Α) ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ ΑC3 (18-19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ)
B) «GRAND PRIX” Σ.Ι.Σ.Α.
(26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ)
Γ) ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ (2-3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ)
Πολλες οι εκδηλωσεις Ιστορικων οχηματων «regularity» αυτο
το μήνα (και το φθινόπωρο γενικοτερα), με τις δυο κορυφαιες, το 24 Ωρες Ελλαδα
του Σ.Ι.Σ.Α. και το (τριήμερο) Ιστορικο Ραλλυ Ακροπολις της ΟΜΑΕ να εχουν
ολοκληρωθεί, συγκεντρωνοντας πολλες/αρκετες συμμετοχες και ως εκ τουτου «εκτονωνοντας»
ενα σημαντικο μερος του εγχώριου δυναμικου της Regularity. Ομως,
οπως εχουμε ξαναγραψει, υπαρχουν πολλες μορφες «regulariy», δηλαδη
εκδηλωσεων που γινονται υπο τον μανδυα των «αγωνων ακριβείας» οπου η αδειοδοτηση ειναι ευκολη απο την
Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ (ΟΧΙ ομως και απο την ΟΜΑΕ, μια και λογω Γ.Γ.Α. απαιτειται
αναγνωρισμενο Αθλητικο Σωματειο ως διοργανωτης και εκδιδεται «λισανς παιδιας» ημερας για το πληρωμα το οποιο ειναι
ασφαλισμενο, ενω τα οχηματα υποχρεωτικως πρεπει να εχουν ΗRCP-Historic Regularity Car Pass της FIA ή της FIVA)).
Αντιθετα, οι εκδηλωσεις regularity που
αδειοδοτουνται απο την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, δεν απαιτουν τιποτε απο αυτα, δηλαδη καποιες
Λεσχες (οπως η ΦΙΛΠΑ) κρατουν ακομη τα προσχηματα απαιτωντας καρτα γνησιοτητας
ή HRCP, και καποιες άλλες δεχονται ολα τα οχηματα βασει της δηλωθείσας ημερομηνιας κατασκευης, η
οποια εχει πλεον φτασει το 1993 για τα Ιστορικα και το 2003 για τα «Young Timers». Απο
αυτες, υπαρχουν εκεινες που κανουν εναν υποτυπωδη έλεγχο γνησιοτητας (ως προς
τις μετατροπες), αλλά και εκεινες που ειναι της νοοτροπιας «ολοι οι καλοι
χωρανε» αρκει να δηλωνουν Ιστορικοι! Επισης δεν απαιτειται «άδεια» για το πληρωμα,
αφου δεν υπαρχει ατομικη ασφαλιση του οδηγου και του συνοδηγου σε περιπτωση
τραυματισμου τους, παρα μονο ασφαλεια της εκδηλωσης εναντι τριτων. Τελος, δεν
υπαρχει καμμια απολυτως απαιτηση για αυξημενα μετρα ασφαλείας στα οχηματα, περαν αυτων που
απαιτει ο Κ.Ο.Κ., δηλαδη πολιτικες ζωνες ασφαλείας, τριγωνο, φαρμακειο και
πυροσβεστηρα (των οποιων ο έλεγχος
γινεται απο σπανιως μεχρι ποτέ).
Ολα αυτα ακολουθουν αυτο το χαλαρό πρωτοκολλο, γιατι η Regularity της FIVA εχει
αυστηρους περιοριστικους κανονισμους, δηλαδη ταχυτητες (μ.ω.τ.) στις δοκιμασίες
μεχρι 50 χ.α.ω., ολος ο αγωνας ακριβείας γινεται σε δημοσιους δρομους ανοιχτους
σε κυκλοφορία, και ειναι υποχρεωτικη η τηρηση των κανονων του Κ.Ο.Κ. με
αυστηρες ποινες, μεχρι και αποκλεισμο, για τους παραβατες. Και ο λογος ειναι
οτι εχουμε να καν ουμε (ή είχαμε στο παρλεθον τουλαχιστον) με διατηρηση και
απολαυση Ιστορικων αυτοικνητων, κατι πουυ τα τελευταια χρονια εχει ανατραπει στην
πραξη, καθως η ηλικια των 30 ετων πλεον αφορα και «σχεδιαστικα συγχρονα»
οχηματα με αυξημενες δυνατοτητες πεναντι των μοντελων του 1960, 1950 ή και της
προπολεμικής περιοδου.
Εφ΄οσον ομως οι κανονισμοι και το σκεπτικο της Regularity δεν
εχουν εκσυγχρονιστει ακολουθωντας την
εποχη, αυτο εδω και χρονια εχει αρχισει να παρακαμπτεται με διαφορους τροπους, γιατι εκτος απο την μεγαλη
πορτα της FIVA υπαρχουν και τα...παραθυρα του
οικοδομηματος των Ιστορικων! Για παραδειγμα, ενας οργσνωτής πηγαινει τους
συμμετεχοντες σε μια ορεινη διαδρομη, και τους λέει: «Κυριοι, αυτη ειναι μια
διαδρομη δημοσιο δρομου, με γκρέμια, ανοιχτη στην κυκλοφορία, και σας εχω δωσει
μ.ω.τ. 50 χ.α.ω. Σας ενημερωων οτι αυτη η μ.ω.τ. ΔΕΝ βγαινει, και η καταταξη θα
κριθει στους λιγοτερους βαθμους ποινης, αλλά σας παρακαλω να προσεχετε!!!»
Γινονται τετοια στην regularity; Ναι,
αλλά προσεξτε, ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΟΤΥΠΑ, με ολες τις άδειες υπογεγραμμενες.
Εγκειται λοιπον αποκλειστικα στους
συμμετέχοντες, ΚΥΡΙΩΣ στους φιλος του Ιστορικου οχηματος (και λιγοτερο των «ψευδοαγώνων»), το να επιλεξουν
τους προσεκτικους διοργανωτες που λαμβανουν υπ΄οψιν και την ασφάλεια και το μελλον της regularity αλλά
και να επιδειξουν την οδηγικη συνεση που αρμοζει στο Ιστορικο. Για οποιον θελει
περισσοτερα, υπαρχει παντα η Sporting κατηγορία.
Ας μην υποθηκευουμε το μελλον του κλασσικου οχηματος για να παιζουμε τους
αγωνιζομενους του πενηνταρικου.
Τρεις εκδηλωσεις λοιπον στις επομενες 20 μερες, με πρωτη
το Ραλλυ Δαναών απο τον Ac3 στις 18 και 19/11,
ακολουθει το διασκεδαστικο “Grand Prix” του
Σ.Ι.Σ.Α. στις 26/11 και η χρονια ολοκληρωνεται με το Χειμερινο Ραλλυ της ΦΙΛΠΑ
στις 2 και 3/12. Ακολουθουν όλες οι πληροφορίες
για όσους θελουν να συμμετασχουν. Δ.Π.
ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ (18-19/11)
ΛΗΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ: 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Ο Ac3 (Argolis Classic Car Club) συνδιοργανώνει με την
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ με επίκεντρο την Αργολίδα, το 17ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ το
Σάββατο 18 και την Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2023. Το διήμερο Ράλλυ Δαναών, έχει ως
έμβλημα την Πύλη των Λεόντων η οποία είναι η κυρία είσοδος της ακρόπολης των
Μυκηνών και διεξάγεται αδιάλειπτα για 16 χρόνια, ως μία από τις σημαντικότερες
εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων, και συμμετέχουν πληρώματα από το εξωτερικό.
Η πολιτεία με υπουργική απόφαση από το 1978 έχει
διαχωρίσει ουσιαστικά το παλαιό αυτοκίνητο ως πολιτιστικό αντικείμενο από το
σύγχρονο. Οι εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων μέσω των επιλεγμένων διαδρομών
δίνουν ζωή στην Ελληνική ύπαιθρο, ξυπνούν μνήμες στους κατοίκους, τα ιστορικά
αυτοκίνητα γίνονται αντικείμενα θαυμασμού και οι χώροι εκκίνησης,
ανασυγκρότησης, τερματισμού, λειτουργούν ως στατικές εκθέσεις για τους
επισκέπτες.
Οι φετινές διαδρομές είναι ένας συγκερασμός από τα ΡΑΛΛΥ
ΔΑΝΑΩΝ 2011,2015,2017, και επιλεγμένα τμήματα του 2021. Διαδρομή: Από Νέα Κίο
Αργολίδας σε ημιορεινές και ορεινές περιοχές Αργολίδας, Αρκαδίας, Λακωνίας,
ανασυγκρότηση στον Κοσμά Νότιας Κυνουρίας, επιστροφή στην Ν. Κίο για το τέλος
της 1ης ημέρας, από το ίδιο σημείο επανεκκίνηση την 2ης ημέρα, ημιορεινές
διαδρομές σε Αργολίδα, Κορινθία και τερματισμός στις Μυκήνες για γεύμα και
απονομή επάθλων.
Εκκίνηση: 18/11/2023, Σάββατο 11:00 από την Νέα Κίο
(έναντι Λιμένος).Διοικητικός- τεχνικός έλεγχος (09:00-10:30). Συνολική διαδρομή
περίπου 420 χλμ. με 15 Ε.Δ.Α, συνολικού μήκους 200 χλμ. με Μ.Ω.Τ έως 50 χλμ/ώρα
.
Oι 130+ χρονομετρήσεις των Ε.Δ.Α, θα γίνουν στο 0.1sec,
και η έκδοση και ανάρτηση των αποτελεσμάτων από την https://anube.es/.
Δεκτά ιστορικά αυτ/τα κατασκευής έως και το 1993. Δεκτά,
εκτός γενικής κατάταξης (κατηγορία GT),γίνονται και υπό ένταξη ιστορικά αυτ/τα
(potentially historic FIVA) κατασκευής από το 1994 έως και το 2003. Τερματισμός
: 19/11/2023, Κυριακή 15:00 και γεύμα απονομής στις Μυκήνες.
Επιτρέπονται όλα τα όργανα απόστασης-χρόνου στις
κατηγορίες : (α) Regularity Μ.Ω.Τ. και (β) Τouring Sport, με ιδανικό χρόνο,
δεδομένη απόσταση, ίδια διαδρομή, λιγότερες χρονομετρήσεις. (γ) Στην Κατηγορία
Τouring Classic για αυτοκίνητα κατασκευής έως και το 1980+facelift,
επιτρέπονται μόνο μηχανικά οδόμετρα εποχής (π.χ. retrotrip, halda) ή και
εφαρμογές π.χ. Gps. Διαδρομή 350 χλμ. με ιδανικό χρόνο, λιγότερες
χρονομετρήσεις και μεγαλύτερους χρόνους. Στόχος είναι μέσω αυτής της κατηγορίας
να επανέλθουν τα παλαιότερα αυτοκίνητα στις εκδηλώσεις με την ελάχιστη
καταπόνηση, σε χαλαρό ρυθμό και να προσφέρουν το ανάλογο θέαμα στο πέρασμα
τους.
Παράβολο συμμετοχής ορίζεται στο ποσό των 220,00€ (πλήρωμα
2 ατόμων) και περιλαμβάνει: • Ασφάλεια προς τρίτους κατά την εκδήλωση •
Αναλογία των δαπανών στα έξοδα της διοργάνωσης (έντυπα, έπαθλα, αναμνηστικά,
χρονομετρήσεις, έκδοση αποτελεσμάτων, κλπ) • Πλήρες γεύμα και τελετή απονομής
επάθλων.
Διανυκτέρευση των πληρωμάτων σε ξενοδοχεία του Δήμου
Άργους-Μυκηνών, και Ναυπλίου όπου θα εξασφαλισθούν προσφορές.
Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές έως την Τρίτη 14
Νοεμβρίου 2023. Δημοσιεύσεις της εκδήλωσης: https://ac3.gr/ekdiloseis/
ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ GRAND PRIX Σ.Ι.Σ.Α.
(26/11)
ΛΗΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ: 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων διοργανώνει την
Κυριακή 26 Νοεμβρίου το «ΣΙΣΑ Grand Prix», που
είναι παραδοσιακά η τελευταία εκδήλωση της χρονιάς και κρίνει τα αμφίρροπα
Πρωταθλήματα Ιστορικών & Youngtimer του ΣΙΣΑ. Η
εκδήλωση θα διεξαχθεί στην ανατολική παραλία Βάρκιζας, που διαμορφώνεται σε µία
υπερειδική διαδροµή µήκους 1000 µέτρων. Θα αγωνιστούν με ασφάλεια έως 90 πληρώματα,
εκτελώντας με δεξιοτεχνία την υπερειδική 3 φορές. Η εκδήλωση τελεί υπό την
αιγίδα του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής
έως και το 1993 (Historic) και αυτοκίνητα από το 1994 έως
& το 2003 (Potentially Historic-“Youngtimer”). Οι
συμμετέχοντες θα μπορούν να επιλέξουν να διαγωνισθούν είτε στην κατηγορία Super Sport (με ΜΩΤ
έως 50 χλμ) ή στην κατηγορία Regularity (με ΜΩΤ έως 40
χλμ). Δικαίωμα συγκομιδής βαθμών για το πρωτάθλημα έχουν μόνο οι συμμετέχοντες
της κατηγορίας Regularity, ενώ για πρώτη φορά επιτρέπεται
η συμμετοχή και στις δύο κατηγορίες. Η διαδρομή θα πρέπει να εκτελεσθεί σύμφωνα
με το ανακοινωθέν σχεδιάγραμμα. Στην διαδρομή περιλαμβάνεται 1 περιστροφή 360ο
(αριστερόστροφη ή δεξιόστροφη) & 1 περιστροφή 180ο (αριστερόστροφη). Οι
εκκινήσεις θα δίνονται ανά λεπτό. Για τη χρονομέτρηση απαιτείται εγκατάσταση
καλωδίου 12 Volt βάσει των οδηγιών της οργάνωσης.
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 70€ ανά αυτοκίνητο για
τα μέλη ΣΙΣΑ και στα 80€ για τους λοιπούς συμμετέχοντες. Στο παράβολο συμπεριλαμβάνεται
συμμετοχή στα έξοδα οργάνωσης και συμμετοχή στο Πρωτάθλημα Οδηγών - Συνοδηγών
ΣΙΣΑ & στο Youngtimer Trophy, με
συντελεστή 1. Επιτρέπεται η διπλή συμμετοχή του ιδίου αυτοκινήτου στην κατηγορία
Regularity & στην κατηγορία Super Sport. Σε περίπτωση
διπλής συμμετοχής, τότε το παράβολο της 2ης συμμετοχής ορίζεται στα 40€. Ένας
οδηγός έχει δικαίωμα να λάβει μέρος και στη Regularity και στη
Super Sport, αλλά μόνο μία
φορά ανά κατηγορία και ομοίω το παράβολο της 2ης συμμετοχής ορίζεται στα 40€.
Δεν επιτρέπεται διπλή συμμετοχή του ίδιου συνοδηγού στην κατηγορία Regularity.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΡΙΑΚΗ 26/11/2023
09:00-09:30 Συγκέντρωση, Διοικητικός Έλεγχος &
Ενημέρωση Συμμετεχόντων
09:30-10:00 Aναγνώριση
διαδρομής πίσω από το αυτοκίνητο του αλυτάρχη
10:00-11:30 1ο σκέλος
11:45-13:15 2ο σκέλος
13:30-15:00 3ο σκέλος
15:30 Έκδοση αποτελεσμάτων
16:00 Απονομή επάθλων
Ο σύλλογος διατηρεί το δικαίωμα αλλαγών για την καλύτερη
ροή του προγράμματος. Ο ειδικός κανονισμός και η αίτηση συμμετοχής έχουν
αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.sisa.gr
OΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ
ΦΙΛΠΑ (2-3/12)
ΛΗΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ: 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Το φετινό Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ
είναι μια εκδήλωση ιστορικών αυτοκινήτων που συνδυάζει αρμονικά την περιήγηση
και τον συναγωνισμό σε ειδικές διαδρομές ακρίβειας.
Περιλαμβάνει δυο κατηγορίες την TOURING και την
REGULARITY.
Στην κατηγορία Touring έχει
δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο περιηγητικό μέρος που συνδυάζει πλοήγηση και
μερικές ειδικές ακρίβειας με σχετικά χαμηλές ΜΩΤ ώστε να απολαμβάνεται η φύση
και η οδήγηση στις ειδικές διαδρομές, αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει και διαγωνιστικό
ενδιαφέρον.
Στην κατηγορία Regularity
πρωταρχικό ρόλο έχει το διαγωνιστικό μέρος με αρκετές ειδικές διαδρομές και
χρονομετρήσεις. Οι ειδικές ποικίλουν ώστε κάποιες να είναι τεχνικές και
απαιτητικές και άλλες πιο γρήγορες, με την νυχτερινή ειδική των 30 χιλιομέτρων
να αποτελεί από μόνη της πρόκληση για τους sportsmen της regularity.
Τα πληρώματα και των δύο
κατηγοριών θα εκκινήσουν το πρωί του Σαββάτου 2 Δεκεμβρίου από την προβλήτα “Π”
της παραλίας του Ναυπλίου με θέα το Μπούρτζι και το Παλαμήδι. Τα πληρώματα αφού
διανύσουν διαδρομές στα όρια της Αργολίδα και της Αρκαδίας θα περάσουν από το
Άστρος Κυνουρίας και θα κατευθυνθούν προς το μαγευτικό δάσος, με καστανιές, της
Καστάνιτσας. Προορισμός τους, για ανασυγκρότηση, οι Καρυές, το χωριό των
ομορφότερων Ελληνίδων που η παρουσία τους ως κόρες αγάλματα κόσμησαν το
Ερέχθειο της Ακρόπολης των Αθηνών. Στην πλατεία του χωριού υπάρχει επιλογή για
γεύμα ή καφέ σε ένα από τα καταστήματα και οι συμμετέχοντες μπορούν να
επισκεφθούν το μνημείο των Καρυάτιδων, πιστό αντίγραφο του Ερεχθείου της
Ακρόπολης στον λόφο του χωριού. Μετά την ανασυγκρότηση τα πληρώματα της κατηγορίας
Touring θα κατευθυνθούν ελεύθερα στην Βυτίνα για την ολοκλήρωση
της πρώτης μέρας και για τη βραδινή διαμονή.
Για την κατηγορία Regularity το διαγωνιστικό
μέρος συνεχίζεται με κατεύθυνση προς Μεγαλόπολη μέσω Βλαχοκερασιάς. Από εκεί
καταλήγουν στη γραφική Αλωνίσταινα για μικρή ανασυγκρότηση και προετοιμασία για
την βραδινή ειδική διαδρομή των 30 χιλιομέτρων. Για τον λόγο αυτό η νυχτερινή
ειδική θα έχει ξεχωριστή αθλοθέτηση. Τελική κατάληξη και ολοκλήρωση πρώτης
ημέρας η Βυτίνα και για την κατηγορία Regularity.
Την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου, την
τιμητική τους έχουν πανέμορφες διαδρομές που θα απολαύσουν όλοι οι αγωνιζόμενοι
σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Τα πληρώματα και των δύο κατηγοριών θα εκκινήσουν από την Βυτίνα και
αφού περάσουν από Βλαχέρνα και Λεβίδι θα
ανέβουν στο χιονοδρομικό του
Μενάλου. Από εκεί θα κατηφορίσουν για Αλωνίσταινα ώστε να φτάσουν στο όμορφο
Λιμποβίσι για ανασυγκρότηση. Μετά την ανασυγκρότηση η κατηγορία Touring θα
επιστρέψει ελεύθερα στον τερματισμό στη Βυτίνα ενώ η κατηγορία Regularity θα
κάνει την τελευταία ειδική με κατεύθυνση τον τερματισμό της Βυτίνας από άλλη
διαδρομή.
Μετά τον τερματισμό θα
ακολουθήσει γεύμα απονομής στην παραδοσιακή ταβέρνα «Το Αρχοντικό της Αθηνάς
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΟΥ # 1 ΤΟΥ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
1.1 Βυτίνα, «ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ
ΦΙΛΠΑ» 2 & 3 Δεκεμβρίου 2023.
1.2 Category
«B» - FIVA Event No: NR 108/2023
1.3 Regularity
Rally. Κατηγορίες
α) Classic Regularity: Μ.Ω.Τ., δορυφορική
χρονομέτρηση
β) Touring,
Μ.Ω.Τ., λιγότερες Ε.Δ.Α. & χιλιόμετρα
1.4 Ασφαλιστική κάλυψη από
Σάββατο 00:00 έως Κυριακή 23:59
1.5 Παράβολο συμμετοχής (διμελές
πλήρωμα): Μέλη ΦΙΛΠΑ: 320€, ΜΗ Μέλη: 360€
Περιλαμβάνει: 1 διανυκτέρευση στα ξενοδοχεία Grand Vytina, Αίγλη Hotel, γεύμα
απονομής επάθλων, έξοδα διοργάνωσης και χρονομέτρησης, έπαθλα, ασφαλιστική
κάλυψη της εκδήλωσης.
Σημειώσεις:
1. υπάρχει η δυνατότητα επιλογής
ξενοδοχείου μέχρι εξαντλήσεως των δωματίων που έχουν κρατηθεί, με σειρά
προτεραιότητας.
2. Έχει εξασφαλιστεί
περιορισμένος αριθμός δωματίων στο Art Mainalon (4*) με
επιπλέον χρέωση 70€.
1.6 Λήξη συμμετοχών: 24 Νοεμβρίου
2023. Η Δήλωση συμμετοχής πρέπει να συνοδεύεται από την καταβολή του Δικαιώματος
Συμμετοχής. Το 50% του Δικαιώματος θα επιστραφεί σε περιπτώσεις Ανάκλησης των
Δηλώσεων έως και την 24 Νοεμβρίου 2023. Επιστροφή του ποσού λόγω covid, μόνο
με την επίδειξη πιστοποιητικού νόσησης.
1.7 Έπαθλα απονέμονται:
Α. Γενική κατάταξη Classic Regularity
- Στους 1, 2, 3ους νικητές της Γενικής
κατάταξης
- Στο πρώτο αμιγώς γυναικείο Πλήρωμα
-Καλύτερη επίδοση με αυτοκίνητο κυλινδρισμού
μικρότερου των 1.000 κ.ε.
- Στους 1, 2, 3ους νικητές των κατηγοριών FIVA E, F, G & H
Β. Γενική κατάταξη Touring
- Στους 1, 2, 3ους νικητές της Γενικής
κατάταξης
- Στο πρώτο αμιγώς γυναικείο Πλήρωμα
-Καλύτερη επίδοση με αυτοκίνητο κυλινδρισμού
μικρότερου των 1.000 κ.ε.
- Στους 1, 2, 3ους νικητές των
κατηγοριών FIVA E, F, G & H
Γ. Γενική κατάταξη Youngtimers
- Στους 1, 2, 3ους νικητές της Γενικής
κατάταξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου