Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Η "ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ", ΤΟ ΚΑΚΕΚΤΥΠΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ...Η Κ.Υ.Α. ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ!


Κράτος - Ιστορικό αυτοκίνητο: 1-0

 Τρέφουμε ανυπόκριτο θαυμασμό (όχι όμως πάντα και εκτίμηση) για τους συμπολίτες μας εκείνους που έχουν τέτοια "άνεση", ασφάλεια ή αφέλεια, ώστε κανένα πρόβλημα, Εθνικό ή άλλο, δεν φαίνεται να τους αγγίζει και να τους ανησυχεί.
 Με το χιλιοφορεμένο επιχείρημα "η ζωή συνεχίζεται", ή το ακόμα πιο κενό "άλλο το ένα θέμα κι άλλο το άλλο", την στιγμή που ο κόσμος (μας) αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και αναταράξεις που απειλούν να τον αλλάξουν για πάντα, συνεχίζουν να θέτουν ως βασικές προτεραιότητες χόμπυ και ασχολίες που όχι μόνο δεν ενδιαφέρουν κανέναν (το ποσοστό του χομπίστα-συλλέκτη Ιστορικών στον πληθυσμό, δεν είναι καν μετρήσιμο), αλλά μπορεί και να "εξοργίσουν" αρκετούς, αν κάποια αιτήματα προβληθούν ως "απαιτήσεις".

 ΑΠΟ ΤΟ "ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΤΟ ΧΟΡΑ" ΤΟΥ 1976, ΣΤΟ "ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΙΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"  ΤΟΥ 2018!

Στη χώρα μας σήμερα, πέραν του οικονομικού προβλήματος που είναι απόρροια σφαλμάτων πολλών κυβερνήσεων του παρελθόντος (και του λαού που τις εξέλεγε βεβαίως), το μεγαλύτερο ίσως αρνητικό στοιχείο που διαγράφει ένα ζοφερό μέλλον, είναι το ότι η παρούσα "διαχειριστική" και ενδοτική κυβέρνηση, καθημερινώς αποδεικνύεται κατώτερη των περιστάσεων.
 Το "βυθίσατε το Χόρα" του 1976, είκοσι χρόνια αργότερα μετεβλήθη σε "ευχαριστούμε τους φίλους μας Αμερικανούς" όταν το 1996 τα Τούρκικα κομμάντο κατέλαβαν την Δυτική Ίμια,  για να γίνει σήμερα, το 2018, σιωπηρή αποδοχή και "παράδοση" των Ελληνικών βραχονησίδων στον προαιώνιο εχθρό και αεί βάρβαρο Τούρκο (όταν ο πρωθυπουργός δεν αντιδρά έντονα και αποφασιστικά τη στιγμή που ο άλλος του λέει  ότι "τα Ίμια ανήκουν στην Τουρκία", δεν χρειάζεται ευφυϊα για να αντιληφθούμε τις προθέσεις της κυβερνητικής ομάδας).
 Το 1932, η συνθήκη μεταξύ Ιταλίας και Τουρκίας με την οποία η βάρβαρη (μικρ)Ασιατική χώρα αναγνώριζε και αποδεχόταν την κυριαρχία της Ιταλίας στα Δωδεκάνησα, περιλάμβανε και τον χάρτη του Αιγαίου με όλες τις βραχονησίδες, και φυσικά τα Ίμια. Όλα Ιταλικά.
 Τον Δεκέμβριο του 1947, στην Συνθήκη Ειρήνης των Παρισίων, με το αρθρο 14 η Ιταλία παραχώρησε στην Ελληνική κυριαρχία τα Δωδεκάνησα "και τις παρακείμενες αυτών νησίδες" (που εμφανίζονται στον ίδιο χάρτη), συνεπώς δεν υπάρχει, και ποτέ δεν υπήρξε αμφισβήτηση.
 Όχι μέχρι το 1996, που η Ελλάδα έμεινε ακυβέρνητη για ένα διάστημα, καθώς ο Α. Παπανδρέου ήταν ασθενής και πρωθυπουργός ανέλαβε ο Κ. Σημίτης. Ακριβώς εκείνες τις μέρες ακυβερνησίας έγινε το βήμα των Τούρκων, και σήμερα και πάλι σε περίοδο μεγάλων προβλημάτων και διεθνών πιέσεων που αδυνατεί να διαχειριστεί η κυβέρνηση (γιατί δεν αρκεί να τονίζεις τις λέξεις στην προπαραλήγουσα για να αποκτήσεις κύρος), βρισκόμαστε και πάλι επί ποδός πολέμου.
 Ο μόνος λόγος που ο κόσμος δεν έτρεξε στα  super market να αδειάσει τα ράφια απο τα γάλατα και τα ζυμαρικά όπως έκανε το 1976 με το Χόρα, το 1987 με το Σισμίκ και το 1996 με τα Ίμια, είναι το ότι σήμερα δεν έχει χρήματα...
Οι Τούρκοι βεβαίως και δεν επιλέγουν "τυχαία" τις στιγμές: Σήμερα, η Ελλάς πιεζόμενη από τους Αμερικανούς, σπεύδει να παραχωρήσει το όνομα της Μακεδονίας στους Σλάβους των Σκοπίων, μια κίνηση που (αν ολοκληρωθεί) σε άλλες εποχές (προπολεμικά) θα οδηγούσε σε δίκες και εκτελέσεις.
 Το αν 100 ή 200 χώρες του κόσμου χρησιμοποιούν το όνομα "Μακεδονία" για το Σλάβικο αυτό κρατίδιο, δεν έχει απολύτως καμμία σημασία, γιατί και αύριο πάλι το ίδιο θα κάνουν, αδιαφορώντας για το (όποιο) συνθετικό του "προσδιορισμού". Το θέμα είναι να μην δεχτεί η Ελλάδα να "δώσει" το όνομα Μακεδονία, σε οποιαδήποτε μορφή. Γιατί αν το πράξει, αναγνωρίζει ότι υπάρχει και Κράτος, και Εθνότητα και Γλώσσα. Και τότε, τέλος η Ελληνικότητα της Μακεδονίας. ΤΕ-ΛΟΣ!
 Γιατί άραγε επιμένει και τρέχει να προλάβει πανικόβλητη η Κυβέρνηση του ανοικτού υποκαμίσου να χαρίσει ένα "ματωμένο" κομμάτι Ελληνισμού σε Βουλγαρόφωνους; Γιατί δεν αφήνει τους Σκοπιανούς και τους φίλους τους να περιμένουν για καμμιά δεκαριά ή εικοσαριά χρόνια ακόμα, μέχρι να έρθουν εκείνοι παρακαλώντας και αποδεχόμενοι τους όρους μας; Γιατί πρώτον θέλει να προλάβει τις ημερομηνίες της άνοιξης για ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, και δεύτερον αυτό γίνεται γιατί πιθανόν να έχει  κάνει μυστικές συμφωνίες με τους Αμερικανούς σχετικά με την θετική στάση των αγορών, όταν απο φθινόπωρο η Ελλάδα βγεί για δανεικά, εκτός μνημονίου.
Και ένας τρίτος λόγος, μπορεί να είναι η αποκλιμάκωση της έντασης και η χαλάρωση της πίεσης που ασκούν οι Τούρκοι στο Αιγαίο:
Μόλις οι ενδοτικοί και εξουσιομανείς άνθρωποι  που μας κυβερνούν ολοκληρώσουν την συμφωνία παραχώρησης του ονόματος της Μακεδονίας (και ξεπουλήματος ενός τμήματος του Ελληνισμού και της Ιστορίας), οι Τούρκοι θα σταματήσουν να "παρενοχλούν"! Γιατί πλέον, για τα μελλοντικά τους σχέδια θα έχουν τους συμμάχους τους Σκοπιανούς στα Βόρεια σύνορά μας, και σαν μέλη του ΝΑΤΟ και οι δύο, θα μας κλείσουν σε ένα "δόκανο", απο Ανατολή η Θράκη, απο Βορρά τα Σκόπια και από Δυσμάς η (μουσουλμανική) Αλβανία.  

 Η λεγόμενη "μυστική διπλωματία",  μετά τις όποιες διαπραγματεύσεις που γίνονται κρυφά, πάντα προχωρά σε μια "επίσημη συμφωνία", της οποίας όμως κάποιοι όροι συμφωνείται να παραμείνουν απόρρητοι, είτε για πάντα είτε για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Ενάμιση χρόνο μετά την κρίση των Ιμίων (και την παρέμβαση του Κλίντον), το καλοκαίρι του 1997 έγινε η Συμφωνία της Μαδρίτης (στο περιθώριο της διάσκεψης του ΝΑΤΟ) μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας, με παρατηρητές τους Αμερικάνους (και τοποτηρητές, θα λέγαμε).Με την συμφωνία αυτή, η οποία υποτίθεται ότι ρυθμίζει μέχρι σήμερα τις σχέσεις της χώρας μας με τους βαρβάρους στο Αιγαίο, υπάρχει η αμοιβαία δέσμευση ειρήνης και σεβασμού της εθνικής κυριαρχίας, του διεθνούς δικαίου και των διεθνών συνθηκών, καθώς και δέσμευση αποφυγής μονομερών ενεργειών. Καλά μέχρι εδώ, υπάρχει όμως και ένας όρος που λέει ότι "πρέπει να υπάρχει σεβασμός των ζωτικών συμφερόντων κάθε χώρας στο Αιγαίο".
 Οι Αμερικανοί πίεσαν την Ελληνική κυβέρνηση (του Σημίτη) να αποδεχθεί και να συνυπογράψει αυτόν τον απαράδεκτο όρο, που εκτός του ότι έρχεται σε απόλυτη αντίφαση με τους προηγούμενους, έχει δώσει στην Τουρκία το δικαίωμα να κάνει ¨ημι-νομίμως" κυριολεκτικά ό,τι θέλει (με την επίκληση του κινδύνου των ζωτικών συμφερόντων της!), απο παραβιάσεις εναέριου χώρου, αμφισβήτηση (και "συνιδιοκτησία"/συνεκμετάλλευση) της υφαλοκρηπίδας και διεκδίκησης 18 Ελληνικών νησιών και βραχονησίδων, μέχρι προσπάθεια αναθεώρησης της Συνθήκης της Λωζάννης! Και αυτός είναι ένας ΦΑΝΕΡΟΣ όρος της Συμφωνίας της Μαδρίτης του 1997. Πόσοι άραγε παραμένουν κρυφοί και απόρρητοι; Πόσα δεν ξέρουμε για τότε, αλλά και πόσα ΔΕΝ μαθαίνουμε σήμερα για το "παζάρι" του δυσαρεστημένου Πασόκου καθηγητή που αυτή την περίοδο κρατάει τον ρόλο του yesman υπουργού εξωτερικών (στην κυβέρνηση των αριστερών yesmen);

 ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ, Κ.Υ.Α. !

Μέσα σε όλα αυτά, ένας δικηγόρος εξ' Αμαρύνθου που αυτή τη περίοδο διακοσμεί το υφυπουργείο Μεταφορών, δίνει συνέντευξη σε έναν γνωστό και αξιόλογο δημοσιογράφο εντύπου αυτοκινήτου (με πωλήσεις μερικών εκατοντάδων φύλλων -ας είναι καλά το Internet) και του περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια τους όρους κυκλοφορίας των Ιστορικών οχημάτων με Ιστορικές πινακίδες, όπως ακριβώς θα ισχύσουν με την νέα Κ.Υ.Α. Δηλώνει μάλιστα ότι ο ίδιος την έχει ήδη υπογράψει και την έχει στείλει στους άλλους δύο αρμόδιους Υπουργούς, για υπογραφή και δημοσίευση στο ΦΕΚ. 
 Το άρθρο μας αυτό, ξεκίνησε με τα Εθνικά θέματα (αφήνοντας έξω το οικονομικό που αυτή τη στιγμή ΔΕΝ είναι το σημαντικότερο) ακριβώς για να αντιπαραβάλλει την "σπουδαιότητα" των γεγονότων (απο τη μία το "κουτσούρεμα" του Ελληνισμού, και απο την άλλη το αίτημα για δικαίωμα κυκλοφορίας παλαιών αυτοκινήτων που... δεν έχουν δικαίωμα να κυκλοφορούν γιατί στερούνται κρατικών πινακίδων και δεν καταβάλλουν τέλη κυκλοφορίας- έτσι το βλέπουν στα υπουργεία).
 Επειδή είναι προφανές ότι κανείς δεν μπορεί σε αυτή την περίοδο να γυροφέρνει υπουργεία και να ζητάει τέτοιου τύπου δικαιώματα, εδώ, επιγραμματικά, θα πούμε κάποια πράγματα και θα θέσουμε μερικά "θεωρητικά" ερωτήματα στον συνειδητοποιημένο και σκεπτόμενο αναγνώστη.
-Πως είναι δυνατόν ο υφυπουργός να λέει σε έναν δημοσιογράφο αυτά που δεν ξέρουν οι καθ΄υλην αρμόδιοι των Ιστορικών; Αν ήταν τόσο απλό, γιατί δεν τον ρωτούσαν εδώ και τόσες μέρες, να μας τα πουν κι εμάς;
-Ποιός μας βεβαιώνει ότι όσα δημοσιεύθηκαν σε ένα δημοσιογραφικό κείμενο θα είναι αυτά που θα ισχύσουν; Θα υπογράψουν τη Κ.Υ.Α. οι υπουργοί Μεταφορών και Οικονομικών, ή θα στείλουν πίσω το κείμενο για διορθώσεις;
-Γιατί σε μια τέτοια συνέντευξη δεν εθίγη το θέμα του παράλογου προστίμου (1500 Ευρω x2), δεν διευκρινίστηκε το "ποιά" Κυριακή (ο μήνας εχει τέσσερις), δεν διευκρινίστηκε αν θα συνεχιστεί το καθεστώς έκδοσης πινακίδων από τρείς φορείς, δεν υπήρξε ερώτηση για τα διεθνώς ισχύοντα ή για πρόθεση μελλοντικής έκδοσης κρατικών πινακίδων, κτλ;
-Λοιπόν, μέχρι το 2013, αρκούσε στη χώρα μας μια  υπουργική απόφαση για να ρυθμίσει τα της κυκλοφορίας των Ιστορικών πινακίδων, ή πιο σωστά ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ τους, γιατί σύμφωνα με τους ορισμούς ΕU, Eυρωπαϊκού Κοινοβουλίου και FIVA, τα οχήματα αυτά ΔΕΝ κυκλοφορούν ποτέ, ή σπανίως! Όμως, τον περασμένο Οκτώβριο η απαγορευτική απόφαση εκείνης της Κ.Υ.Α.για πρώτη φορά ήταν "κοινή", με τους υπουργούς μεταφορών και οικονομικών να συνυπογράφουν, καθώς και την Α. Παπανάτσιου, την πρώην λογίστρια απο τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Δομοκού που σήμερα είναι υφυπουργός οικονομικών  (και αυτή που αποφασίζει για τα μειωμένα λόγω παλαιότητας τέλη κυκλοφορίας). Είναι σαφής η διαφορά: Το θέμα είναι πλέον οικονομικό. Και κατά την άποψή μας δεν προσβλέπει σε έσοδα από τέλη κυκλοφορίας (γιατί θα είναι πολύ λίγα τα Ιστορικά που θα κάνουν άρση ακινησίας), αλλά στην διακοπή του  ασαφούς καθεστώτος που οδήγησε σε αλόγιστη χρήση Ιστορικών πινακίδων τα προηγούμενα χρόνια.
 'Οσο η Ιστορική κοινότητα και οι φορείς-Αρχές της ασχολούντο με την καθημερινότητά τους, στα Υπουργεία είχε αποφασιστεί ότι το θέμα θα αντιμετωπιζόταν από μηδενική βάση, κάτι που οι "Ιστορικοί" δεν μπορούσαν να γνωρίζουν, και κάτι που ΟΥΤΕ ο Γ.Γ. Μεταφορών δεν ήξερε και δεν περίμενε (!), γι αυτό και έκανε τις περίφημες δηλώσεις σε εκείνο το concours του Φλοίσβου. Μόλις λοιπόν παίρνουν στα χέρια τους οι οικονομικοί υπουργοί το προσχέδιο της Κ.Υ.Α., αρπάζουν ένα κόκκινο στυλό, διαγράφουν τα προνόμια και τις ελευθερίες που είχε προβλέψει για τα Ιστορικά το Υπουργείο Μεταφορών, ξεπατικώνουν στα γρήγορα την παράγραφο της πλήρους απαγόρευσης (που ισχύει για τα αγωνιστικά με τις κόκκινες πινακίδες), και δημοσιεύουν την Κ.Υ.Α. στο ΦΕΚ, ουσιαστικά κλειδώνοντας όλα τα αυτοκίνητα στα γκαράζ τους!
Ερώτηση κρίσεως: Είναι οι κυβερνώντες τόσο "εχθρικοί", "αδιάφοροι" και "απολίτιστοι", ώστε να μην γνωρίζουν ούτε να ενδιαφέρονται για ένα Ευρωπαϊκό κεκτημένο, που στο κάτω-κάτω προβλέπεται, αναγνωρίζεται και ρυθμίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (που τους σφυράει και κάθονται προσοχή); Βεβαίως και όχι! Σίγουρα δεν είναι από τις βασικές προτεραιότητές τους το πως θα κυκλοφορεί ένας χομπίστας-ιδιοκτήτης το παλαιό του συλλεκτικό αυτοκίνητο που μπορεί και να έχει εισαχθεί χωρίς δασμούς (και αυτό είναι Ευρωπαϊκή Οδηγία), αλλά αποφάσισαν να ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ.Τα "κλείδωσαν" λοιπόν όλα μέσα με την Κ.Υ.Α. του Οκτωβρίου 2017, και αυτό που θα εν τέλει θα επιτραπεί, θα είναι η λελογισμένη χρήση όπως ισχύει σε όλη την Ευρώπη (και όπως προβλέπει η Ελληνική νομοθεσία του 1978), για συμμετοχή σε εκδηλώσεις και κάποια περιοδική συντήρηση.
 Άρα, δεν έχουν ΤΗΝ ευθύνη για την ολοκληρωτική απαγόρευση οι πρόεδροι, αντιπρόεδροι, δικηγόροι και επιτροπές που χειρίστηκαν το θέμα με παραστάσεις στα υπουργεία; Όχι, γιατί πρώτον δεν δημιούργησαν οι ιδιοι το θέμα (το υπουργείο τους κάλεσε για να βάλει τάξη στην κατάχρηση δικαιώματος κυκλοφορίας που γινόταν), δεύτερον ό,τι και να είχαν συμφωνήσει με τον Γ.Γ. Μεταφορων Βούρδα το διέγραψαν οι οικονομικοί υπουργοί και οι προϊστάμενοί του, και τρίτον ό,τι και να έχει προτείνει, ζητήσει και συζητήσει τώρα η περίφημη "πενταμελής", το τι θα ισχύσει τελικά στην νέα Κ.Υ.Α. εξαρτάται αποκλειστικά απο τον Τσακαλώτο και το επιτελείο του.
Θα μπορούσαν οι πρόεδροι, οι ομοσπονδίες, οι λέσχες και οι επιτροπές των ιστορικών να είχαν δράσει, αντιδράσει και προτείνει διαφορετικά πράγματα; Φυσικά, αν και η "μυστική διπλωματία" έπαιξε τον ρόλο της και εδώ (δυστυχώς, "η πολιτική" παραμένει ίδια κι απαράλλαχτη σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες), αφήνοντας όλους (εμάς) τους ενδιαφερόμενους στο σκοτάδι, ενώ έπρεπε οι υπεύθυνοι να βγούν και να (μας) ανακοινώσουν  τα πάντα, απο τις αρχικές μέχρι τις τελικές τους προτάσεις! Αλλά, παρ' οτι ελέγχονται επειδή δεν το έπραξαν, δεν θα είχε απολύτως καμμία διαφορά. Καμμία πρόταση δεν θα γινόταν δεκτή, ακόμα κι αν στην "πενταμελή" ήταν τα ίδια τα μέλη της FIVA και της FIA μαζί! Οπότε, περιμένουμε να δούμε αν οι ΔΥΟ Κυριακές "συντήρησης" που ήταν η δική μας πληροφόρηση για την νέα Κ.Υ.Α. ισχύσουν, ή αν έχουν περιοριστεί σε μία, όπως διαβάσαμε στην συνέντευξη του "αρμοδίου χωρίς δικαίωμα απόφασης" υφυπουργού.
 -Είναι το κατάλληλο πεδίο (και ο κατάλληλος χρόνος) για αντιπαράθεση  στρατοπέδων, για αμφισβήτηση προσώπων, για διεκδίκηση "εξουσίας", και για "εξάλειψη Αρχών" (πολλοί, εντελώς "άσχετα", ανιστόρητα και λανθασμένα μιλούν για την εξαφάνιση της ΕΛΠΑ, η οποία όμως, με την παρούσα ή την μελλοντική μορφή της, θα παραμείνει στο προσκήνιο); Οπωσδήποτε όχι, γιατί πρώτα θα πρέπει να προσδιοριστούν οι όροι χρήσης των Ιστορικών πινακίδων. Η απόφαση του περασμένου Οκτωβρίου έχει κλειδώσει τα αυτοκίνητα, η Κυβέρνηση τυπικά αργεί, οι Λέσχες διοργανώνουν εκδηλώσεις ωθώντας τα μέλη τους στην παρανομία (όσον αφορά την άφιξη στην αφετηρία και την επιστροφή απο τον τερματισμό), οι ασφάλειες τυπικά δεν θα καλύψουν ατύχημα που θα συμβεί εκτός της διαδρομής αδειοδοτημένης εκδηλωσης, και πριν απο οτιδήποτε άλλο, οι ιδιοκτήτες Ιστορικών οχημάτων θα πρέπει να κάνουν την δική τους αυτοκριτική και να "συμφωνήσουν" στα εξής:
-Ότι αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας, λοιπές φορολογικές υποχρεώσεις (τεκμήρια), και νομοθεσία που θα τα απαλλάσσει από την συμβατική υποχρέωση ΚΤΕΟ, δεν έχουν το δικαίωμα να κυκλοφορούν στους δρόμους.
-'Οτι τα οχήματα "Ιστορικού ενδιαφέροντος" (με Ιστορικές πινακίδες) "έχουν την άδεια" να βγαίνουν σε δημόσιους δρόμους σύμφωνα με το νόμο και με τα Ευρωπαϊκά ισχύοντα, "ποτέ ή σπανίως", δηλαδή μόνο για εκδηλώσεις.
-Ότι τα συλλεκτικά αυτοκίνητα που έχουν εισαχθεί άνευ δασμών σαν Ιστορικά (άρα δεν έχουν καταβάλλει ποτέ φόρους στο Ελληνικό δημόσιο, όπως έχουν κάνει επί δεκαετίες τα εντός της Επικράτειας αυτοκίνητα, είτε τα διαγεγραμμένα είτε αυτά με κατατεθειμένες πινακίδες), δεν έχουν απολύτως κανένα δικαίωμα αίτησης και απαίτησης "συχνής" (έως και "καθημερινής" όπως γινόταν σε αρκετές περιπτώσεις) κυκλοφορίας, παρά μόνο ό,τι ισχύει -και θα ισχύσει- για τις Ιστορικές πινακίδες με την νέα Κ.Υ.Α.. Και αν δεν υπήρχαν αυτές δεν θα κυκλοφορούσαν καθόλου, αλλά θα ήταν μόνο εκθέματα μουσείων (το αντιλαμβάνονται αυτό οι ιδιοκτήτες τους;).
-Ότι η "απαίτηση" εκτεταμένης κυκλοφορίας παλαιών αυτοκινήτων άνευ τελών, πινακίδων, τεκμηρίων και ΚΤΕΟ είναι κοινωνικά άδικη, ανάρμοστη και προκλητική, και ΟΥΔΕΙΣ αρμόδιος υπουργός ή κυβερνητικός παράγοντας (οποιασδηποτε κυβέρνησης) θα το επιτρέψει.
-Ότι δεν υπάρχει απολύτως καμμία γενικευμένη ή νομοθετημένη απαγόρευση κυκλοφορίας των παλαιών αυτοκινήτων, εφ' όσον πάρουν τις Κρατικές πινακίδες τους, περάσουν ΚΤΕΟ (το οποίο ελέγχει την καλή λειτουργία όλων των συστημάτων και των ελαστικών στα οχήματα, όχι τις προδιαγραφές τους), και εκπληρώσουν όλες τις φορολογικές υποχρεώσεις των Ελλήνων πολιτών. 
-Ποτέ και καμμία αρχή έκδοσης Ιστορικών πινακίδων δεν δήλωσε, υποσχέθηκε ή ανακοίνωσε ότι  οι ιδιοκτήτες Ιστορικών "μπορούν να κυκλοφορούν κανονικά"! Αν κάποιοι ιδιοκτήτες έχουν ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ, ας βγούν να καταγγείλουν επωνύμως ποιοί και πότε τους υποσχέθηκαν ελεύθερη κυκλοφορία (παρ΄ότι όμως πολλά ακούγονται και πυρά εκτοξεύονται μεταξύ Αρχών και Ομοσπονδιών, τέτοια ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ δεν γνωρίζουμε να έχει κάνει κάποιος κάτοχος Ιστορικών πινακίδων).
-Ότι δεν υπάρχει απολύτως ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος ελέγχου της παράνομης καθημερινής κυκλοφορίας των οχημάτων με Ιστορικές πινακίδες απο τις Αρχές που τις εκδίδουν, παρά μόνο ο σαφής και απόλυτος προσδιορισμός των ημερών κυκλοφορίας μέσω της Κ.Υ.Α. και του Κ.Ο.Κ.
-'Οτι αν αυτό που αναφέρει η  συνέντευξη του υφυπουργού (του "άνευ αρμοδιοτήτων") για ελεύθερη κυκλοφορία "δύο μέρες πριν και μία μετά από κάθε εκδήλωση Λέσχης" είναι αληθές και το δούμε στην νέα Κ.Υ.Α., τότε οι Λέσχες κάθε Κυριακή θα διοργανώνουν μικρές, τοπικές εκδηλώσεις φιλικού χαρακτήρα με χαμηλό παράβολο, και οι συμμετέχοντες θεωρητικά θα μπορούν να κυκλοφορούν Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή και Δευτέρα ΚΑΘΕ εβδομάδα, καταβάλλοντας την (χαμηλή) συμμετοχή κάθε φορά, ή όποια εβδομάδα/εκδήλωση επιθυμούν. (Δηλαδή είναι πιο οικονομικό απο το παράβολο της Εφορίας για το 48ωρο "Μ"). Αυτό το θεωρούμε "too good to be true", αλλά αν τύχει και συμβεί, ζήτω! Θα είναι ένα πραγματικό boost για το Ιστορικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα, και αν βρεθούν κάποιοι που θα βγουν μετά να "καταγγείλουν" ότι αυτό το πέρασαν οι Ομοσπονδίες για να αυξήσουν τις συμμετοχές στις Λέσχες τους, θα είναι σαν να "αυτοκαταγγέλλονται" για  ανοησία! Γιατί, για μια ακόμα φορά, λέμε ότι ο ΜΟΝΟΣ κατά νόμον σκοπός ύπαρξης και έκδοσης Ιστορικών πινακίδων για παλαιά εκτός προδιαγραφών αυτοκίνητα των οποίων η κυκλοφορία απαγορεύεται, είναι η συμμετοχή τους σε εκδηλώσεις. ΟΧΙ για να πηγαίνουν κατά το δοκούν βόλτες στην εξοχή, γιατί ακόμα και στην Γερμανία αυτό επιτρέπεται μόνο σε ΟΜΑΔΕΣ αυτοκινήτων με την "ιστορική" πινακίδα χαμηλού τέλους 07 (άρα σαν "εκδήλωση", και όχι κατά μόνας).
 Λοιπόν. Αναμονή. Και ας μην ξεχνάμε, ότι "η ζωή μπορεί να συνεχίζεται", και ότι ναι,"άλλο το ένα θέμα κι άλλο το άλλο", αλλά πρέπει να τηρείται και μια στοιχειώδης σοβαρότητα σχετικά με τις προτεραιότητές μας. Αλλά πάλι, και αυτό είναι προσωπικό θέμα του καθενός από μας... Δ.Π.

Υ.Γ. Το πρόβλημα του Ιστορικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι όντως τεράστιο, αλλά δεν προέρχεται μόνο από το, στην καλύτερη περίπτωση, "άσχετο και αδιάφορο" Κράτος, αλλά απο τους ΙΔΙΟΥΣ τους ιδιοκτήτες Ιστορικών (εννοείται ότι πρόκειται για μια μειοψηφία, αλλά πολλοί πόλεμοι ξεκίνησαν απο μια τουφεκιά). Πέραν του ότι η ευθύνη για την κλασσική κυβερνητική αντίδραση καθολικής απαγόρευσης κυκλοφορίας (τύπου "πονάει κεφάλι - κόψει κεφάλι") ανήκει 100% στους ιδιοκτήτες που κυκλοφορούσαν προκλητικά, κανονικά και καθημερινώς με Ιστορικές πινακίδες (και μιλάμε για υποτιθέμενα σοβαρούς τύπους, μέλη Λεσχών και Σωματείων, όχι ευκαιριακούς με τουρμπισμένες τογιότες), σήμερα αυτό που "ζητούν" οι "αγανακτισμένοι ιδιοκτήτες"(συνήθως πίσω απο το ασφαλές πέπλο της διαδικτυακής ανωνυμίας)  είναι και πάλι η κατά κάποιο τρόπο "ελεύθερη" και σίγουρα "ανεξέλεγκτη" κυκλοφορία των ΙΧ τους! Επ' αυτού προφανώς δεν υπάρχουν επιχειρήματα γιατί κάτι τέτοιο δεν γίνεται πουθενά (που-θε-νά) στην Ευρώπη, άλλο αν το φορολογικό σύστημα των άλλων χωρών δεν είναι ληστρικό όπως εδώ, και έτσι μπορούν τα Ιστορικά να κυκλοφορούν με κανονικές πινακίδες ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ. Επίσης, οι διάφορες πολιτισμένες χώρες έχουν θεσπίσει εξαιρέσεις για ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΛΑΙΑ αυτοκίνητα, αλλά μόνο για τα ΠΡΟ ΤΟΥ 1960. Εδώ, επειδή το φορολογικό καθεστώς ιδιοκτησίας ΙΧ είναι απο τα βαρύτερα στον κόσμο, για το συμφέρον μας και μόνο "ζητάμε" ελεύθερη κυκλοφορία για τα αυτοκίνητα 30 ετών (1988), τα περισσότερα των οποίων είναι τόσο "σύγχρονα" ώστε ΜΠΟΡΟΥΝ τεχνικά και τεχνολογικά να χρησιμεύσουν σαν καθημερινά (και εντελώς αφορολόγητα) μεταφορικά μέσα. Όσοι λοιπόν διαμαρτύρονται και ζητούν ελευθερίες Ιστορικών παραθέτοντας δήθεν στοιχεία και πληροφορίες τύπου "άκουσα, μου είπαν, νομίζω, δεν θυμάμαι ακριβώς", ας συμφωνήσουν πρώτα ότι η αίτηση εξαίρεσης των Ιστορικών ελεύθερης κυκλοφορίας απο τέλη και ΚΤΕΟ θα πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ηλικίας τουλάχιστον 50 ετών, ή ΜΕΧΡΙ το 1970 (που θεωρείται ότι λόγω ηλικίας και συλλεκτικότητας δεν κυκλοφορούν καθόλου ή σπανίως, σύμφωνα με την EU). Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού, και σίγουρα αφορούν προσωπικό μικροσυμφέρον αυτών που μας οδήγησαν μέχρι εδώ με την κατάχρηση του δικαιώματος των Ιστορικών πινακιδων, και όχι "διατήρηση μηχανολογικής πολιτιστικής κληρονομιάς".

1 σχόλιο:

  1. Είναι κουραστικό και λάθος το να χρησιμοποιούνται τμήματα κειμένων και άρθρων για να "σχολιάσουν" και να καταδείξουν απόψεις. Όποιος διαφωνεί με το οτιδήποτε γράφεται εδώ, ας σχολιάσει εδώ και στο facebooκ, ΕΠΩΝΥΜΩΣ και με ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή