Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

ΣΥΓKΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕ: ΟΙ Γ. ΔΕΛΑΠΟΡΤΑΣ - Σ.ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΌ "ΜΗΔΕΝ" ΣΤΗΝ 15η ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ! ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ REGULARITY! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠAΘΕΙΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ!

H μοναδικη φωτογραφία των δεύτερων νικητών Γενικής Γ. Δελαπόρτα - Σ. Μουστάκα και του Golf τους, που υπάρχει στο άλμπουμ φωτογραφιών του επίσημου site του αγώνα. 

Τα πολλά λόγια ωχριούν μπροστά στο μέγεθος της επιτυχίας του Γιώργου Δελαπόρτα και του Σπύρου Μουστάκα, που κατέκτησαν την δεύτερη θέση Γενικής κατάταξης στο 21ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
 Είναι αδύνατον για οποιονδήποτε δεν έχει βρεθεί στις Ειδικές του θρυλικού αγώνα, έστω σαν θεατής (και πόσω μάλλον σαν συμμετέχων) το να αντιληφθεί και να συλλάβει στις πραγματικές τους διαστάσεις τις δυσκολίες του αγώνα και "τον θρίαμβο" που συνεπάγεται ακόμα και ο απλός τερματισμός.
 Το να βρίσκεσαι συνεχώς στο κυνήγι όχι μόνο της διάκρισης αλλά του βάθρου (δηλαδή, μιάς εκ των τριών πρώτων θέσεων), μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ότι είσαι τρομερά ικανός, και ανήκεις στους κορυφαίους της Ευρωπαϊκής (δηλαδή της Παγκόσμιας) Regularity. Και επειδή τα Regularity Rallies σε αγώνες σαν αυτόν του Μonte Carlo απαιτούν συνολική προσπάθεια, η ικανότητά σου αυτή επεκτείνεται στη σωστή προετοιμασία, στην ομάδα, στο αυτοκίνητο, στην οδήγηση, στον εξοπλισμό, στην εμπειρία και φυσικά στον συνοδηγό-πλοηγό.
 Ολα αυτά υπήρχαν στην συμμετοχή που χάρισε στην χώρα μας μια σπουδαία παγκόσμια διάκριση, και όλοι δικαίως θεωρούνται κορυφαίοι στην Ευρώπη.
 Γιατί στην περίπτωση αυτή, ο παράγοντας "τύχη" απλά δεν υπάρχει! Την "τύχη" του στο μεγαλύτερο ποσοστό την έχει ήδη προκαθορίσει πριν την εκκίνηση ο κάθε συμμετέχων, το κάθε πλήρωμα, ανάλογα με τις ικανότητες και την προετοιμασία του.
 Μόνο ως "ατυχία" θα μπορούσε να εκληφθεί μια απρόσμενη μηχανική βλάβη, ή κάποιο συμβάν με ευθύνη τρίτου.
 Το ότι δεν υπήρξε κάτι τέτοιο, δεν θεωρείται "τύχη" αλλά κανονική των πραγμάτων εξέλιξη.
 Θα λέγαμε, επιγραμματικά, ότι ως "τύχη" στο Monte μπορεί να θεωρηθεί "η ατυχία του αντιπάλου".
 Όμως όταν έχεις φτάσει στην κορυφή, έχεις μπει στην πεντάδα και ανεβαίνεις πια στο βάθρο με τα τελευταία χιλιόμετρα να "αποφασίζουν" την σειρά των τριών πρώτων, έχεις ήδη ανακηρυχθεί "νικητής", έχεις δείξει και αποδείξει ότι η αξία και το επίπεδό σου είναι κορυφαίο, και η θέση (στην τριάδα) είναι τυπική. Σημαντική, ναι, αλλά μεταξύ ίσων.
 Μετά την συμμετοχή του στο 20ο Ιστορικό Μόντε Κάρλο του 2017, με το ίδιο αυτοκίνητο (VW Golf GTi) και συνοδηγό τον Π. Βασιλόπουλο (ο οποίος φέτος συμμετείχε ως οδηγός με την κα  Ι. Ναρλή, αλλά εγκατέλειψε απο μηχανική βλάβη πριν την 11η Ε.Δ.), ο Γ. Δελαπόρτας που πέρυσι είχε τερματίσει 55ος αντιμετωπίζοντας  και ξεπερνώντας σημαντικά τεχνικά προβήματα, είχε περιγράψει με πραγματικά συγκλονιστικό τρόπο την εμπειρία του, στο δημοφιλές forum Ηistoric-Racing.
 Πέρα απο τις περιπέτειες του πληρώματος, αυτό που ξεχώρισε σε εκείνη την εξιστόρηση, ήταν το πόσο βαθειά εντυπωσιασμένος είχε μείνει απο το επίπεδο και την οργάνωση των πρώτων 30, τουλάχιστον, πληρωμάτων, καταλήγοντας στην διαπίστωση ότι η διάκριση με είσοδο στην δεκάδα, ήταν κάτι κυριολεκτικά αδύνατον. 
 Χρειάστηκε μόνο ένα χρόνο για να διεκδικήσει όχι θέση στη δεκάδα, αλλά τη ΝΙΚΗ, και περίπου να το καταφέρει!
 Χωρίς άλλο, η συμμετοχή  του συνοδηγού Σ. Μουστάκα, "master and commander" των Regularity Master,  υπήρξε καθοριστική σε αυτόν τον θρίαμβο, "απογειώνοντας" την ομάδα, που όπως είπαμε προσγειώθηκε στην κορυφή του Ευρωπαϊκού Σπορ.
 Συγχαρητήρια, και ευχαριστούμε για την διάκριση που χαρίσατε στην Ελλάδα.
 Την χρειαζόμαστε!


Στο 21ο Ιστορικό Ράλλυ Μonte Carlo συμμετείχαν ακόμα επτά Ελληνικά πληρώματα: Οι Η. Ηλιόπουλος - Ι. Χαραμής ήταν  στην 94η θέση με Porsche 911 SC  και 10.280 β.π., αλλά συμμετείχαν σαν τοπική και ΟΧΙ  Ελληνική συμμετοχή. Έλληνας συνοδηγός, ο Γ.Λαδόπουλος, συμμετείχε με Ρουμάνικη συμμετοχή (Μ. Μπουκοβίσεαν, Tiumph 2000) τερματίζοντας στην 101η θέση με 11.620 β.π. Ο Α. Λυκάκης (επίσης σαν τοπική συμμετοχή) με συνοδηγό τον έμπειρο Μ. Μανσόλα και Autobianch 112, τερμάτισαν στην 168η θέση (με 31.400 β.π.). Οι Β. Θεοδοσίου και Λ. Νασόπουλος με Alfa Romeo 2000, ήταν στην 201η θέση στον τερματισμό (με 62.690 β.π.). Εγκατέλειψαν οι Ι. Κατσαούνης- Α. Δρουλίσκος (απο μηχανική βλάβη, στο Parc Ferme του Μονακό), και οι Π. Βασιλόπουλος Ι. Ναρλή, επίσης απο μηχανική βλάβη πριν την 11η Ε.Δ. όπως είπαμε.

Ο Λ. Νασόπουλος, συνοδηγός του Β. Θεοδοσίου με Alfa Romeo 2000 (το πλήρωμα τερμάτισε στην 201η θέση με ένα, εμφανισιακά τουλάχιστον, "απλό" αυτοκίνητο), απο το πρωτοσέλιδο του site Monaco matin.

 Συγκριτικά, οι πρώτοι νικητές (Ιταλοί) Τ. Αγκεμ - Ν. Κουμίνο με Lancia Fulvia Coupe 1200 είχαν 1330 β.π., οι δεύτεροι Γ. Δελαπόρτας - Σ. Μουστάκας 1500 β.π., και οι τρίτοι Α. και Σ. Ροστάφκα με Zastava 1100, 1670 β.π. (Να σημειωθεί ότι το Ελληνικό πλήρωμα είχε επιλέξει την ταχύτερη -και σαφώς πιο απαιτητική στις δύσκολες σνθήκες- μ.ω.τ., ενώ οι νικητές είχαν την ΧΑΜΗΛΗ μ.ω.τ., και οι δεύτεροι Πολωνοί την μεσαία).

*Σημειώνουμε ότι στα διάφορα διεθνή (δημοσιογραφικά) sites δεν υπήρξαν καθόλου φωτογραφίες του Eλληνικού πληρώματος και του Golf GTi No 126 στην κούρσα του προς την κορυφή, ενώ αντίθετα είχαν πλημμυρίσει απο φωτογραφίες του Γερμανικού πληρώματος της Ford Falcon που προηγείτο μέχρι την εγκατάλειψή του στην 14η Ε.Δ. Οι ξένοι φίλοι μας, ας συνηθίσουν ότι θα βλέπουν συχνά στην κορυφή τα πληρώματα της χώρας μας, και ας ενημερώσουν ανάλογα τους φωτογράφους τους. Επί του παρόντος, οι Έλληνες συνοδοί που ήταν στο Μονακό και παρακολούθησαν τον αγώνα, ας ανεβάσουν όσες περισσότερες φωτογραφίες των Ελληνικών αυτοκινήτων μπορούν σε sites (όχι μόνο στο facebook) ώστε να κυκλοφορήσουν στο Internet και να μπορούν να έχουν υλικό οι ξένοι δημοσιογράφοι για τα ρεπορτάζ τους. 

* ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  TOY GOLF GTi Νο 126 ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ, ΣΤΗN OMAE OFFICIAL F, ΕΔΩ

**Φωτογραφία του (ευτυχισμένου!) Ελληνικού πληρώματoς στον τερματισμό με την γαλανόλευκη, μπορείτε επίσης να δείτε στο forum Historic Racing, όπου σύντομα θα αναρτηθούν πολλές περιγραφές απο τους αγωνιζόμενους και τους φίλους-συνοδούς-service που παρακολούθησαν το έπος του φετινού αγώνα και κατέγραψαν τον Ελληνικό θρίαμβο. Το you tube έχει επίσης πολλά videos απο το 21ο Monte, ενώ και η επίσημη σελίδα του αγώνα Monte Carlo Historique (ή Classique) έχει 4 άλμπουμ φωτογραφιών copyright free όλων των συμμετεχόντων (που τερμάτισαν), από το οποίο προέρχονται και φωτογραφίες του άρθρου μας. Τις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ:http://acm.mc/en/edition/rallye-monte-carlo-historique-2018-edition/photo-gallery/



Η κλασσική αναμνηστική φωτογραφία στο φινάλε του αγώνα, όπου όλοι υποσχέθηκαν ότι θα ξαναβρεθούν στην εκκίνηση του 22ου Monte τον επόμενο χρόνο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου