Τρίτη 5 Απριλίου 2016

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: ΑΝΑZHTEITAI Ο...ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ!

Διαβάσαμε την λεπτομερή περιγραφή του αγώνα Sporting (όλες οι Ειδικές Διαδρομές του τριημέρου) απο το μέλος της Επιτροπής Ιστορικού της ΕΠΑ (να σημειώσουμε ότι είναι πολύ θετική η δημιουργία της μετά απο τόσα χρονια. Τα μελη δεν έχουν σημασία, γιατί είναι διορισμένα και αλλάζουν ανα πάσα στιγμή), το οποίο (μέλος) είναι και Πρόεδρος του Σ.Ο.Α.ΙΣ.T.Α.  κ. Β. Μπιρλιράκη. Ο Βαγγέλης, και βαθύς γνώστης του αντικειμένου και αξιόλογος οδηγός και άνθρωπος είναι, οπότε ίσως θα μπορούσε (και σίγουρα ΘΑ ΟΦΕΙΛΕ, αυτός τουλάχιστον) να διαφωτίσει τους υποψήφιους συμμετέχοντες για το ΠΟΙΟΣ είναι ο οργανωτής του ΗΔΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΥ αγώνα. Ελα, γιατί διαδρόμους Βατικανού θυμίζει και πάλι "η Εξουσία του Σπορ", σαν να μην άλλαξε τίποτα απο την παλιά -ή και όχι τόσο παλιά- εποχή που ο Πρόεδρος της ΕΛΠΑ με τους φίλους του και τις "αγαπημένες" τους Λέσχες, κανόνιζαν το τι, ποιός και που, πάντα εν κρυπτώ, και χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν! Ψάχνουν τώρα να "νομιμοποιήσουν" τον "εκλεκτό" οργανωτή που ηδη έχει ετοιμάσει τον αγώνα, με την επίσημη άδεια κάποιου Αθλητικού Σωματείου, απο τα νόμιμα όμως (με δικαίωμα ψήφου και τακτοποιημένα χαρτιά) και όχι απο αυτά που έχουν καταγγελθεί στην ΓΓΑ ως μη πληρούντα τις προϋποθέσεις του (Αθλητικού) νόμου! Ας το βρουν γρήγορα και ας το ανακοινώσουν (λιγόστεψαν οι ...εθελοντές;;;) ώστε να αναρτήσουμε κι εμείς το πλήρες πληροφοριακό δελτίο. Γιατί σήμερα, καπου έξη εβδομάδες πριν τον (δύσκολο και δαπανηρό, με ανάγκη σοβαρής προετοιμασίας) αγώνα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟ  ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ! Ελα μπράβο. Εχουν κάποιοι και το θράσος να μιλάνε... Κρίμα, γιατί το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις άξιζε καλύτερου προγραμματισμού και όχι να έχει γίνει παιχνίδι "αντεκδίκησης" και διεκδίκησης!


Υ.Γ.: ΠΕΡΙ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, "ΛΕΣΧΩΝ" ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ EVENTS
Καμμία σχέση, προς στιγμήν, με το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά επισκεφθείτε αυτόν τον σύνδεσμο (link) για τον (Διεθνή) Γύρο Πελοποννήσου 2015, που διοργάνωσε ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΕ (δηλαδή με τα χρήματα που πληρώνουν στην OMAEγια λισάνς και παράβολα οι οδηγοί-αιμοδότες με τα οποία πληρώνεται το ετήσιο ασφαλστήριο συμβόλαιο!!!) μια καθ' όλα άξια επιχείρηση Ιστορικών Αυτοκινήτων στην  Αργολίδα, που όμως ΔΕΝ EΙΝΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΛΕΣΧΗ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ (ΟΜΑΕ, ΦΙΛΠΑ Ή ΕΟΟΕ). Η εκδήλωση αυτή που εγκρίθηκε και ασφαλίστηκε απο την ΟΜΑΕ σαν Regularity, είχε "συνδιοργανωτή" το Α.Σ. Πυθαγόρας, μέσω του οποίου εξασφάλισε το δυσκολότερο και δαπανηρότερο "ζητούμενο" σ' αυτές τις περιπτώσεις: Πλήρη ατομική ασφάλιση για τα πληρώματα. Διαβάστε: http://www.triskelion.gr/content/tour-du-péloponnèse-11-17-october-2015
KAI ΙΔΙΩΣ ΑΥΤΟ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ:
* The event is under the auspices of OMAE (motorsport federation) through which it has received the assent and the permission. Insurance cover for crews covered by the annual insurance contract of OMAE (ΕΤΗΝΙΚΙ Insurance).

ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ, ΙΔΟΥ ΤΑ (ΠΕΡΣΙΝΑ) ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ:  Η Scuderia Triskelion σε συνεργασία με το Αθλητικό Σωματείο Πυθαγόρας και την ΟΜΑΕ διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά στην Πελοπόννησο την Περιήγηση Κλασσικών Αυτοκινήτων με την ονομασία «Tour du Peloponnese», το διάστημα 12 έως 16 Οκτωβρίου 2015.
AΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ EVENT ΤΟΥ 2015. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α.Σ. ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ, ΠΟΥ "ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ" ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΕ; ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΑΛΛΟΣ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΚΙ ΑΛΛΟΣ "ΑΣΦΑΛΙΣΕ". ΣΣΣΣΣΣΣ... ΛΟΙΠΟΝ! ΣΙΩΠΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ!

Που είναι το πρόβλημα; Δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, αν ο (καθ' όλα άξιος και με υψηλή αισθητική) οργανωτής του event, το είχε διοργανώσει σαν αυτό που ήταν ακριβώς: Σαν μια διεθνή τουριστική περιήγηση με δυνατότητα και δοκιμασιών regularity, fly and drive (ενοικίαση αυτοκινήτου) κτλ. Θαύμα, και η συμμετοχή ανάλογη, δύο-τρείς χιλιάδες Ευρώ, όχι και πολλά αν σκεφτεί κανείς τα καλά ξενοδοχεία, τις πολλές μέρες διάρκειας και τις περιηγήσεις στην πανέμορφη "Κλασσική" Πελοπόννησο. Αυτό όμως είναι "δουλειά", "business, έχει σκοπό το κέρδος, και ο Αθλητικός Νόμος είναι σαφέστατος και ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ στο ότι ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ  ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ! Απαγορεύει ακόμα και συστέγαση Σωματείου με εμπορική επιχείρηση, και βέβαια την συμμετοχή στην Διοίκηση ατόμου/ων με εμπορικά συμφέροντα! Τι να πούμε τώρα για την κρατούσα κατάσταση; Που τα γραφεία κάποιων είναι και (σχετικές) επιχειρήσεις restoring, επισκευής και αγοραπωλησιών, ή τις ιστορίες άλλων ατόμων που έχουν  εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους αγώνες, και οι πελάτες τους είναι τα Σωματεία που...οι ίδιοι διοικούν σαν μέλη του ΔΣ της ΟΜΑΕ;;;;;;;;; Αρα, το να ΜΗΝ είναι ένας οργανωτής Αθλητικό Σωματείο ΟΜΑΕ ή Λέσχη  Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ (γιατί και οι Λέσχες μη κερδοσκοπικές πρέπει να είναι σύμφωνα με τα καταστατικά τους αλλιώς διώκονται), του "επιτρέπει" να κερδίζει νομίμως χρήματα απο τα events του. Και πάλι ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, αν απο αυτά τα -υποτιθέμενα- κέρδη, πλήρωνε και τα σοβαρά ποσά της ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ των συμμετεχόντων (πέραν της αστικής ευθύνης έναντι τρίτων που έτσι κι αλλιώς υπάρχει στο αυτοκίνητο). Πως "γλυτώνουμε"λοιπόν το σοβαρότατο κόστος της ασφάλισης, δίνοντας και "κυρος" στην διοργάνωση; Κάνουμε το event μας "αγώνα", συνενοούμαστε και συνεργαζόμαστε με ένα φιλικό μας Αθλητικό Σωματείο και παίρνει ΕΚΕΙΝΟ άδεια και έγκριση απο την ΟΜΑΕ, ασφαλίζοντας τους συμμετέχοντες!
Το πρόβλημα λοιπόν είναι, ότι ο κάθε ένας έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι δουλειά θέλει για να βγάλει χρήματα, και μπράβο του αν την κάνει και σωστά. Ομως, η ΟΜΑΕ είναι μια επίσημη, αναγνωρισμένη απο την Πολιτεία, Ομοσπονδία που έχει Αθλητικά Σωματεία σαν μέλη, τα οποία έχουν "αθλητές"-αγωνιζόμενους με δελτία αθλητού, οι οποίοι πληρώνουν ΒΑΡΙΑ παράβολα, 130 Ευρώ την αγωνιστική άδεια, 230 , 260, ή και 400 Ευρώ την συμμετοχή σε κάθε αγώνα, παράβολα 30, 40 ή 70 Ευρώ για τα Δελτία των αγωνιστικών αυτοκινήτων, για τα HTP των Ιστορικών, για εγκεκριμένα καθίσματα, ζώνες, roll cages, κράνη, ρούχα και Ηans FΙΑ, για των παθών τους τον τάραχο πληρώνουν την ΟΜΑΕ οι "αθλητές"- αγωνιζόμενοι αυτοκινήτου. Ε, μην έρχεσαι εσύ κύριε, να εκμεταλλευτείς τον στρωμένο και ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ απο τους οδηγούς δρόμο (σε συνεργασία με τους φίλους σου της εξουσίας) για να βγάλεις λεφτά. Ε. Ε!! ΕΕΕΕ!!!

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ "ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ" ΤΩΡΑ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ 2015:http://autoclassic-magazine.blogspot.gr/2015/11/omae-d-thn-omae-tour-kai.html 

5 σχόλια:

  1. Arcadia Classic Tour 2016 - Κλασσικός γύρος Αρκαδίας 2016
    1.ΟΡΓΑΝΩΣΗ
    Η ΑΛΑΚ διοργανώνει µετά από έγκριση της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ τον αγώνα regularity
    θα διεξαχθεί σύµφωνα µε τον ∆ΑΚ της FIA (και τα παραρτήµατα του), και τον
    παρόντα Συµπληρωµατικό Κανονισµό.
    http://www.triskelion.gr/sites/default/files/Symplirwmatikos_Arcadia_tour2016m.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σας πω εγώ; Αλλοι είναι οι αρμόδιοι, που πρέπει να δουν πως χειρίζονται τέτοια θέματα, όπου π.χ. εσείς διοργανώνετε κι εγώ μεσολαβώ για την άδεια. Το θέμα αφορά α) Την ΟΜΑΕ, β) τα Αθλητικά Σωματεία και τις Λέσχες που παρακολουθούν, και γ) τους οδηγούς και συμμετέχοντες που επιβραβεύουν ή μη με τις συμμετοχές τους. Εμείς δεν έχουμε καμμία αρμοδιότητα, ούτε βεβαίως και ΚΑΝΕΝΑ ενδιαφέρον ή "συμφέρον" πέραν απο το να καταδεικνύουμε ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ "ΑΡΧΗ" κραυγαλέες περιπτώσεις, ή να επισημαίνουμε παραλείψεις, όπως η μη έγκαιρη ανακοίνωση του οργανωτή (και των παραβόλων) του Ι.Ρ.Α. 2016. Μέχρι εκεί.

      Διαγραφή
  2. ΝΑΤΟΣ ΝΑΤΟΣ Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ;;;;;;
    http://historic.rallyofgreece.gr/index.php/gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δΕΝ ΒΡΈΘΗΚΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟ-ΕΘΕΛΟΝΤΉΣ, Ή ΜΕΤΆ ΤΙς ΔΗΜΟΣΙΕΎΣΕΙΣ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΟΥΣΑ "ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ" ΣΤΗΝ ΣΟΒΑΡΗ ΑΥΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΥΠΟΥ Α.Λ.Α.Κ.-ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΓΥΡΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ. ΟΠΟΙΑ ΛΕΣΧΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΕΣ, ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ. ΤΕΛΟΣ.

      Διαγραφή
  3. Βλεπω τοσο καιρο σχολια για τι ποιος και τι και πως θα γινει το νεο ιστορικο ακροπολις και ο τιτλος και ο συλλογος κτλ...γιατι ολη αυτη η φασαρια? τοσο πολυ επιτυχια ειχαν τα παλια και τοσο καλη οργανωση που δεν θελουμε με τιποτα να την χασουμε? η τα 550 700 ευρω συμμετοχης καλυπταν ισα ισα τα εξοδα και δεν εμενε κερδος η χωρος για σπαταλες? Οποιος πηγε σε παλαιωτερα ξερει οτι ουτε νερο δεν δινανε. Μην πω για δαινυκτερευση. πολλοι κοιμουνταν στα αμαξια. η παλι μηπως ηπηρχε μεγαλο ενδιαφερων απο διεθνης συλλογους για την διοργανωση του ιστορικου και τελικα δοθικε κατω απο το τραπεζι..Εγω θα μιλουσα ΜΕΤΑ και οχι πριν. Μπορει να δουμε κατι καλυτερο και πιο ποιοτικο απο το σου σηκωνουμε την σημαια και 'αντε φευγα' και να ερθει και καποιο ξενο πληρωμα γιατι΄θελει' οχι γιατι 'πρεπει'..

    ΑπάντησηΔιαγραφή