τρίτοι Γενικής αλλά και Πρωταθλητές Ράλλυ Ιστορικών 2011.
  Αν το ενδιαφέρον, φυσιολογικά, επικεντρώθηκε στον συναγωνισμό των τριών πρώτων, τόσο για την νίκη όσο και για τον τίτλο, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η ΒΜW 320 Ε21 βρέθηκε στην δεύτερη θέση Γενικής αποκλειστικά και μόνο χάρις στην οδήγηση του πληρώματός της, των Ταχτά-Κατσικάρου. Ο ίδιος συνδυασμός είχε κερδίσει πέρυσι, και τότε κάποιοι είπαν ότι αυτό έγινε (και) λόγω της καλής γνώσης των διαδρομών που είχε το πλήρωμα λόγω τόπου διαμονής. Φέτος όμως, που οι περισσότεροι συμμετέχοντες γνωρίζουν αυτές τις ειδικές σχεδόν σαν τους δρόμους που οδηγούν στο σπίτι τους, απεδείχθη με τον πιό περίτρανο τρόπο η ταχύτητα του Ι. Ταχτά, μιά και για να είμαστε σοβαροί, το αυτοκίνητό του σε άλλα χέρια δεν θα είχε καμμία δουλειά στο βάθρο.
  Αφού δώσουμε για μία ακόμα φορά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες των Ιστορικών, οι οποίοι κρατούν δυνατή την κατηγορία στο Πρωτάθλημα Ράλλυ (και αυτό ισχύει ιδίως για τα πληρώματα των μικρότερων κυβισμών), θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι στα διάφορα sites και blogs, επίσημα ή μη, που ασχολούνται με τους Ελληνικούς αγώνες, οι αναφορές για τα ατυχήματα του συγκεκριμένου αγώνα ήταν από λακωνικές έως ανύπαρκτες. Στην εποχή της πληροφόρησης και του διαδικτύου, το να επιχειρούμε να "κρατάμε κρυφά" διάφορα γεγονότα επειδή κρίνουμε ότι μπορεί "να κάνουν κακό στο Σπορ", είναι παλιομοδίτικη πρακτική, αφήνει δε περιθώρια για κάθε είδους κουτσομπολιά και διαδόσεις. Θα έπρεπε λοιπόν επίσημα να ενημερωθεί το κοινό, πρώτον για την κατάσταση της υγείας του Κ. Χαλιβελάκη, και δεύτερον για την κατάσταση της υγείας θεατή, σε ατύχημα που έγινε στο Β' μέρος του αγώνα (ευτυχώς οι τραυματισμοί ήταν ελαφρείς). Η σωστή ενημέρωση και η ακριβής πληροφόρηση είναι απαραίτητα στοιχεία για την βελτίωση της ασφάλειας οδηγών και θεατών στο μέλλον. Η αποσιώπηση μόνο κακό μπορεί να κάνει.


  Για τα αποτελέσματα, πατήστε ΕΔΩ.

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ θερμά για την αναφορά στη προσπάθειά μας για το 2011. Εύχομαι να καταφέρουμε όλοι μας να χαρούμε αντίστοιχους ανταγωνισμούς ... και στο δύσκολο 2012!

    ΑπάντησηΔιαγραφή