Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ AC3 ΓΙΑ ΤΗΝ 4η ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΤΟΥ 2011


Τι κάνει ξεχωριστό έναν αγώνα Πλοήγησης? 
Τα 70 απαιτητικά χιλιόμετρα. Ίσως οι τέσσερεις ΕΔΑ στις οποίες ο αγωνιζόμενος οφείλει να μην χαθεί. Ή τελικά, οι 44 συμμετοχές μέσα στην καρδιά του Χειμώνα. Όλα τα παραπάνω και η ομορφιά της Χειμωνιάτικης Αργολικής Γης έκαναν ξεχωριστή την 4η Αργολική πλοήγηση.
Μια ακόμα χειμωνιάτικη Κυριακή; Όχι Ακριβώς, αφού στην όμορφη Αρβανιτιά, μέσα στο παλιό κάστρο Ακροναυπλίας, συγκεντρώθηκαν 44 κλασσικά-ιστορικά αυτοκίνητα, με σκοπό να διανύσουν μια διαδρομή 70 περίπου χιλιομέτρων φτάνοντας μέχρι την ορεινή Καρυά στις παρυφές του Νομού, και από κει διαγράφοντας ένα νοητό κύκλο να καταλήξουν στην πλατεία Αγίου Πέτρου στο Άργος.

11.30 σηκώνεται η σημαία εκκίνησης για  το πρώτο πλήρωμα. Όλοι είναι σε ετοιμότητα και περιμένουν τη σειρά τους. Μέτα απο 45 λεπτά έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία εκκίνηση. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα για τους αγωνιζόμενους. Roadbook πλοήγησης χωρίς χιλιομετρικές αποστάσεις, 4 ΕΔΑ, και όλος ο αγώνας σχεδόν να σχηματίζει μια τεράστια ειδική διαδρομή: Πρώτη ΕΔΑ η «Ξηρόβρυση» εύκολη και απλή. Ακολούθησε η «Φρέγκαινα»,  με μήκος πάνω από  10 χλμ , στην συνέχεια «Άκοβα» και  «Κεφαλάρι». Οι 2 τελευταίες ΕΔΑ αλληλοκαληπτόμενες και με διαδρομή που δυσκόλεψε ακόμα και τα πιο έμπειρα πληρώματα, απαιτώντας συνεργασία και προσήλωση.
13.15 Ορισμένοι χάθηκαν, κάποιοι έκαναν λάθη που τους κόστισαν σε ποινές  όλοι όμως το ευχαριστήθηκαν και επιστρέφουν ο ένας μετά τον άλλο γελαστοί και ικανοποιημένοι στο Άργος μετατρέποντας την πλατεία της πόλης σε καρτ ποσταλ της Δεκαετίας του 60.
Το γεύμα απονομής στο Kandinski. Ικανοποιημένοι αλλά και πεινασμένοι οι αγωνιζόμενοι ανυπομονούν για την ανάρτηση προσωρινών αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα αναρτιόνται on time (ακριβώς στις 14:45). Οι ανατροπές μεγάλες, ειδικά μετά την δύσκολη και αλληλοκαλυπτόμενη 4η ΕΔΑ.
Όλοι γνωρίζουμε πως το σημαντικό είναι η διαδρομή και οχι η νίκη ..αλλά ας μην είμαστε μετριόφρονες! Πρώτοι λοιπόν γενικής, οι έμπειροι, Αντωνόπουλος Παντελής και Καλίτση Μαΐρα (με την αρωγή και του μικρού Πλάτωνα) με Porsche 911 Carrera 3.0 του 1977. Δεύτεροι οι Βεργίνης Ηλίας, Μπέμπας Γιάτσεκ με NSU TT του 1971. Τρίτοι Γενικής, οι συνήθης ύποπτοι, Ποριώτης Νίκος, Μανσόλας Μαθιός με την βοήθεια του Τρικουράκη Μιχάλη και με Alfa Romeo 1750 Berlina του 1968. 
Άλλη μια αξιόλογη οργάνωση του AC3 έλαβε τέλος  δίνοντας αναμνηστικά και δώρα στους αγωνιζόμενους.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τα μέλη και τους φίλους του AC3 που αφιέρωσαν τον χρόνο τους προκειμένου να βοηθήσουν στην οργάνωση. Ευχαριστούμε επίσης τις Λέσχες που στήριξαν την εκδήλωση όπως τον Παναγιώτη Σιδέρη και την Iron Team, την ΦΙΛΠΑ, το Triumph Sport Club Greece, το Hellenic Lancia Club, ΣΙΣΑ, την ΕΛΦ FIAT 500 καθώς και την 999 & Microcars, καθώς επίσης και το Δήμο Άργους  και  ανανεώνουμε την αγωνιστική μας διάθεση για το επόμενο rally του AC3 το 3ο Nafplio Historic Rally στις 20 Μαρτίου. Stay tuned….
Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας, Pantelis Antonopoulos A&C, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, OCTANE MOTORSPORT, ULIS και DANAKAS ARMY SURPLUS.
Περισσότερες πληροφορίες στην Ιστοσελίδα του συλλόγου μας, www.ac3.gr καθώς και στα τηλέφωνα 2751024747 (Θεοδοσία Ουλή) και 6936690320 (Καράμπελας Γιάννης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου