Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι.
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αν και είμαι τακτικός αναγνώστης ( με ασθενή μνήμη) ,ελάχιστα θυμάμαι από παλαιότερη ανάρτηση;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυελπιστώ ότι θα υπάρξει περαιτέρω ανάλυση του άρθρου (επικεφαλίδας) ,όταν ο αρθρογράφος το κρίνει απαραίτητο .
Επί τη ευκαιρία ,πότε με το καλό το φόρουμ ;;;
Αοριστιες
ΑπάντησηΔιαγραφήειδε παλι κατι αξιολογο στο historing racing και προσπαθεί να το μεραφέρει εδω.Το συνηθιζει.Απλά γραφει οποτε εχει κεφι.Οτιδλδ.κανει και με τα περιοδικα.
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε για τα σχόλια. Ο τίτλος αλλά και το κείμενο της ανάρτησης είναι αρκετά σαφή (ιδίως το κείμενο, αν και σύντομο!). Το forum είναι έτοιμο αλλά θα ανοίξει το Σεπτέμβριο, γιατί αυτή την περίοδο κυκλοφορούν τα περιοδικά MOTOSPORT και ΦΟΥΣΚΩΤΟ με τα αντίστοιχα sites και δεν υπάρχει χρόνος για..."administrative" καθήκοντα! Θα συνιστούσαμε πάντως σε όλους όσοι μας κάνουν την τιμή να μας επισκέπτονται, να "εμβαθύνουν" και να "ψάχνουν" λιγο περισσότερο τις αναρτήσεις μας, και αυτό αφορά ειδικά όσους αφήνουν "περίεργα" σχόλια (για τους ανώνυμους αυτό, γιατί επωνύμως δεχόμαστε τα πάντα). Υπάρχει περίπτωση κάτι παραπάνω να μάθουν απο όσα ΔΕΝ ξέρουν (άλλο τι ΝΟΜΙΖΟΥΝ πως ξέρουν!) και βέβαια θα πρέπει ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, γι' αυτό και είμαστε οι ΜΟΝΟΙ απο ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον αυτοκινητιστικό Τύπο που μιλάμε (γράφουμε) ανοιχτά. Δεν έχουμε "ανταγωνισμό" με τους αναγνώστες, γιατί κάνουν άλλη δουλειά οι άνθρωποι (ιδιωτικοί και δημόσιοι υπάλληλοι, συνταξιούχοι, επιστήμονες, ηλεκτρολόγοι, επιχειρηματίες, κτλ.). Ας εκμεταλλευθούν τις αναρτήσεις μας λοιπόν, ακριβώς γιατί όσα διαβάζουν εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να τα δουν ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού, όπως το "απο πάνω" άρθρο για παράδειγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Και ας μην παίρνουν τίποτα ούτε "βαρειά" ούτε "προσωπικά". Για παλιά αυτοκίνητα μιλάμε και για χομπίστικους αγώνες. Αν λοιπόν κάποιος "στραβώνει", αυτό σημαίνει ότι θίγονται κάποια συμφέροντά του. "Συμφέροντα" και χόμπυ όμως, δεν πηγαίνουν μαζί! Πηγαίνουν;). Δ.Π.
Ανώνυμος19 Ιουλίου 2014 - 12:01 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τη χαοτική μορφή του διαδικτύου μπορεί κάποιος ν’ αποφασίσει να γίνει “ανώνυμος” μόνο και μόνο για να μπορεί να λιβελογραφεί, να βρίζει και να συκοφαντεί άμοιρος των συνεπειών, τότε η “ανωνυμία” αυτόματα αποκτά αρνητική υπόσταση.
Εδώ δεν διαπιστώνω κάτι τέτοιο , γι΄αυτό συμμετάσχω έστω ως ανώνυμος.
΄Οταν ,όμως πρόκειται περί ερωτήσεων η απλών σχολίων , δεν έχει τόσο σημασία η ανωνυμία .
Στο forum η ταυτοποίηση είναι εύκολη και ο καθένας θα μετράει τα λόγια του και θα το σκέπτεται σοβαρά να σχολιάσει το κάθε θέμα .
τελικα αν εστω και ενας εχει καταλαβει γιατι θα μιλησει ο ποιητης ας μου πει και μενα.
ΔιαγραφήΣωστό το πρώτο, όμως δεν είναι αρκετό για να αιτιολογήσει την ανωνυμία των εναρέτων. "Το θάρρος της γνώμης" είναι αρετή, γιατί πολύ απλά μπορεί η γνώμη αυτή να μην είναι σωστή ή να δημιουργήσει κύμα αντιδράσεων, οπότε ο γράφων "σηκώνει" το βάρος επωνύμως. Πέρα απο αυτά όμως, η ανωνυμία είναι προσωπική επιλογή, άρα κατ' αρχάς σεβαστή. Δ.Π.
ΔιαγραφήΟλα τα ποιήματα δεν είναι για όλους. Άλλα απευθύνονται στους πολλούς, άλλα προς τον καθένα, κι άλλα σε όποιον θέλει αντιληφθεί και καταλάβει (αν δεν θέλει να καταλάβει και χρειάζεται μεταφραστή στα "μπαμπινιώτικα", και πάλι φίλοι!). Δ.Π.
ΔιαγραφήΔημοσιογραφία για λίγους λοιπόν. Εύγε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς το αντίθετο: Οι περισσότεροι αντιλαμβάνονται τα πάντα και οι "λίγοι" απλώς προβοκάρουν. Είμεθα, όμως, πολύ παλαιοί δια να μασήσωμεν! Δ.Π.
Διαγραφή